منو

شارژ حساب Google Ads

حساب گوگل ادز خود را در کمترین زمان و با بهترین نرخ شارژ کنید

در سال‌های اخیر مقوله‌ای تحت عنوان بازاریابی دیجیتال که به دیجیتال مارکتینگ معروف است، بر سر زبان‌ها افتاده و روز به روز نیز به محبوبیت و رواج آن نیز اضافه می‌شود. با رشد این مدل از بازاریابی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز سعی در بروز رسانی و بهبود نحوه‌ی عملکرد خود مطابق با دنیای جدید دیجیتالی دارند. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کسب و کارها در رسیدن به این هدف، استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی و به طور کلی پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین است. در صورتی که برای بازاریابی خود از گوگل ادز استفاده می کنید حساب کاربری شما بر اساس کلیک‌هایی که کمپین‌های تبلغاتی شما دریافت می‌کند نیاز به شارژ دارد. این شارژ با ارزهای مختلف مانند دلار، یورو، درهم، لیر و … امکان پذیر است. برای شارژ حساب خود می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید. ما حساب گوگل ادز شما را با بهترین نرخ تضمینی و در کمترین زمان شارژ می‌کنیم.

 مراحل شارژ حساب Google Ads

ارسال آدرس و اطلاعات لازم

پرداخت هزینه ریالی معادل ارزی

حساب شما شارژ شد !

Google Ads چیست؟

آشنایی با گوگل ادوردز و قابلیت های آن

‘Ads’ (گوگل ادز) که سابقاً با نام ‘Google AdWords’ شناخته می‌شد، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین به حساب می‌آید که توسط گوگل توسعه یافته است. در این پلتفرم تبلیغ کنندگان به معرفی مختصر خدمات و محصولات خود در صفحه‌ی نتایج جستجوهای گوگل به کاربران می‌پردازند. ارائه‌ی این تبلیغات به دو صورت امکان پذیر است: در صفحه‌ی نتایج موتورهای جستجو مانند شبکه‌ی جستجوی گوگل و یا در اپلیکیشن‌های تلفن همراه و ویدئوها. در این سرویس تبلیغاتی بر اساس مدل پرداخت به ازای هر کلیک که به ‘PPC’ معروف است، هزینه‌ی تبلیغات تعریف می‌شود.

اما PPC چیست؟ ‘Pay-per-click’ یا همان پرداخت به ازای هر کلیک، به مدلی از تبلیغات اینترنتی گفته می‌شود که در آن بازدیدکننده‌ی تبلیغات به وبسایت، اپلیکیشن و یا هر رسانه‌ی دیگری هدایت شده و تبلیغ کننده‌ در ازای هر کلیک به ناشر و نمایش دهنده‌ی تبلیغات که در مبحث ما گوگل به حساب می‌آید، هزینه‌ی مشخصی را می‌پردازد. با استفاده از موتورهای جستجو، تبلیغ کنندگان غالباً کلمات کلیدی مرتبط با بازار هدف خود را پیشنهاد می‌دهند و هنگامی که بازدیدکننده ای بر روی تبلیغ آن‌ها که شامل متن و یا تصویر و متن است کلیک می‌کند، تبلیغ کننده هزینه‌ی آن‌ را به منتشرکننده پرداخت می‌کند. درمقابل، سایت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات تبلیغاتی، مبلغ مشخصی را برای هر کلیک دریافت می‌نمایند. به بیان ساده‌تر، در این سیستم، تبلیغات در ابتدا به طور رایگان نمایش داده می‌شوند و تبلیغ کننده تنها در صورتی هزینه‌ی تبلیغات را باید پرداخت کند که کاربر بر آن تبلیغ کلیک کند.

حال که با مکانیزم عملکرد Google Ads آشنا شدیم، بد نیست به شرح مختصری از تاریخچه‌ی این سرویس تبلیغاتی بپردازیم. گوگل از پلتفرم AdWords خود در سال 2000 رونمایی کرد. در ابتدا گوگل برای این پلتفرم از تبلیغ کنندگان به صورت ماهیانه هزینه دریافت می‌نمود و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی را خود به عهده می‌گرفت. به منظور تسهیل روند تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و همچنین آن‌هایی که علاقه مند به ایجاد کمپین تبلیغاتی خود هستند، گوگل سرویسی با نام ‘AdWords self-service’ را در سال 2005 میلادی معرفی نمود و در پی آن سرویس ‘Jumpstart’ که در حقیقت سرویس مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی بود را روانه‌ی بازار کرد.

