منو
خانه 4 خدمات مالی بین المللی 4 افتتاح حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال( PAYPAL )

حساب پی پال وریفای شده + سیم کارت بین المللی + vps

پی پال به عنوان سریع‌ترین سیستم انتقال پول فیات مانند (دلار و یورو ) در دنیا شناخته می‌شود. به وسیله حساب پی پال می توانید بسیاری از پرداخت‌های آنلاین خارجی را انجام دهید، درآمدهای ارزی خود را دریافت کنید و به حساب دیگران واریز نمایید . استفاده از پی پال و امکانات بی نظیر آن نیاز به اکانت وریفای شده دارد. با استفاده از خدمات تهرانیکس در کمتر از 1 هفته در معتبرترین کشورهای جهان حساب پی پال افتتاح کنید .لازم به ذکر است که سیستم پی پال به شدت به تغییر IP حساس است به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از VPS و ثابت نگه داشتن IP به مدت طولانی است. برای تهیه VPS می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی ما استفاده کنید .حساب های افتتاح شده توسط ما Personal هستند و برای افتتاح حساب بیزینس نیاز به ثبت شرکت خارجی دارید .

مراحل افتتاح حساب پی پال

ارسال مدارک

پرداخت هزینه

حساب شما افتتاح شد !

آشنایی با انواع حساب پی پال

تفاوت‌های حساب‌های Paypal

اولین موضوعی که برای افتتاح حساب پی پال باید مد نظر قرار دهید، این است که سرویس پرداخت الکترونیکی PayPal دو نوع حساب کاربری شخصی (Personal) و تجاری (Business) را ارائه می‌کند. حتما این سوال را مطرح می‌کنید که تفاوت حساب پرسونال و بیزینس پی پال چیست؟ برای پاسخ به این سوال لازم است که به معرفی انواع حساب پی پال بپردازیم:

1. حساب پرسونال پی پال
همان طور که از نام این حساب مشخص است، برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده است. با استفاده این کارت می‌توانید پرداخت‌های روزمره مانند خریدهای آنلاین یا انتقال پول در سطح محدود را انجام دهید. مهم‌ترین ویژگی حساب پرسونال، محدودیت در سقف تراکنش‌های آن است. به این صورت که شما مجاز به ثبت حداکثر 800 دلار تراکنش در هفته و همچنین 2500 دلار در ماه هستید.

این در حالی است که معمولا در اوایل افتتاح حساب نیز محدودیت سقف هر تراکنش 100 دلار برای حساب پرسونال در نظر گرفته می‌شود. پس از انجام چند تراکنش حساب کاربری به حالت عادی در می‌آید. برای افتتاح حساب پرسونال نیاز به مدارک زیادی ندارید. تنها با ارائه اسکن پاسپورت و همچنین پرداخت هزینه ثبت نام می‌توانید صاحب حساب شخصی در پی پال شوید.

 

2. حساب بیزینس پی پال
پی پال حساب بیزینس را برای کسانی که فعالیت تجاری انجام می‌دهند، در نظر گرفته است. به همین دلیل برای افتتاح حساب بیزینس در پی پال نیز به ارائه سند معتبر مبنی بر ثبت شرکت در خارج از کشور دارید. این مانع بزرگی است که معمولا باعث می‌شود بسیاری از افراد حساب پرسونال را ترجیح دهند.

اصلی‌ترین مزیت حساب بیزینس پی پال نیز نامحدود بودن سقف تراکنش‌های دریافتی و پرداختی در ماه است. البته نظارت و حساسیت شرکت پی پال روی حساب‌های بیزینس نیز به همان میزان بیشتر است. در مجموع ما در تهرانیکس پیشنهاد می‌کنیم که برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت، افتتاح حساب پرسونال را انتخاب کنید.

شرایط استفاده از حساب پی پال در ایران

ایران در فهرست تحریم پی پال قرار دارد و به همین دلیل خدمات این سرویس پرداخت آنلاین به‌صورت مستقیم در اختیار کاربران ایرانی قرار نمی‌گیرد. اما با رعایت دو نکته ضروری پس از افتتاح حساب پی پال می‌توانید جلوی مسدود شدن اکانت خود را بگیرید. این دو نکته عبارت‌اند از:

  • وریفای کردن حساب پی پال

  • استفاده از VPS هنگام استفاده از پی پال

منظور از وریفای کردن حساب پی پال، اتصال اکانت به یک کارت اعتباری مانند ویزاکارت یا مسترکارت است. برای این منظور باید ابتدا یک حساب بانکی در خارج از کشور ایجاد کنید. سپس کارت اعتباری با نام خود شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. با اتصال کارت اعتباری به حساب پی پال، اکانت شما وریفای می‌شود.

