منو

خرید اکانت اسکایپ

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

در گذشته‌ای نه‌چندان دور برقراری تماس‌های بین‌المللی حتی از طریق تلفن‌های ثابت نیز امری قابل دسترس نبود. اما رفته رفته نه تنها تماس‌های بین‌المللی از طریق تلفن به امری بدیهی تبدیل شد، بلکه اینترنت نیز به کمک تلفن‌های ثابت و همراه آمد. نرم افزارهایی برای این هدف طراحی شد و مورد استفاده قرار گرفت. یکی از مشهورترین این نرم افزارها اسکایپ نام دارد. اسکایپ (Skype) یک نرم افزار مخابراتی است که به صورت تخصصی در زمینه‌ی چت تصویری و تماس صوتی بین کامپیوترها، تبلت‌ها، تلفن‌های همراه، ساعت‌های هوشمند، … از طریق اینترنت فعالیت می‌کند. یکی دیگر از خدمات اسکایپ را می‌توان پیام‌رسانی فوری قلمداد کرد. کاربران ممکن است متن، ویدئو، صدا و تصویر را از طریق این نرم افزار انتقال دهند. استفاده از سرویس های اسکایپ بعضا نیاز به پرداخت هزینه اشتراک یا یک بار خرید دارند. برای خرید اکانت یا استفاده از سرویس های پولی اسکایپ می توانید از خدمات خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان و با منصفانه‌ترین کارمزد این خدمات را برای شما انجام خواهند داد.

خصوصیات Skype

Call phones

Call recording and Live subtitles

~

Private conversations

Screen sharing

Audio and HD video calling

Smart messaging

سرویس‌های اسکایپ

آشنایی با سرویس های Skype
>

Meet Now

این سرویس برای ایجاد و اشتراک سریع جلسات است. بر روی دکمه‌ی مربوط به ایجاد جلسه کلیک می‌کنید و لینک قابل اشتراک گذاری به منظور ارسال به افرادی که مایل به صحبت کردن با آن‌ها هستید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

>

Skype Manager

اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا اسکایپ را برای انجام کارهای روزمره تان انتخاب کرده اید، Skype Manager به شما کمک می‌کند تا اعتباراتی را به این گونه کارها اختصاص دهید (برای برقراری تماس‌های غیر اسکایپی) و از طرف دیگر کنترل ویژگی‌هایی که در دسترس اعضای گروه شما قرار خواهند گرفت در دست شما است.

>

Skype with Alexa

یکی دیگر از سرویس‌های اسکایپ می‌باشد. می‌توانید در پلتفرم اسکایپ از Alexa استفاده نمایید. Alexa یک دستیار دیجیتال است که با دستگاه‌های Amazon Echo مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما Amazon Echo چیست؟ این ابزار در حقیقت یک اسپیکر هوشمند است، به عبارت دیگر کاری که انجام می‌دهد بیشتر از پخش کردن موسیقی تعریف می‌شود. با Alexa که همان دستیار مجازی آمازون است، Echo به شما از وضعیت آب وهوا می‌گوید، لیست خریدتان را ایجاد می‌کند، در آشپزخانه به کمک‌تان می‌آید و محصولات هوشمند دیگر از قبیل تلویزیون را کنترل می‌نماید. البته کارآیی Echo بسیار بیشتر از مواردی است که ذکر شد.

ویژگی‌های Skype

در اصل، اسکایپ در ابتدا برنامه ای بود که فقط برای Mac و PC می‌توانست مورد استفاده قرار گیرد. اما امروزه، این برنامه دارای اپلیکیشن‌های قدرتمند برای اندروید، iOS و دیگر سیستم عامل‌های رایج تلفن همراه نیز است. همچنین می‌توانید از اسکایپ در وب استفاده کرده و به همان ویژگی‌هایی که در نسخه‌های مستقل موجود است دسترسی پیدا کنید.
مترجم اسکایپ: شما و شخص دیگری می‌توانید در اسکایپ به زبان‌های مختلف صحبت کرده و صحبت یکدیگر را کاملاً متوجه شوید، چرا که اسکایپ صحبت‌های هر طرف مکالمه را در همان زمان ترجمه می‌کند.
به اشتراک گذاری صفحه‌ی نمایش: این ویژگی به شرکت کنندگان در تماس‌های اسکایپی اجازه می‌دهد تا صفحه‌ی دسکتاپ خود را به اشتراک بگذارند. طبیعتاً این خصوصیت اسکایپ به آموزش، عیب یابی و بهره وری کمک فراوانی خواهد کرد.

