منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 پرداخت های دانشجویی 4 خرید دوره های آموزشی از Udemy

خرید دوره های آموزشی از Udemy

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

با وجود گستردگی ارتباطی که امروزه وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید از هرجایی که هستید هر مطلبی را که نیاز دارید یاد بگیرید. به لطف سایت‌های اموزشی متنوع خارجی که وجود دارد شما می‌توانید از خانه خود آموزش را شروع کنید. در این مقاله می خواهیم به معرفی وب سایت آموزشی Udemy بپردازیم.

بسیاری از افراد دلیل مهاجرت به کشورهای خارجی را ادامه تحصیل می‌دانند چرا که شرایط تحصیل در کشورهای اروپایی و امریکایی بهتر است. به همین دلیل هزینه زیادی می‌کنند تا به این کشور ها رفته و دوره مورد نظر خود را طی کنند. اما شما اگر تنها می‌خواهید با جدیدترین مطالب روز دنیا همگام باشید و همچنین شرایط پرداخت هزینه‌های زیاد را ندارید و می‌خواهید از هرجایی که هستید دوره را طی کنید، وب سایت Udemy می‌تواند راه حل خوبی برای شما باشد. خرید دوره‌های یودمی نیاز به پرداخت با سیستم‌های بین‌المللی دارد. شما می‌توانید برای خرید همه دوره های یودمی از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید.

مراحل خرید دوره از Udemy

ایجاد اکانت در سایت Udemy

انتخاب کورس مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

ثبت نام شما تکمیل شد!

معرفی وب سایت آموزشی Udemy، یودمی چیست؟

این وب سایت آموزش ها و دوره های خود را به زبان انگلیسی در سایت خود قرار می دهد. تا کنون چیزی حدود 80 هزار آموزش آنلاین در این وب سایت وجود دارد که تقریبا در آنها به تمامی مباحث روز دنیا پرداخته شده است. شما می توانید یکی از دوره های مورد نیاز خود را انتخاب کنید، در سایت ثبت نام کنید و آموزش را شروع کنید.

سایت یودمی (Udemy) به آدرس www.udemy.com، بزرگترین پلتفرم و بستر یادگیری آنلاین در جهان است. این هدف برای بزرگسالان و دانشجویان حرفه ای برنامه ریزی شده است. این سایت بزرگ دارای بیش از 30 میلیون دانش آموز و 50،000 مدرس دوره‌های تدریس در بیش از 60 زبان است. تاکنون بیش از 245 میلیون ثبت نام در دوره ها وجود داشته است. دانش آموزان و مدرسان از بیش از 190 کشور جهان آمده اند و 2/3 دانش آموزان در خارج از ایالات متحده آمریکا هستند.

یودمی (Udemy) همچنین بیش از 4000 مشتری سازمانی و شرکتی دارد. دانش آموزان دوره‌ها را به عنوان ابزاری برای بهبود مهارت های مرتبط با شغل خود می‌گذرانند. بعضی از دوره ها اعتبار خود را به سمت مجوز فنی تولید هدایت می کنند. یودمی، تلاش ویژه ای برای جذب مربیان شرکتی که به دنبال ایجاد دوره های آموزشی برای کارمندان شرکت خود هستند، انجام داده است. از سال 2019، بیش از 130،000 دوره در این وب سایت وجود دارد.

پرداخت در سایت Udemy

برای استفاده از دوره های آموزشی باید هزینه پرداخت کنید. برای پرداخت در این وب سایت شما می توانید از 3 روش استفاده کنید: از طریق درگاه پی پال، از طریق کارت‌های اعتباری مثل ویزاکارت و مسترکارت . همکاران ما در سریع ترین زمان با کمترین کارمزد پرداخت شما را انجام خواهند.

درخواست خرید دوره های آموزشی از Udemy

در صورتی که اکنون قصد تهیه دوره های آموزشی Udemy را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) از چه سایتی می توانم کوپن تخفیف یودمی را دریافت کنم؟

از سایت هایی مانند www.Groupon.com یا www.Retailmenot.com می توانید کوپن های تخفیف یودمی را دریافت کنید.

2) آیا کوپن های تخفیف خرید آموزش های یودمی همیشگی است؟

خیر. تخفیف‌هایی که در سایت یودمی ارائه می‌گردد، چه در قالب کوپن و چه تخفیفاتی که خود وبسایت یودمی برای کورس ها در نظر می‌گیرد، دارای محدودیت زمانی هستند و اعتبار آنها پس از مدت ذکر شده منقضی می‌گردد.

3) آموزش‌هایی با تخفیف سایت یودمی را چگونه پیدا کنم؟

عبارت Discount را در نوار جستجوی وب سایت یودمی وارد نمایید تا لیستی از کورس هایی که شامل تخفیف می شوند برای شما نمایش داده شود.

4) آیا گواهینامه های آموزشی یودمی معتبر است؟

با پایان یک دوره در سایت یودمی، گواهینامه اتمام دوره معتبری به فرد داده می شود که از نظر دانشگاهی اعتباری ندارد؛ اما می‌تواند به قوی‌تر شدن رزومه و نشان دادن سطح دانش کمک زیادی کند. همچنین بیش از 4000 شرکت با این سایت همکاری دارند که گواهی‌های یودمی را به رسمیت می ‌شناسند.

 

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.