منو

ثبت نام آزمون IELTS Indicator

ثبت نام آیلتس Indicator در کمترین زمان و بهترین نرخ

اگر برای آزمون آیلتس خود را آماده کرده بودید اما به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانید در این آزمون شرکت کنید، اصلا نگران نباشید. مجری آزمون های آیلتس به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا تصمیم گرفته تا امتحانات خود را از راه دور برگزار کند. آزمون IELTS Indicator در واقع همانند آزمون قبلی است، با این تفاوت که شما می توانید آزمون آیلتس ایندیکیتور را در خانه بدهید و دیگر نگران موضوع کرونا نباشید. به این نکته توجه داشته باشید که تنها برای بخش آکادمیک آزمون آیلتس می‌توانید در این امتحان شرکت کنید و برای بخش جنرال هنوز تصمیم و خبر خاصی از طرف مجموعه آیلتس منتشر نشده. هزینه آزمون آکادمیک 150 دلار آمریکا است و برای پرداخت آن می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید .

مراحل ثبت نام آزمون IELTS Indicator

ایجاد اکانت در سایت IELTS

انتخاب تاریخ و ساعت آزمون

پرداخت هزینه ریالی آزمون

ثبت نام شما تکمیل شد!

نحوه برگزاری آزمون آیلتس Indicator

جزییاتی که لازم است شما از نحوه برگزاری آزمون بدانید

آزمون آیلتس ایندیکیتور فقط در هفته یک‌بار برگزار می‌شود و زمان آن کاملا مشخص است. از آنجایی که افراد تنها می‌توانند در بخش آکادمیک این آزمون شرکت کنند، نمره قبولی آزمون آیلتس ایندیکیتور فقط برای اشخاصی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، کاربرد دارد. در این مقاله در مورد مراکز، هزینه ها و مهلت ثبت نام آزمون IELTS indicator بحث خواهیم نمود. در پایان نیز در مورد برگزاری این آزمون در ایران برای شما خواهیم گفت.

نحوه برگزاری این آزمون همانند آزمون قبلی است و چهار مهارت نوشتن، خواندن، گوش‌دادن و صحبت‌کردن شما را به چالش می‌کشد. برای شرکت در این آزمون باید محیطی آرام را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید در کمال آرامش به آزمون خود بپردازید. از جمله مواردی که باید روی سیستم خود نصب کنید، مرورگر SEB و نرم افزار ZOOM است. سبک سوالات مطرح شده در آزمون IELTS indicator همانند آزمون اصلی می‌باشد. از دیگر تفاوت‌هایی که این آزمون با آزمون اصلی دارد، نداشتن زمان استراحت است. به طور کلی شما 2 ساعت و 45 دقیقه زمان برای شرکت در این آزمون دارید.

بخشی که مربوط به صحبت‌کردن شما است باید از نرم افزار ZOOM استفاده کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار در ایران فیلتر است و شما نیاز به یک VPN پایدار دارید تا هنگام انجام آزمون به مشکل برخورد نکنید. این بخش از امتحان به طور میانگین 3 روز بعد از آزمون اصلی برگزار می‌شود و شما می‌توانید یک هفته بعد از برگزاری آزمون اصلی نتایج خود را دریافت کنید.

نمره این نوع آزمون مورد تایید تمامی دانشگاه نیست، برای اینکه بفهمید دانشگاه مقصد شما نمره این آزمون را قبول دارد یا خیر می توانید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی از این موضوع با خبر شوید.

مراکز برگزاری آزمون IELTS indicator

هدف اصلی مجموعه آیلتس از برگزاری این نوع آزمون جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. بنابراین همان طور که گفته شد مراکز برگزاری این آزمون در خانه شما دوستان عزیز است. افراد تنها با داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ و تجهیزاتی مانند هدفون، میکروفون و یک دوربین می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان شرکت در این آزمون با موبایل مورد قبول نیست و حتما باید از رایانه با یک اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

هزینه آزمون IELTS indicator

هزینه این آزمون در اردیبهشت ماه سال 1399 حدودا 150 دلار بوده. البته این مبلغ ممکن است در زمان ثبت نام شما کمی متفاوت باشد زیرا مجموعه آیلتس هنوز مبلغ مشخصی را تعیین نکرده.

