منو

شارژ اکانت MQL5

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

بازار بورس و تمامی جوانب آن برای بسیاری از افراد نه تنها به عنوان یک منبع درآمد محسوب می‌شود، بلکه هیجان انگیز و جذاب نیز تلقی می‌گردد. در این میان بازارهای بورس جهانی مانند فارکس، از شهرت و اعتبار بیشتری برخوردار هستند. اما چگونه می‌توان در بازارهای بورس فعالیت کرد؟ آیا نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال در این زمینه مفید خواهند بود؟

MQL5 که مخفف عبارت ‘MetaQuotes Language5’ است، در حقیقت یک زبان برنامه نویسی سطح بالا مبتنی بر C می‌باشد. تمامی برنامه‌های تجاری MataTrader5 با نوشته شده‌اند. تفاوت عمده‌ی این زبان با سایر زبان‌های برنامه نویسی، تخصص آن در مباحث تجاری به حساب می‌آید. مجموعه‌ی قابل توجهی از توابع و کاربردهای MQL5 امکان تجزیه و تحلیل فنی، تحلیل خودکار بازار و تجارت مالی را فراهم می‌کنند. برای استفاده از برنامه ارائه شده در MQL5 نیاز به خرید اشتراک خواهید داشت. می‌توانید برای خرید اشتراک از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان اکانت خود را شارژ کنید. .

مراحل شارژ اکانت MQL5

ایجاد اکانت

پرداز هزینه ریالی شارژ مورد نظر

اکانت شما شارژ شد !

MetaQuotes و MQL5

آشنایی با کمپانی MetaQuotes و وب سایت MQL5

کمپانی MetaQuotes که در سال 2000 میلادی تأسیس شد، به عنوان یکی از توسعه دهندگان برجسته‌ی برنامه‌های نرم‌افزاری برای کارگزاری‌ها، بانک‌ها و صرافی‌ها محسوب می‌شود. دفاتر نمایندگی این شرکت در بسیاری از کشورهای جهان قرار دارند. شرکت MetaQuotes محصولات نرم افزاری مشهوری را ایجاد کرده و توسعه داده است، از پلتفرم ساده‌ی FX Charts گرفته تا پلتفرم‌های پیچیده‌تری چون MataTrader5. اولین محصول این شرکت FX Charts بود که در سال 2000 روانه‌ی بازار شد. این پلتفرم با کاربری بسیار ساده، امکان انجام عملیات معاملاتی و تجزیه و تحلیل قیمت جفت ارز (دو ارز متفاوت که در برابر هم معامله می‌شوند و قیمت یک ارز در برابر ارزی دیگر مشخص می‌شود) را در بازار فارکس فراهم می‌نمود.

FX Charts در مقایسه با نمونه‌های گران‌قیمت مشابهش که البته عملکرد ضعیفی نیز داشتند، محصولی کاملاً کاربری و تحول برانگیز بود که با قیمت بسیار معقول در دسترس متقاضیان قرار گرفت. این محصول به سرعت سهم مطلوبی از بازار را به خود اختصاص داد و در چندین شرکت کارگزاری اجرا گردید. پس از اولین تجربه‌ی موفق، این شرکت به توسعه‌ی بیشتر محصولات خود ادامه داد و در ادامه پلتفرم MetaQuotes را که شامل زبان برنامه نویسی جدید MQL بود، منتشر کرد. بازار از انتشار محصول جدید به دلیل امکان استفاده‌ی ربات‌های خودکار در معاملات مالی بسیار هیجان زده شده بود.

با عرضه‌ی پلتفرم نسل سوم با نام تجاری MetaTrader، معامله‌گران فرصت‌های بیشتر و بهتری یافتند. یک سال بعد، اولین برنامه‌های تجاری موبایل MetaTrader CE و MetaTrader منتشر شدند. این برنامه‌ها توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار گرفت و علاقه‌ی بازار به محصولات نرم افزاری MetaQuotes را به شدت برانگیخت.

اما انتشار پلتفرم MetaTrader4 در سال 2005 را می‌توان به عنوان نقطه‌ی عطف این کمپانی دانست. این پلتفرم که با زبان برنامه نویسی MQL4 نوشته شده بود، از ابزارهای شگفت انگیزی برای توسعه، آزمایش و بهینه سازی ربات‌های تجاری برخوردار بود. این پلتفرم نسل چهارم بود که تجارت الگوریتمی را برای بسیاری از معامله گران در سراسر جهان ممکن ساخت.

موفقیت‌های این کمپانی با انتشار نسل چهارم پلتفرم MetaTrader به پایان نرسید؛ در سال 2010 میلادی کمپانی MetaQuotes با انتشار سیستم نرم افزار تجاری جدید خود با نام MetaTrader5، موفقیتی حقیقی و بسیار قابل توجه کسب کرد. این پلتفرم جدید امکان معامله‌ی نمادهای فارکس، ابزارهای مالی مانند سهام، اوراق بهادار،… و معاملات سلف (Futures) را فراهم می‌آورد. MetaTrader5 از آخرین تحولاتی که کمپانی سازنده اش ارائه داده، بهره‌مند است. محصول جدید بسیار سریع‌تر، کاربردی‌تر، قابل اطمینان‌تر و آسان‌تر از نسخه‌های قبلی است.

