منو

خرید لایسنس Adobe

لایسنس اوجینال ادوبی را با بهترین قیمت بخرید

طراحی گرافیک و هر چیزی که به آن مرتبط است نقش بسیار مهمی در اکثریت کسب و کارها ایفا می‌کند. برای برخورداری از یک کسب و کار موفق غالباً به محتوای مؤثر نظیر کارت ویزیت، لوگو و … نیازمندیم. چه بسیار کسب و کارهایی وجود داشته‌اند که تنها به دلیل عدم برخورداری از موارد ذکر شده محکوم به شکست شده‌اند. به بیان ساده می‌توان گفت مهم‌ترین هدف طراحی گرافیک تولید محتوای بصری اثرگذار و کارآمد و در نهایت ایجاد ارتباط بصری با مخاطب هدف است. طراحی گرافیک در حقیقت ابزاری بسیار قدرتمند در جهت ارتباط با مخاطبان به شمار می‌رود. برای افرادی که در دنیای گرافیک و طراحی فعالیت دارند، Adobe نامی کاملاً آشناست. طراحان در سراسر دنیا همواره نرم افزارهای منحصر بفرد این شرکت را مورد استفاده قرار می‌دهند. برای خرید لایسنس Adobe می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کرده و با بهترین نرخ و پرداخت کمترین کارمزد لایسنس موردنظر خود را تهیه کنید.

مراحل خرید اکانت لایسنس Adobe

ایجاد اکانت

انتخاب پلن مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

خرید شما تکمیل شد!

برنامه‌ها و لایسنس‌های Adobe

آشنایی با لایسنس های ادوبی

>

Value Incentive Plan (VIP)

VIP را می‌توان کامل‌ترین لایسنس Adobe دانست. این لایسنس که می‌تواند مدت زمانی بین یک تا سه سال را شامل شود، نسخه‌ای کامل از تمامی محصولات کمپانی Adobe در زمینه‌های مختلف را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر تمامی محصولات این شرکت، دارندگان این لایسنس از 100 گیگ فضای ابری نیز برخوردار خواهند شد.

>

Enterprise Term License Agreement (ETLA)

این نوع از لایسنس، برنامه‌ها و نرم افزارهایی را که بر اساس قرارداد و مذاکراتی که انجام شده مشخص شده اند در اختیار فرد دارنده‌ی آن قرار خواهد داد.

 

CLP و TLP نیز دیگر انواع لایسنس‌های شرکت Adobe هستند، ولی از آن‌جا که دامنه‌ی گسترده‌ای از خدمات و محصولات را شامل نمی‌شوند، توصیه نمی‌گردند.

کمپانی Adobe

Adobe با نام اصلی ‘Adobe Systems Incorporated’ یک شرکت نرم افزار کامپیوتری چند ملیتی امریکایی است. دفتر مرکزی این کمپانی در سن خوزه (San Jose) کالیفرنیا، قرار دارد. این شرکت در دسامبر سال 1982 توسط جان وارناک (John Warnock) و چارلز گشکه (Charles Geschke) و همانند برخی دیگر از کمپانی‌های بسیار مطرح جهان ، ابتدا در گاراژ منزل شخصی مؤسسانش تأسیس گردید. اساساً Adobe در زمینه‌ی ایجاد و انتشار طیف گسترده ای از محتوا، از جمله گرافیک، عکاسی، تصویرسازی، انیمیشن، ویدئو و چاپ تخصص داشته و دارد. اما از Adobe Photoshop و Adobe Acrobat می‌توان به عنوان شاخص‌ترین و شناخته شده ترین محصولات این شرکت نام برد. تا سال 2022، Adobe از بیش از 26 هزار کارمند در سراسر جهان برخوردار بوده است.

تنها سه سال پس از تأسیس Adobe یعنی در سال 1985، Apple Computer مجوز PostScript را برای استفاده در پرینترهای LaserWriter خود صادر نمود که به جرقه ای انقلابی در صنعت چاپگرهای رومیزی بدل شد. Adobe بعداً از طریق خرید Macromedia که از آن Adobe Flash که یک نرم افزار ویرایش و ترکیب ویدئو است را خریداری کرد، نرم افزارهای چندرسانه ای و انیمیشن خود را توسعه داد.

جالب است بدانید در سال 1982، یعنی همان زمان به وجود آمدن Adobe، استیو جابز تلاش کرد که این شرکت را به مبلغ 5 میلیون دلار بخرد، اما وارناک و گشکه نپذیرفتند. بنا به درخواست سرمایه گذاران Adobe نسبت به همکاری با جابز، دو مؤسس Adobe تصمیم گرفتند تا 19 درصد از سهام شرکت را به او بفروشند. جابز مبلغی پنج برابر ارزش شرکت خود در آن زمان به اضافه‌ی هزینه‌ی مجوز پنج ساله برای PostScript پیشاپیش پرداخت کرد. خرید و دریافت این پیش پرداخت، Adobe را به اولین شرکت در تاریخ سیلیکون ولی تبدیل کرد که در اولین سال تأسیس خود به سود دهی رسیده بود. PostScript اولین استاندارد واقعاً بین‌المللی در زمینه‌ی چاپ کامپیوتری به شمار می‌رفت، چرا که از الگوریتم‌هایی برخوردار بود که شکل حروف در بسیاری از زبان‌ها را توصیف می‌نمود.

