منو
Home 9 بلاگ 9 پرداخت های بین المللی 9 آموزش ساخت حساب کاربری رایگان TradingView

آموزش ساخت حساب کاربری رایگان TradingView

آموزش ساخت حساب کاربری رایگان Trading View

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای بررسی و رسم چارت‌ها، تریدینگ ویو نام دارد. این ابزار به راحتی به شما کمک می‌کند تا چارت‌ها را بررسی و رسم کنید‌. با این حال اگر قصد استفاده از آن را دارید باید بدانید که نیاز به ساخت اکانت دارید. اما خوشبختانه ساخت اکانت تریدینگ ویو آسان است و اشتراک‌های پایه آن به طور رایگان در دسترس مخاطبان هستند. برای آن دسته از معامله‌گران حرفه‌ای که دوست دارند از تمام مزایای این مجموعه استفاده کنند، اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رایگان انتخاب بسیار خوبی به حساب می‌آید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید به خاطر که می‌خواهیم به طور کامل درباره آموزش ساخت اکانت یا حساب کاربری رایگان TradingView صحبت کنیم.

آیا تریدینگ ویو نسخه آزمایشی رایگان دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله تریدینگ ویو نسخه آزمایشی رایگان دارد. این مجموعه هر از چند گاهی نسخه‌های آزمایشی رایگان را در اختیار کاربران جدید خود قرار می‌دهد. با این حال نسخه آزمایشی رایگان آن ممکن است گاهی اوقات دچار تغییراتی شود. برای اینکه بیشتر با جدیدترین نسخه آزمایشی رایگان این مجموعه آشنا شوید، فقط کافی است دستورالعمل‌هایی که در ادامه می‌خواهیم به شما بگوییم را دنبال کنید.

چگونه حساب کاربری رایگان TradingView را دریافت کنیم؟

اگر در حال حاضر از خدمات تریدینگ ویو استفاده می‌کنید و یا حساب کاربری در این مجموعه دارید، متأسفانه نمی‌توانید به نسخه آزمایشی رایگان آن دسترسی پیدا کنید. اما اگر در حال حاضر هیچ گونه حساب کاربری در تریدینگ ویو نساخته‌اید و یا اشتراک حساب کاربری قدیمی‌تان را کنسل کرده‌اید، می‌توانید به نسخه آزمایشی و رایگان تریدینگ ویو دسترسی داشته باشید‌. اگر می‌خواهید اقدام به ساخت یک اکانت رایگان در تریدینگ ویو با هدف استفاده از برنامه ارتقا یافته کنید، باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که تریدینگ ویو قوانین بسیار سختگیرانه‌ای را درباره باز کردن چندین حساب کاربری به طور همزمان اعمال می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود که اگر در حال حاضر حساب کاربری در این پلتفرم دارید، حتماً دیگر حساب‌های قدیمی خود را حذف کرده و سپس اقدام به باز کردن حساب کاربری کنید. نکته لازم به ذکر دیگر این است که باز کردن حساب کاربری جدید در تریدینگ ویو برای امتحان کردن این برنامه ارتقا یافته ارزش تمام تلاش‌ها را دارد. در نتیجه در انتخاب آن شک نکنید. آزمایش کردن نسخه‌های پرو، پرو پلاس و همچنین پریمیوم یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن از تمام امکانات پلتفرم تریدینگ ویو استفاده کنید.

مراحل افتتاح حساب کاربری رایگان TradingView

حالا که بیشتر با این پلتفرم آشنا شدید، در این قسمت می‌خواهیم به طور کامل درباره مراحل باز کردن حساب کاربری رایگان در تریدینگ ویو صحبت کنیم. بنابراین اگر در تحلیل داده‌های خود به یک برنامه با امکانات فوق العاده احتیاج دارید، این پلتفرم می‌تواند به شما کمک کند. برای دسترسی به نسخه رایگان، دستورالعمل‌های زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید:

در مرحله اول برای ساخت حساب کاربری به سایت رسمی تریدینگ ویو به نشانی https://www.tradingview.com/ مراجعه کنید. اگر به تازگی به این پلتفرم پیوسته‌اید، یک کاربر جدید به حساب می‌آیید. به همین خاطر این دستورالعمل را از مرحله 2 به بعد اعمال کنید‌. با این حال اگر در این پلتفرم ثبت نام کرده‌اید و حساب کاربری برای خود ساخته‌اید، به بخش Tradingview account بروید‌. پس از آن مطمئن شوید که از حساب کاربری که قبلاً ساخته‌اید خارج شده‌اید و تمام قوانینی که مربوط به داشتن چند حساب کاربری در این پلتفرم است را به خوبی رعایت کرده‌اید.

آموزش ساخت حساب کاربری رایگان TradingView

در مرحله بعد به صفحه TradingView plans and upgrade page مراجعه کنید. اگر تریدینگ ویو نسخه‌های رایگان را در این صفحه به شما پیشنهاد داده باشد، کاربران جدید می‌توانند با ساخت یک اکانت در این سایت به صورت 30 روزه از نسخه پرو، پرو پلاس و یا پریمیوم استفاده کنند. از طرفی دیگر شما می‌توانید با استفاده از تخفیف‌هایی که در این صفحه وجود دارد اقدامات لازم را برای خرید اشتراک سالانه انجام دهید. کاربران جدید این پلتفرم می‌توانند برای اشتراک‌های سالانه 30 دلار و برای اجراهای ماهیانه تا 10 دلار تخفیف دریافت کنند.

