منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 خدمات سفر 4 خرید پرواز از سایت‌های خارجی

خرید پرواز از سایت‌های خارجی

از کلیه ایرلاین های جهان بلیط بخرید

سفر با تمامی جذابیت‌هایش در گذشته ای نه چندان دور برای بسیاری از افراد دغدغه آفرین بود، از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو محل اقامت. اما امروزه با اضافه شدن امکان رزرو و خرید آنلاین موارد ذکر شده و حتی خدمات دیگر، پروسه‌ی آغاز تا پایان سفر سهل و بسیار لذت‌بخش‌تر از گذشته گشته است. بسیاری از ما با وبسایت‌های داخلی فروش بلیط هواپیما آشنایی داریم. اما در صورتی که بخواهیم از یک وبسایت خارجی نسبت به خرید بلیط سفر خود اقدام کنیم نیاز به پرداخت با درگاه‌های بین‌المللی مثل ویزاکارت یا مسترکارت یا پی پال خواهیم داشت .کارشناسان تهرانیکس در کمترین زمان و با منصفانه ترین کارمزد پرداخت ارزی شما را انجام خواهند داد.

از چه وبسایت‌هایی میتوانید بلیط تهیه کنید؟

Travelocity.com

Expedia.com

CheapOair.com

Tripadvisor.com

خرید آنلاین بلیط هواپیما

در خرید بلیط هواپیما گزینه‌هایی از قبیل هزینه‌ی پرواز، ایرلاینی که از طریق آن پرواز انجام می‌شود، زمان پرواز و امنیت آن مواردی هستند که ذهن مسافران را به خود درگیر می‌کنند. امروزه که خریدهای آنلاین با اقبال گسترده ای روبرو شده‌اند، به غیر از موارد ذکر شده گزینه‌های دیگری نیز به دغدغه‌های متقاضیان بلیط هواپیما افزوده شده است.

معمولاً به هنگام خریدهای آنلاین یکی از مهمترین گزینه‌ها انتخاب وبسایت و یا واسطه‌ای است که می‌خواهید خرید خود را از طریق آن انجام دهید. اعتبار، خوش نامی، قیمت‌های مناسب و سهولت خرید از مواردی هستند که در انتخاب وبسایت مورد نظرتان با آن‌ها روبرو خواهید بود. خوشبختانه در مورد خرید بلیط هواپیما از وبسایت‌های خارجی با گزینه‌های محدودی مواجه نیستید، بلکه موارد انتخابی بی‌شماری وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها و نسبت به فاکتورهایی که مهم تلقی می‌گردند گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

به غیر از اینکه از طریق وبسایت یک ایرلاین به صورت مستقیم می‌توانید نسبت به خرید بلیط پرواز خود اقدام کنید، وبسایت‌های متعددی نیز وجود دارند که به‌صورت واسطه بلیط هواپیما در مسیرهای مورد تقاضا را به مسافران می‌فروشند. البته باید در نظر داشته باشید که از طریق هیچ موتور جستجو و هیچ وبسایتی نمی‌توانید مطمئن باشید که کمترین قیمت‌ها را یافته‌اید، اما در نظر داشتن فاکتورهای مهم در این زمینه تا حد زیادی کار شما را آسان خواهد نمود.

آشنایی با وبسایت های خرید بلیط هواپیما

Travelocity.com

Travelocity.com یک آژانس مسافرتی آنلاین بسیار شناخته شده در سراسر جهان است. این وبسایت در طول سال بیش از 12 میلیون بازدیدکننده را به خود اختصاص می‌دهد. این وبسایت در سال 1995 ایجاد شد. کاربران این وبسایت نه تنها قادر به رزرو بلیط هواپیما هستند، بلکه از طریق آن می‌توانند نسبت به رزرو هتل، خودرو، کشتی کروز، … اقدام نمایند. از آن‌جایی که Travelocity یکی از زیرمجموعه‌های Expedia به حساب می‌آید، بنابراین تقریباً قیمت‌های یکسانی به کاربرانش ارائه می‌دهد. اما به طور کل در این وبسایت می‌توانید طول مدت پرواز، نوع هواپیما و کیفیت خدمات ایرلاین مورد نظر را مشاهده و گزینه‌ی مناسب خود را انتخاب کنید.

Expedia.com

Expedia.com نیز به عنوان یک آژانس مسافرتی آنلاین شناخته می‌شود. مقر این کمپانی سیاتل ایالات متحده‌ی امریکا است. Expedia در اکتبر سال 1996 معرفی و روانه‌ی بازار شد. وبسایت و اپلیکشین تلفن همراه Expedia به منظور رزرو بلیط هواپیما از ایرلاین‌های متعدد، رزرواسیون هتل، کرایه‌ی اتومبیل، کشتی کروز و پکیج‌های تفریحی توسط کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. Expedia به کاربرانش گزینه ای به نام Show flexible dates پیشنهاد می‌دهد تا از طریق آن بتوانند با تغییر تاریخ سفر و در صورت امکان پروازهای ارزان قیمت‌تری بیابند.

CheapOair.com

یکی دیگر از آژانس‌های مسافرتی آنلاین معتبر و شناخته شده در سراسر جهان CheapOair است. همانند آژانس‌های آنلاینی که تا کنون از آن‌ها صحبت کردیم، CheapOair نیز از سال 2005 تا کنون در زمینه‌ی فروش بلیط هواپیما، رزرواسیون هتل، اجاره‌ی اتومبیل و تورهای تفریحی فعالیت می‌کند. مقر این کمپانی نیویورک ایالات متحده‌ امریکا است.