سیستم Google AdWords اساساً نوعی مزایده است که در آن تبلیغ کنندگان برای فراهم نمودن موقعیت دلخواه خود برای نمایش تبلیغاتشان، پیشنهادات قیمت خود را ارائه می‌دهند. موفقیت در این مزایده بر اساس میزان رقابت و پیشنهاد قیمت سایر تبلیغ کنندگان حاصل می‌گردد.

دفتر مرکزی فروش و پشتیبانی گوگل ادز در کالیفرنیا، ایالات متحده‌ی امریکا قرار گرفته است. گوگل ادز از شعبه‌های دیگری در حیدرآباد (هندوستان)، دوبلین (ایرلند)، سنگاپور، ان آربر (ایالات متحده) و نیویورک (ایالات متحده) برخوردار است.

ویژگی‌ها و ابزارهای Google Ads

در ادامه با ابزارها و ویژگی‌هایی آشنا می‌شویم که توسط Google Ads ارائه می‌گردند:

  • The Keyword Planner: داده‌های جستجوهای گوگل و دیگر منابع را به منظور ایجاد و بهبود کمپین تبلیغاتی فراهم می‌آورد.
  • AdWords Express: که در گذشته با نام ‘Google Boost’ شناخته می‌شد، یکی دیگر از ویژگی‌های Google Ads با تمرکز بر مشاغل کوچک است. این ابزار به کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند مشکلات خود در زمینه‌ی مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی را از طریق مدیریت خودکار کلمات کلیدی و جایگذاری تبلیغات به حداقل برسانند.
  • Google Ads Editor: یک برنامه با قابلیت دانلود است که برای کاربران امکان ایجاد تغییرات عمده در تبلیغات خود به صورت آفلاین را فراهم می‌آورد. همچنین کاربران از طریق این ابزار می‌توانند عملکرد تبلیغات خود را مشاهده نمایند.
  • Google Ads Manager Accounts: که سابقاً با نام MCC شناخته می‌شد، به کاربران امکان می‌دهد چندین حساب کاربری را از یک log in و داشبورد مدیریت کنند. این ابزار غالباً توسط آژانس‌های تبلیغاتی و بازاریابی که مدیریت حساب‌های کاربری مشتریان زیادی را به عهده دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • The Reach Planner: برای کاربران امکان پیش بینی میزان دسترسی و میزان تبلیغات خود را در ویدئوهای یوتیوب (YouTube) و دیگر پارتنرهای گوگل فراهم می‌آورد. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا ابتدا مخاطبان خود را انتخاب کرده و سپس ترکیبی از تبلیغات ویدئویی مناسب را به آن‌ها توصیه می‌نماید.
  • Google Academy for Ads: با نام‌های پیشین ‘Google Partners’ ، ‘Google AdWords Certification Program’ و ‘Google AdWords Certification’ برای افرادی که آزمون‌های پایه ای Google Ads و آزمون پیشرفته‌ی AdWords را با موفقیت گذرانده باشند، گواهینامه ای فراهم می‌آورد.
  • Placement targeted advertisements: ابزاری است که تبلیغات را بر اساس کلمات کلیدی، نام دامنه، موضوعات و هدف‌گذاری مورد ترجیح تبلیغ کننده جای گذاری می‌نماید.
  • Remarketing: به بازاریاب‌ها و تبلیغ کنندگان امکان می‌دهد تا به کاربرانی که قبلاً از وبسایت آن‌ها بازدید کرده اند تبلیغات خود را نشان دهند. همچنین تبلیغ کنندگان می‌توانند با استفاده از این ابزار رفتار بازدیدکنندگان را مشاهده کرده و بر همین اساس لیست‌های مختلفی از مخاطبان ایجاد کنند. لیست‌های Remarketing از طریق گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) که از اوایل ژوئن سال 2015 در دسترس قرار گرفت، به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از لیست‌های استاندارد GA برای برنامه‌ریزی تبلیغات خود از جستجوهای متنی استفاده کنند.
  • Ads Extensions: به نوعی افزونه‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود که به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا اطلاعات اضافه‌تری اعم از آدرس، شماره تلفن، لینک ورود به یک صفحه‌ی وب، قیمت‌ها، … را به همراه تبلیغات خود به نمایش بگذارند.

