منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 هزینه های ویزا و سفارت 4 پرداخت هزینه سفارت انگلیس

پرداخت هزینه سفارت انگلیس

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

از هر کدام از روش‌های مهاجرت به انگلیس که اقدام نمایید، می‌بایست پس از سپری کردن مراحل مشخص شده، نسبت به تعیین وقت مصاحبه و حضور در یکی از مراکز صدور ویزا که با نام VAC نیز شناخته می‌شوند، اقدام نمایید. برای انجام این کار، سیستم آنلاینی به نام visa4uk که از طریق آن می‌توانید علاوه بر تعیین وقت، هزینه‌ی درخواست را نیز پرداخت نمایید. بدین منظور لازم است ابتدا یک حساب کاربری در وبسایت ذکر شده ایجاد کرده و سپس تمامی فرم‌های مورد نیاز را تکمیل نمایید. پس از تکمیل کردن فرم‌ها به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌شوید. پس از انجام پرداخت لازم است یک نسخه از تمامی فرم‌های تکمیل شده را پرینت کرده و امضا کنید و در نهایت به همراه رسید پرداخت هزینه‌ی سفارت در روز مصاحبه به همراه داشته باشید.

هزینه‌ی تعیین وقت سفارت نسبت به نوع ویزای درخواستی کاملاً متغیر است. اما در هر صورت لازم است به صورت آنلاین انجام پذیرد. در نظر داشته باشید پس از تکمیل فرم‌های مربوطه، تنها 3 ساعت فرصت دارید تا هزینه‌ی سفارت را پرداخت نمایید. برای پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید. همکاران ما در تهرانیکس پروسه‌ی پرداختی مطمئن و سریع را برای شما انجام خواهند داد.

مراحل پرداخت هزینه سفارت انگلیس

ایجاد اکانت در سایت ETS

انتخاب تاریخ و ساعت آزمون

پرداخت هزینه ریالی آزمون

ثبت نام شما تکمیل شد!

مسیرهای مهاجرت به انگلستان

از چه طریقی می توانید به انگلستان مهاجرت کنید؟

>

مهاجرت تحصیلی

ویزای دانشجویی انگلستان که با نام Tier4 نیز شناخته می‌شود، شامل دو گروه متفاوت است: ویزای General برای افراد بالاتر از 17 سال و  ویزای Child برای سنین 6 ماه تا 17 سال. حداقل 3 ماه قبل از شروع ترم تحصیلی برای اخذ ویزای دانشجویی انگلیس می‌بایست اقدام نمود. هزینه‌ی بررسی درخواست ویزا، قسمتی از هزینه‌ی مهاجرت تحصیلی به انگلستان را شامل می‌شود.

 

>

مهاجرت نیروی کار

افرادی که علاقه مند به فعالیت و اشتغال در انگلستان هستند، می‌بایست برای اخذ ویزایی با نام Tier2 اقدام نمایند. بدین منظور داشتن دعوت نامه‌ی کاری از کشور مقصد الزامی است. حداقل 3 ماه پیش از شروع به کار در این کشور باید درخواست خود برای ویزا را ارائه کنید.

 

>

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ویزای کارآفرینی که به نام Tier1 شناخته می‌شود یکی دیگر از انواع ویزاهای انگلستان است. از طریق این ویزا می‌توانید سرمایه گذاری کرده و مجوز اقامت خود را دریافت نمایید. ویزای استارت آپ (Start-up)، ویزای Innovator و ویزایی که از طریق خرید اوراق قرضه‌ی دولتی در انگلستان اخذ می‌گردد، در گروه ویزاهای سرمایه گذاری و ثبت شرکت قرار دارند.

