منو
[flexy_breadcrumb]

خرید بلیط کنسرت خارجی

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

موسیقی همواره به عنوان بخشی جدانشدنی از زندگی تمامی افراد جهان به حساب می‌آید. اهل هر کشور و متعلق به هر قوم و ملیتی که باشیم، موسیقی قسمت مهمی از هویت ما را به همگان معرفی می‌کند. اما این فقط گوش دادن به موسیقی از طریق رادیو، تلویزیون و دیگر ابزارهای صوتی و تصویری نیست که روح ما را نوازش می‌دهد، برای بسیاری از افراد شرکت در برنامه‌های اجرای موسیقی زنده، می‌تواند تجربه‌ای خارق العاده را رقم بزند.

در گذشته ای نه چندان دور، تنها تهیه‌ی بلیط کنسرت‌های داخلی برای ما امکان‌پذیر بود، خواه به صورت حضوری و خواه آنلاین. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح جهانی، به راحتی می‌توان نسبت به خرید بلیط کنسرت‌های مورد علاقه تان در سراسر جهان اقدام کنید.

چنانچه تمایل به خرید بلیط کنسرتی در خارج از کشور را دارید، طبیعتاً می‌بایست به‌صورت آنلاین و از طریق جستجوی اینترنتی این کار را انجام دهید. وبسایت‌های معتبری در سراسر جهان بلیط کنسرت‌های مختلف را به متقاضیان ارائه می‌دهند که اگر علاقه مند به شرکت در این‌گونه کنسرت‌ها هستید می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان بلیط مد نظر شما را خریداری کنند.

مراحل تهیه بلیط کنسرت خارجی

جستجو و یافتن بلیط مورد نظر

انتخاب تاریخ و ساعت

پرداخت هزینه ریالی بلیط

خرید شما تکمیل شد!

برترین وبسایت‌های فروش بلیط کنسرت‌های خارجی

از چه سایت هایی می توانیم بلیط کنسرت تهیه کنیم؟
  • Ticketmaster

ticketmaster به عنوان یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌ها در زمینه‌ی فروش بلیط کنسرت به شمار می‌رود. این وبسایت به شما امکان دسترسی به بلیط‌ها با ارزش واقعی‌شان را فراهم می‌آورد و از طرف دیگر بهترین تضمین خرید مشتری در میان انواع مشابه خود را انجام می‌دهد. با ضمانت بازگشت وجه پرداختی تا سه روز پس از انجام خرید، ticketmaster به خریدار امکان می‌دهد که در صورت تغییر تصمیم، بلیط خود را مرجوع کرده و وجه پرداختی را دریافت کند. قیمت‌های ارائه شده‌ی این وبسایت تقریباً متوسط هستند؛ در ticketmaster نمی‌توانید ارزان‌ترین قیمت‌ها رابیابید. اما مزیت امکان خرید از فروشنده‌ی اصلی به عنوان مزیت این وبسایت تلقی می‌شود، این بدان معناست که ممکن است در صورت اقدام به خرید به موقع بتوانید بلیط مورد نظر خود را حتی ارزان‌تر از وبسایت‌های دیگر تهیه کنید.

  • TicketNetwork

وبسایت TicketNetwork یکی دیگر از سایت‌هایی است که از طریق آن می‌توانید بلیط خود را خریداری کنید. البته فعالیت این وبسایت محدود به فروش بلیط کنسرت نمی‌شود؛ TicketNetwork بلیط بیش از 100 هزار رویداد ورزشی، فرهنگی و هنری در سراسر جهان را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این وبسایت که در سال 2002 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد، امکانات ویژه ای نظیر تضمین بازگشت کامل پول را برای مشتریان فراهم کرده است.

آشنایی با بهترین وبسایت‌های بلیط کنسرت، انتخاب مناسب‌ترین و نحوه‌ی کار با آن‌ها در صورتی که از طرفداران پر و پا قرص این رویداد هنری باشید، تقریباً الزامی به نظر می‌رسد. با خریدهای آنلاین دیگر مجبور به سپری کردن زمانی طولانی در صف‌های خرید نخواهید بود. البته باید بدانید کاری که این وبسایت‌ها انجام می‌دهند چیزی فراتر از فروش بلیط کنسرت است؛ از طریق ابزارها و فیلترهای متفاوت موجود در آن‌ها می‌توانید انتخاب‌های خود را دقیق‌تر انجام دهید. لیستی که در ادامه آمده، برترین و محبوب‌ترین وبسایت‌های فروش بلیط کنسرت را بدون رتبه بندی معرفی خواهد کرد.

