منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 هزینه های ویزا و سفارت 4 پرداخت هزینه لاج (lodge) استرالیا

پرداخت هزینه Lodge استرالیا

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

شاید گمان کنید که لاج نام مؤسسه یا سازمانی است، اما باید بدانید این چنین نیست. لاج (Lodge) در حقیقت نام پروسه ای است که طی آن مدارک فرد متقاضی مهاجرت به استرالیا به اداره‌ی مهاجرت این کشور ارسال می‌شود.

لاج استرالیا به دو روش آنلاین و آفلاین انجام پذیر است. لاج آنلاین (Online Lodge) فرآیندی است که در آن تمامی فرم‌های مورد نیاز توسط فرد متقاضی مهاجرت و از طریق وبسایت اداره‌ی مهاجرت تکمیل می‌شود. اما این فرآیند به همین‌جا ختم نمی‌گردد، بلکه متقاضی می‌بایست اسناد مربوط به پرداخت را به همراه دیگر فرم‌های تکمیل شده در قسمت مربوطه در وبسایت آپلود نماید. لازم به ذکر است پرداخت هزینه‌ی لاج غالباً از طریق یکی از کارت‌های اعتباری مسترکارت (MasterCard) و یا ویزاکارت (VISA) امکان پذیر می‌باشد.

اما در لاج آفلاین (Offline Lodge) متقاضی فرم‌های حاوی اطلاعات مورد نیاز که در وبسایت اداره‌ی مهاجرت استرالیا موجود است را دانلود و پرینت کرده و آن‌ها را به‌صورت دستی تکمیل می‌نماید. سپس فرم‌ها را به همراه دیگر مدارک و اسناد مورد نیاز برای اداره‌ی مربوطه در استرالیا از طریق پست ارسال می‌کند. اما پرداخت لاج آفلاین چگونه است؟ برای پرداخت هزینه‌ی این نوع لاج، اطلاعات دقیق ویزاکارت (اعم از شماره‌ی کارت، کد امنیتی CVV2 و همینطور تاریخ انقضای کارت) فرد متقاضی لازم است تا از طریق آن پرداخت انجام گردد. برای پرداخت هزینه لاج استرالیا می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان و با منصفانه‌ترین کارمزد هزینه را پرداخت نمایید.

مراحل پرداخت هزینه Lodge

ایجاد immi Account

ایجاد اپلیکیشن جدید

پرداخت هزینه ریالی

پرداخت شما تکمیل شد!

اولویت با کدام نوع لاج است؟

کدام Lodge سریع تر پردازش می شود؟

در جهانی که هر روز به محبوبیت پروسه‌های الکترونیکی و آنلاین افزوده می‌شود، نمی‌توان چنین گفت که فرآیندهای کاغذی و حضوری همچنان جایگاه خود را حفظ نموده اند. لاج هم از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه هر دو روش ذکرشده از نظر هزینه و نوع مدارک درخواستی تقریباً مشابه قلمداد می‌شوند، اما با یک بررسی ساده می‌توان فهمید که لاج آنلاین ساده تر، سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر است.

یکی از مهم‌ترین برتری‌های لاج آنلاین نسبت به نوع آفلاین آن در اتوماتیک بودن ثبت نام است. بدین معنی که وبسایت تنها در صورت تکمیل صفحه‌ی فعلی اجازه‌ی ورود به صفحه‌ی بعدی یا فرم بعدی را خواهد داد. بنابراین چنانچه به هنگام ثبت نام نقص و اشکالی در مدارک وجود داشته باشد، به راحتی قابل اصلاح است. این در حالیست که در لاج آفلاین پس از اینکه نوبت به بررسی پرونده‌ی فرد متقاضی می‌رسد، چنانچه مشکلی در مدارک وجود داشته باشد به فرد اطلاع داده خواهد شد و متعاقباً می‌بایست نسبت به برطرف کردن مشکل و ارسال مجدد مدارک اقدام شود.

پروسه‌ی لاج آنلاین

حال که به بررسی انواع لاج و معایب و مزایای آن‌ها پرداختیم نوبت به شرح مراحل در لاج آنلاین است.

ساخت یک حساب کاربری در ایمی اکانت اولین گام در مراحل لاج آنلاین می‌باشد. ایمی اکانت (ImmiAccount) یکی از مؤلفه‌های اصلی در پروسه‌ی مهاجرت به استرالیا به حساب می‌آید. در حقیقت می‌توان گفت دولت استرالیا به منظور سهولت پروسه‌ی درخواست ویزا و رهایی متقاضیان از بروکراسی‌های طاقت فرسا، ایمی اکانت که یک پلتفرم آنلاین پردازش ویزا می‌باشد را معرفی نموده است.

حساب کاربری ایمی اکانت برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا تمامی پروسه را یک‌جا انجام دهید. می‌توانید از اکانت خود برای شروع پروسه، پرداخت هزینه، ادامه دادن یک درخواست ذخیره شده، ضمیمه کردن مدارک مورد نیاز و پیگیری کردن روند پروسه استفاده نمایید.

