منو

شارژ اکانت SoundCloud

سریع‌ترین پرداخت با کمترین کارمزد

در جهان امروزی که همه چیز با سرعت در حال دیجیتال شدن است، موسیقی نیز از دیگر مقوله‌ها عقب نمانده و جای خود را در جهان اینترنتی باز کرده است. دیگر نیاز نیست که افراد برای یافتن موسیقی مورد علاقه‌ی خود زحمت زیادی را متحمل شوند. امروزه پلتفرم‌های متفاوتی برای این هدف طراحی شده و قابل دسترس تمامی افراد است. یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین این پلتفرم‌ها، SoundCloud نام دارد.

SoundCloud یک پلتفرم آنلاین پخش موسیقی مستقر در برلین آلمان است. این پلتفرم برای کاربران خود امکان بارگذاری، تبلیغ و به اشتراک گذاری فایل‌های صوتی را فراهم می‌آورد. SoundCloud در سال 2007 میلادی شروع به کار کرد. این پلتفرم را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان دانست. اکانت پرمیوم Soundcoud امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای شارژ این اکانت می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید.

مراحل شارژ اکانت SoundCloud

ایجاد اکانت در سایت ETS

انتخاب تاریخ و ساعت آزمون

پرداخت هزینه ریالی آزمون

ثبت نام شما تکمیل شد!

سرویس‌های اشتراک SoundCloud

ویژگی‌های SoundCloud را بیشتر بشناسید

>

SounCloud Pro

SoundCloud خدمات ویژه ای را به نوازندگان تحت عنوان SoundCloud Pro ارائه می‌دهد. این سرویس برای کاربر امکان بارگذاری فایل‌های صوتی تا حداکثر شش ساعت را فراهم می‌آورد. از طرف دیگر، کاربر می‌تواند از ویژگی‌های بیشتر مانند قابلیت غیرفعال کردن نظرات در آهنگ‌ها بهره ببرد.

>

SoundCloud Go

در بیست و نهم مارس سال 2016، SoundCloud از سرویس پخش موسیقی مبتنی بر حق عضویت خود، با نام SoundCloud Go رونمایی کرد. این سرویس تجربه ای از پخش موسیقی آفلاین و همچنین بدون تبلیغات را برای مشترکین خود فراهم می‌کند. اریک اظهار داشت که این جنبه به تمایز SoundCloud Go از سایر سرویس‌های پخش موسیقی مانند Spotify و Apple Music کمک خواهد کرد، زیرا از نظر فنی، SoundCloud در مقایسه با دیگر رقبای خود، مرجع بزرگتری از فایل‌های موسیقی با تنوع بیشتر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. قیمت این اشتراک در ابتدا ماهانه 10 دلار آمریکا بود.

 

انتخاب اشتراک SoundCloud

ممکن است با این سؤال مواجه شوید که کدام یک از انواع اکانت‌ها و اشتراک‌های SoundCloud را باید انتخاب کنید. SoundCloud حق اشتراک‌های متفاوتی، بسته به اینکه یک شنونده هستید یا یک تولیدکننده، به کاربران ارائه می‌دهد.

در صورتی که به عنوان یک تولیدکننده مایل به دریافت حق اشتراک SoundCloud باشید، این پلتفرم دو نوع متفاوت از حق عضویت را به شما پیشنهاد می‌دهد: Pro Unlimited و Repost by SoundCloud.

