منو

خرید مستر کارت پلاتینیوم ( کردیت کارت ) 

بالاترین سطح کارت‌های فیزیکی کمپانی مسترکارت

کردیت کارت‌های فیزیکی در سه سطح استاندارد، گلد و پلاتینیوم صادر می‌شوند. پلاتینیوم، بالاترین سطح کردیت کارت‌های کمپانی مستر و ویزا  است. دلیل اصلی این موضوع محدودیت‌های کمتر سقف تراکنش‌ها و برداشت وجه با استفاده از این کارت‌ها است. به‌همین دلیل کسانی که در سفرهای خارجی نیاز به انجام تراکنش‌های زیادی به‌صورت آنلاین و آفلاین دارند، بهتر است که پلاتینیوم را انتخاب کنند. برای خرید کردیت کارت پلاتینیوم می‌توانید سفارش خود را در تهرانیکس ثبت کنید. به‌این ترتیب می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، صاحب بهترین و بالاترین سطح از کارت‌های کمپانی مستر یا ویزا برای پرداخت‌های ارزی شوید.

time

مدت زمان صدور

10 روز کاری

energy

هزینه صدور

220 دلار

کردیت کارت پلاتینیوم

مسترکارت Platinum

کردیت کارت متصل به حساب بانکی مادالعمر
تحویل : حضوری در بانک

وضعیت : موجود

ویژگی های مسترکارت پلاتینیوم

user001<br />

به نام شما صادر می شود

account

دارای اکانت بانکی مادالعمر

card icon

دارای کارت فیزیکی

5 year<br />

تاریخ انقضای 5 ساله

انواع کردیت کارت پلاتینیوم

با کردیت کارت پلاتینیوم بیشتر آشنا شوید 

کردیت کارت پلاتینیوم

مهم‌ترین مزیت کردیت پلاتینیوم، کاهش محدودیت‌های مربوط به تراکنش‌های روزانه و برداشت وجه است. علاوه بر آن با در اختیار داشتن این کارت می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای در مراکز طرف قرارداد کمپانی صادرکننده کارت مانند لانژهای فرودگاهی بهره‌مند شوید. به‌کمک این کارت می‌توانید تقریبا تمام پرداخت‌های ارزی آنلاین و آفلاین را انجام دهید.

دقت داشته باشید که کردیت کارت پلاتینیوم با کارت‌های نقدی تفاوت دارد. کارت نقدی یا دبیت نوعی از کارت‌های فیزیکی است که در آن مبلغ پرداخت شده به‌صورت مستقیم از موجودی حساب متصل به کارت کسر می‌شود. بنابراین شما تنها در ازای موجودی که در حساب دارید، امکان پرداخت ارزی را خواهید داشت.

در عین حال نوع دیگری از کارت‌ها به نام کردیت یا اعتباری نیز وجود دارد. در قالب کردیت کارت پلاتینیوم به‌صورت ماهانه مبلغ مشخصی از سوی صادرکننده در اختیار خریدار کارت قرار می‌گیرد. سپس او باید در سررسید مشخصی اعتبار مصرف شده را به‌همراه سود آن به حساب خود واریز کند. سوابق کار کردن با کردیت کارت‌ها و به‌خصوص تسویه حساب به‌موقع باعث می‌شود تا میزان اعتباری که به خریدار تعلق می‌گیرد، افزایش پیدا کند.

خصوصیات Mastercard پلاتینیوم

دارای اکانت بانکی مادام العمر به نام شخص شما
افتتاح حساب و صدور کارت به نام شما
تاریخ انقضای 5 ساله
سقف انتقال ماهیانه بدون محدودیت و خرید آنلاین 23000 لیر
فعال سازی اینترنت بانک و موبایل بانک
استفاده در POS های سراسر جهان با کارمزد بسیار پایین
ارسال و دریافت آنلاین وجه
هک شدن نام شما روی کارت
نیاز به حضور در بانک
پشیتبانی کامل تهرانیکس
قابلیت خرید از دستگاه های پوز سراسر جهان
دارای IBAN و SWIFT
امکان دریافت درآمد های فری لنسری ، درآمد های Youtube و …
افتتاح حساب و صدور کارت کاملا قانونی با هویت ایرانی

ویژگی های کردیت کارت پلاتینیوم

اگر برای بار اول اقدام به خرید کردیت پلاتینیوم دارید، باید توجه داشته باشید که نیاز به افتتاح یک حساب بانکی بین‌المللی دارید. با توجه به محدودیت‌های داخلی، باید حساب بانکی در کشورهای خارجی طرف قرارداد کمپانی مستر مانند ترکیه افتتاح شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کارت پلاتینیوم کمپانی مستر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. حک برجسته نام خریدار روی کارت  

هر چند برخی از کارت‌های فیزیکی کمپانی مستر و ویزا به‌صورت بی‌نام صادر می‌شوند؛ اما پلاتینیوم به‌عنوان بالاترین سطح کارت‌های فیزیکی جزء این دسته نیست. نام خریدار به‌صورت حک برجسته روی سطح بدنه کارت فیزیکی درج می‌شود. از آن گذشته سایر اطلاعات درج شده روی کارت شامل تاریخ انقضا، کد CVV2 و شماره 16 رقمی نیز مشابه کارت‌های بانکی است که در ایران نیز استفاده می‌کنید.