ایجاد حساب کاربری ایمی اکانت

  • برای ایجاد حساب کاربری ذکر شده در صفحه‌ی اصلی وبسایت اداره‌ی مهاجرت استرالیا روی گزینه‌ی ‘ImmiAccount’ کلیک کنید. متعاقباً صفحه ای برای شما باز می‌شود. در آن صفحه گزینه‌ی ‘Create ImmiAccount’ را انتخاب نمایید.
  • ایمی اکانت دارای دو نوع حساب‌های کاربری individual (فردی) و organization (سازمان) است. روی گزینه‌ی ‘individual’ کلیک کرده و در ادامه موارد درخواستی اعم از نام خانوادگی، شماره‌ی تلفن همراه، آدرس ایمیل معتبر، … را وارد نمایید. سپس گزینه‌ی ‘continue’ را انتخاب کرده تا وارد قسمت بعدی شوید.
  • در صفحه‌ی جدید رمز عبور مناسبی برای اکانت خود انتخاب نموده و دیگر موارد درخواست شده را نیز تکمیل کنید. سپس روی گزینه‌ی ‘submit’ کلیک نمایید.

به همین سادگی شما موفق به ساخت پروفایل شخصی خود در ایمی اکانت خواهید شد.

پس از اینکه نسبت به ایجاد حساب کاربری خود اقدام کردید، می‌بایست گزینه‌ی ‘New Application’ را انتخاب کرده و نوع ویزای درخواستی خود را تعیین نمایید. نسبت به انتخاب نوع ویزا، فرم‌های مورد نیاز به شما نمایش داده می‌شوند. فرم‌ها را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز و اسناد مربوطه را ضمیمه نمایید. دقت کنید فرمت‌های قابل قبول PDF، JPEG، TIFF و BMP می‌باشند. به عنوان متقاضی مدارک ارسالی شما نباید متجاوز از 60 عدد باشند.

پس از انجام مراحل ذکر شده لازم است هزینه‌ی لاج را به صورت آنلاین پرداخت کنید. این هزینه نسبت به نوع درخواست متغیر است. به طور مثال درخواست ویزا برای نیروی متخصص و یا همان General Skilled Migration در حدود 3600 دلار استرالیا تخمین زده می‌شود. برای پرداخت هزینه لازم است مجدداً از طریق حساب ایمی اکانت شخصی‌تان وارد شوید. همانطور که قبلاً ذکر شد، پرداخت هزینه‌ی لاج از طریق یکی از کارت‌های اعتباری مسترکارت و یا ویزاکارت امکان پذیر است. در صورتی که از این کارت‌ها بهره مند هستید اطلاعات دقیق پرداخت را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید تا مبلغ مورد نظر از حساب شما کسر شود. اما چناچه به هر دلیلی قادر به پرداخت آنلاین نیستید، انجام این کار را به تهرانیکس بسپارید تا در کمترین زمان پرداختی مطمئن برای هزینه‌ی درخواست ویزای شما انجام شود.

پس از تأیید انجام پرداخت صفحه ای که حاوی رسید و اطلاعات پرداخت شما است نمایش داده خواهد شد. در نهایت یک کد رهگیری و یا همان TRN (Transaction Reference Number) دریافت خواهید نمود که می‌توانید از طریق حساب کاربری خود و کد ذکر شده در جهت پیگیری پروسه‌ی لاج استفاده نمایید.

در تمامی مراحل از انجام دقیق و صحیح موارد درخواستی اطمینان حاصل کنید تا بتوانید درخواستی بدون نقص را ثبت نموده و نتیجه‌ی مثبتی از آن کسب کنید.

درخواست پرداخت هزینه لاج

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه لاج را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) هزینه پرداخت شده، در صورت انصراف یا رد شدن از سمت سفارت، قابل دریافت است؟
خیر. غیر قابل بازگشت است.
2) در حالت لاج آفلاین هزینه به چه صورت پرداخت میشود؟

در لاج آنلاین یا حضوری باید اطلاعات لازم کردیت کارت خود یا فرد مدنظر که کردیت کارت دارد در اختیار سفارت بگذارید تا سفارت هزینه ها را از کردیت کارت برداشت کند.

3) در صورتی که هنگام ثبت نام و درج مدارک دچار اشتباهی شویم یا آپلود اشتباه داشته باشیم امکان اصلاح موارد وجود دارد؟

یکی از مزیت های لاج آنلاین در همین مورد است که در صورت اشتباه کردن، امکان اصلاح خواهید داشت اما در لاج آفلاین  بعد از بررسی مدارک توسط سازمان، در صورتی که اشتباهی داشته باشید به شما اطلاع داده میشود.

4) مجموعه تهرانیکس مراحل ثبت نام و آپلود مدارک را انجام میدهد؟
خیر. متاسفانه مجموعه تهرانیکس فقط پرداخت هزینه را انجام میدهد.
5) برای ارسال مدارک محدودیت خاصی وجود دارد؟
بله. ارسال مدارک نباید بیشتر از 60 عدد باشد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.