منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 خدمات سفر 4 رزرو هتل از سایت Booking.com

رزرو هتل از سایت Booking.com

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

Booking.com یک آژانس مسافرتی آنلاین در زمینه‌ی اجاره‌ی اقامتگاه است. این وبسایت در سال 1996 میلادی، یعنی در زمان تأسیسش، تنها یک استارت آپ بسیار ساده‌ی هلندی بود، ولی چیزی نگذشت که به یکی از پیشروان در میان کمپانی‌های مسافرتی دیجیتال تبدیل گردید. مؤسسان سایت booking.com مأموریت این وبسایت را آسان سازی تجربه کردن جهان برای هر شخص دانسته اند. بوکینگ مجموعه کاملی از هتل‌های سراسر جهان را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید انواع هاستل‌ها تا هتل‌های تاپ و 7 ستاره را در این سایت رزرو کنید. برای رزرو هتل نیاز به پرداخت با کارت‌های بین‌المللی ویزاکارت یا مسترکارت دارید. در صورتی که قصد رزرو هتل دارید می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان با بهترین کارمزد هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

چگونه هتل مورد نظر خود را از سایت Booking.com رزرو کنیم؟

جستجوی هتل مورد نظر

انتخاب تاریخ ورود و خروج

پرداخت هزینه ریالی هتل

هتل شما رزرو شد !

آشنایی با Booking.com

در وب سایت بوکینگ از چه خدماتی می توانید استفاده کنید؟

شاید تا به اینجا گمان کرده اید که این وبسایت تنها در زمینه‌ی محل اقامت خدماتی ارائه می‌کند، اما باید بدانید چنین نیست. این وبسایت امکان رزرو تقریباً همه‌ی موارد مرتبط با سفر را برای شما فراهم می‌آورد:

  • اماکن مرتبط با اسکان و اقامت
  • بلیط هواپیما
  • بلیط قطار (بین کشورهای قاره‌ی اروپا)
  • بلیط اتوبوس (بین کشورهای قاره‌ی اروپا)
  • اتومبیل‌های کرایه ای
  • تاکسی فرودگاه
  • رستوران

مزایا و معایب Booking.com

همانطور که قبلاً اشاره شد، دامنه‌ی انتخاب شما در Booking.com بسیار گسترده است. این وبسایت طیف وسیعی از آپارتمان‌های شیک داخل شهر، هتل‌های لوکس و عادی و همینطور اقامتگاه‌های متنوع در حومه‌ی شهرهای بزرگ را در در خود جای داده است. از دیگر مزایای این وبسایت می‌توان به قیمت‌های نسبتاً پایین اشاره کرد. در حقیقت Booking.com گاهی قیمت‌های کاملاً رقابتی به کاربرانش ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر، پروسه‌ی رزرواسیون در Booking.com پیچیده نیست؛ بعد از یافتن گزینه‌ی مناسب خود طی پروسه‌ای ساده می‌توانید نسبت به رزرو آن اقدام کرده و تأییدیه‌ی رزرو را به سرعت دریافت کنید. امکان مطالعه‌ی نظریات دیگر مسافران در مورد تجربه‌ی اقامت در مکان مورد نظرتان یکی دیگر از مهم‌ترین نکته‌های مثبت در رزرو اقامتگاه از طریق این وبسایت است.

Booking.com هیچ هزینه‌ی اضافی بابت رزرواسیون از مشتریانش دریافت نمی‌کند. به علاوه کنسل کردن رزرو در برخی از موارد شامل جریمه نخواهد شد. چنانچه سفر شما کاری و نه تفریحی باشد، به هنگام جستجو می‌توانید عبارت مربوطه را وارد کنید، بنابراین Booking.com گزینه‌هایی که امکانات مرتبط مانند صبحانه‌ی رایگان، اینترنت و پارکینگ داشته باشند، به شما پیشنهاد می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم Booking.com را می‌توان عدم نیاز پیش پرداخت برای رزرو بسیاری از موارد فهرست شده در این وبسایت دانست. این مزیت در مقابل برخی دیگر از پلتفرم‌های گردشگری مانند Airbnb که مسافر مجبور به پرداخت تمامی هزینه از قبل است، کاملاً رقابتی محسوب می‌شود. از دیگر مزایای این وبسایت می‌توان به امکان اعمال فیلترهای متفاوت به هنگام جستجو اشاره کرد.

معایب رزرو هتل و یا هر نوع محل اقامت از طریق Booking.com قابل توجه نیستند. از نظر بسیاری از افراد لوکیشن محل اقامت از نظر امکان دسترسی به اماکن متفاوت در شهر از اهمیت زیادی برخوردار است. اما برخی از هتل‌های ارزان قیمت فهرست شده در Booking.com در مناطقی قرار گرفته اند که شاید مسافر را در دسترسی به خیابان‌ها و محله‌های دیگر با مشکل مواجه سازد.