Tripadvisor.com

بسیاری از افراد Tripadvisor را بیشتر به عنوان یک وبسایت گردشگری میشناسند تا درگاهی برای فروش بلیط هواپیما. اما واقعیت این است که بخش مهمی از وبسایت اصلی Tripadvisor به رزرو بلیط سفر اختصاص دارد. به طور کلی Tripadvisor یک کمپانی گردشگری آنلاین است. کاربران می‌توانند از دو طریق وبسایت و اپلیکیشن تلفن همراه از خدمات این کمپانی شامل رزرواسیون هتل، بلیط وسایل حمل و نقل مانند هواپیما، رزرو رستوران‌های فهرست شده در مقصد مورد نظر مسافران و بسیاری دیگر از خدمات و تورهای تفریحی موجود در این وبسایت استفاده کنند. شاید Tripadvisor ارزان‌ قیمت‎ترین پروازها را ارائه ندهد، اما به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا به نتایج جستجو در وبسایت‌های دیگر مانند Expedia، Travelocity و … دسترسی داشته باشند. یکی از مشخصه‌های اصلی این وبسایت محتواهای موجود در آن تلقی می‌شود. این وبسایت در مورد مقاصد متفاوت، خدمات، هتل‌ها، ایرلاین‌ها و تجربیات کاربران مطالبی را به اشتراک می‌گذارد. یکی دیگر از نکته‌های جالب توجه در مورد Tripadvisor امکان انتخاب ایرلاین و پرواز مورد نظر بر اساس نظرات و نمرات کاربران به ایرلاین است. بنابراین در صورت خرید بلیط هواپیما از طریق این وبسایت، احتمال سفر با ایرلاین‌های ناامن و بی کیفیت به حداقل می‌رسد.

Skyscanner.net

Skyscanner یکی دیگر از آژانس‌های مسافرتی آنلاین است که با چندین تأمین کننده‌ی دیگر در جهت فراهم آوردن بهترین قیمت‌ها همکاری می‌نماید. کمپانی مربوط به این آژانس آنلاین در اسکاتلند واقع شده است. Skyscanner در حقیقت متعلق به گروه Trip.com که بزرگترین آژانس مسافرتی آنلاین در چین است می‌باشد. این وبسایت در 30 زبان زنده در اختیار کاربرانش قرار دارد. جالب است بدانید هر ماه بیش از 100 میلیون نفر از Skyscanner استفاده می‌نمایند. خصوصیت متمایزکننده‌ی این وبسایت نسبت به نمونه‌های مشابهش گزینه ای به نام ‘Greener flights’ است. این گزینه که در حقیقت به عنوان یک فیلتر عمل می‌کند، به مسافرانی که برای محیط زیست اهمیت ویژه ای قائل هستند امکان انتخاب پرواز با هواپیماهایی را می‌دهد که دی اکسید کربن کمتری منتشر می‌کنند.

Kayak.com

Kayak که گاهاً با عنوان KAYAK هم به چشم می‌خورد، نام یکی از زیرمجموعه‌های آنلاین هلدینگ Booking است. Kayak در سال 2004 بنیان گذاری شد. وبسایت و اپلیکیشن Kayak هم اکنون در 18 زبان و بیش از 30 کشور جهان از جمله ایالات متحده‌ی امریکا، هند، چین، فرانسه، روسیه، سوئیس، آلمان، ایتالیا، سوئد، استرالیا، مکزیک، هلند، ایرلند، ژاپن، کره‌ی جنوبی، فنلاند، … قابل استفاده است.

از وبسایت‌های دیگر می‌توان به OneTravel.com، Travelzoo.com و Nomad from Kiwi.com اشاره کرد.

اکنون که با معتبرترین وبسایت‌های خارجی فروش آنلاین بلیط هواپیما آشنا شدید، نوبت به انتخاب و خرید بلیط پرواز مورد نظرتان است. برای اینکه هر کالا و یا خدماتی را از طریق وبسایت‌های خارجی خریداری نمایید می‌بایست هزینه‌ی آن‌را از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین المللی مانند مسترکارت و یا ویزاکارت پرداخت نمایید. برای تجربه ای آسان، سریع و خوشایند می‌توانید خرید خود را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

درخواست خرید پرواز از سایت‌های خارجی

در صورتی که اکنون قصد تهیه بلیط پرواز خارجی دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) تیم شما تمامی سایت ها را جهت سفارش پشتیبانی میکند؟
  • بله. فقط کافیست سایت و اطلاعات موردنظر را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان سفارش شما انجام شود.
2) بعد از ثبت سفارش ما در سایت تهرانیکس، ووچر پرواز چگونه برای ما ارسال میشود؟

بعد از تکمیل سفارش شما، بلیط برای شما به آدرس ایمیلتان ارسال می شود.

3) اعتبار پاسپورت برای تهیه ی بلیط چقدر باید باشد؟

برای هر پرواز خارجی و سفر، حداقل اعتبار پاسپورت باید 6 ماه باشد.

4) در صورت نرسیدن به پرواز مدنظر کل هزینه را از دست میدهیم؟

با توجه به قوانین هر ایرلاین، مبلغی برگشت داده میشود.

5) مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی چقدر است؟

میزان بار در هر ایرلاین متفاوت است و قبل از رزرو بلیط میتوانید اطلاعات دقیق را بررسی کنید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.