منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 خدمات سفر 4 خرید بلیط فوتبال خارجی

خرید بلیط فوتبال خارجی

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

فوتبال در دنیای امروز ورزشی بسیار شناخته شده و البته محبوب است. بسیاری از افراد از تماشای مسابقات فوتبال لذت می‌برند و این موضوع حتی شامل کودکان نیز می‌شود. تماشای فوتبال چه در تلویزیون چه در استادیوم‌های ورزشی طرفداران فراوانی را به خود جذب می‌کند، چرا که از هیجان بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد کیلومترها مسافت را می‌پیمایند تا در مسابقه‌ی تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا کنند. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به عنوان طرفدار جدی یک تیم داخلی و یا خارجی شناخته می‌شوند و یا حتی حاضر باشید برای تماشای مسابقه‌ی تیم خارجی محبوبتان سفر کنید. اما چطور می‌توانید بلیط یک مسابقه‌ی خارجی را تهیه کنید؟

اگر قصد یافتن و سپس خرید بلیط یک مسابقه‌ی فوتبال خارجی را دارید، اساساً بهترین راه استفاده از اینترنت است. وب برای شما این فرصت را فراهم می‌کند که وبسایت‌ها، شرکت‌ها و یا افرادی که این بلیط‌ها را به فروش می‌رسانند بیابید. وبسایت‌های زیادی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان نسبت به خرید بلیط مسابقات فوتبال اقدام کرد.می توانید پس از انتخاب بلیط فوتبال مورد نظرتان، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کرده و پروسه پرداخت و رزرو بلیط خود را به ما بسپارید .

مراحل تهیه بلیط فوتبال خارجی

جستجوی بلیط مورد نظر

ثبت و پرداخت هزینه ریالی

خرید شما تکمیل شد !

برترین وبسایت‌های فروش بلیط مسابقات فوتبال

از چه وب سایت هایی بلیط فوتبال تهیه کنیم؟

  • Sportsevents365.com

یکی از شناخته شده ترین وبسایت‌ها در این گروه https://www.sportsevents365.com/ است که البته مختص مسابقات فوتبال نیست و از طریق آن می‌توانید بلیط تمامی رویدادهای ورزشی را تهیه کنید. sports events 365 در حقیقت یک کارگزار بین المللی ورزش و نمایش و فروش بلیط‌های مسابقات به حساب می‌آید. این وبسایت که در سال 2006 میلادی به همگان معرفی شد، ماهانه در حدود 300 هزار بازدید کننده را به خود جذب می‌کند و البته بسیاری دیگر وبسایت‌های مشارکتی این مجموعه را مورد بازدید قرار می‌دهند. این وبسایت موتور جستجوی منحصر بفردی برای مشتریانش از سراسر جهان ایجاد کرده است. این شرکت دارای چندین تیم تخصصی اعم از تحقیق و توسعه، بازاریابی بین المللی، فروش و خدمات مشتریان و محتوا و عرضه است. در مجموع وبسایت‌های این مجموعه در 22 زبان وجود دارند و افراد از 150 کشور جهان از طریق آن‌ها بلیط رویدادهای مورد نظر خود را تهیه می‌کنند.

  • Soccernews.com

یکی دیگر از وبسایت‌های مشهور این گروه https://www.soccernews.com/ است. Soccernews.com چیزی فراتر از یک وبسایت اختصاص یافته به فوتبال است. این مجموعه خود را به عنوان تیمی بزرگ از طرفداران فوتبال معرفی می‌کند که مشتاق به اشتراک گذاری هیجان خود با بقیه‌ی جهان هستند. این وبسایت اخبار لحظه به لحظه‌ی جهان فوتبال را پوشش می‌دهد. هواداران فوتبال می‌توانند از طریق این وبسایت بلیط مسابقه‌ی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

  • LIVEFOOTBALLRICKET.COM

شاید بتوان گفت محبوب‌ترین وبسایت در بحث فروش بلیط مسابقات فوتبال https://www.livefootballtickets.com/ باشد. در بخشی از این وبسایت آمده: ما معتقدیم هیچ چیز هیجان انگیزتر از حضور در یک مسابقه‌ی فوتبال زنده برای حمایت از تیم محبوبتان نیست، فارغ از اینکه آن تیم برنده‌ی میدان باشد یا بازنده. تمامی ما هواداران پر شور فوتبال هستیم و احتمالاً شما نیز خود را طرفدار این ورزش هیجان انگیز می‌دانید. اگر چنین است یقیناً به دنبال خرید بلیط مسابقه‌ی مورد نظر خود هستید و ما کاملاً به اهمیت دسترسی شما به بلیط در بهترین شرایط واقف هستیم. شعار ما ساده است: بلیط را در دسترس تمامی افراد قرار داده و خدماتی با کیفیت به مشتریان ارائه دهید.» Livefootballtickets یکی از بزرگ‌ترین نمایندگان فروش بلیط در اروپا است.تخصص اصلی این وبسایت در ارائه و فروش بلیط مسابقات فوتبال است و همین توجه اصلی به فوتبال شرایط بهتری را برای متقاضیان فراهم می‌کند. مقر این مجموعه مادرید اسپانیا است.