2. متصل به حساب بانکی مادام‌العمر   

تهرانیکس حساب بانکی اروپایی برای کارت‌های پلاتینیوم افتتاح می‌کند. خوشبختانه این حساب‌های بانکی مادام العمر هستند. به‌‌همین دلیل در دفعات بعدی برای تمدید کارت خود نیازی به افتتاح حساب جدید نخواهید داشت. همچنین جای نگرانی از بابت بلوکه شدن موجودی در حساب‌های بانکی متصل به کردیت کارت نیز وجود ندارد. خدماتی مانند ارائه صورت حساب کاغذی از تراکنش‌های کارت نیز به خریداران ارائه می‌شود. این موضوع به‌خصوص برای کسانی که قصد ارائه مدرک به سفارت کشورها خارجی برای دریافت ویزا دارند، مهم است.

3. مناسب پرداخت‌های آنلاین  

حتی اگر قصد سفر خارجی ندارید، کردیت کارت پلاتینیوم انتخاب مناسبی برای شماست. بسیاری از کارت‌های مجازی با محدودیت‌های خاصی همراه هستند. مثلا برخی سقف تراکنش محدود دارند. بعضی دیگر یکبار مصرف هستند و قابلیت شارژ مجدد ندارند. حتی ممکن است برخی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی کارت‌های مجازی را نپذیرند. با خرید کارت پلاتینیوم هیچ یک از این مشکلات را تجربه نخواهید کرد و به‌راحتی می‌توانید تمام پرداخت‌های ارزی خود را مدیریت کنید. از جمله پرداخت‌های آنلاین قابل انجام با این کارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید بلیط هواپیما
  • رزرو هتل یا خودرو
  • خرید بلیط رویدادهای ورزشی، کنسرت و …
  • خرید اشتراک سرویس‌های فیلم و سریال، موسیقی، کتاب، پادکست و …
  • خرید لایسنس اورجینال نرم‌افزارهای خارجی
  • پرداخت هزینه چاپ مقاله در ژورنال‌های بین‌المللی
  • خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی
  • پرداخت هزینه شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس، تافل و …
  • پرداخت حق عضویت در انجمن‌های علمی خارجی
  • پرداخت هزینه تبلیغات آنلاین گوگل
  • واریز اپلیکیشن فی دانشگاه‌های خارجی
  • پرداخت هزینه‌های دریافت ویزا
  • خرید هاست و دامنه

4. امکان انتقال وجه  

حواله ارزی به ویژه برای کسانی که قصد انتقال پول به خارج از کشور را دارند، یک نیاز جدی است. مثلا والدین که قصد حمایت مالی از فرزند خود در خارج از کشور دارند، می‌توانند از حواله ارزی برای ارسال پول استفاده کنند. جالب است بدانید که کردیت پلاتینیوم کد اختصاصی سوئیفت دارد. به‌همین دلیل می‌توان از خدمات حواله ارزی نیز با آن کمک گرفت. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، حتما با واحد پشتیبانی تهرانیکس تماس بگیرید.

5. مناسب برای استفاده در دستگاه POS و ATM  

برای سفرهای خارجی نیز می‌توانید روی کردیت پلاتینیوم حساب کنید. به راحتی می‌توانید هزینه خریدهای خود در دستگاه‌های پوز فروشگاهی را به کمک این کارت پرداخت کنید. برای استفاده از این کارت در پوزهای فروشگاهی هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

علاوه بر آن امکان برداشت وجه از طریق دستگاه‌های ATM نیز وجود دارد. سقف برداشت روزانه از دستگاه ATM با توجه به سوابق عملکرد شما متغیر است. معمولا بر این اساس بین 5 تا 10 هزار دلار یا یورو در شبانه‌روز اجازه برداشت از دستگاه ATM داده می‌شود. البته توجه داشته باشید که معمولا برداشت وجه از دستگاه ATM در کشورهای خارجی با کارمزد زیادی همراه است. به‌همین دلیل بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها تا جای ممکن از کارت برای پرداخت ارزی استفاده کنید.

