منو
Home 9 بلاگ 9 حساب های بین المللی 9 آموزش ساخت اکانت پی پال

آموزش ساخت اکانت پی پال

آموزش ساخت اکانت پی پال

حتماً برای یک بار هم که شده نام پی پال به گوش شما خورده است. نقل و انتقال ارز به وسیله درگاه PayPal یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن اقدام به جابجایی ارز و یا پول کنید. به این خاطر که برای واریز پول به حساب دیگران و یا دریافت کردن پول به هیچ‌گونه اطلاعات بانکی گیرنده نیازی نخواهد بود و انجام این تراکنش فقط به وسیله ایمیل انجام می‌شود. بنابراین هنگامی که شما به وسیله حساب پی پال خرید انجام دهید، دیگر نگرانی درباره وارد کردن اطلاعات مالی خود نخواهید داشت. به این خاطر که تمام اطلاعات شما با امنیت بسیار بالا رمزنگاری شده و در نتیجه حسابتان را از هر گونه کلاه‌برداری و تقلب در امان نگه می‌دارد. بنابراین حساب PayPal می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای پرداخت‌های ارزی باشد. به همین دلیل بسیاری از کاربران تمایل دارند تا با آموزش ساخت اکانت پی پال آشنا شوند. اگر شما هم تا به امروز درباره روش ساخت اکانت پی پال اطلاعی نداشتید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه افتتاح حساب پی پال را یک بار برای همیشه آموزش ببینید‌.

نحوه ساخت حساب پی پال

بدون هیچ گونه فوت وقتی می‌خواهیم نحوه ساخت حساب PayPal را به شما آموزش دهیم. اما موضوع قابل توجه و بسیار مهم این است که به دلیل تحریم بودن ایرانیان در سایت رسمی پی پال، برای ثبت نام در این سایت و ساخت حساب پی پال شما به یک VPS کشوری که می‌خواهید در آن حساب پی پال خود را افتتاح کنید احتیاج خواهید داشت. به این خاطر که اگر از وی پی ان یا فیلترشکن استفاده کنید به احتمال زیاد حساب شما با مشکل مواجه خواهد شد. به همین خاطر ما استفاده از فیلترشکن را برای ساخت حساب پی پال پیشنهاد نمی‌کنیم. برای افتتاح حساب PayPal مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

گام اول

برای افتتاح حساب ابتدا باید به سایت رسمی پی پال به نشانی http://www.paypal.com/ مراجعه کنید و یا اگر نرم‌افزار آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید، به اپلیکیشن موبایل آن مراجعه کنید. می‌توانید برای افتتاح حساب خود هم از طریق سایت و هم از طریق نرم‌افزار آن اقدامات لازم را انجام دهید. به این خاطر که روش افتتاح حساب در هر دو گزینه به یک شکل است. نکته بسیار مهمی که در همین گام اول باید به آن توجه داشته باشید این است که افتتاح حساب پی پال به دلیل تحریم‌هایی که بر علیه کشور ایران صورت گرفته است نمی‌تواند بدون تغییر دهنده آی پی انجام شود. نکته دیگر این است که اگر می‌خواهید از فیلترشکن استفاده کنید با توجه به فیلترشکنی که به وسیله آن به سایت متصل می‌شوید، با در نظر گرفتن تغییر آدرس url، زبان سایت دچار تغییر می‌شود. اما پس از آن می‌توانید زبان مورد نظر خود را انگلیسی کنید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

گام دوم

برای شروع افتتاح حساب مانند تصویر زیر ابتدا بر روی گزینه “Sign Up for Free” و یا “Sign Up” کلیک کنید تا به صفحه مربوط به ثبت نام وارد شوید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

گام سوم

در مرحله سوم شما وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید یکی از انواع حساب PayPal مشخص شده را برای خود انتخاب کنید. مانند آنچه در تصویر زیر می‌بینید می‌توانید از دو نوع حساب پی پال بیزینس و پرسونال یکی را برای خود انتخاب کنید. توجه کنید که ساخت حساب بیزینس نیازمند ثبت شرکت در خارج از ایران است. به همین جهت باید اکانت پرسونال را انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

