منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 هزینه های ویزا و سفارت 4 پرداخت هزینه سفارت کانادا

پرداخت هزینه سفارت کانادا

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

در طی سالیان اخیر کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شناخته شده است. عوامل متعددی از قبیل کیفیت بالای سطح زندگی، استانداردهای بالای آموزشی، نظام اقتصادی قدرتمند، ….باعث شده تا این کشور را بتوان در زمره‌ی برترین کشورهای جهان برای مهاجرت، کار، تحصیل و حتی سفر به شمار آورد. اما همانطور که می‌دانید برای اینکه بتوانید به این کشور سفر کنید، ابتدا می‌بایست درخواست ویزای مورد نظر خود را ثبت نموده و هزینه‌ی آن‌ را پرداخت نمایید. پرداخت هزینه سفارت کانادا نیاز به کارت‌های اعتباری بین‌المللی دارد. در صورتی که کارت های اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت در دسترس شما نیست می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده نمایید.

مراحل پرداخت هزینه سفارت کانادا

ایجاد اکانت cic

انتخاب نوع ویزا

پرداخت هزینه ریالی

پرداخت شما تکمیل شد!

هزینه ویزای کانادا چقدر است؟

هزینه‌ی ویزای کانادا بر اساس نوع آن متفاوت است. در زمان نگارش این مقاله و بر اساس وبسایت اداره‌ی مهاجرت کانادا، نرخ ویزا برای اقامت موقت این کشور در حال افزایش است. بر اساس اطلاعات موجود، در گروه اقامت‌های موقتی، هزینه‌ی ویزای تحصیلی در کشور کانادا پس از افزایش قیمت‌ها برای اولین بار برای هر نفر 150 دلار کانادا محاسبه می‌گردد. این در حالی‌ست که هزینه‌ی ویزای اقامت موقت 200 دلار کانادا، هزینه‌ی ویزای کاری برای هر نفر 155 دلار کانادا می‌باشد. اما در گروه اقامت‌های دائمی، برای مهاجرت تجاری که استارت آپ ویزا، افراد خود اشتغال و مهاجرت تجاری به کبک را در بر می‌گیرد، تنها هزینه‌ی بررسی اپلیکیشن فرم ویزا 1575 دلار کانادا است و در صورتی که همراه با حق اقامت دائم نیز باشد، مبلغ 500 دلار به مبلغ قبلی افزوده خواهد شد. در نهایت هزینه‌ی بررسی درخواست ویزای سیتیزن شیپی کانادا برای افراد بالای 18 سال 350 دلار کانادا و حق سیتیزن شیپی 100 دلار خواهد بود. در صورتی که شهروند قانونی کشوری هستید و متقاضی دریافت ویزای کاری، تحصیلی و یا مسافرتی کانادا هستید، می‌بایست بیومتریک خود که شامل اثر انگشت و عکس با ویژگی‌های مشخص است را ارائه نمایید. هزینه‌ی بیومتریک در زمان نگارش این مقاله معادل 85 دلار کانادا برای هر نفر است.

آشنایی با کشور کانادا

کانادا کشوری بسایر پیشرفته در آمریکای شمالی است. این کشور از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده که از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی امتداد یافته‌اند. کانادا با نزدیک به 10 میلیون کیلومتر مربع به عنوان دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت شناخته می‌شود. با وجود وسعت زیاد، کانادا با در حدود 39 میلیون نفر، یکی از کم جمعیت‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود. این کشور با ایالات متحده 8891 کیلومتر مرز زمینی دارد که طولانی‌ترین مرز زمینی دو ملیتی جهان به شمار می‌رود. پایتخت کشور کانادا اُتاوا (Ottawa) است و سه شهر بزرگ دیگر آن عبارتند از: تورنتو (Toronto)، مونترال (Montreal) و ونکوور (Vancouver). دو زبان فرانسوی و انگلیسی زبان‌های رسمی کانادا می‌باشند.

هزاران سال است مردمان بومی در مکانی که هم اکنون کانادا نامیده می‌شود به طور مداوم ساکن بوده اند. در ابتدای قرن شانزدهم بریتانیایی‌ها و فرانسوی‌ها در امتداد سواحل اقیانوس اطلس دست به اکتشافاتی زده و رفته رفته در آن همان مکان سکونت یافتند. در سال 1867 با اتحاد سه مستعمره‌ی بریتانیا در آمریکای شمالی، کانادا به عنوان یک قلمرو فدرال متشکل از چهار استان تشکیل گردید. همین موضوع و شروع به افزایش استان‌ها و مناطق منجر به پیشرفت روند خودمختاری از بریتانیا شد. این خودمختاری در سال 1931 برجسته گردید و در سال 1982 به اوج خود رسید و بقایای وابستگی قانونی به پارلمان بریتانیا را قطع کرد.

کانادا به عنوان یک دموکراسی پارلمانی و یک سلطنت مشروطه به حساب می‌آید. رئیس دولت در حقیقت نخست وزیر است. کانادا یک قلمرو مشترک المنافع است و به طور رسمی در سطح فدرال دو زبانه می‌باشد. این کشور در سطح بین المللی از رتبه‌ی بسیار بالایی در شفافیت دولت، آزادی‌های مدنی، کیفیت زندگی، آزادی‌های اقتصادی و آموزش برخوردار است. کانادا کشوری بسیار توسعه یافته به حساب می‌آید. جالب است بدانید از نظر اقتصادی این کشور در رتبه‌ی هشتم اقتصادهای بزرگ جهان قرار گرفته است.

