منو

خرید اکانت گلد Xbox

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

برای بسیاری از افراد بازی‌های ویدئویی جذاب‌ترین سرگرمی ممکن محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر، کمپانی‌های متفاوت بر سر تولید محصولات جدید برای پاسخ این نیاز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند. از سونی گرفته تا مایکروسافت، همگی سعی کرده‌اند محصولی را طراحی و تولید کنند که نه تنها خلاقانه‌تر به حساب آید، بلکه از تکنولوژی برتری برخوردار باشد. احتمالاً تمامی کسانی که علاقه‌مند به بازی‌های ویدئویی هستند، ایکس باکس را می‌شناسند. ایکس باکس از زمان ظهور خود تا کنون کنسول‌های بازی متفاوت با ویژگی‌های مختلف را به علاقه مندان ارائه داده است. اکانت گلد ایکس باکس به کاربر اجازه میدهد که علاوه‌بر انجام بازی‌های آنلاین و تماشای فیلم‌ها از تجربه‌ی بی‌نظیر بازی‌ها و گفتگوی گروهی نیز بهره‌مند شوید. شرکت مایکروسافت این امکان را فراهم نموده که در صورت خرید یک اکانت گلد ایکس باکس بتوانید دیگر افراد خانواده یا دوستان را به آن اضافه نمایید و از تجربه‌ی بازی گروهی لذت ببرید. لازم به ذکر است که این امر از پرداخت هزینه‌ی اضافی جهت خرید اکانت برای تک تک اعضای خانواده یا دوستان جلوگیری می‌کند و کاملا به صرفه است.

 

مزایای اکانت گلد Xbox

چرا اکانت گلد ایکس باکس تهیه کنید؟
>

بازی‌های ساختنی (Craft and Create):

با بازی ‘Terraria’ می‌توانید با دیگر بازیکنان دنیایی جذاب ساخته، آن‌ را کشف کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.
>

بازی‌های ساختنی (Craft and Create):

با بازی ‘Terraria’ می‌توانید با دیگر بازیکنان دنیایی جذاب ساخته، آن‌ را کشف کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.
>

مسابقات 12 نفره (12-player Racing):

‘Frozen Horizon 3’ یکی از هیجان انگیزترین مسابقات تیمی Xbox Live به حساب می‌آید.

داشتن اکانت گلد ایکس باکس مزایای فراوانی دارد. به عنوان عضو Xbox Gold پیشرفته‌ترین بازی‌های چند نفره، پاداش و تخفیف‌های اختصاصی اعضا را در فروشگاه مایکروسافت دریافت خواهید کرد. با این اکانت می‌توانید با دوستان، خانواده و یا اعضای Xbox Live Gold در سراسر جهان در ارتباط بوده و با یکدیگر بازی کنید. با استفاده از این نوع اکانت Xbox می‌توانید بالاترین سطح هیجان را تجربه کنید. در مسابقاتی که به تصمیمات و رفلکس‌های سریع نیاز دارند شرکت کنید. با Xbox Gold خواه کنسول بازی شما رقابتی باشد خواه مشارکتی، بازی خود را به سطح بسیار بالاتری خواهید برد.

>

بازی‌های مشارکتی (Cooperative Games):

به عنوان یکی از محبوبترین بازیهای این گروه میتوان به ‘Monster Hunter’ اشاره کرد. در این بازی هیجان انگیز با سرسخت‌ترین هیولاها مقابله خواهید کرد و از طرف دیگر، با یک گروه آنلاین از علاقه‌مندان به این بازی لذت بیشتری از بازی‌های ویدئویی را تجربه خواهید کرد.

>

پازل‌های چند نفره (Multiplayer Puzzlers):

‘Tetris Ultimate’ را می‌توان یکی از جذاب‌ترین پازل‌های Xbox Gold دانست. در این بازی می‌توانید پازل‌های چند نفره را حل کرده و یا در چالش‌های منحصر بفرد از رقبای خود پیشی بگیرید.

>

بازی‌های چند نفره‌ی تیمی (Team Multiplayer):

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی یقیناً با بازی ‘Call of Duty’ آشنا هستند. در این بازی تجربه‌ای از مشارکت تیمی در جنگ و کمک به اعضای دیگر تیم در بحران‌ها را خواهید داشت.

>

نبردهای دو نفره (2-player Fighting):

در بازی ‘Killer Instinct’ قادر خواهید بود تا تمامی مهارت‌های خود در یک مسابقه‌ی ویژه را بدون مانع آزمایش کنید.

در کنار تمامی خصوصیات Xbox Gold، یکی از آن‌ها بسیار قابل توجه است. Xbox با سیستم منحصر بفردی به شما در انتخاب افرادی که قرار است با آن‌ها بازی کنید کمک خواهد کرد. به عبارت دیگر، شما قادر به انتخاب افرادی هستید که مایل به انجام بازی با آن‌ها می‌باشید. از همین طریق، Xbox برای کاربران خود تجربه ای از بازی‌های چند نفره‌ی بسیار لذت بخش را فراهم می‌آورد.

خرید اکانت Xbox Gold

هزینه‌ی حق اشتراک ایکس باکس گلد از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی قابل پرداخت است. بنابراین در صورتی که مایل به برخورداری از این اشتراک هستید و از مسترکارت یا ویزاکارت بهره مندید، می‌توانید به صورت مستقیم اکانت مورد نظر خود را خریداری کرده و هزینه‌ی آن‌ را پرداخت نمایید. در غیر این صورت می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کرده و معادل ریالی هزینه‌ی اشتراک را پرداخت کرده و مراحل دیگر خرید این اشتراک را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

 

درخواست خرید اکانت گلد Xbox

در صورتی که اکنون قصد تهیه اشتراک Xbox Gold را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) قیمت اشتراک های Xbox live gold چقدر است؟

اشتراک های ایکس باکس گلد به‌صورت 2 یا 14 روزه و 1، 3، 6 و 12 ماهه عرضه می‌شود و قیمت هر کدام متفاوت است.

2) اشتراک ایکس باکس گلد چه ویژگی دارد؟

با خرید اشتراک این سرویس می ‌توانید به لیست صدها بازی آنلاین دسترسی پیدا کنید، به‌ صورت گروهی با بازیکنان سراسر جهان بازی کنید. از تخفیف ‌های ماهانه استفاده کنید و بازی ‌های جذاب ایکس  باکس را به ‌صورت رایگان دانلود کنید.

3) آیا اشتراک های خریداری شده قابل تعویض یا عودت می باشد؟
خیر. به دلیل مجازی بودن این اشتراک و امکان استفاده در لحظه، امکان عودت یا تعویض آن وجود ندارد.
4) کدام بازی ‌ها در لیست بازی ‌های رایگان ماهانه قرار دارند؟

برای اطلاع از بازی های رایگان ماهانه می توانید به آدرس xbox.com/live/games-with-gold   مراجعه نمایید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.