حق اشتراک Pro Unlimited شامل دسترسی به Repost by SoundCloud، به علاوه‌ی ابزارهای بیشتر در به اشتراک گذاری موسیقی می‌شود. هزینه‌ی اشتراک 30 دلاری Repost by SoundCloud به عنوان بخشی از اشتراک Pro Unlimited شما لغو خواهد شد. با اشتراک ذکر شده، 100 درصد حق امتیاز در SoundCloud و 80 درصد در دیگر سرویس‌های دیجیتال موسیقی را خواهید داشت. به منظور استفاده از ابزارها و ویژگی‌های انحصاری Repost by SoundCloud به عنوان بخشی از اشتراک Pro Unlimited، می‌بایست یک حساب کاربری در Repost by SoundCloud ایجاد کرده و با شرایط و قوانین آن موافقت کنید. هزینه‌ی حق اشتراک Pro Unlimited برای یک سال، 144 دلار آمریکا و حق اشتراک Repost by SoundCloud، 30 دلار آمریکا می‌باشد.

در صورتی که به عنوان یک شنونده می‌خواهید حق اشتراک SoundCloud را دریافت نمایید، باز هم دو انتخاب پیش روی شما خواهد بود: SoundCloud Go و +SoundCloud Go.

در SoundCloud Go می‌توانید به صورت آفلاین و بدون مزاحمت تبلیغات به موسیقی گوش کنید. از طرف دیگر، در +SoundCloud Go به غیر از دو مورد ذکر شده، به فایل‌های صوتی بسیار با کیفیت به همراه کاتالوگ‌های کامل SoundCloud دسترسی خواهید داشت.

همه چیز در مورد SoundCloud

بسیاری از هنرمندان از این پلتفرم برای راه‌اندازی یا پیشرفت کاری خود استفاده کرده‌اند و همین امر بر شهرت و تأثیر این پلتفرم در صنعت موسیقی اهمیت بسزایی داشته است. از طرف دیگر، SoundCloud از بسیاری از سرمایه گذاران و برخی از رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر، حمایت‌های فراوانی را دریافت نموده است.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، SoundCloud در آگوست سال 2007 میلادی، توسط دو فرد سوئدی، الکساندر لیونگ (Alexander Ljung) که طراح مهندس صدا است و اریک والفورس (Eric Wahlforss) که به عنوان موزیسین الکترونیک شناخته می‌شود، در برلین آلمان تأسیس گردید. وبسایت SoundCloud در اکتبر سال بعد رونمایی شد. هدف این پلتفرم در ابتدا فراهم آوردن زمینه ای بود که نوازندگان بتوانند به آسانی با یکدیگر همکاری کنند، اما دیری نگذشت که SoundCloud به ابزاری برای انتشار موسیقی تبدیل گردید.

رشد SoundCloud بسیار چشمگیر بود؛ در سال 2010، این پلتفرم بیش از یک میلیون کاربر را به خود اختصاص داده بود و این عدد در سال 2011 پنج برابر شد. تعداد کاربران SoundCloud تا پایان سال 2020، به بیش از 25 میلیون نفر رسید و این افزایش محبوبیت و جذب کاربر همچنان ادامه دارد.

از ویژگی‌های اصلی SoundCloud می‌توان به دسترسی به فایل‌های بارگذاری شده از طریق URLهای منحصر بفرد اشاره کرد. بنابراین فایل‌های صوتی قابلیت استفاده در پست‌های توئیتر و فیسبوک را خواهند داشت، اگرچه در دستگاه‌های تلفن همراه چنانچه تمایل به استفاده از فایل صوتی از SoundCloud در پست‌های فیسبوک داشته باشید، حتماً می‌بایست اپلیکیشن SoundCloud را نصب نمایید.

SoundCloud موسیقی را با استفاده از اپلیکیشن‌ها و وب ویجت‌ها پخش و توزیع می‌کند. وب ویجت (Web Widget) یک سایت یا برنامه‌ی کاربردی تحت وب به حساب می‌آید و در حقیقت امکان دسترسی کاربران یک سایت را به محتوای سایت‌های دیگر فراهم می‌آورد. کاربران می‌توانند ویجت را در وبسایت یا وبلاگ خود قرار داده و سپس SoundCloud به طور خودکار هر آهنگ بارگذاری شده را توئیت خواهد کرد.

