منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 سایر پرداخت ها 4 خرید اکانت پلی استیشن پلاس

خرید اکانت پلی استیشن پلاس

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

پلی‌استیشن پلاس (PlayStation Plus) یک سرویس اشتراک است که با استفاده از آن می‌توانید از کنسول PS4 یا PS5 خود بیشترین بهره را ببرید. در حقیقت باید گفت برای انجام بازی‌های چند نفره‌ی آنلاین پلی‌استیشن، برخورداری از پلی‌استیشن پلاس الزامی است. از طرف دیگر، با این حق اشتراک می‌توانید بازی‌های پلی‌استیشن که به صورت ماهانه در دسترس قرار می‌گیرند را دانلود کرده، از تخفیفات انحصاری فروشگاه پلی‌استیشن بهره برده و همچنین از حافظه‌ی 100 گیگابایتی برای ذخیره‌ی بازی‌ها استفاده نمایید. با عضویت در PlayStation Plus، با هر کنسول PS4 یا PS5 که وارد می‌شوید، می‌توانید به تمام مزایای عضویت خود دسترسی پیدا کنید.

مراحل خرید اکانت پلی استیشن پلاس

ایجاد اکانت

انتخاب پلن مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

اشتراک شما فعال شد !

همه چیز درباره‌ی پلی استیشن

پلی‌استیشن (PlayStation) که رسماً با نام مخفف ‘PS’ خوانده می‌شود، یک برند بسیار مشهور در دنیای بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. این کمپانی ژاپنی از پنج کنسول بازی‌های ویدئویی خانگی، یک مرکز رسانه ای، سرویس آنلاین، تعدادی کنترل کننده، تلفن و مجله برخوردار است. این برند در اصل توسط ‘Sony Interactive Entertainment’ که یکی از زیرشاخه‌های کمپانی سونی به حساب می‌آید، تولید و ساخته شد. اولین کنسول بازی پلی استیشن در دسامبر سال 1994 در ژاپن روانه‌ی بازار گشت و سال بعد از آن به تمامی جهان معرفی گردید.

ساخت پلی استیشن ایده‌ی کن کوتاراگی (Ken Kutaragi) یکی از مدیران اجرایی سونی که مدیریت دپارتمان مهندسی سخت افزار این کمپانی عظیم را به عهده داشت، بود. وی بعداً لقب «پدر پلی استیشن» را از آنِ خود کرد. در ‘Sony Music Entertainment’ کوتاراگی از نزدیک با مدیر این دپارتمان که شیگئو مارویاما (Shigeo Maruyama) نام داشت، و همچنین با یکی از اصلی‌ترین مهره‌های Sony Computer Entertainment Inc. بود، همکاری می‌نمود. ساختمان دپارتمان ذکر شده، نقطه‌ی آغاز ساخت پلی استیشن بود. دو فرد کلیدی دیگر در پروژه‌ی پلی استیشن را می‌توان تری تاکوناکا (Terry Takunaka) و الاف الافسن (Olaf Olafsson) دانست. الافسون مدیرعامل دفتر نیویورک Sony Interactive Entertainment در آن زمان بود.

خرید اشتراک پلی استیشن پلاس

اگر تا بحال از عضویت پلی استیشن پلاس برخوردار نبوده‌اید، می‌توانید آن‌را به صورت رایگان برای 14 روز آزمایش کنید. اگر تا قبل از پایان یافتن این 14 روز نسبت به کنسل کردن اشتراک رایگان خود اقدام نکنید، به طور اتوماتیک و برای پرداخت هزینه‌ی حق اشتراک به صفحه‌ی مربوطه هدایت خواهید شد.

همان‌طور که می‌دانید برای خرید حق اشتراک پلی استیشن پلاس باید هزینه ای را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید. در زمان نگارش این مطلب هزینه‌ی اشتراک سرویس ذکر شده برای یک سال 45 دلار، برای 3 ماه 25 دلار و برای یک ماه در حدود 10 دلار امریکا است. این هزینه حتماً می‌بایست از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی پرداخت گردد. در صورتی که از مسترکارت یا ویزاکارت بهره‌مند هستید، می‌توانید به صورت مستقیم نسبت به خرید این حق اشتراک اقدام نموده و در غیر این صورت با ثبت درخواست خود، خرید اشتراک پلی استیشن پلاس را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

درخواست خرید اکانت پلی استیشن پلاس

در صورتی که اکنون قصد تهیه اکانت پلی استیشن پلاس را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
تفاوت پلن Extra با Premium چیست؟

در پلاس پریمیوم شما قابلیت تجربه بازی‌های کلاسیک، استریم ابری بازی‌ها و تست کردن نسخه تریال بازی‌ها قبل از عرضه را نیز دارید ولی در پلاس اکسترا چنین قابلیت‌هایی وجود ندارد.

آیا امکان خرید پلاس پلی‌استیشن هکی وجود دارد؟

پلاس هکی دروغی بیش نیست و امکان خرید آن در تهرانیکس وجود ندارد. توجه کنید که در صورت استفاده از پلاس هکی، کنسول شما برای همیشه مسدود شده و زیان جبران ناپذیری برای شما خواهد داشت.

امکان استفاده از پلاس پلی‌استیشن در پلی‌استیشن 4 نیز وجود دارد؟

بله شما می‌توانید پلاس پلی‌استیشن را در کنسول‌ پلی‌استیشن 4 نیز استفاده کنید.

امکان مسدود شدن پلاس پلی‌استیشن وجود دارد؟

اکانت‌های خریداری شده در تهرانیکس کاملا قانونی بوده و در صورتی که خودتان قوانین پلی‌استیشن را رعایت کنید مسدود نخواهند شد. توجه کنید که اکانت را باید فقط در یک کنسول استفاده کنید.

ارزان‌ترین پلاس پلی‌استیشن کدام پلن است؟

ارزان‌ترین پلن پلاس، پلن Essential می‌باشد که با خرید آن به تمامی بازی‌های ماهانه دسترسی خواهید داشت.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.