منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 سایر پرداخت ها 4 خرید سیمکارت بین المللی

خرید سیمکارت بین‌المللی

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

داشتن ارتباط از طریق تلفن همراه در طول سفر به کشورهای خارجی برای بسیاری از افراد امری بسیار مهم تلقی می‌گردد. این موضوع نه تنها به منظور ارتباط دائم با دوستان و اعضای خانواده و آنلاین شدن در صورت عدم دسترسی به وای فای مفید است، بلکه به این معنی است که قادر خواهید بود با شماره تلفن‌های مهم از قبیل هتل محل اقامت، راهنمای تور، همراهان و یا تلفن‌های اورژانسی در هر زمانی که نیاز باشد تماس بگیرید. در حقیقت اطمینان داشتن از اتصال تلفن همراه در سفرهای خارجی یکی از مهمترین نکات ایمنی سفر به حساب می‌آید. از سیم کارت های خارجی می توانید برای فعال‌سازی اکانت‌های مختلف و فعال کردن اکانت‌های فری لنسری استفاده کنید.

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های مخابراتی در بسیاری از موارد سعی در ترغیب مشتریان خود به استفاده از تماس، پبامک و اینترنت در سفرهای خارجی دارند، به عبارت دیگر مشتریان را تشویق به فعال کردن رومینگ می‌کنند که البته هزینه‌ی نسبتاً غیر معقولی را با خود به همراه دارد. بنابراین استراتژی ترجیحی برای مسافران کشورهای خارجی، علی الخصوص افرادی که در طول سال سفرهای خارجی زیادی را انجام می‌دهند خرید سیم کارت‌های بین‌المللی و یا حداقل سیم کارت‌های محلی در کشور مقصد است. اما چگونه می‌توان سیم کارت خارجی و یا همان سیم کارت بین‌المللی تهیه کرد؟ سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید و تحویل آن در ایران را به ما بسپارید.

مراحل خرید سیم کارت بین‌المللی

انتخاب سیم کارت مورد نظر و ارسال مدارک

پرداخت هزینه سیم کارت

سیم کارت شما حداکثر 20 روزه تحویل می‌شود

برترین سیم کارت‌های بین‌المللی در سال 2021

بهترین سیم کارت‌های خارجی را بشناسید
>

OneSIM

OneSimcard یکی دیگر از انواع سیم کارت‌های بین‌المللی است. گفته می‌شود دارندگان این سیم کارت چیزی تا حدود 85 درصد در هزینه‌ی رومینگ خود صرفه جویی خواهند کرد. این سیم کارت در سه نوع متفاوت ارائه می‌گردد: Universal، Expedition & Europe و سایر سیم کارت‌ها. هر سه نوع سیم کارت دارای اسلات‌های استاندارد، میکرو و نانو است. قیمت Universal در حدود 30 دلار، Expedition در حدود 35 دلار و سایر سیم کارت‌های این کمپانی 20 دلار است.

>

GoSIM

یکی دیگر از بازیگران عرصه‌ی سیم کارت‌های بین المللی GoSIM نام دارد و مانند دیگر رقیبانش، تماس، دیتا و پیامک را به کاربران ارائه می‌دهد. سیم کارت بین‌المللی GoSIM بیش از 210 کشور جهان و 340 شبکه را تحت پوشش قرار می‌دهد و می‌تواند تا 90 درصد از هزینه‌های رومینگ بین‌المللی را کاهش دهد. این سیم کارت با پیش شماره‌ی استونی همراه است و هزینه‌ی آن حدوداً 19 دلار به همراه 10 دلار اعتبار است.

از دیگر انواع سیم کارت‌های بین المللی می‌توان به KeepGo، GigSky و Knowroaming اشاره کرد.

>

WorldSIM

WorldSIM سیم کارت‌های بین‌المللی اعتباری به همراه امکان دسترسی به اینترنت، تماس و پیامک را ارائه می‌دهد. WorldSIM ادعا می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید هزینه‌های رومینگ خود را تا 95 درصد کاهش دهید. این سیم کارت که دارای سه پانچ متفاوت است، در اسلات‌های سیم کارت استاندارد، میکرو و نانو جای می‌گیرد. سیم کارت به خودی خود رایگان است و شما تنها هزینه‌ی اعتباری که به آن اضافه می‌کنید را می‌پردازید. هر مقدار اعتباری که به کارت اضافه کرده باشید، مادامی که در سال حداقل یک بار از آن استفاده کنید، منقضی نمی‌گردد. سیم کارت WorldSIM در 200 کشور جهان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. جالب است بدانید می‌توانید با این سیم کارت در 118 کشور مکالمه‌ی رایگان انجام دهید.

>

TravelSIM

TravelSIM یک سیم کارت بین‌المللی اعتباری به همراه تماس، پیامک و داده به کاربران ارائه می‌دهد. این سیم کارت قابلیت استفاده در بیش از 170 کشور جهان را داراست و می‌تواند هزینه‌های رومینگ را تا 85 درصد کاهش دهد. مانند دیگر سیم کارت‌ها، این سیم کارت در تمامی انواع تلفن همراه و تبلت جای می‌گیرد. مبلغ سیم کارت 10 یورو است و می‌توانید هر مقدار اعتبار که لازم دارید را به آن اضافه نمایید.