ثبت نام آزمون IELTS Indicator در ایران

برای شرکت در این آزمون از ایران ابتدا باید در سایت مشخص شده از طرف مجموعه آیلتس ثبت نام کنید. برای ثبت نام ابتدا وارد سایت www.ielts.org شوید. لازم به ذکر است این سایت به دلایل نامشخصی فیلتر است و شما باید با فیلترشکن وارد این سایت شوید. پس از ورود به سایت مورد نظر دکمه book a test را در بالای صفحه کلیک نمایید.

در صفحه پیش رو در بخش IELTS گزینه Select کلیک کنید. پس از کلیک شما به قسمتی هدایت می‌شوید که باید کشور خود را انتخاب کرده و سپس شهرهای موجود برای ثبت نام آیلتس را انتخاب کنید. از این مرحله به بعد به دلیل اینکه هر شهری برای خود یک سایت بخصوصی دارد، نحوه ثبت نام آن متفاوت است. البته بعضی از سایت ها برای چند شهر مشترک هستند. پس از گذراندن مراحل اولیه ثبت نام باید هزینه این آزمون را به یکی از روش های پرداخت بین المللی بپردازید تا نام نویسی شما نهایی شود. این آزمون از اوایل اردیبهشت سال 1399 برای داوطلبان آزمون آیلتس باز شده که در هفته تنها در یک روز و زمان خاص برگزار می‌شود. هنگام ثبت نام، زمان دقیق این آزمون برای شما نشان داده می‌شود که باید دقیقا سر وقت در آزمون آنلاین باشید. در غیر این صورت شما از آزمون آن هفته محروم و مشمول جریمه می‌شوید.

در نظر داشته باشید که تمامی خدمات پرداخت هزینه آزمون IELTS indicator توسط مجموعه تهرانیکس انجام می‌شود. شما می‌توانید درخواست خود را در مجموعه تهرانیکس ثبت کنید تا در کمترین زمان و کارمزد منصفانه هزینه آزمون شما را پرداخت کنیم. در صورتی که تصمیم دارید خودتان نام نویسی تان را انجام دهید، اما نمی‌توانید هزینه آزمون را به یکی از روش‌های پرداخت بین المللی بپردازید، می‌توانید از مجموعه تهرانیکس ویزاکارت یا مسترکارت، دریافت نموده و هزینه آزمون آیلتس ایندیکیتور را شخصا پرداخت کنید.

درخواست ثبت نام آزمون IELTS indicator

در صورتی که اکنون قصد ثبت نام آزمون آیلتس ایندیکیتور را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) آزمون IELTS Indicator آنلاین هم برگزار میشود؟

از زمان شیوع کرونا این آزمون به صورت آنلاین برگزار میشود.

2) آزمون آیلتس اندیکاتور همان آزمون ایلتس آکادمیک است؟

بله. دقیقا همان آزمون آکادمیک است.

3) آیلتس اندیکاتور برای مهاجرت کاری معتبر است؟

آزمون آیلتس اندیکاتور در حال حاضر برای موارد غیر تحصیلی مورد تایید نمیباشد.

4) مدت زمان اعلام نتایج آزمون چقدر است؟

یک هفته پس از برگزاری آزمون، نتایج آن اعلام میشود.

5) در حال حاضر که آزمون آنلاین است آیا امکان دارد که در میانه آزمون استراحت کنیم و بعد مجددا ادامه دهیم؟

خیر. به هیچ عنوان امکان استراحت و وقفه در حین آزمون وجود ندارد.

 

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.