میانگین دما در زمستان و تابستان در سراسر کانادا از منطقه ای به منطقه‌ی دیگر متفاوت است. زمستان‌ها در برخی از نقاط کشور می‌تواند تا حدودی سخت باشد، به ویژه در استان‌های داخلی که آب و هوای قاره ای را تجربه می‌نمایند. جالب است بدانید در برخی از این نقاط میانگین دما در روز به 15- درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد که می‌تواند به منفی 40 درجه‌ی سانتی‌گراد برسد. مناطق غیر ساحلی کانادا غالباً شش ماه از سال را میزبان برف است. این در حالی‌ست که برف در برخی از بخش‌های شمالی در تمامی طول سال باقی می‌ماند. سواحل بریتیش کلمبیا دارای آب و هوای معتدل با زمستان‌های معتدل و بارانی است. در سواحل شرقی و غربی نیز میانگین دما معمولاً 20 درجه‌ی سانتی‌گراد می‌باشد.

کانادا در زمینه‌ی علم و تکنولوژی از جایگاه قابل قبولی در میان کشورهای جهان برخوردار است. در سال 2019 این کشور در حدود 40 میلیارد دلار کانادا را برای تحقیق و توسعه‌ی داخلی هزینه کرد که بیش از 7 میلیارد آن توسط دولت فدرال تأمین گردید. تا سال 2020 میلادی، کانادا پانزده برنده‌ی جایزه‌ی نوبل اعم از فیزیک، شیمی و پزشکی تولید کرده است. بر اساس یک نظرسنجی در سال 2012 از دانشمندان بین المللی، کانادا رتبه‌ی چهارم از نظر کیفیت تحقیقات علمی در سراسر جهان را به خود اختصاص داد. از طرف دیگر، کانادا با بیش از 33 میلیون کاربر که معادل حدود 94 درصد جمعیت آن‌ را تشکیل می‌دهند، از یکی از بالاترین سطوح دسترسی به اینترنت در جهان برخوردار است.

فرهنگ کانادا از طیف وسیعی از ملیت‌های تشکیل دهنده‌ی آن تأثیر گرفته است. سیاست‌های ترویج دهنده‌ی جامعه‌ی عادلانه‌ی آن طبق قانون اساسی مورد حمایت قرار می‌گیرند. کانادا بر برابری بین تمامی مردن این کشور تأکید ویژه دارد. چندفرهنگی غالباً به عنوان یکی از دستاوردهای مهم کانادا و همچنین عنصر اصلی متمایزکننده‌ی هویت کانادایی ذکر می‌شود. در کبک، هویت فرهنگی قوی متشکل از فرهنگ فرانسوی-کانادایی وجود دارد که به کلی با فرهنگ کانادایی-انگلیسی متفاوت است.

ویزای کانادا

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، کانادا همواره مقصد محبوبی برای مهاجرت و سفر به شمار رفته است. در کشور ما نیز علاقه مندان فراوانی برای مهاجرت به این کشور پیشرفته وجود دارند. ویزای کانادا غالباً به صورت پنج ساله و طی پروسه ای نسبتاً آسان صادر می‌گردد. اما برای دریافت ویزای کانادا به صورت آنلاین چه مراحلی می‌بایست انجام گیرد؟ در اولین قدم لازم است به آدرس www.cic.gc.ca/english/my_application/apply_online.asp مراجعه کنید. پس از پاسخ به پرسش‌ها، یک کد به نام personal checklist code برای شما ارسال می‌گردد. سپس می‌بایست حساب کاربری شخصی خود را بسازید. زمانی که اکانت خود را ایجاد می‌نمایید، بر اساس نوع ویزا، می‌بایست هزینه‌ی درخواست ویزای مورد نظر خود را پرداخت نمایید. در حقیقت پس از ساخت اکانت 60 روز برای پرداخت این هزینه فرصت خواهید داشت.

درخواست پرداخت هزینه سفارت کانادا

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه سفارت کانادا را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) هزینه بیومتریک چقدر است؟

هزینه بیومتریک به صورت فردی 85 دلار  و به صورت خانوادگی 170 دلار کانادا می باشد.

2) هزینه اقامت موقت در کانادا چقدر است؟

در حال حاضر هزینه‌ی ویزای کاری برای هر نفر 155 دلار، ویزای تحصیلی 150 دلار و هزینه ویزای اقامت موقت 200 دلار کانادا می باشد.

3) تهرانیکس برای پرداخت هزینه ویزا به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟
  • نام کاربری و رمز عبور اکانت سفارت کانادا
  • چهار سوال امنیتی به همراه پاسخ آنها
  • نام و نام خانوادگی مطابق با پاسپورت متقاضی
4) آیا می توانم هزینه اقامت موقت کانادا را از ایران پرداخت کنیم؟

بله. شما می توانید درخواست خود را به تهرانیکس بسپارید تا در سریعترین زمان هزینه اقامت شما پرداخت شود.

5) پس از وارد کردن اطلاعات، چند روز فرصت داریم تا هزینه را پرداخت کنیم؟
پس از وارد کردن اطلاعات شما 60 روز مهلت برای پرداخت هزینه ها دارید.
6) پس از پرداخت هزینه، چند روز برای انگشت نگاری فرصت داریم؟
پس از پرداخت هزینه، شما 30 روز برای انگشت نگاری زمان دارید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.