منو

خرید لایسنس IDE Jetbrains

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

JetBrains که سابقاً با نام IntelliJ Software s.r.o شناخته می‌شد، یک شرکت توسعه دهنده‌ی نرم افزار است که در سال 2000 در کشور چک و توسط سه نفر توسعه دهنده‌ی روسی تأسیس شد. ابزارها و محصولات این شرکت غالباً مورد استفاده‌ی توسعه دهندگان نرم‌افزار و مدیران پروژه می‌باشد.

این شرکت خانواده‌ی گسترده ای از محیط‌های یکپارچه یا همان IDE که مخفف عبارت ‘Integrated Development Environment’ است را برای زبان‌های برنامه نویسی Java، Groovy، Koltin، Ruby، Python، PHP، C، C++، C#، JavaScript و SQL ارائه می‌دهد. اولین محصول این شرکت ابزاری بود به نام IntelliJ Renamer که به اصلاح مجدد کد در جاوا اختصاص داشت. برای خرید محصولات IDE Jetbrians نیاز به پرداخت ارزی با استفاده از کارت اعتباری یا پی پال خواهید داشت. همکاران ما در کمترین زمان و با بهترین کارمزد محصول مورد نظر شما را خریداری خواهند کرد.

مراحل خرید لایسنس IDE Jetbrians

انتخاب محصول مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

خرید شما تکمیل شد !

محصولات شرکت JetBrains

در این پلت فرم چه خدماتی می توانید دریافت کنید؟

>

پلاگین‌ها

بخش دیگری از محصولات JetBrains را افزونه‌ها و یا همان پلاگین‌ها تشکیل می‌دهند.

  • ReSharper Ultimate

ReSharper Ultimate نام گروهی از محصولات شامل پلاگین ReSharper برای Visual Studio، dorCover به عنوان یک ابزار پوششی کد، dotMemory یک پروفایلر حافظه، dotTrace یک پروفایلر عملکرد و dotPeek یک جداکننده می‌باشد. گروه محصولات ReSharper ویژگی‌های مهمی از قبیل تجزیه و تحلیل کد، اصلاح مجدد کد، آزمایش و موارد دیگر را به توسعه دهندگان Visual Studio ارائه می‌دهد.

>

زبان‌های برنامه نویسی

  • Kotlin

Kotlin یک زبان برنامه نویسی تایپ شده است که روی ماشین مجازی جاوا اجرا می‌گردد. در هفتم مه سال 2019 میلادی، گوگل زبان برنامه نویسی Kotlin را به عنوان گزینه‌ی انتخابی اش برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید معرفی کرد.

  • MPS

MPS که مخفف عبارت (Meta Programming System) به معنای زبان برنامه نویسی متا، یک محیط کار برنامه نویسی منبع باز با تمرکز بر زبان‌های DSL است.

از دیگر محصولات JetBrains می‌توان به Hub، TeamCity، Upsource، YouTrack، Datalore و Toolbox App اشاره کرد.

در مجموع می‌توان گفت محصولات کمپانی JetBrains مزایای زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند:

  • ایجاد امکان توسعه و ویرایش کد زبان‌های برنامه نویسی در محیطی یکپارچه
  • دسترسی به افزونه‌های متفاوت به منظور افزایش کارایی و بهبود محیط برنامه نویسی
  • دسترسی به ابزارهایی به منظور ویرایش دیتابیس‌های متفاوت از جمله SQL Server، MySQL،…
  • پشتیبانی از فناوری Adobe AIR
>

محیط‌های یکپارچه (IDE)

  • AppCode
    پشتیبانی از برنامه نویسی در C، C++، Objective-C و Swift. بر خلاف اکثر محصولات JetBrains که چند پلتفرمی هستند، AppCode فقط برای macOS در دسترس است.
  • DataGrip
    یک ابزار DBA که مختص به توسعه دهندگانی است که با پایگاه‌های داده‌ی SQL کار می‌کنند. نسخه‌ی ساده ای از DataGrip در نسخه‌ی نهایی برخی از IDEهای JetBrains تعبیه شده است.
  • GoLand
    GoLand برای توسعه‌ی زبان Go ایجاد شده است. GoLand از سال 2013 به عنوان یک پلاگین (افزونه) منبع باز معرفی گردید. در سال 2016، زمانی که به 30 هزار کاربر فعال در ماه رسید، JetBrains تصمیم گرفت که یک محیط یکپارچه‌ی مستقل برای توسعه‌ی زبان Go معرفی نماید. نام اصلی این محیط مستقل Gogland بود که بعدها به GoLand تغییر یافت. اولین نسخه‌ی GoLand در نوامبر سال 2017 رونمایی شد.
  • IntelliJ IDEA
    IntelliJ IDEA اولین محیط یکپارچه و یا همان IDE ساخته شده توسط شرکت JetBrains بود. این محصول در ابتدا برای فناوری‌های بر پایه‌ی JVM، مانند Java، Groovy، Kotlin و Scala ایجاد شد، اما می‌توان گفت از Java EE نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی منبع باز آن با نام IntelliJ IDEA Community Edition و نسخه‌ی اختصاصی آن با نام IntelliJ IDEA Ultimate Edition در دسترس است.
  • PhpStorm
    این محصول مختص PHP و توسعه‌ی وب است.
  • PyCharm
    PyCharm مربوط به Python و توسعه‌ی وب است. یک نسخه‌ی منبع باز به نام PyCharm Community Edition و یک نسخه‌ی اختصاصی با نام PyCharm Professional Edition در دسترس می‌باشد. همچنین نسخه‌ی ویژه ای به نام PyCharm Edu مبتنی بر PyCharm موجود است که به طور خاص برای یادگیری برنامه نویسی با پایتون طراحی شده است.