نحوه رزرو هتل از سایت Booking.com

به منظور استفاده از تمامی امکانات وبسایت اعم از نمایش فهرست کامل، به اشتراک گذاری نظرتان بعد از سفر، … لازم است ابتدا یک حساب کاربری در این وبسایت ایجاد کنید. عضویت در Booking.com کاملاً رایگان است. اولین مرحله در پروسه‌ی عضویت در وبسایت وارد کردن آدرس ایمیل معتبر و سپس تعیین رمز عبور است. سپس ایمیلی حاوی یک لینک از طرف Booking.com به آدرس ایمیل شما ارسال می‌گردد. برای تأیید نهایی حساب کاربری خود تنها لازم است بر روی لینک ذکر شده کلیک کنید. در نهایت وارد پنل کاربری خود خواهید شد. در آن‌جا می‌توانید اطلاعات بیشتر شامل نام و نام خانوادگی، شماره‌ی تلفن همراه، … را در صورت تمایل وارد کنید.

پس از عضویت به راحتی می‌توانید از امکانات وبسایت استفاده کرده و محل اسکان مورد نظر خود را از طریق آن جستجو کنید. ابتدا شهر مقصد سفر خود را انتخاب کنید. سپس تاریخ ورود (check-in) و تاریخ خروج (check-out) را وارد نمایید. با گزینش نوع سفر، تعداد مسافران و همچنین اعمال فیلترهای مدنظرتان شروع به جستجو کنید.

اما نتایج نمایش داده شده به چه ترتیبی خواهند بود؟ به هنگام نمایش نتایج یافته شده، Booking.com تعداد کل مواردی را که یافته به شما نشان می‌دهد. در بخش پایینی این قسمت، باکس‌هایی وجود دارد که در صورت فعال بودن به رنگ سبز نمایش داده خواهند شد. در صورتی که گزینه‌ی خاصی را انتخاب نکنید، وبسایت به طور خودکار نتایج را با فعال کردن گزینه‌ی ‘Our Top Picks’ که به معنی “بهترین انتخاب‌ها” است، به نمایش می‌گذارد. دیگر فیلترهای موجود برای نمایش نتایج به قرار زیر هستند:

Entire homes & Apartments: در صورتی که علاقه‌مند به اجاره‌ی محلی کاملاً خصوصی باشید می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.

Price (lowest first): چنانچه این گزینه فعال شود، اولین نتایج جستجو، ارزان‌ترین قیمت‌ها را شامل خواهد شد.

Review Score & Price: این فیلتر به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از بین بالاترین امتیازات و قیمت‌های مناسب گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Stars and other ratings: اگر به تعداد ستاره‌ی اختصاص داده شده و دیگر موارد رتبه بندی اهمیت می‌دهید، می‌توانید این فیلتر را اعمال کنید.

Distance from downtown: و اما آخرین مورد که برای بسیاری از افراد از اهمیت زیادی برخوردار است، فاصله‌ی محل اقامت تا مرکز شهر مخصوصاً در مقاصد توریستی و یا حتی سفرهای کاری است. بنابراین به منظور یافتن نزدیک‌ترین هتل یا خانه به مرکز شهر می‌توانید گزینه‌ی Distance from downtown را انتخاب نمایید.

درخواست رزرو هتل از سایت بوکینگ

اگر قصد رزرو هتل از سایت Booking.com را دارید، می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) آیا قیمت های ریالی سایت بوکینگ درست است؟

اگر شما نیز از ایران به سایت بوکینگ سری زده باشید، احتمالا با عبارت IRR قیمت ها مواجه شده اید. معنای IRR در واقع همان ریال ایران است و دلیل نمایش آن تشخیص آی پی های ایران توسط سایت میباشد. باید توجه داشته باشید که سایت بوکینگ به صورت مستقیم امکان دریافت ریال ایران را ندارد. همچنین به دلیل تحریم ها و عدم شفافیت نرخ برابری ریال ایران با سایر ارزها قیمت های ریالی معتبر نمیباشد.

برای حل این مسئله باید قیمتها را به دلار آمریکا و یا هر ارز دیگری غیر از ریال ایران مشاهده کنید. برای این منظور به بخش Currency مراجعه و واحد پولی را به US Dollar تبدیل کنید.

 

2) برای رزرو هتل در سایت بوکینگ به چه اطلاعاتی نیاز است؟
  • اطلاعات هتل مورد نظر
  • تاریخ و ساعت دقیق شروع و پایان رزرو
  • اسامی مسافران مطابق با پاسپورت
3) کنسل کردن هتل شامل جریمه میشود؟

در برخی موارد کنسل کردن هتل شامل جریمه نخواهد شد ولی در برخی موارد در صورت کنسل کردن هتل، شما باید مبلغی را به عنوان جریمه بپردازید.

4) کارمزد رزرو هتل در بوکینگ چقدر است؟
در تهرانیکس کارمزد رزرو بین 3 تا 5 درصد می باشد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.