منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 خدمات سفر 4 اجاره خانه از Airbnb

اجاره خانه از Airbnb

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

آیا تا بحال به اینکه وارد خانه‌ای شوید و مدتی را در آن‌جا اقامت کنید در حالی که با صاحب خانه کاملاً غریبه اید، فکر کرده اید؟ و یا به عنوان صاحب یک خانه، میزبان فردی باشید که آشنایی خاصی با او ندارید؟ برای بسیاری از افراد حتی شنیدن این موضوع هم ناخوشایند است. اما برای کاربران وبسایت Airbnb و یا تمامی افرادی که علاقه‌مند به سفرهای نسبتاً ارزان هستند، این موضوع نه تنها ناخوشایند نیست، بلکه ایده ای بسیار هوشمندانه و دلپذیر است. می‌توانید خانه مورد نظر خود را پیدا کنید و بقیه مراحل را به ما بسپارید تا خانه را به اسم شما و با هماهنگی کامل با صاحب خانه رزرو کنیم. بعد از رزرو خانه ووچر و سایر اطلاعات تماس برای شما ارسال خواهد شد.

چگونه خانه مورد نظر خود را از Airbnb رزرو کنیم؟

جستجو و یافتن خانه مورد نظر

انتخاب تاریخ ورود و خروج

پرداخت هزینه ریالی

خانه شما رزرو شد !

Airbnb چیست؟

با سیستم رزروایسون Airbnb بیشتر آشنا شوید

پلتفرمی بسیار فعال و شناخته شده در زمینه‌ی اجاره‌ی انواع مکان‌های اقامتی است. دفتر مرکزی Airbnb در سانفرانسیسکو، ایالات متحده‌ی امریکا است. Airbnb امکانات و مکان‌های اقامتی خود را از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن خود به شبکه‌ی گسترده‌ای از مشتریانش در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این کمپانی مالک هیچ کدام از اماکنی که در وبسایت و یا اپلیکیشن خود فهرست کرده نمی‌باشد. بنابراین عمده‌ی درآمد Airbnb از پورسانتی که بابت هر رزرواسیون دریافت می‌کند، ایجاد می‌گردد.

داستان تأسیس Airbnb می‌تواند به نوبه‌ی خود شنیدنی باشد. ایده‌ی آغاز این کمپانی در سال 2008 میلادی و زمانی که دو جوان طراح در خانه‌ی خود میزبان سه مسافر غریبه شدند شکل گرفت. این ایده به سرعت از محبوبیت زیادی برخوردار گردید؛ به طوری که امروزه میلیون‌ها میزبان و مسافر، حساب‌های کاربری رایگان Airbnb را انتخاب می‌کنند تا بتوانند محل اقامت مد نظرشان را به آسانی اجاره کرده و یا وارد فهرست این وبسایت نمایند. در حال حاضر وبسایت Airbnb فهرستی از اقامتگاه‌های متفاوت در 190 کشور جهان را در خود جای داده است.

جالب است بدانید وبسایت این کمپانی در ابتدا با آدرس Airbedandbreakfast.com و در یازدهم آگوست 2008 در اختیار عموم قرار گرفت، اما رفته رفته و در مارس 2009 کوتاه‌تر و به Airbnb.com تغییر یافت. در Airbnb مسافران می‌توانند با فیلترهای متفاوت مانند نوع اسکان، تاریخ، مکان و قیمت نسبت به یافتن محل اسکان خود اقدام نمایند. قبل از رزرو محل مورد نظر، کاربر می‌بایست اطلاعات شخصی و همینطور اطلاعات حساب معتبر خود را وارد نماید. همچنین در مورد برخی از میزبان‌ها، ارائه‌ی کارت شناسایی معتبر به منظور تأیید رزرو نیز لازم است.

مهمانان (مسافران) قادر به گفتگو با میزبان از طریق سیستم پیام رسانی کاملاً امن خواهند بود. از طرف دیگر، میزبان همواره جزئیاتی بسیار کامل و دقیق اعم از نرخ محل اقامت، تعداد مجاز افراد در آن محل اقامت، امکانات و همینطور قوانین را فراهم می‌آورد. در پایان میزبان و مهمان قادر خواهند بود تا تجربه‌ی خود را با دیگر کاربران وبسایت به اشتراک بگذارند.

نحوه‌ی رزرو خانه در Airbnb

Airbnb را می‌توان انتخابی مناسب برای هر شخص دانست؛ خواه به دنبال یک خانه‌ی درختی در کشوری زیبا برای گذراندن تعطیلات خود باشید، خواه خانه ای مجلل برای تمامی اعضای خانواده، Airbnb پاسخی مناسب به شما ارائه خواهد نمود. اما چگونه می‌توان در این وبسایت محل اسکان مورد نظر خود را جستجو و نسبت به رزرو آن اقدام کرد؟

برای رزرو خانه لازم است مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

ابتدا می‌بایست در وبسایت Airbnb حساب کاربری تأیید شده‌ای (حسابی که به یکی از حساب‌های کاربری شما در شبکه‌های اجتماعی متصل شود) ایجاد کنید.

سپس در قسمت Location شهری که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید را وارد نمایید.

در قسمت check-in تاریخ ورود و در قسمت check-out تاریخ خروج خود را وارد نمایید.