  • FIFA.COM

یکی دیگر از وبسایت‌های بسیار معتبر و محبوب در زمینه‌ی فروش بلیط مسابقات فوتبال، https://www.fifa.com/ است. فیفا (FIFA) که در حقیقت مخفف عبارت ‘Fédération Internationale de Football Association’ است، همان فدراسیون بین المللی فوتبال می‌باشد که به عنوان نهاد اداره کننده‌ی مسائل فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سراسر جهان شناخته می‌شود. فیفا در زوریخ سوئیس مستقر است. فیفا مسئولیت سازماندهی و همچنین نظارت بر غالب تورنمنت‌های بین المللی فوتبال را داراست که یکی از مهم‌ترین آن‌ها جام جهانی فوتبال می‌باشد. این مجموعه از طریق وبسایت رسمی خود بلیط مسابقات مختلف فوتبال را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

  • Realmadrid.com

بی شک یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال در سراسر جهان رئال مادرید است. باشگاه فوتبال رئال مادرید یکی از باشگاه‌های حرفه ای فوتبال است که در شهر مادرید، پایتخت کشور اسپانیا واقع شده است. فیفا این تیم را به عنوان موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا، موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و همچنین موفق‌ترین تیم فوتبال در سده‌ی 20 میلادی انتخاب کرده است. تمامی بلیط‌های مسابقات این تیم از طریق وبسایت رسمی این باشگاه به آدرس https://www.realmadrid.com/ ارائه شده و به فروش می‌رسد.

 

 

مراحل خرید بلیط مسابقه‌ی فوتبال

حال که با برترین وبسایت‌های فروش آنلاین بلیط مسابقات فوتبال آشنا شدیم، نوبت به چگونگی خرید آن می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با این پروسه مثالی را مرحله به مرحله بررسی می‌کنیم.

به طور مثال قصد داریم بلیط مسابقه‌ی فوتبال تیم ملی ایتالیا و تیم ملی ترکیه را در تورنمنت یورو 2020 تهیه کنیم. وارد یکی از وبسایت‌های فروش آنلاین می‌شویم. ما به سراغ livefootballtickets.com رفتیم. چنانچه این مسابقه در لیست محبوبترین‌ها باشد، در همان صفحه‌ی اصلی وبسایت به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسابقه در تاریخ یازدهم ژوئن 2021 میلادی در استادیوم المپیکو رم در کشور ایتالیا و در ساعت 21 برگزار می‌شود. با کلیک بر روی ‘View Ticket’ می‌توانیم جزئیات بیشتری را بررسی کنیم.

در این صفحه چنانچه بلیطی برای فروش مانده باشد، قیمت آن نمایش داده خواهد شد. برای مثال قیمت بلیط این مسابقه از 382.59 یورو شروع می‌شود. بر اساس نقشه‌ی ورزشگاه جایگاه مورد نظر خود را انتخاب می‌نماییم (در صورت باقی ماندن صندلی در جایگاه‌های متفاوت) و پس از انتخاب تعداد مورد نظر، گزینه‌ی خرید ‘Buy’ را کلیک می‌کنیم.

سپس به صفحه ای ارجاع داده می‌شویم که لازم است اطلاعات درخواست شده را وارد نماییم.

پس از ثبت اطلاعات می‌بایست گزینه‌ی ‘make a payment’ را انتخاب کنیم تا به صفحه‌ی مربوط به پرداخت هدایت شویم.

پرداخت مبلغ بلیط مسابقات فوتبال خارجی حتماً می‌بایست از طریق یک از کارت‌های اعتباری بین المللی مانند مسترکارت یا ویزاکارت انجام شود. چنانچه از این کارت‌ها برخوردار هستید می‌توانید به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم تا پس از انتخاب مسابقه‌ی مورد نظرتان، خرید بلیط آن‌ را به همکاران ما در تهرانیکس سپرده تا به راحتی و در کمترین زمان بلیط مسابقه‌ی تیم محبوب خود را دریافت کنید.

درخواست خرید بلیط فوتبال خارجی

در صورتی که اکنون قصد تهیه بلیط فوتبال خارجی دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) از چه سایت هایی می توان بلیط فوتبال خرید؟

هر مسابقه و هر لیگی بلیط های خود را در پلتفرم به خصوصی به فروش می رساند. تا زمانی که سایت فروش بلیط درگاه های ویزا، مستر یا پی پال را پشتیبانی کند، مجموعه تهرانیکس میتواند بلیط را برای شما تهیه کند.

2) آیا امکان لغو کردن بلیط فوتبال می باشد؟

بستگی به سایت فروشنده بلیط دارد. در برخی موارد بلیط لغو شده و وجه عودت داده می شود.

3) امکان خرید بلیط جام جهانی وجود دارد؟

خیر. با توجه به قوانین فیفا، حضور شخص پرداخت کننده در ورزشگاه الزامی است به همین دلیل امکان خرید بلیط جام جهانی وجود ندارد.

4) امکان خرید بلیط فوتبال از تمامی کشور ها وجود دارد؟

مجموعه تهرانیکس می تواند بلیط مسابقات خارجی را از تمامی کشورها خریداری کند. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه ها به کشور برگزار کننده مسابقه بستگی ندارد بلکه انجام پرداخت ها تنها به درگاه های پرداختی که در سایت فروش به کار رفته اند، بستگی دارد.

5) برای تهیه بلیط جام جهانی چه راه کاری پیشنهاد می دهید ؟

می توانید از خدمات صدور کارت اعتباری تهرانیکس استفاده کنید و ویزا کارت یا مسترکارت به نام خودتان تهیه کنید و بلیط های جام جهانی را شخصا تهیه نمایید .

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.