اولین محصولات Adobe پس از PostScript را فونت‌های دیجیتالی تشکیل می‌دادند که آن‌ها را در قالبی اختصاصی به نام Type 1 منتشر می‌کردند. اپل نیز متعاقباً به توسعه‌ی یک استاندارد رقیب به نام TrueType پرداخت که از قابلیت مقیاس پذیری کامل و کنترل دقیق الگوی پیکسل ایجاد شده برخوردار بود. کمی بعدتر، در اواسط دهه‌ی 1980، Adobe با نرم افزار Illustrator وارد بازار نرم‌افزارهای مصرف کننده شد.

در سال 1989، Adobe از محصولی پرده برداری کرد که قرار بود به محصول شاخص این شرکت تبدیل گردد؛ فتوشاپ (Photoshop) یک برنامه‌ی ویرایش گرافیکی که در ابتدا برای مکینتاش طراحی شده بود. با بهره‌مندی از امکانات گسترده و پایدار، چیزی نگذشت که فتوشاپ بر بازار تسلط یافت. در سال 1993 میلادی، Adobe از دو مورد دیگر از محصولات خود به نام PDF که مخفف عبارت ‘Portable Document Format’ و همینطور Adobe Acrobat پرده برداری کرد. PDF هم اکنون به عنوان یک استاندارد بین‌المللی شناخته می‌شود.

در دسامبر 1991، کمپانی Adobe یکی دیگر از محصولات خود به نام Adobe Premiere را معرفی کرد. از دیگر محصولات طراحی گرافیک کمپانی Adobe می‌توان به Adobe FrameMaker، Adobe XD، Adobe InDesign، Adobe Lightroom و Adobe InCopy اشاره کرد. گروه دیگری از محصولات این شرکت را نرم افزارهای ویرایش فیلم، انیمیشن و جلوه‌های بصری تشکیل می‌دهند و شامل Adobe Spark Video، Adobe After Effects، Adobe Character Animator، Adobe Prelude و Adobe Animate می‌شوند. Adobe Captivate، Adobe Presenter Video Express و Adobe Connect نیز نرم‌افزارهای آموزش الکترونیکی Adobe را تشکیل می‌دهند. اما Adobe از نرم افزارهای سرور به نام‌های Adobe ColdFusion،Adobe Content Server و َAdobe LiveCycle نیز برخوردار است.

خرید لایسنس‌های کمپانی Adobe

در مقالات قبلی درباره‌ی اهمیت استفاده از نرم‌افزارهای اورجینال صحبت کردیم. این موضوع در مورد نرم‌افزارهای کمپانی Adobe نیز صدق می‌کند. بنابراین چنانچه تصمیم به استفاده از نرم‌افزارهای متقاوت این شرکت در زمینه‌های مختلف نظیر ویرایش گرافیک، ویدئو و یا هر فعالیتی که با دنیای دیجیتال مرتبط باشد گرفتید، پیشنهاد ما خرید لایسنس Adobe است که به شما امکان استفاده‌ی نامحدود و البته قانونی این نرم افزارها را می‌دهد. برای تهیه‌ی لایسنس ادوبی کافیست با همکاران ما در تهرانیکس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نموده و در کمتر از 3 ساعت لایسنس مورد نظر خود را دریافت نمایید.

درخواست خرید لایسنس Adobe

در صورتی که اکنون قصد تهیه خرید لایسنس Adobe را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) با خرید لایسنس VIP امکان استفاده از فوتوشاپ فراهم می شود؟

بله. لایسنس vip تمامی محصولات ادوبی را پشتیبانی می کند.

2) قیمت لایسنس VIP چقدر است؟

بسته به انقضای لایسنس که بین 1 تا 3 سال است، هزینه متفاوت می باشد.

3) کارمزد تهرانیکس برای خرید لایسنس چقدر است؟

کارمزد مجموعه تهرانیکس برای خرید لایسنس بین 3 تا 5 درصد می باشد.

4) تفاوت نسخه اورجینال با نسخه کرکی نرم افزار ادوبی چیست؟

در نسخه های کرکی تمامی امکانات برای شما آنلاک نمی باشد و از طرفی پشتبانی نیز شامل حال شما نمی شود علاوه بر آن نسخه های کرکی معمولا دارای باگ های نرم افزاری بوده که می تواند خسارت های مالی بسیاری برای پروژه شما به بار آورد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.