در قسمت guest تعداد نفرات را مشخص کنید.

فیلترهای مورد نظر خود اعم از قیمت، امکانات، … را اعمال کرده و جستجو را آغاز کنید.

وبسایت Airbnb نسبت به موارد درج شده و فیلترهای احتمالی که اعمال کرده اید، مناسب‌ترین گزینه‌ها را به نمایش خواهد گذاشت. به علاوه، تمامی موارد اسکان دارای عکس هستند. بهتر است قبل از اینکه رزرو خود را انجام دهید عکس محل را ببینید.همانطور که ذکر شد وبسایت Airbnb امکان به اشتراک گذاری تجربیات میزبان و مهمان را فراهم آورده است. بنابراین مطالعه‌ی نظرات مهمانان قبلی میزبان مورد نظر ایده‌ی خوبی است.

به عنوان مهمان می‌توانید به میزبان خود پیغام دهید و یا درخواستی ثبت کنید تا بتوانید بعداً نسبت به اجاره‌ی ملک اقدام کنید. در این صورت غالباً میزبان شما را نسبت به خالی بودن و امکان اجاره‌ی ملک در آینده آگاه خواهد ساخت.

اطلاعات مورد نیاز به هنگام رزرو خانه در Airbnb

 

وبسایت Airbnb از تمامی افرادی که قصد رزرو خانه از طریق این وبسایت را دارند اطلاعاتی را درخواست می‌کند. این اطلاعات می‌بایست به طور دقیق و کامل در قسمت‌های مشخص شده درج گردد:

  • نام کامل
  • آدرس ایمیل
  • شماره‌ی تلفن تأیید شده
  • پیام درخواست اجاره‌ی ملک
  • پذیرفتن قوانین مربوط به ملک
  • اطلاعات پرداخت

همچنین وبسایت به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد تا عکسی را به عنوان تصویر پروفایل خود انتخاب نموده، اما این موضوع اجباری نیست. لازم به ذکر است میزبان قادر به دیدن و دسترسی به آدرس ایمیل مهمان نخواهد بود، حتی بعد از انجام پروسه‌ی رزرواسیون. در عوض، پیام‌هایی که مهمان از طریق وبسایت ارسال نموده به طور خودکار به آدرس ایمیل میزبان ارسال می‌شوند. ساخت اکانت در Airbnb نیاز به وریفای شماره موبایل و وریفای مدارک هویتی دارد. شما می‌توانید برای رزرو خانه مورد نظر خود از اکانت‌های وریفای شده مجموعه تهرانیکس استفاده کنید. این خدمات شامل هیچ هزینه اضافی نیست و شما فقط مبلغ رزرواسیون را پرداخت خواهید کرد .لازم به ذکر است منزل مورد نظرتان به نام خودتان رزرو خواهد شد.

پرداخت هزینه‌ی اجاره خانه از Airbnb

پرداخت هزینه‌ی اجاره‌ی هر کدام از اقامتگاه‌های فهرست شده در Airbnb می‌بایست فقط از طریق خود این وبسایت انجام پذیرد. بدین معنی که هرگز نباید هزینه را مستقیماً به مالک پرداخت کنید؛ چرا که در صورت بروز هرگونه مشکل وبسایت Airbnb مسئولیتی نخواهد پذیرفت. بنابراین به منظور پرداخت امن و امکان استفاده از قوانین کنسل کردن رزرو، بهتر است فقط از طریق وبسایت Airbnb هزینه‌ی اقامتگاه مورد نظر خود را پرداخت کنید.

پرداخت این هزینه فقط از طریق یکی از کارت‌های اعتباری مسترکارت (Master card) و یا ویزاکارت (Visa card) و یا پی پال (Pay Pal) که در حقیقت یک کیف پول الکترونیکی است، امکان پذیر است. برای پرداخت این هزینه می توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان و با منصفانه‌ترین کارمزد مبلغ رزرواسیون خود را پرداخت نمایید.

درخواست اجاره خانه از Airbnb

در صورتی که اکنون قصد اجاره خانه از Airbnb را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) علت باز نشدن سایت Airbnb چیست؟
برای ورود به این وبسایت، اگر در ایران هستید داشتن فیلترشکن (VPN) اجباری است.
2) امکان کسنل کردن رزرو وجود دارد؟
بله هر خانه ای که اجاره می کنید، قوانین کنسلی متفاوتی دارد که قبل از رزرو میتوانید بررسی کنید.
3) در چه صورت تخفیف به ما تعلق میگیرد؟
در صورتی که تعداد روزهای اجاره نزدیک به یک ماه یا بیشتر باشد، مشمول تخفیف میشود.
4) محدودیت زمانی برای رزرو وجود دارد؟

محدودیت خاصی وجود ندارد و افراد میتوانند خانه را به مدت یک روز، یک ماه، شش ماه و … اجاره کنند.

5) بعد از پرداخت هزینه، چه مدت بعد رزوها قطعی میشود؟

اگر زمان انتخاب خانه، گزینه  Instant Book  را فعال کرده باشید، همان لحظه رزرو نهایی میشود اگا در صورتی که فعال نباشد، ممکن است 3 الی 24 ساعت زمان ببرد که صاحبخانه درخواست را تایید کند.

 

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.