ایجاد زیرساخت‌های غنی با بهره‌گیری از پایه‌های منحصر بفرد علمی و خدمات مرتبط با پشتیبانی از محصولات، بخش مهمی از فلسفه‌ی MetaQuotes را شکل می‌دهد. بهترین شواهد این فلسفه را می‌توان بزرگترین جامعه‌ی معامله گران الگوریتمی با نام ‘MQL5.Community’ دانست که تمامی توسعه دهندگان و معامله‌گران را از سراسر جهان گرد هم آورده است. این پورتال وب دارای یک پایگاه دانش خارق‌العاده است و دسترسی به انبوهی از خدمات مختلف را برای معامله‌گران فراهم می‌آورد. از جمله این امکانات می‌توان به سرویس سیگنال‌های معاملاتی، بازار متاتریدر ربات‌ها و شاخص‌های معاملاتی، کتابخانه‌ی رایگان برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های معاملاتی و خدمات فریلنسینگ اشاره کرد.

وبسایت MQL5

برای استفاده از خدمات قابل توجه MQL5 می‌بایست از طریق وبسایت آن به آدرس https://www.mql5.com/ مراجعه کرده و سپس نسبت به ایجاد یک حساب کاربری اقدام نمایید. از طریق این وبسایت می‌توانید به سیگنال‌های معاملاتی ارائه شده در آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین خدماتی که mql5.com به کاربران خود ارائه می‌دهد به طور مختصر خواهیم پرداخت.

Signals: در این قسمت می‌توانید سیگنال‌هایی که از طرف معامله‌گران حرفه‌ای‌تر ارائه می‌شود را دریافت نمایید.

Market: روزانه ده‌ها اپلیکیشن تجارت در بازار MQL5 پدیدار می‌شود. می‌توانید از بین 10 هزار محصول موجود، برنامه‌ی مناسب خود را انتخاب کنید و به انجام معاملات بپردازید.

Freelancing: می‌توانید از توسعه دهندگان معتبر، ربات یا هر برنامه‌ی دیگری برای پلتفرم‌های متاتریدر سفارش دهید.

Traders Forum: می‌توانید پرسش‌های خود در مورد تجزیه و تحلیل فنی را مطرح نموده، در مورد سیستم‌های معاملاتی بحث کرده و همچنین به منظور توسعه‌ی استراتژی‌های معاملاتی خود، مهارت‌های برنامه نویسی MQL5 خود را بهبود بخشید.

Financial Trading Articles: با استفاده از وبسایت MQL5 قادر خواهید بود تا از منبع عظیمی از مقالات نوشته شده توسط متخصصان تجارت استفاده کنید. از طرف دیگر، به عنوان یک نویسنده‌ی متخصص، می‌توانید برای نگارش هر مقاله در حدود 200 دلار درآمد کسب کنید. مقاله‌ی نویسندگان به 6 زبان ترجمه خواهد شد.

نحوه‌ی ساخت اکانت MQL5

برای ایجاد حساب کاربری و یا همان اکانت MQL5 می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به وبسایت https://www.mql5.com/ مراجعه کرده و بر روی گزینه‌ی ‘Create Account’ کلیک نمایید.
  • مشخصات و اطلاعات درخواست شده از قبیل نام و نام خانوادگی خود را به درستی وارد کنید.
  • پس از تکمیل اطلاعات، یک ایمیل حاوی لینک وریفای اکانت و یک رمز عبور به آدرس ایمیلی که ثبت کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

نکته: یکی از مواردی که ممکن است در پروسه‌ی ثبت نام و وریفای اکانت MQL5 تا حدی کاربران را دچار مشکل نماید، نحوه‌ی تأیید هویت آن‌هاست. بدین معنی که کاربران به منظور تأیید هویت خود می‌بایست تصویری از یکی از موارد زیر را ارائه دهند:

  • پاسپورت
  • کارت شناسایی
  • گواهینامه

تصویر ارائه شده باید حاوی استانداردهای زیر باشد:

  • تصویر رنگی باشد.
  • تصویر اصلی می‌بایست بیش از 50 درصد فضای کلی عکس را اشغال کرده باشد.
  • تصویر باید کاملاً شفاف و واضح باشد. نوشته‌ها می‌بایست کاملاً خوانا باشند.
  • هر گونه ویرایش تصویر غیر مجاز است.

لازم است بدانید به منظور خرید محصولات ارائه شده و استفاده از خدمات وبسایت، پس از ساخت اکانت می‌بایست آن‌را شارژ کنید. از آن‌جا که پرداخت هزینه‌ی شارژ اکانت شما حتماً می‌بایست به صورت آنلاین و از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی صورت پذیرد، لذا پیشنهاد می‌کنیم شارژ اکانت و حتی خرید محصولات مورد نظر خود از وبسایت MQL5 را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

درخواست شارژ اکانت MQL5

در صورتی که اکنون قصد شارژ اکانت MQL5 را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) MQL5 چیست؟

در واقع یک زبان برنامه نویسی تخصصی است که در ساخت ربات ها و شاخص های معاملات کاربرد دارد.

2) آیا اکانت MQL5 نیاز به وریفای دارد؟

بله که با یکی از عکس های گواهینامه، پاسپورت یا کارت شناسایی انجام می شود.

3) کارمزد تهرانیکس برای شارژ اکانت MQL5 چقدر است؟

کارمزد مجموعه تهرانیکس بین 3 تا 5 درصد می باشد.

4) آیا امکان خرید از سایت MQL5 وجود دارد؟

بله. شما می توانید درخواست خود را به تهرانیکس بسپارید تا همکاران ما در سریعترین زمان و بهترین قیمت درخواست شما را انجام دهند.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.