منو

ثبت نام آزمون دولینگو(Duolingo)

آزمون انگلیسی Duolingo یک امتحان آنلاین می باشد که شما بر روی کامپیوتر شخصی خود انجام می دهید. مانند آزمون های تافل و آیلتس، تمام مهارت های چهارگانه زبان را آزمایش می‌کند: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن. آزمون دولینگو یک تست تطبیقی ​​است، اساسا، اگر به طور صحیح به یک سوال پاسخ دهید، سوال بعدی سخت‌تر می‌شود و اگر به اشتباه پاسخ دهید، سوال بعدی آسان‌تر می شود. این به این معنی است که با سوالات نسبتا چندگانه، امتحان می‌تواند سطح توانایی شما را با سرعت و دقت مشخص کند، به همین دلیل است که فقط یک ساعت طول می کشد تا تکمیل شود. هزینه این آزمون 59 دلار آمریکا است که برای ثبت نام می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید .

مراحل ثبت نام آزمون دولینگو

ایجاد اکانت در سایت دولینگو

پرداخت هزینه ریالی آزمون

ثبت نام شما تکمیل شد!

چرا آزمون Duolingo ؟

در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی دارید این آزمون یکی از بهترین انتخاب های شماست

ارسال رایگان نتیجه آزمون به تعداد نامحدود

آزمون دولینگو هزینه ی اضافی بابت گزارش نمره شما به مراکز مد نظر و دانشگاه ها دریافت نمی‌کند، این مسئله در صورتی است که آزمون های تافل و آیلتس به چهار الی پنج دانشگاه نتایج آزمون شما را به صورت رایگان گزارش می کنند و بعد از آن برای هر گزارش هزینه ای بین 20 الی 30 دلار دریافت می کنند که مقرون به صرفه نمی باشد.

برنامه توسعه پذیرش مدرک آزمون

در حال حاضر آزمون دولینگو عمدتا در پذیرش تحصیلی استفاده می شود. با این حال، موسسه دولینگو دارای اهداف بلندمدت است. در حال حاضر بعضی از کسب و کارها نیز از آن استفاده کرده اند تا سطح زبان انگلیسی متقاضیان را بررسی کنند. از آنجا که آزمون بر روی دانشگاه ها یا محل کار به تنهایی متمرکز نیست، آزمون دارای انواع برنامه های کاربردی در زمینه های مختلف می باشد.

مدت زمان کوتاه آزمون دولینگو

مدت زمان انجام آزمون بسیار کوتاه است و حداکثر یک ساعت زمان می‌برد، در صورتی که آزمون های تافل و آیلتس به سه ساعت زمان نیاز دارند.

چه تفاوت‌هایی بین آزمون Duolingo و TOEFL وجود دارد؟

  • اگرچه هر دو آزمون به صورت کامپیوتری و آنلاین برگزار شوند،تفاوت های زیادی بین آزمون دولینگو و تافل وجود دارد که به مراتب فراتر از محل، زمان بندی و قیمت می باشد.
  • اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که ساختار آزمون دولینگو، کاملا متفاوت از آزمون های سنتی می باشد و متون طولانی برای خواندن، گوش دادن و یا نوشتن وجود ندارد در واقع، اکثر موارد در امتحان نسبتا کوتاه هستند.
  • آزمون تافل بر روی سناریو هایی که احتمالا در دنیای واقعی با آنها برخورد می کنید و به ویژه در دانشگاه ها وجود دارند تمرکز می کند. علاوه بر این در آزمون تافل بخش بندی سوالات وجود دارد یعنی سوالات به چهار بخش خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن تقسیم بندی می شود ولی در آزمون دولینگو تمام سوالات در یک آزمون واحد قرار دارند.
  • مانند آزمون دولینگو، تافل در درجه ی اول یک آزمون مبتنی بر کامپیوتر می باشد، با این حال ساختار آن هوشمند نیست و دشواری سوالات هیچ ارتباطی با پاسخ قبلی شما ندارد. از سوی دیگر این هوشمندی در تمام طول آزمون دولینگو قابل مشاهده است، بنابراین سوالات با توجه به پاسخ های شما تغییر می کنند.

چه تفاوت‌هایی بین آزمون Duolingo و IELTS وجود دارد؟

‌یکی از تفاوت‌های بزرگ میان آزمون دولینگو و آیلتس این است که آزمون آیلتس معمولا در یک دوره دو روزه در مرکز آزمون برگزار می‌شود در حالی که آزمون دولینگو به صورت آنلاین و در مدت زمان یک ساعت انجام می‌گیرد.

  • شما در آزمون دولینگو همانطور که گفته شد متون طولانی را مشاهده نمی‌کنید. در عوض، تست با اندازه‌گیری توانایی زبان از طریق چیزهایی مانند دانش فرد در اصطلاحات کار می‌کند. در صورتی که آزمون آیلتس شامل انواع سوالات سنتی، مانند چند گزینه ای، پاسخ کوتاه و سوالات مقاله ای هستند، در حالی که سوالات آزمون دولینگو در فرمت های جدید می باشد.
  • در نهایت، در حالی که آیلتس دارای دو نسخه (دانشگاهی و عمومی)، دولینگو تنها دارای یک آزمون عمومی است. با این حال، لازم به ذکر است که آزمون دولینگو توسط بسیاری از دانشگاه ها پذیرفته شده است، بنابراین می تواند برای اهداف تحصیلی مورد استفاده قرار گیرد.

ساختار آزمون دولینگو

گوش دادن به کلمات گفتاری و انتخاب گزینه‌ی مناسب

برسی کلمات نوشته شده و انتخاب گزینه‌ی مناسب

تکمیل کلمه‌های گم شده از یک متن

توصیف یک تصویر از طریق نوشتن یا با صدای بلند

گوش دادن به کلمات گفتاری و انتخاب گزینه‌ی مناسب

به صورت صریح به یک سوال گفتاری پاسخ دهید

تایپ کردن بیانیه‌ای که می‌شنوید

علاوه بر موارد فوق، در آزمون دولینگو یک بخش تحت عنوان مصاحبه ی ویدئویی وجود دارد که شما در آن از بین موضاعاتی که به شما ارائه می‌شود یکی را انتخاب می‌کنید و بین 1 الی 3 دقیقه راجب آن موضوع توضیحاتی ارائه می‌کنید. این مطلب و نمرات شما در آزمون کمک به سزایی در درخواست شما به دانشگاه ها می‌کند.

زمان آزمون بین 45 الی 60 دقیقه می‌باشد، اما تا حدود بسیار زیادی به سطح زبان شما بستگی دارد.

درخواست ثبت نام آزمون دولینگو

در صورتی که اکنون قصد ثبت نام آزمون Duolingo را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) مدرک دولینگو برای مهاجرت کاری مورد تایید است؟
در حال حاضر مدرک این آزمون برای مهاجرت تحصیلی می باشد.
2) آدرس سایت دولینگو چیست؟
آدرس سایت دولینگو www.duolingo.com میباشد.
3) در صورت لغو کردن آزمون، هزینه آزمون برگشت داده میشود؟
بله. در صورت لغو آزمون، هزینه قابل برگشت میباشد.
4) برای ارسال مدرک دولینگو به دانشگاه ها باید هزینه ای پرداخت کنیم؟
برعکس سایر مدارک زبان مانند تافل و ایلتس، شما میتوانید بدون پرداخت هزینه ای مدرک دولینگو خود را به دانشگاه ها ارسال کنید.
5) نمره 5 ایلتس معادل چه نمره ای در دولینگو است؟
معادله نمره 75 تا 80 دولینگو میباشد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.