منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 خدمات سفر 4 رزرو هتل خارجی از سایت Hotels.com

رزرو هتل از سایت Hotels.com

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

برای این که یک سفر لذت بخش را بتوانید تجربه کنید، باید ابتدا مکانی را برای خود جهت اقامت در کشور مقصد انتخاب کنید. برای رزرو هتل‌ خارجی می‌توانید در اینترنت جستجو کنید تا هتل‌های مورد نظر خود را پیدا کنید. به این نکته توجه کنید، برای رزرو هتل‌ خارجی باید سایتی معتبر را پیدا کنید تا سفری بی دغدغه را تجربه کنید. یکی از سایت‌های معتبر دنیا hotels.com است که شما می‌توانید با خیال آسوده در سراسر دنیا هتل رزرو کنید و تجربه متفاوتی از مسافرت‌های بین‌المللی داشته باشید. رزرو هتل از سایت Hotels نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت یا مسترکارت دارد. برای رزرو هتل مورد نظر خود می توانید در کمترین زمان و با بهترین کارمزد از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید.

چگونه هتل مورد نظر خود را از سایت Hotels.com رزرو کنیم؟

جستجو برای هتل مورد نظر

انتخاب تاریخ ورود و خروج

پرداخت هزینه ریالی هتل

رزرو شما تکمیل شد!

چرا Hotels.com را انتخاب کنیم؟

یکی از مزیت‌های استفاده از Hotels.com گزینه‌هایی است که این وبسایت به عنوان هدیه در اختیار کاربرانش ارائه می‌دهد. به طور مثال چنانچه 10 شب اقامت در اقامتگاه‌های Hotels.com را رزرو کنید، این وبسایت یک شب اقامت رایگان به شما پیشنهاد می‌دهد. اعتبار هدیه‌ی شما محدودیتی نخواهد داشت. در حقیقت مسافر هیچ نوع محدودیتی برای استفاده از این هدیه نخواهد داشت، حتی می‌تواند اقامت در هتل و یا اقامتگاهی گران‌تر را انتخاب نماید. از طرف دیگر در صورتی که یکی از اعضای برنامه‌ی جوایز این وبسایت باشید، قادر به اطلاع از قیمت‌هایی خواهید بود که دیگر افراد نیستند. در حقیقت این قیمت‌های مخفی (Secret Deals) به طور میانگین مبلغی در حدود 32 دلار را برای مسافر ذخیره خواهند کرد.

یکی دیگر از مزایای وبسایت Hotels.com امکان کنسل کردن رزرو بدون پرداخت هزینه در بیشتر هتل‌ها و اقامتگاه‌های فهرست شده در این وبسایت است. همچنین مسافر مجبور به پرداخت هزینه‌ی اقامت خود به هنگام انجام رزرو نخواهد بود که البته این نکته هم در مورد اغلب اماکن فهرست شده در وبسایت مصداق دارد.

اعمال فیلترهای متفاوت به هنگام جستجو را می‌توان یکی دیگر از مزیت‌های Hotels.com دانست. به هنگام جستجوی محل اسکان در شهر مقصد سفر، گزینه‌هایی وجود دارد که با انتخاب کردن هر کدام از آن‌ها جستجو دقیق‌تر خواهد شد و البته لازم به ذکر است چنانچه گزینه‌ی خاصی انتخاب نگردد، وبسایت به طور خودکار تمامی موارد یافته شده، البته با در نظر گرفتن فاکتورهایی اعم از قیمت، نظریات، موقعیت جغرافیایی و … را به کاربر نمایش خواهد داد.

با انتخاب گزینه‌ی ‘Star rating’ قادر به یافتن اقامتگاه بر اساس ستاره‌ی اختصاص داده شده به آن خواهید بود. اگر به مقصدی توریستی مسافرت می‌کنید و علاقه‌مند به دسترسی آسان به اغلب جاذبه‌های گردشگری مقصد خود هستید، می‌توانید گزینه‌ی ‘Distance to landmarks’ را فعال کنید. در این صورت نتایج جستجو محدود به مکان‌هایی خواهند بود که با گزینه‌ی انتخابی شما فاصله‌ی کمتری داشته باشند.

همانطور که پیشتر اشاره شد، کاربران می‌توانند نظریات دیگر کاربران در مورد تجربه‌ی اقامت در هر کدام از موارد فهرست شده را مطالعه نمایند. شاید علاقه‌مند باشید که بر اساس نظریات دیگران مکانی را برای اقامت انتخاب کنید. Hotels.com برای این مورد هم راهکاری در نظر گرفته است؛ با انتخاب گزینه‌ی ‘Guest rating’ قادر به انتخاب و رزرو هتل بر اساس نظریات دیگر مسافران خواهید بود. و در نهایت فیلتر ‘Price’ نتایج جستجو را بر اساس قیمت مرتب کرده و به نمایش خواهد گذاشت. می‌توانید به دو حالت فهرست نتایج را مشاهده کنید: بیشترین به کمترین قیمت و کمترین به بیشترین قیمت.

در سمت چپ نتایج جستجو ستونی وجود دارد که باز هم نتیجه‌ی جستجو را دقیق‌تر و محدودتر خواهد کرد. بدین معنی که کاربر با در اختیار داشتن گزینه‌هایی قادر به انتخاب جزئیات محل اقامت خود اعم از امکاناتی نظیر شامل شدن صبحانه، استخر، اینترنت، پارکینگ و حتی اجازه‌ی به همراه داشتن حیوانات خانگی خواهد بود.