 

>

مهاجرت از طریق تولد

قوانین مروبط به اخذ تابعیت از طریق تولد در انگلستان از دو رویکرد متفاوت پیروی می‌کند. تا پیش از سال 1983 میلادی، هر کودکی که در انگلستان متولد می‌شد، فارغ از تابعیت والدینش، به طور خودکار تابعیت انگلستان را می‌گرفت. اما این قانون تا حدی تغییر کرد. از سال 1983 تا کنون، هر کودکی که در انگلستان متولد شود، تنها در صورتی تابعیت این کشور را اخذ می‌نماید که حداقل یکی از والدینش به عنوان شهروند انگلیسی شناخته شده و یا به یک دلیل متقاعد کننده از سمت دولت این کشور مقیم دائم انگلیس باشند.

 

>

مهاجرت از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به انگلستان، ازدواج با یک شهروند انگلیسی است که البته فرد متقاضی اخذ اقامت می‌بایست از شرایط مشخصی برخوردار باشد.

 

انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای پادشاهی بریتانیای کبیر به حساب می‌آید و در قاره‌ی اروپا واقع شده است. این کشور از بخش غربی اش با ولز و از بخش شمالی اش با اسکاتلند از طریق مرزهای زمینی هم مرز است. دریای ایرلند در قسمت شمال غربی انگلستان و دریای سلتیک در بخش جنوب غربی این کشور گسترده شده است. پایتخت این کشور شهر لندن است.

با بیش از 53 میلیون نفر ساکن، انگلستان به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور در پادشاهی بریتانیا محسوب می‌شود. در حقیقت این کشور از نظر جمعیت، دارای رتبه‌ی چهارم در اروپا و بیست و پنجم در جهان است. همان‌طور که از نام انگلستان پیداست، زبان انگلیسی که امروزه توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان صحبت می‌شود، از این کشور ریشه گرفته شده است؛ در حدود 98 درصد از مردم انگلستان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

آب و هوا

انگلستان از اقلیم آب و هوایی اقیانوسی برخوردار است؛ زمستان‌های انگلستان معتدل با دمای هوایی که غالباً از صفر درجه کمتر نیست و تابستان‌های نسبتاً دلپذیری که دمای هوا در آن به بالاتر از 32 درجه‌ی سانتی گراد نمی‌رسد. سردترین ماه‌ها در انگلستان، ژانویه و فوریه و گرمترین ماه اساساً جولای شناخته می‌شود. اقلیم آب و هوایی این کشور بارش باران در تمام طول سال را برای آن به ارمغان می‌آورد.

اقتصاد

انگلستان یکی از بزرگترین و پویاترین اقتصادها در سراسر جهان بهره مند است. این کشور در بخش‌های شیمیایی و داروسازی و در صنایع اصلی فنی، علی الخصوص هوافضا، صنعت اسلحه و تولید نرم افزار، یکی از پیشگامان به حساب می‌آید. لندن، به عنوان مرکز بورس اوراق بهادار، اصلی‌ترین مرکز بورس انگلستان و بزرگترین بورس اروپا است. جالب است بدانید بیش از صد شرکت از میان پانصد شرکت بزرگ اروپا در این شهر مستقر هستند. صنعت گردشگری در سال‌های اخیر به یکی از اصلی‌ترین صنایع انگلستان تبدیل شده، به طوری که این کشور سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. صادرات اصلی انگلیس، دارو، خودرو، نفت و نفت خام و موتور هواپیما به شمار می‌رود.

علوم و فناوری

اما این فقط اقتصاد نیست که انگلستان در آن حرفی برای گفتن دارد؛ این کشور در قرن هفدهم میلادی به عنوان مرکز اصلی انقلاب علمی قلمداد می‌شد. انگلیس به عنون زادگاه انقلاب صنعتی، در اواخر قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم، محل زندگی بسیاری از مخترعان مشهور بود. از جمله مهم‌ترین مهندسان انگلیسی می‌توان به اسمبارد کینگدام برونل (Isambard Kingdom Brunel) اشاره کرد که سازنده‌ی خطوط راه آهن Great Western، کشتی‌های بخار و تعداد بسیار زیادی پل بود. اکتشافات و اختراعات انگلیسی‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ موتور جت، اولین ماشین صنعتی ریسندگی، اولین کامپیوتر و اولین کامپیوتر مدرن، اولین انتقال خونی انسانی موفق، ماشین جاروبرقی، کمربند ایمنی، موتور بخار و بسیاری دیگر از اختراعات، اکتشافات و البته فرضیه‌ها متعلق به مردم انگلستان است.