نحوه‌ی استفاده از Google Ads

برای استفاده از گوگل ادز، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • اهداف حساب کاربری خود را تعریف کنید. به طور مثال، اگر از گوگل ادز به منظور برندسازی استفاده می‌نمایید، ساختار و ویژگی‌های اکانت شما با زمانی که آن‌ را برای جذب مشتری مورد استفاده قرار می‌دهید کاملاً متفاوت خواهد بود.
  • مخاطبان خود را مشخص نمایید. برای انجام این مرحله لازم است مشتریان ایده آل خود، فعالیت یا شغل احتمالی‌شان، مواردی که جستجو می‌کنند و دستگاه یا وسیله ای که از طریق آن جستجوی خود را انجام می‌دهند، تعریف نمایید.
  • با استفاده از ابزارهای مربوطه، کلمات کلیدی تبلیغات خود را مشخص کنید.
  • ساختار حساب خود را با در نظر گرفتن کلمات کلیدی مرتبط با هر کدام از کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی مختلف ایجاد نمایید.
  • زمانی که کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را لیست کردید، می‌توانید با پیشنهاد قیمت روی آن‌ها، تبلیغات خود را در صفحه‌ی نتایج جستجو قرار دهید. اگر رقابت بر سر کلمات کلیدی مورد نظر زیاد باشد، هزینه‌ای که برای تبلیغ نهایی می‌شود نیز بالا خواهد بود.
  • آگهی خود را ایجاد کنید. از وجود کلمات کلیدی مناسب، یک عنوان جذاب و لینک مربوطه اطمینان حاصل نمایید.
  • یک صفحه‌ی لندینگ مناسب برای تلفن همراه طراحی کنید که بر مزایا و ویژگی‌های محصول یا خدماتتان متمرکز باشد. لندینگ ذکر شده می‌بایست از تصاویر با کیفیت، لینک مشخص و ساختار زیبایی برخوردار باشد.
  • به منظور ردیابی تبدیل، یک کد گوگل آنالیتیکس در وبسایت قرار دهید. کلید موفقیت یک کمپین تبلیغاتی بهینه سازی و بررسی مداوم صفحات لندینگ می‌باشد.

آیا گوگل ادز واقعاً کارآمد است؟

Google Ads می‌تواند برای تمامی انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک کارآمد و مفید باشد. در حقیقت می‌توان آن‌ را نوعی از تبلیغات با قیمت مناسب دانست که چنانچه به درستی مورد استفاده قرار گیرد، سود بسیار زیادی با خود به همراه خواهد داشت.

درخواست شارژ حساب گوگل ادز

در صورتی که اکنون قصد شارژ حساب Google Ads را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) تبلیغات ممنوعه در گوگل ادز چیست؟

موضوعاتی مانند شرط‌بندی، قمار، مصرف مشروبات الکلی، استعمال مواد مخدر، موضوعات قومیتی یا ملیتی، موارد نامناسب برای کودکان، نژادپرستی یا جنسیت‌پرستی، موضوعات سیاسی، توهین و اهانت به مقدسات جزو موارد ممنوعه هستند و نباید در محتوای تبلیغات گوگل ادز قرار بگیرند.

2) آیا خواندن قوانین گوگل ادز لازم است؟

بله. حتما قوانین گوگل ادز را مطالعه کنید زیرا در صورت رعایت نکردن این قوانین شما جریمه می شوید و حساب شما برای همیشه مسدود می شود.

3) شارژ حساب گوگل ادز فقط با دلار امکان پذیر است؟

خیر شما می توانید در مجموعه تهرانیکس حساب کاربری خود را با تمامی ارزهای پشتیبانی شده در گوگل ادز شارژ کنید.

4) شارژ اکانت گوگل ادز با ارزهای غیر دلاری تفاوت قیمت دارد؟

خیر. با تمامی ارزها معادل دلاری آن محاسبه می شود.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.