نحوه‌ی رزرو اقامتگاه در Hotels.com

به منظور استفاده‌ی آسان از هر کدام از پلتفرم‌های رزرواسیون مانند Airbnb و یا Booking.com، ثبت نام و ایجاد پروفایل در مرحله‌ی اول پیشنهاد می‌گردد. عضویت در وبسایت Hotels.com رایگان و بسیار ساده است. تنها لازم است آدرس ایمیل تأیید شده ای وارد کرده و یا از طریق پروفایل یکی از شبکه‌های اجتماعی خود اقدام به ثبت نام کنید. بعد از این مرحله می‌بایست رمزعبوری مناسب برای پروفایل خود انتخاب کنید. در صورت ایجاد پروفایل در Hotels.com و شناخته شدن به عنوان عضو این وبسایت می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

بعد از ایجاد پروفایل، در قسمت مربوط به جستجو، شهر مقصد سفر خود را وارد کنید. تاریخ ورود و تاریخ خروج را در تقویمی که به شما نمایش داده خواهد شد انتخاب نمایید و در نهایت تعداد مسافران و تعداد اتاق‌هایی که مایل به رزرو آن هستید را درج کنید. اگر به دنبال گزینه‌های مشخصی هستید می‌توانید فیلترهایی که پیشتر به آن‌ها اشاره شد را اعمال نمایید. در پایان گزینه‌ی ‘Search’ و یا همان جستجو را انتخاب کنید. وبسایت به سرعت لیستی از اقامتگاه‌های موجود بر اساس انتخاب شما فراهم آورده و به نمایش خواهد گذاشت.

در صورت عضویت در وبسایت و وارد شدن به آن از طریق حساب کاربری، قادر به دیدن قیمت‌های مخفی خواهید بود. بدین معنی که اگر هتل یا اقامتگاهی قیمت‌های ویژه‌ای برای کاربران وبسایت در نظر گرفته باشد، در باکس نتیجه‌ی جستجو مستطیلی به رنگ بنفش با نام ‘Your Secret Price’ وجود خواهد داشت که در قسمت زیرین آن نرخ ویژه‌ی اقامت در آن محل برای کابران وبسایت نمایش داده می‌شود.

پس از انتخاب گزینه‌ی مناسب، نوبت به پروسه‌ی رزرواسیون می‌رسد. در ابتدا گزینه‌ی ‘Choose Room’ را به منظور نمایش جزئیات بیشتر انتخاب کنید. صفحه ای که در ادامه نمایش داده خواهد شد حاوی اطلاعاتی کامل در مورد قوانین کنسل کردن رزرو، امکانات و نحوه‌ی پرداخت است. قبل از اینکه مرحله‌ی نهایی را انجام دهید قوانین پرداخت و کنسلی را به دقت مطالعه نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه‌ی ‘Let’s book’ رزرو خود را انجام دهید.

همانطور که گفته شد، امکان پرداخت در محل به عنوان یکی از مزیت‌های پلتفرم Hotels.com تلقی می‌گردد. چنانچه اقدام به رزرو یکی از اقامتگاه‌هایی نمایید که اجازه‌ی پرداخت در محل و در تاریخ ورود را به شما بدهند، با پنجره ای مواجه خواهید شد که برای شما امکان دو نوع پرداخت در لحظه و در محل (Pay now or at hotel) را فراهم می‌آورند. بنابراین در نوع پرداخت محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

اما اگر هتلی را انتخاب می‌کنید که نیاز به پرداخت وجه در لحظه را داشته باشد، می‌بایست اطلاعات پرداخت یکی از کارت‌های اعتباری خود (مسترکارت و یا ویزاکارت) را وارد نمایید. لازم است بدانید گاهی اتاق‌های متفاوت در یک هتل، می‌توانند قوانین کنسل کردن و پرداخت متفاوتی داشته باشند. بنابراین به قسمت‌های مربوط به این موارد به شدت دقت کرده و سپس رزرو را نهایی کنید.

درخواست رزرو هتل از Hotels.com

در صورتی که اکنون قصد رزرو هتل از سایت Hotels.com را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) امکان پرداخت هزینه رزرو در هتل وجود دارد؟
بعضی از هتل ها امکان پرداخت در محل را دارند ولی همه هتل ها شامل این ویژگی نمی شوند.
2) چگونه بهترین و دقیق ترین انتخاب را داشته باشم؟

Hotels.com سیستم امتیاز دهی دقیق و جامعی دارد ،که هتل ها را از با رنک های 1 تا 10 دسته بندی می‌کنید .امتیاز 10 بالاترین امتیاز است . همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات کاربران اطمنیان بیشتری نسبت به انتخاب خود داشته باشد .

3) برای اطمینان از رزرو هتل چند روز قبل اقدام کنیم؟

برای رزرو هتل حداقل دو هفته قبل از سفر باید اقدام کنید. در نظر داشته باشید که خدمات رزرو هتل به صورت آنلاین انجام می شود و ظرفیت هتل ها برای رزرو در هر روز متفاوت خواهد. به همین منظور اگر هتل خاصی را برای اقامت در نظر دارید حتما هر چه سریعتر نسبت به ررزو آن اقدام کنید.

 

4) در صورت عدم حضور در زمان مقرر در هتل، رزرو کنسل میشود؟

خیر. هتل برای روزهایی که شما اعلام کرده اید رزرو شده و در صورت عدم حضور شما کنسل نمی گردد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.