سیم کارت بین المللی چیست و چگونه کار می کند؟

در ابتدا باید گفت خرید سیم کارت خارجی ارزان‌ترین راه حل ممکن است، چرا که برای شما امکان ارسال پیامک، برقراری تماس صوتی و استفاده از اینترنت را با نرخ محلی فراهم می‌آورد. در اکثر کشورها تعداد زیادی ارائه دهنده‌ی شبکه وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها گزینه‌ی مناسب خود را انتخاب نمایید. از طرف دیگر، سیم کارت‌ها غالباً به صورت رایگان صادر می‌گردند، اپراتورها در بیشتر موارد فقط هزینه‌ی داده یا بسته‌ی همراه کارت را از مشتریان دریافت می‌نمایند.

حتی در صورتی که سیم کارت بین‌المللی تهیه نکنید و فقط سیم کارت محلی کشور مقصد سفرتان را خریداری نمایید، باز هم به نفع شما خواهد بود. در اکثر فرودگاه‌های جهان، باجه‌هایی مخصوص ارائه‌ی خدمات تلفن همراه از قبیل فروش سیم کارت وجود دارند، بنابراین قبل از خروج از فرودگاه می‌توانید با استفاده از داده‌ی سیم کارتی که تهیه می‌کنید، اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کنید. اما با وجود تمامی مزایایی که ذکر شد، سیم کارت‌های محلی ممکن است بهترین راه‌حل برای برطرف کردن مشکل ارتباط از طریق تلفن همراه در سفرهای خارجی نباشد. به طور کلی برای حل این مشکل سیم کارت‌های بین‌المللی به مسافران توصیه می‌گردد.

سیم کارت‌های بین‌المللی سیم کارت‌هایی هستند که به کشور خاصی متصل نیستند و برای کاربرانشان امکان ایجاد تماس و ارسال پیامک در بیش از 100 کشور جهان را فراهم می‌آورند. استفاده از سیم کارت‌های بین‌المللی تقریباً همیشه ارزان‌تر از رومینگ با شرکت مخابراتی کشور مبدأ است، اگرچه نسبت به سیم کارت‌های محلی هزینه‌ی بیشتری را به همراه دارند.

در این بخش با این سؤال مواجه می‌شویم که سیم کارت‌های بین‌المللی در چه صورت مقرون به صرفه هستند؟ باید گفت قاعده‌ی کلی این است که هر چقدر سفر کوتاه‌تر باشد، سیم کارت‌های بین‌المللی از نظر اقتصادی قابل توجیه‌تر محسوب می‌شوند. در صورتی که سفر کاری نسبتاً کوتاهی به یک کشور خارجی دارید، سیم کارت بین‌المللی گزینه‌ی مناسب‌تری خواهد بود. چرا که در این دسته از سفرها، مسافر احتمالاً راغب به هدر دادن وقت گرانبهایش برای راه اندازی یک سیم کارت محلی نیست.

از طرف دیگر، در سفرهای طولانی‌تر، چنانچه مسافر در بدو ورود به کشور مقصد با مشکل خرید سیم کارت محلی روبرو باشد، سیم کارت بین المللی احتمالاً گزینه‌ی بهتری قلمداد می‌شود. این مشکل می‌تواند عدم وجود محل فروش سیم کارت محلی در فرودگاه یا در گذرگاه مرزی زمینی باشد. دسترسی نداشتن به اینترنت به هنگام ورود به یک کشور جدید، یعنی دقیقاً زمانی که به اینترنت نیاز دارید، می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه آورد.

به بیان بسیار ساده می‌توان گفت سیم کارت بین‌المللی در یک شبکه‌ی خاص برنامه‌ریزی نشده است. این نوع سیم کارت برنامه‌ریزی شده که در تعدادی از شبکه‌ها در چندین مکان مختلف جغرافیایی کارآیی داشته باشد، به طور خاص شبکه‌هایی که از چارچوب GSM به معنای سیستم‌های جهانی ارتباطات مدیریتی استفاده می‌کنند.

خرید سیم کارت بین‌المللی

با توجه به مطالبی که ذکر شد و چنانچه قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید یا نیاز دارید از دیگر امکانات سیم کارت های بین‌المللی استفاده کنید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کرده و خرید سیم کارت بین‌المللی خود را به همکاران ما در تهرانیکس سپرده و در کمترین زمان سیم کارت خود را تحویل گرفته و از مزایای قابل توجه این نوع از سیم کارت‌ها بهره‌مند گردید.

درخواست خرید سیم کارت خارجی

در صورتی که اکنون قصد تهیه سیم کارت خارجی دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) برای کار در سایت های خارجی کدام سیم کارت را پیشنهاد می کنید؟

بدلیل اینکه پیامک به تمامی سیم کارت های بین المللی ارسال می شود و می توانید برای رجیستری از آنها استفاده کنید بهتر است از این نوع سیم کارت ها استفاده کنید.

2) هزینه سیم کارت WorldSIM چقدر است؟
هزینه دریافت این سیم کارت اصولا رایگان است و فقط هزینه شارژ سیم کارت را باید بپردازید.
3) برای منقضی نشدن سیم کارت چه کار کنیم؟

در صورتی که می خواهید سیم کارت شما منقضی نشود، حداقل یک بار در سال از آن استفاده کنید.

4) آیا امکان استفاده از سیم کارت های بین المللی در ایران وجود دارد؟
خیر. متاسفانه امکان استفاده از این سیم کارت ها داخل ایران وجود ندارد.
5) هزینه دریافت سیم کارت GoSIM چقدر است؟
هزینه‌ ی آن حدوداً 19 دلار به همراه 10 دلار اعتبار است.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.