گام چهارم

در این مرحله از ساخت حساب پی پال پس از اینکه نوع حساب خود را انتخاب کردید، اکنون از شما خواسته می‌شود که یک شماره تلفن معتبر وارد کنید و سپس کد تأییدی که برای شما ارسال می‌شود را وارد کنید. در این مرحله باید به یک نکته مهم توجه کنید. با توجه به وجود تحریم‌ها علیه ایران، شماره تلفن‌های مربوط به کشور ایران قابل قبول نیست. در نتیجه پیشنهاد می‌شود که از سیمکارت‌های بین‌المللی برای افتتاح حساب استفاده کنید. پس از وارد کردن شماره همراه، کدی که برای شما ارسال می‌شود را وارد کرده و سپس به مرحله بعد بروید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

گام پنجم

در این مرحله باید آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی، پسورد و تکرار پسورد را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید. پیشنهاد ما این است که برای امنیت بیشتر در ساخت حساب ، یک ایمیل جدید مخصوص اکانت پی پال خود بسازید و ایمیلی را که از آن برای سایت‌ها یا حساب‌های دیگر استفاده می‌کنید را در اینجا به کار نبرید. علاوه بر این، در هنگام وارد کردن آدرس ایمیل خود حتماً توجه کافی داشته باشید که آدرس ایمیلتان را به درستی وارد کنید. به این خاطر که برای وریفای کردن اکانت PayPal شما به ایمیلی که در این مرحله وارد کرده‌اید احتیاج خواهید داشت. از طرفی دیگر حتماً یک پسورد بسیار امن را برای ساخت اکانت خود انتخاب کنید. در تلاش باشید تا پسورد قوی ایجاد کنید به طوری که هیچ شخصی نتواند بر اساس اطلاعاتی که از شما دارد پسوردتان را به راحتی حدس بزند.

آموزش ساخت اکانت پی پال

گام ششم

در مرحله بعد برای ساخت حساب پی پال شما باید کد پستی، آدرس، شماره تماس، تاریخ تولد، نام شهر و ملیت خود را وارد کنید. در انتها اگر تمایل به دریافت ایمیل‌های تبلیغاتی از طرف PayPal را دارید آن را انتخاب کرده و با پذیرش تمام قوانین پی پال مرحله ششم را با موفقیت به پایان برسانید. باز هم در این قسمت باید توجه داشته باشید که آدرس‌های مرتبط با کشور ایران برای ساخت اکانت پی پال مورد قبول نیست؛ بنابراین شما می‌توانید از آدرس دوست و فامیل خود که در کشورهای دیگر سکونت دارند استفاده کنید و یا از سایت‌هایی که آدرس‌های انگلیسی ارائه می‌دهند کمک بگیرید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

گام هفتم

با وارد کردن تمام اطلاعات گفته شده در مرحله قبل و رفتن به مرحله بعد، به طور تقریب می‌توان گفت که قسمت اصلی ساخت حساب پی پال شما به اتمام رسیده است و شما موفق به ساخت اکانت پی پال شده‌اید. اما در این قسمت 2 مورد از استفاده‌های حساب پی پال برای شما مشخص شده است. با کلیک کردن بر روی قسمت Add a card to use later می‌توانید کارت بانکی خود را به حسابتان متصل کنید.

آموزش ساخت اکانت پی پال

مرحله آخر

نکته بسیار مهم در مرحله آخر این است که شما تا زمانی که حساب خود را وریفای نکنید اکانتتان بلا استفاده خواهد بود و نمی‌توانید از آن هیچ گونه پولی را برداشت کنید. بنابراین به محض اینکه حساب خود را افتتاح کردید حتماً آن را وریفای کنید. برای وریفای کردن اکانت پی پال شما به یک کارت اعتباری احتیاج خواهید داشت. بنابراین اگر برای انجام این کارت ویزاکارت و مسترکارت که از جمله کارت‌های اعتباری بین‌المللی به حساب می‌آیند را در اختیار ندارید اصلاً نگران نباشید. به این خاطر که شما می‌توانید این کار را به مجموعه تهرانیکس بسپارید. ما عملیات وریفای کردن اکانت پی پال شما را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

سخن پایانی

در این مقاله درباره آموزش ساخت اکانت پی پال صحبت کردیم. در کل می‌توان گفت که ساخت اکانت پی پال برای ساکنان ایران کمی با سختی همراه است. به همین خاطر باید از قبل حتما شرایط آن را برای خود مهیا کنید. اما اگر نمی‌توانید به تنهایی از پس ساخته اکانت پی پال خود بربیایید، باز هم جای نگرانی وجود ندارد. به‌خاطر اینکه مجموعه تهرانیکس می‌تواند به طور کامل مراحل افتتاح حساب پی پال شما را انجام داده و سپس حسابتان را به شما تحویل دهد.