در هنگام استفاده از پی پال نباید اجازه دهید که متوجه حضور شما در ایران شود. بر این اساس استفاده از فیلترشکن‌های معمولی به دلیل تغییر مداوم آی پی، ریسک بالایی را به همراه دارد. بهترین تصمیم استفاده از سرور مجازی یا VPS است. به این ترتیب می‌توانید ضمن تغییر آی پی دستگاه، برای طولانی مدت با آی پی یک کشور غیر از ایران در حساب کاربری خود فعالیت کنید.

خدمات افتتاح حساب پی پال در تهرانیکس به‌صورت بسته جامع یعنی ایجاد اکانت، وریفای کردن حساب و همچنین تهیه VPS به شما عزیزان ارائه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با خاطری آسوده از پی پال برای پرداخت ارزی استفاده کنید.

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

این احتمال وجود دارد که پس از افتتاح حساب پی پال با مشکل لیمیت یا محدود شدن اکانت مواجه شوید. این محدودیت معمولا به‌صورت موقت از سوی پی پال روی اکانت شما اعمال می‌شود. در این حالت نمی‌توانید از خدمات ارسال وجه استفاده کنید. دلایل مختلفی برای لیمیت شدن حساب پی پال می‌توان ذکر کرد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

اگر پی پال تشخیص دهد که یک نفر دو حساب پرسونال ایجاد کرده است، فورا هر دو اکانت را لیمیت می‌کند.
در صورت ارسال یا دریافت وجه از افراد مشکوک در نظر پی پال، حساب شما محدود می‌شود.
وریفای نکردن حساب پی پال منجر به محدود شدن آن می‌شود.

در صورت دریافت یا ارسال وجه با مبلغ بیش از 2 هزار دلار باید منتظر لیمیت شدن اکانت خود باشید.

کانت‌هایی که در مدت زیاد هیچ‌گونه تراکنشی ثبت نمی‌کنند، از سوی پی پال محدود می‌شوند

در صورتی که حساب پی پال شما لیمیت شود، پیامی از سوی PayPal به ایمیل شما ارسال می‌شود. در این پیام ضمن تشریح دلایل محدودیت اکانت، توضیحاتی نیز در خصوص اقدامات لازم برای رفع لیمیت شدن حساب ارائه می‌شود. شما باید طبق دستورالعمل‌های دریافتی برای رفع محدودیت حساب خود اقدام کنید.

افتتاح حساب پی پال در ایران

کسانی که به هر نحوی با پرداخت ارزی در زندگی روزمره خود سروکار دارند، باید به فکر افتتاح حساب پی پال باشند. با استفاده از اکانت وریفای شده PayPal می‌توانید درآمدهای ارزی خود را به‌راحتی نقد کنید. علاوه بر آن می‌توانید از بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین خارجی خرید کنید. پرداخت هزینه‌های دانشجویی و آزمون‌های بین‌المللی با استفاده از حساب پی پال به‌راحتی آب خوردن انجام می‌شود.

حتی در سفرهای خارجی برای خرید بلیط، رزرو هتل و سایر هزینه‌ها می‌توانید روی پی پال حساب کنید. در شرایطی که پرداخت‌های ارزی به‌عنوان بخشی از زندگی روزمره بسیاری از ما ایرانیان تبدیل شده است، با ثبت سفارش افتتاح حساب پی پال در تهرانیکس، یک گام بزرگ به سمت جهانی شدن بردارید.

درخواست افتتاح حساب پی پال

در صورتی که اکنون قصد افتتاح حساب Paypal دارید می توانید درخواست خود را ثبت کنید .

سوالات متداول
مدارک لازم برای افتتاح حساب پی پال چیست؟

برای افتتاح حساب پی پال پرسونال تنها نیاز به اسکن پاسپورت دارید؛ اما برای افتتاح حساب بیزینس باید سند ثبت شرکت در کشوری خارجی را نیز ارائه کنید.

آیا امکان افتتاح دو حساب پی پال برای یک نفر وجود دارد؟

پی پال اجازه نمی‌دهد که یک نفر دو حساب فعال از نوع پرسونال یا بیزینس به‌صورت همزمان داشته باشد. تنها اجازه ایجاد یک حساب پرسونال و بیزینس به‌صورت همزمان به هر فردی داده می‌شود.

هزینه افتتاح حساب پی پال چقدر است؟

هزینه افتتاح حساب پی پال در حال حاضر 34 دلار است که می‌توانید معادل ریالی آن را در سایت تهرانیکس پرداخت کنید.

سقف تراکنش حساب پرسونال پی پال چقدر است؟

سقف تراکنش حساب پرسونال پی پال برابر 800 دلار در هفته و 2500 دلار در ماه است.

شرایط لازم برای استفاده از حساب پی پال در ایران چیست؟

استفاده از VPS و وریفای کردن حساب پی پال دو شرط اصلی برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت PayPal در ایران است.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.