اما در این قسمت به این خاطر که شما قصد دارید تا به صورت رایگان اکانت بسازید باید اشتراک 30 روزه را انتخاب کنید. در این مرحله شما باید انتخاب کنید که از بین سه مورد پرو، پرو پلاس و نسخه پریمیوم می‌خواهید کدام یک از این نسخه‌های آزمایشی را برای خود انتخاب کنید. هر نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید می‌توانید آن را تا پیش از پایان مهلت 30 روزه تغییر دهید. برای این که بتوانید تمام نسخه‌های ارائه شده به وسیله پلتفرم تریدینگ ویو را بررسی کنید، بهتر است که اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رایگان را انتخاب کنید و سپس قبل از پایان مهلت 30 روزه آن را به دیگر نمونه‌های پرو و یا پرو پلاس تغییر دهید تا بهتر امکانات هر کدام از این نسخه‌ها را بررسی کنید.

در این مرحله با استفاده از یک آدرس ایمیل جدید باید اقدام به ثبت نام کنید.

آموزش ساخت حساب کاربری رایگان TradingView
پس از ثبت ایمیل، یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌شود که باید وارد ایمیل خود شده و ایمیل وارد شده در تریدینگ ویو را تایید کنید.
آموزش ساخت حساب کاربری رایگان TradingView

در مرحله بعد برای دریافت اشتراک رایگان خود، پلن مورد نظر را انتخاب و بر روی عبارت Start 30 day free trial کلیک کنید. شاید مجبور باشید که چند ثانیه صبر کنید تا به صفحه چارت‌های تریدینگ ویو هدایت شوید. پیشنهاد می‌شود که از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه پلتفرم تریدینگ ویو در دوران آزمایشی 30 روزه خود غافل نشوید.

آموزش ساخت حساب کاربری رایگان TradingView

در این مرحله همه چیز برای شما مهیا خواهد بود. اکنون نسخه آزمایشی رایگان شما آغاز به کار کرده است و در این مرحله به تمام امکانات این پلتفرم دسترسی خواهید داشت. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که حتماً به تاریخ پایان مهلت 30 روزه خود توجه داشته باشید.

هنگامی که از نسخه رایگان آزمایشی استفاده می‌کنید، بهتر است که نیم نگاهی هم به پیشنهادهای جدید پلتفرم تریدینگ ویو برای کاربران جدید داشته باشید. به این خاطر که گاهی اوقات این پیشنهادات تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آیا می‌توان نسخه آزمایشی رایگان را کنسل کرد؟

شاید این سوال برای برخی از افراد پیش بیاید که آیا می‌توان پس از فعال‌سازی نسخه آزمایشی رایگان تریدینگ ویو آن را غیرفعال یا کنسل کرد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله، اگر دوره آزمایشی را دارید و تمایلی به استفاده از دیگر نسخه‌های پریمیوم تریدینگ ویو ندارید می‌توانید نسخه‌ای که از آن استفاده می‌کنید را کنسل کنید. برای عدم پرداخت هزینه اشتراک حتماً مطمئن شوید که قبل از پایان دوره آزمایشی خود اکانت تان را غیرفعال کنید. به این خاطر که در صورت لغو کردن اشتراک پس از گذشت 30 روز، هزینه اشتراک ماه اول به طور خودکار از حساب شما کسر می‌شود. برای لغو کردن نسخه آزمایشی رایگان تریدینگ ویو مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. به صفحه اصلی وب سایت تریدینگ ویو بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. پس از آن به نماد کاربر که در سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد بروید.
  3. به تنظیمات پروفایل حساب (Profile settings) بروید و بر روی بخش Account and billing کلیک کنید.
  4. گزینه Cancel Trial را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره آموزش ساخت حساب کاربری رایگان TradingView صحبت کردیم. اگر تمام فوت و فن‌های مربوط به ساخت اکانت رایگان در این پلتفرم را یاد بگیرید، دیگر نیاز به خرید اکانت در این سایت نخواهید داشت‌ در واقع اکانت رایگان پلتفرم تریدینگ ویو یک محصول بسیار ارزشمند است که با استفاده از آن می‌توانید به تمام اطلاعات مورد نیاز برای ترید دست پیدا کنید.

در صورتی که قصد خرید اکانت Tradingview را دارید، باید توجه کنید که خرید اکانت این پلتفرم کاربردی و محبوب نیازمند پرداخت ارزی با یکی از کارت‌های بانکی بین‌المللی نظیر ویزاکارت یا مسترکارت می‌باشد. اگر استفاده از این کارت‌ها برای شما ممکن نیست، می‌توانید از خدمات مجموعه تهرانیکس استفاده کرده و خرید اکانت Tradingview را به ما بسپارید. پلن مورد نظر شما در سریعترین زمان و با بهترین قیمت خریداری خواهد شد.