  • StubHub

https://www.stubhub.com/ وبسایتی با امکان انتخاب گسترده‌ی بلیط و دارای وبسایت و اپلیکیشن کاربر پسند است. این وبسایت بلیط‌های اکثر رویدادها را به فروش می‌رساند، اما بر روی فروش بلیط کنسرت تأکید بیشتری دارد. کاربران می‌توانند با اعمال فیلترهای مختلفی مانند کمترین قیمت، ژانر موسیقی، … انتخاب‌های خود را محدودتر و دقیق‌تر کنند. این مجموعه تحت عهد FanProtect خود عمل می‌کند، بدین معنی که کاربران می‌توانند با خیال راحت و بدون ریسک از طریق آن بلیط مورد نظر خود را خریداری کنند. استفاده از اپلیکیشن StubHub بسیار آسان است و به کاربر امکان دسترسی سریع به بلیط را فراهم می‌آورد. به محض خرید بلیط، بارکد موجود در تلفن همراه شما در حقیقت مجوز ورود شما به کنسرت خواهد بود. از طریق اپلیکیشن StubHub می‌توانید هنرمندان مورد علاقه‌ی خود را دنبال کرده و درباره‌ی کنسرت‌های آن‌ها در نزدیکی محل زندگی خود آگاه شوید. لازم به ذکر است برای مشاهده‌ی قیمت نهایی یک بلیط می‌بایست اطلاعات کارت اعتباری بین المللی خود را وارد کنید. همچنین فقط در صورت کنسل شدن رویداد این وبسایت وجه پرداخت شده را به مشتریان باز خواهد گرداند.

  • SeatGeek

وبسایت دیگری که در این لیست به معرفی مختصر آن می‌پردازیم SeatGeek است. مهم‌ترین خصوصیت SeatGeek از دیدگاه کاربران نمایش دقیق و شفاف قیمت‌ها قبل از هدایت شدن به قسمت پرداخت به حساب می‌آید. همین موضوع به کاربر امکان می‌دهد تا مناسب‌ترین بلیط را انتخاب کرده و پس از وارد کردن اطلاعات کارت خود با دیدن قیمتی بالا شگفت زده نشود. به طور کلی، اگر به دنبال قیمت‌های مناسب هستید این وبسایت گزینه‌ی ایده آلی خواهد بود. مانند بسیاری از وبسایت‌های برتر فروش بلیط کنسرت، SeatGeek به هر بلیط با یک رنگ و عدد مشخص امتیازی اختصاص داده و این نتایج را در جدولی بسیار زیبا نمایش می‌دهد.

  • Biletix

Biletix یک شرکت وابسته به مجموعه‌ی بین المللی TicketMaster است. از طریق این وبسایت با آدرس https://www.biletix.com/ هر ساله بلیط بیش از 13 هزار رویداد با ارزشی معادل 80 میلیون دلار به فروش می‌رسد. مردم در سراسر ترکیه می‌توانند با تماس تلفنی نسبت به خرید بلیط رویداد مورد نظر خود از این وبسایت اقدام کنند.

 

پرداخت هزینه بلیط کنسرت خارجی

می‌توانید با وارد کردن نام خواننده و یا هر گونه اطلاعات دیگر مانند شهر، تاریخ رویداد، … جستجوی بلیط را به یکی از موتورهای جستجو مانند گوگل بسپارید. همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد، پرداخت مبلغ بلیط کنسرت‌های خارجی حتماً می‌بایست از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین المللی مانند مسترکارت انجام گردد. در صورتی که از این کارت برخوردار هستید، می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در یکی از درگاه‌های پرداخت بین المللی مانند پی پال، نسبت به پرداخت وجه بلیط کنسرت مورد نظر خود اقدام نمایید. از آن‌جایی که پروسه‌ی پرداخت ارزی می‌تواند گاهاً با پیچیدگی همراه باشد، پیشنهاد می‌کنیم پس از انتخاب رویداد مورد نظر، خرید بلیط آن‌را به تهرانیکس سپرده و در کم‌ترین زمان بلیط خود را دریافت نمایید.

درخواست خرید بلیط کنسرت خارجی

در صورتی که اکنون قصد تهیه بلیط کنسرت خارجی دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
- در صورتی که خارج از ایران باشیم چگونه میتوانیم درخواست خود را ثبت کنیم؟

میتوانید از طریق وبسایت تهرانیکس اقدام کنید و برای پرداخت در سایت ما باید پیامک های بانکی ایران شما فعال باشد در غیر اینصورت میتوانید درخواست خود را از طریق یکی از آشنایان در ایران ثبت کنید.

- با درگاه پی پال میتوانیم بلیط کنسرت تهیه کنیم؟
بستگی به درگاه سایت فروشنده دارد اگر پی پال جز درگاه های آن سایت باشد، بله میتوانید تهیه کنید.
- بلیط کنسرتی که من میخواهم تهیه کنم به ارز پوند هست، شما انجام می دهید؟
بله هر پرداختی با هر نوع ارزی باشد، ما انجام میدهیم.
- کارمزد تهرانیکس برای رزرو بلیط کنسرت چقدر است؟
کارمزد مجموعه ما 5% میباشد.
- در صورت لغو شدن کنسرت مبلغ بلیط به ما عودت داده می شود؟
بستگی به کمپانی مورد نظر دارد. اگر اعلام کنند مبلغ را به حساب برمیگردانند، بعد از تاییدیه از سمت تهرانیکس، مبلغ به شما عودت داده میشود.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.