زیرنویس زنده: برای افرادی که دارای کم شنوایی هستند و یا نیاز به کاهش صدا در محیط خود دارند، اسکایپ ویژگی خاصی تحت عنوان Live Subtitle یا همان زیرنویس زنده‌ی صحبت‌های افراد را ارائه می‌دهد.

خرید اکانت Skype

علاوه بر خدمات و سرویس‌های رایگان، اسکایپ به کاربران خود سرویس‌هایی ارائه می‌دهد که قابل خریداری هستند. در حقیقت از این دسته سرویس‌ها از طریق شارژ اکانت خود در اسکایپ می‌توانید استفاده نمایید.

Skype To Go یکی از مهم‌ترین این سرویس‌ها به حساب می‌آید و هدف اصلی آن کاهش هزینه‌ی تماس‌های بین‌المللی تعریف می‌شود. در این سرویس تماس بین‌المللی از طریق اینترنت برقرار شده و در نتیجه هزینه‌ی زیادی را به دنبال نخواهد داشت. یکی دیگر از سرویس‌های غیر رایگان نرم افزار اسکایپ، Skype Number یا همان شماره تلفن مجازی اسکایپ است. در این سرویس، اسکایپ شماره تلفنی مجازی با پیش شماره‌ی مربوط به بیست و سه کشور جهان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. جالب است بدانید برای استفاده از این سرویس، نیازی نیست که فرد دریافت کننده‌ی تماس از اسکایپ برخوردار باشد. اما در صورتی که مایل به استفاده از Skype Number هستید، به غیر از پرداخت هزینه‌های ماهانه‌ی شماره‌ی مجازی، می‌بایست هزینه ای را تحت عنوان Skype Credit پرداخت نموده که در حقیقت مبلغی است که در حساب کاربر به صورت پیش پرداخت قرار می‌گیرد.

در مجموع می‌توان گفت خرید اکانت اسکایپ گزینه ای بسیار ایده آل برای بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلف شغلی و اجتماعی به حساب می‌آید. لازم به ذکر است چه بخواهید حساب کاربری جدیدی را در اسکایپ خریداری کرده و چه حساب کاربری خود را شارژ نمایید، باید هزینه‌ی آن‌ را از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت و مسترکارت پرداخت نمایید. در صورت برخورداری از این کارت‌ها می‌توانید مستقیماً نسبت به انجام این کار اقدام نموده و در صورتی که هنوز موفق به دریافت این دسته از کارت‌های اعتباری نشده‌اید می‌توانید با ثبت درخواست و پرداخت هزینه‌ی ریالی، خرید و شارژ اکانت اسکایپ خود را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

درخواست شارژ اکانت اسکایپ

در صورتی که اکنون قصد شارژ اکانت Skype را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) تفاوت Skype و FaceTime چیست؟

اسکایپ و فیس تایم خدمات مشابهی را از جمله تماس صوتی و تصویری رایگان با مخاطبین با استفاده از همان نرم افزار به کاربران اپل ارائه می دهند. در حالی که اسکایپ با تمامی پلتفرم ها کار می کند، فیس تایم فقط باIOS  و  MACOSکار می کند.

 

2) چرا به خرید اکانت اسکایپ نیاز داریم؟

اگر می خواهید به هر شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت یا هر شماره دیگری غیر از برنامه اسکایپ تماس بگیرید، برای آن اکانت اسکایپ نیاز دارید.

3) آیا امکان شارژ کردن اکانت اسکایپ وجود دارد؟

بله. شما می توانید درخواست خود را به تهرانیکس بسپارید تا در سریعترین زمان و بهترین قیمت اکانت اسکایپ شما را شارژ کند.

4) آیا با استفاده از شماره مجازی اسکایپ می توانیم اپل ایدی بسازیم؟
بله. با استفاده از این شماره، شما می توانید برای ساخت اپل ایدی خود اقدام کنید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.