منو

خرید بازی برای PC

سریع‌ترین پرداخت با کمترین کارمزد

بازی‌های کامپیوتری همواره بخش مهمی از انواع سرگرمی را تشکیل داده‌اند. بسیاری از افراد در زمان فراغت خود ترجیح می‌دهند در خانه مانده و خود را سرگرم نمایند. بازی‌های کامپیوتری که بخش زیادی از سرگرمی‌های خانگی را شامل می‌شوند، محدود به سن یا جنسیت خاصی نیستند. اما بازی‌های کامپیوتری تنها با هدف سرگرم شدن انجام نمی‌شوند، بلکه همانطور که در مطالب قبلی در مورد بازی‌های اورجینال گفته شد، گاهاً به عنوان شغل به حساب می‌آیند. در سال‌های اخیر گیمینگ علاقه مندان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. چطور می‌توانیم بازی PC اورجینال تهیه کنیم؟ برای تهیه بازی اورجینال کافیست سفارش خود را ثبت نمایید و معادل مبلغ ریالی آن را پرداخت کنید . کارشناسان ما در کمترین زمان بازی مورد نظر را تهیه خواهند کرد.

بهترین وب سایت‌ها برای خرید بازی اورجینال

Steampowered.com

Gog.com

G2A.com

Origin.com

محبوب‌ترین بازی‌های PC

>

Fortnite

در صدر این فهرست بازی Fortnite قرار گرفته است. Fortnite یک بازی ویدئویی آنلاین است که توسط Epic Games توسعه یافته و در سال 2017 منتشر شده است. این بازی از سه نسخه‌ی مجزا با نام‌های Fortnite Battle Royale، Fortnite: Save the World، و Fortnite Creative تشکیل شده است. این بازی را می‌توان بر روی iOS، پلی استیشن 5، ایکس باکس، اندروید، نینتندو سوئیچ، ویندوز، مک، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن 4 نصب و بازی کرد.

>

Minecraft

دومین بازی در این لیست Minecraft نام دارد که توسط کمپانی سونی در سال 2011 ساخته شده است. این بازی بر روی ایکس باکس، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن، ویندوز، مک، iOS و اندروید قابل نصب و اجرا است. در این بازی بازیکنان یک دنیای سه بعدی را که ممکن است در آن مواد خام، ابزار و اقلام صنایع دستی را استخراج کنند تجربه می‌نمایند.

>

Counter-Strike: Global Offensive

این بازی که در جایگاه سوم لیست محبوب‌ترین بازی‌ها قرار گرفته توسط کمپانی Perfect World Entertainment و در دسامبر سال 2012 ساخته شده و در واقع یک بازی چند نفره است. بازی از دو تیم تشکیل شده: تروریست‌ها و ضد تروریست‌ها، و طبیعتاً وظیفه‌ی هر گروه نابودی گروه دیگر است. این بازی بر روی پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، ویندوز، مک و لینوکس قابل اجراست.

>

League of Legends

این بازی که غالباً با عنوان League شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی چند نفره‌ی آنلاین است که در سال 2009 و توسط کمپانی Riot Games ساخته شد. در این بازی دو تیم پنج نفره وجود دارد که در مقابل یکدیگر می‌جنگند. هر یک از ده بازیکن یک شخصیت به نام “قهرمان” را با توانایی‌های منحصر بفرد کنترل می‌کند. League بر روی پلتفرم‌های ویندوز و مک قابل اجراست.

از دیگر بازی‌های محبوب می‌توان به ROBLOX، Valorant، Grand Theft Auto V، Apex Legends … اشاره کرد.

خرید بازی PC

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، بازی‌ها غالباً از دو نسخه‌ی اصلی و یک نسخه‌ی کرک شده برخوردار هستند. به بیان دیگر، کرک تغییری است که بر روی بازی به منظور قطع ارتباط بازیکن با ناشر بازی ایجاد می‌شود تا بازیکن بتواند از نسخه‌ی غیر اصلی بازی استفاده نماید. استفاده از نسخه‌های کرک شده‌ی بازی‌ها غیرقانونی قلمداد می‌شود. خرید بازی‌های اصلی نیز از ایران گاهی با مشکلاتی همراه است که مهم‌ترین آن‌ها پرداخت هزینه‌ی بازی می‌باشد، چرا که اساساً می‌بایست از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی نظیر مسترکارت و یا ویزاکارت پرداخت گردد. برای تهیه‌ی نسخه‌ی اصلی و اورجینال بازی مورد علاقه تان می‌توانید با همکاران ما در تهرانیکس تماس گرفته و در کوتاه‌ترین زمان بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

درخواست خرید بازی برای PC

در صورتی که اکنون قصد تهیه بازی PC دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) تایید و انجام سفارش بازی برای PC چقدر زمان می برد؟

سفارشات شما بین 1 تا 3 ساعت زمان خواهد برد.

2) در صورت تخفیف خوردن بازی مورد نظر، مجموعه تهرانیکس بازی را با قیمت تخفیف خورده تهیه خواهد کرد؟

بله. مجموعه تهرانیکس، قیمت تخفیف خورده بازی را محاسبه خواهد کرد.

3) آیا امکان لغو سفارش بازی وجود دارد؟

در صورتی که بازی مورد نظر توسط کارشناسان ما خریداری نشده باشد، امکان لغو سفارش وجود دارد.

4) آیا مجموعه شما بازی های تمام استور ها را خریداری می کند؟

مجموعه تهرانیکس از هر فروشگاهی که از درگاه های ویزا، مستر یا پی پال را پشتیبانی کند، بازی خریداری می کند.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.