از دیگر محصولات گروه محیط‌های یکپارچه ساخته شده توسط شرکت JetBranis می‌توان به WebStorm، RudyMine و Rider اشاره کرد. لازم به ذکر است PyCharm، PhpStorm، WebStorm و IntlliJ IDEA در میان تمامی IDEهای این شرکت از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

اکانت JetBrains

حساب کاربری JetBrains به عنوان تنها پل ارتباطی شما با محصولات و خدمات JetBrains به حساب می‌آید. حساب کاربری دسترسی آسان و سریع به لایسنس، موارد قابل ارتقا، و برخی موارد دیگر را فراهم می‌آورد. اساساً حساب کاربری JetBrains شما شامل یک آدرس ایمیل و رمز عبور که در https://account.jetbrains.com/login ثبت شده است می‌شود. این اطلاعات می‌توانند برای موارد زیر استفاده شوند:

  • برای log in
  • برای فعال سازی نرم افزار JetBrains چنانچه لایسنس مربوطه به حساب کاربری متصل باشد.
  • برای پیگیری تمامی لایسنس‌هایی که در اکانت JetBrains شما موجود است.
  • برای مدیریت تمامی لایسنس‌های تجاری سازمان خود در وبسایت JetBrains

خرید لایسنس JetBrains 

با توجه به مطالبی که ذکر شد می‌توان این‌گونه نتیجه گیری کرد که انواع محصولات JetBrains علی الخصوص محیط‌های یکپارچه یا همان IDEهای آن برای تمامی افرادی که به صورت حرفه‌ای در حوزه‌ی مورد نظر فعالیت می‌کنند ایده آل و تا حدی ضروری به حساب می‌آید. همان‌طور که می‌دانید برای خرید و پرداخت هزینه‌ی مجوز و یا محصولات از وبسایت‌های خارجی می‌بایست از طریق یک درگاه و کارت اعتباری بین‌المللی معتبر اقدام نمود. چنانچه از ویزاکارت یا مسترکارت بهره مند هستید می‌توانید محصول، خدمات و یا مجوز مد نظرتان را به صورت مستقیم خریداری نمایید. در غیر این صورت برای برخورداری از لایسنس JetBrains به راحتی می‌توانید با همکاران ما در تهرانیکس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن لایسنس مورد نظر خود را دریافت نمایید.

درخواست خرید لایسنس IDE Jetbrains

در صورتی که اکنون قصد تهیه لایسنس IDE Jetbrains را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) کاربرد جت برینز چیست؟

این ابزار برای توسعه دهندگان نرم افزارها ساخته شده و درواقع مهم ترین ابزار برنامه نویسان می باشد.

2) قیمت لایسنس جت برینز چقدر است؟

قیمت لایسنس بسته به زمان انقضا و تعداد IDE پشتیبانی شده متفاوت است.

3) امکان خرید لایسنس جت برینز با تخفیف وجود دارد؟

بله. اگر شما لایسنس ها را بصورت سالانه تهیه کنید شامل تخفیف خواهید شد. 

4) مزیت استفاده از جت برینز چیست؟

ایجاد امکان توسعه و ویرایش کد زبان‌ های برنامه نویسی در محیطی یکپارچه

دسترسی به افزونه ‌های متفاوت به منظور افزایش کارایی و بهبود محیط برنامه نویسی

دسترسی به ابزارهایی به منظور ویرایش دیتابیس ‌های متفاوت از جمله SQL Server، MySQL،…

پشتیبانی از فناوری Adobe AIR از مزیت های جت برینز به حساب می آید.

 

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.