کاربران پلتفرم SoundCloud قادر به ایجاد Playlist هستند، همچنین می‌توانند فایل‌های مورد علاقه‌ی خود را به منظور ذخیره شدن در لیست مورد نظر، لایک کنند. Repost یا همان ارسال مجدد یک فایل، به اشتراک گذاری و دنبال کردن (Follow) دیگر کاربران، دیگر مواردی است که کاربران پلتفرم قادر به انجام آن خواهند بود. API (رابط برنامه نویسی) SoundCloud به برنامه‌ها امکان بارگذاری موسیقی و فایل‌های صوتی، یا بارگیری فایل‌ها در صورتی که مجوز این کار داده شده باشد را فراهم می‌آورند.

پلتفرم‌های SoundCloud

  • تلفن همراه

SoundCloud دو اپلیکیشن تلفن همراه را به متقاضیان ارائه می‌دهد. اپلیکیشن اصلی SoundCloud قابلیت جستجوی موسیقی، پخش موسیقی، پلی لیست، به اشتراک گذاری،… را به همراه دارد. در نوامبر سال 2015، اپلیکیشن جداگانه‌ای با نام SoundCloud Pulse برای اندروید و iOS روانه‌ی بازار شد. این محصول در درجه‌ی اول برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا فایل‌های مورد نظر خود را بارگذاری کرده و جریان بارگذاری را مدیریت نمایند. آن‌ها همچنین می‌توانند تا به کامنت‌ها پاسخ داده و آمار را مشاهده کنند.

  • دسکتاپ

SoundCloud همواره تلاش کرده که کاربرانی که مایل به استفاده از دسکتاپ هستند را همانند کاربران تلفن همراه راضی نگه دارد. چرا که رقبایش همانند Spotify در این امر بسیار موفق عمل کرده‌اند. اگرچه بسیاری از برنامه‌های دسکتاپ مربوط به SoundCloud، مانند SoundCleod و SoundNode وجود دارند، اما SoundCloud هرگز برنامه‌ی دسکتاپی که در حد برنامه‌های تلفن همراه خود باشد را ایجاد نکرد.

خرید حق اشتراک SoundCloud 

خرید هر کدام از انواع حق اشتراک‌های SoundCloud تنها از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی امکان پذیر است. بنابراین چنانچه از مسترکارت یا ویزاکارت برخوردار هستید، می‌توانید پس از وارد کردن آدرس ایمیل و دیگر اطلاعات لازم، پرداخت حق اشتراک خود را به صورت مستقیم انجام دهید. در غیر این صورت می‌توانید خرید هر کدام از اشتراک‌های SoundCloud که مد نظرتان است را به تهرانیکس بسپارید و از خدمات قابل توجه این پلتفرم محبوب بهره‌مند گردید.

درخواست خرید اکانت Soundcloud

در صورتی که اکنون قصد خرید اکانت SoundCloud را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) آیا شارژ اکانت Soundcloud روی ایمیل شخصی ما انجام می شود؟

بله. اکانت Soundcloud روی ایمیل شخصی شما شارژ می شود.

2) قبل از شارژ اکانت باید کار خاصی انجام بدیم ؟

قبل از شارژ اکانت حتما تایید دو مرحله ای اکانت خود را خاموش کنید تا همکاران ما هنگام شارژ کردن اکانت شما به مشکل برخورد نکنند.

3) هزینه اکانتSoundCloud Go و SoundCloud Go+ چقدر است؟

هزینه اکانت با توجه به پلتفرم مورد استفاده، متفاوت می باشد به طوری که کاربران IOS ماهانه 5.99 دلار و کاربران اندروید 4.99 دلار برای SoundCloud Go  و برای SoundCloud Go+ کاربران IOS ملزم به پرداخت 12.99 دلار و کاربران اندروید 9.99 دلار می باشند.

 

4) آیا امکان اشتراک گذاری آثار شخصی در Soundcloud وجود دارد؟

بله. شما می توانید آثار شخصی خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.