خدمات بهداشت و سلامت

NHS England به عنوان نهاد مسئول در تأمین غالب مراقبت‌های بهداشتی در انگلستان به شمار می‌رود. بودجه‌ی NHS عمدتاً از محل مالیات عمومی، از جمله پرداخت‌های بیمه‌ی ملی تأمین می‌گردد. این سازمان بیشتر خدمات خود را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌کند. اگرچه برای برخی از خدمات مانند دندانپزشکی، آزمایش‌های مربوط به چشم و جنبه‌های متفاوت مراقبت شخصی، پرداخت هزینه الزامی است.

آموزش

دپارتمان آموزش و پرورش به عنوان دپارتمانی دولتی، به عنوان نهاد مسئول در امور آموزشی افراد بالای 19 سال در انگلستان شناخته می‌شود. تقریباً 93 درصد از دانش آموزان انگلیسی در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند. کودکان بین 3 تا 5 سال غالباً در مهدکودک‌ها پذیرش می‌شوند. کودکان بین 5 تا 11 سال در دبستان تحصیل می‌کنند و مدارس متوسطه نیز به نوجوانان 11 تا 16 سال اختصاص دارد.

طبق قانون، مدارسی که با بودجه‌ی دولتی ادراه می‌شوند، موظف به آموزش برنامه‌ی درسی مشخص شده‌ای هستند. رشته‌های اصلی آموزشی در این مدارس شامل ادبیات انگلیسی، ریاضیات، علوم، هنر و طراحی، تاریخ، جغرافیا، طراحی و فناوری، محاسبات، زبان‌های باستانی و مدرن، موسیقی و تربیت بدنی به شمار می‌روند.

پس از پایان یافتن تحصیلات در مقاطع یاد شده، دانش آموزان باید در امتحانی به نام GCSE شرکت کنند. GCSE که مخفف عبارت ‘The General Certificate of Secondary Education’ است، در حقیقت به معنای گواهی عمومی تحصیلات متوسطه می‌باشد. این امتحان در انگلستان، ولز و ایرلند شمالی از دانش آموزانی که تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده‌اند گرفته می‌شود. پس از اخذ این گواهینامه، دانش آموزان می‌توانند انتخاب نمایند که به تحصیلات خود ادامه دهند یا خیر. در بیش از 90 درصد از مدارس این کشور دانش آموزان ملزم به پوشیدن یونیفرم هستند.

درخواست پرداخت هزینه سفارت انگلیس

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه سفارت انگلیس را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) برای تفریح در کشور انگلستان به چه صورت میتوانیم اقامت داشته باشیم؟

با استفاده از ویزای توریستی که اعتبار آن 6 ماه میباشد.

2) برای انگشت نگاری، به جز ایران در چه کشورهایی میتوانیم اقدام کنیم؟

به جز تهران، شما میتوانید در کشورهای دوبی و ترکیه نیز اقدام به انگشت نگاری کنید.

3) هزینه ویزای انگلستان برای شرکت در دوره های آموزشی چقدر است؟

ویزای تحصیلی برای شرکت در دوره های آموزشی(زبان)، 254 دلار میباشد.

4) تعیین زمان سفارت به چه شکل است؟ ابتدا باید مبلغ را واریز کنیم؟

تعیین زمان سفارت بعد از ثبت نام و تکمیل فرم درخواست ویزا انجام میشود.

5) امکان تسریع پروسه رسیدگی ویزا وجود دارد؟

بله. با استفاده از سرویس Priority Service میتوان این پروسه را در طی 5 روز کاری به نتیجه رساند، البته برای این سرویس باید مبلغ 500 پوند (اضافه) پرداخت کنید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.