6. صدور کارت با ارز پایه دلار و یورو

کردیت پلاتینیوم با هزینه 445 دلار صادر می‌شود. دقت داشته باشید که به دلیل امکانات بیشتر در مقایسه با سایر کارت‌ها، هزینه صدور آن هم تا حدی بیشتر است. ارز پایه این کارت فیزیکی، دلار آمریکا و یورو است. در عین حال امکان پرداخت با استفاده از سایر ارزها نیز با استفاده از این کارت وجود دارد. البته برای این منظور کارمزد 4.5 درصدی تبدیل ارز از موجودی کارت کسر می‌شود. این کارت یک پنل اینترنت بانک اختصاصی دارد که می‌توانید از آن برای مدیریت پرداخت‌ها و موجودی حساب خود استفاده کنید.

7. وریفای کردن اکانت پی پال  

پی پال به‌عنوان یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی دنیا، قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای شهروندان ایرانی دارد و خیلی سریع اقدام به بلوکه کردن اکانت‌های ایرانیان می‌کند. علاوه بر آن مهم‌ترین سد پیش روی شما برای استفاده از پی پال، وریفای کردن اکانت است. با خرید Credit Card پلاتینیوم به‌راحتی می‌توانید اکانت پی پال خود را وریفای کنید. سپس کارت را به اکانت خود متصل کرده و با آن در تعامل باشید.

8. تاریخ انقضای دو ساله

مانند همه کارت‌های بانکی که در ایران دریافت می‌کنید، مسترکارت نیز تاریخ انقضا دارد. البته تاریخ انقضای این کارت‌ها با توجه به نوع آن‌ها تغییر می‌کند. کردیت کارت‌های پلاتینیوم معمولا با تاریخ انقضای 2 ساله صادر می‌شوند. دقت داشته باشید که با پایان یافتن مهلت تاریخ انقضای کارت، امکان استفاده از موجودی یا انتقال آن به حساب دیگران وجود ندارد. البته شما می‌توانید به‌راحتی این کارت را مجددا تمدید کنید. درخواست تمدید کارت را هم می‌توانید در تهرانیکس ثبت کنید. با توجه به اینکه برای تمدید نیازی به افتتاح حساب بانکی نیست، فرآیند صدور کارت خیلی سریع‌تر انجام می‌شود.

درخواست صدور کردیت کارت پلاتینیوم

در صورتی که هم‌اکنون قصد خرید کردیت کارت پلاتینیوم را دارید، می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

پرداخت هزینه خرید کردیت کارت پلاتینیم

برای صدور کردیت کارت پلاتینیوم، یک هزینه ثابت دریافت می‌شود که مربوط به افتتاح حساب بانکی و انجام فرآیند‌های بانکی مربوط به صدور کارت هستند. همچنین شما می‌توانید مبلغ دلخواه خود را نیز برای شارژ اولیه موجودی کارت خود در زمان خرید واریز کنید. پس از آن در آینده هم می‌توانید هر زمان که مایل بودید، با ثبت سفارش در تهرانیکس موجودی کارت خود را شارژ کنید. فرآیند ثبت سفارش برای خرید این کارت در تهرانیکس تنها چند دقیقه به طول می‌انجامد. کارت پلاتینیوم معمولا ظرف یک روز کاری صادر می‌شود. پس از آن در هر نقطه از ایران در اختیارتان قرار می‌گیرد.

تهرانیکس با سابقه سال‌ها فعالیت در زمینه پرداخت‌های ارزی، بستری مطمئن برای خرید کردیت کارت پلاتینیوم فراهم کرده است. با ثبت سفارش در تهرانیکس تحت هیچ شرایطی نیاز به پرداخت ارزی برای خرید این کارت فیزیکی نخواهید داشت. بلکه می‌توانید به‌راحتی مبلغ مد نظر را برای صدور کارت انتخاب کنید. سپس معادل ریالی آن را در حساب کاربری خود در تهرانیکس واریز کنید.

سوالات متداول
1. ارز پایه کردیت کارت پلاتینیوم چیست؟

کردیت کارت پلاتینیوم با ارز پایه دلار آمریکا و یورو صادر می‌شود.

2. سقف برداشت روزانه از کردیت کارت پلاتینیوم چقدر است؟

شما می توانید بدون محدودیت از کلیه ATM های سراسر جهان برداشت مبلغ انجام دهید .

3. تاریخ انقضای کردیت کارت پلاتینیوم چقدر است؟

معمولا این کارت با تاریخ انقضا تا سقف 5 سال صادر می‌شود.

4. آیا امکان اتصال کردیت کارت پلاتینیوم به کیف پول‌های الکترونیکی وجود دارد؟

بله به کمک این کارت می‌توانید کیف پول‌های الکترونیکی مانند پی پال و اسکریل را وریفای کنید.

5. آیا کردیت کارت پلاتینیوم امکان شارژ مجدد دارد؟

بله این کارت قابلیت شارژ نامحدود دارد و می‌توانید به‌راحتی وجه مد نظر خود را به حساب متصل به آن واریز کنید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.