منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 هزینه های ویزا و سفارت 4 پرداخت هزینه گرین کارت USCIS

پرداخت هزینه گرین کارت USCIS

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

اگر فردی قصد مهاجرت به ایالات متحده‌ی امریکا و زندگی و کار به صورت دائمی در این کشور را داشته باشد لازم است نسبت به درخواست این کارت اقدام نماید. درخواست گرین کارت می‌بایست از طریق مقامات مربوط به مهاجرت به ایالات متحده در بخش “خدمات شهروندی و مهاجرت امریکا” با نام لاتین ‘U.S. Citizenship and Immigration Services’ که به اختصار USCIS خوانده می‌شود، انجام گیرد. پرداخت هزینه گرین کارت امریکا معادل 220 دلار است که باید از طریق سامانه USCIS انجام گیرید. برای پرداخت این هزینه می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان و با منصفانه‌ترین کارمزد این هزینه را پرداخت نمایید .

مراحل پرداخت هزینه گرین کارت امریکا USCIS

دریافت DOS Case ID

پرداخت هزینه ریالی آزمون

پرداخت شما تکمیل شد !

چه کسانی مجاز به دریافت گرین کارت هستند؟

Green Card به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • همسر یک شهروند امریکایی
  • والدین یک شهروند امریکایی که حداقل 21 سال داشته باشد
  • فرزند مجرد کمتر از 21 سال که یکی از والدینش شهروند امریکا باشند
  • برادر یا خواهر یک شهروند قانونی ایالات متحده که حداقل 21 سال داشته باشد
  • نامزد یک شهروند آمریکایی
  • فرزند نامزد یک شهروند امریکایی
  • بیوه‌ی شهروند امریکایی
  • کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته توسط یک شهروند امریکایی (در صورتی که مجرد بوده و کمتر از 21 سال داشته باشد)
  • نیروی کار در اولویت اول (بدین معنی که فرد از تخصص و یا توانایی منحصر بفردی در زمینه‌ی علوم، تجارت، هنر، آموزش،… بهره مند باشد)
  • نیروی کار در اولویت دوم (بدین معنی که فرد متخصص در حرفه ای است که به مدرک پیشرفته نیاز دارد)
  • نیروی کار اولویت سوم (بدین معنی که فرد نیروی کار ماهر به شمار می‌رود)
  • پزشکانی که با گذراندن تمام وقت خود در تمرین بالینی در یک منطقه‌ی تحت محاصره برای مدت زمان مشخصی موافقت می‌کنند
  • سرمایه گذاران
  • نیروی کار مذهبی (بدین معنی که فرد متقاضی به عضویت یک فرقه‌ی مذهبی خاص در آمده و برای فعالیت در یک سازمان خصوصی مذهبی به ایالات متحده برود)
  • وضعیت SIJ (بدین معنی که نوجوانی مورد آزار و اذیت و یا رها شدگی توسط والدین خود قرار گیرد)
  • عضو رسانه‌ی بین المللی

قربانیان قاچاق انسان، قربانیان جرائم، دیپلمات‌های خارجی که قادر به بازگشت به خانه نیستند، … از جمله گروه‌های دیگری به شمار می‌روند که می‌توانند برای دریافت گرین کارت امریکا درخواست نمایند.

نحوه پرداخت هزینه‌ی گرین کارت امریکا

حال که با ماهیت گرین کارت، گروه‌های مجاز به درخواست دریافت و مدارک لازم جهت دریافت آن آشنا شدیم، نوبت به پرداخت هزینه‌ی مربوط به اخذ گرین کارت می‌رسد.

اداره‌ی مهاجرت امریکا و یا همان USCIS برای امور مربوط به صدور گرین کارت امریکا پرداخت هزینه‌ای را مقرر نموده که با نام USCIS Immigrant Fee شناخته می‌شود. هزینه‌ی دریافت گرین کارت پس از پرداخت هزینه‌ی MRV، انجام مصاحبه و تأیید فرد متقاضی می‌بایست پرداخت گردد.

به منظور پرداخت هزینه‌ی دریافت گرین کارت به دو کد نیاز است: A-Number و DOS Case ID. فرد متقاضی این دو کد را در پاکتی به نام پاکت ویزای مهاجرت (Immigrant Visa Pocket) که از سفارت یا کنسولگری ایالات متحده دریافت کرده، مشاهده خواهد نمود.

پرداخت هزینه‌ی گرین کارت امریکا حتماً می‌بایست به صورت آنلاین و از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی انجام پذیرد. به عبارت دیگر چنانچه از مسترکارت یا ویزاکارت برخوردار هستید می‌توانید مستقیماً نسبت به پرداخت این هزینه اقدام نمایید.

همانطور که گفته شد برای پرداخت هزینه‌ی گرین کارت به دو کد که در بالا به نام‌های آن‌ها اشاره شد نیاز دارید. پس از دریافت کدها، به صفحه‌ی USCIS ELIS login مراجعه کرده و گزینه‌ی Continue را انتخاب کنید تا پروسه‌ی ثبت نام شما آغاز گردد. سپس کدهای مورد نظر را وارد کرده و پس از آن اطلاعات شخصی خود را درج نمایید. پس از گذراندن این مراحل از شما خواسته می‌شود تا به منظور فعالسازی حساب کاربریتان یکی از سه گزینه‌ی ارسال کد فعالسازی از طریق تماس تلفنی (Call secure pin)، ارسال کد فعالسازی از طریق ایمیل (Email secure pin) و یا سه پرسش امنیتی (Personal identity questions) را انتخاب کنید. در نهایت لازم است اطلاعات پرداختی کارت اعتباری بین‌المللی خود را وارد کرده و پس از انجام پرداخت رسید آن‌ را دریافت نمایید.

ممکن است به هر دلیلی فرآیند پرداخت برای شما با پیچیدگی همراه باشد و با کوچکترین اشتباهی تمامی مراحل به حالت تعلیق درآیند. می‌توانید به منظور حصول تجربه ای مطمئن و سریع، پرداخت هزینه‌ی گرین کارت خود را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

درخواست پرداخت هزینه گرین کارت USCIS

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه گرین کارت را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) چه زمانی باید هزینه گرین کارت امریکا را پرداخت کرد؟

پس از این که پکیج ویزای مهاجرت خود را از طریق یکی از سفارت‌ خانه یا کنسولگری ‌های ایالات متحده دریافت کردید،  قبل از سفر لازم است این مبلغ را پرداخت نمایید در غیر اینصورت گرین کارت خود را دریافت نخواهید کرد.

 

2) هزینه گرین کارت USCIS چقدر است؟

هزینه گرین کارت 220 دلار به ازای هر فرد می باشد.

3) چه کسانی از پرداخت هزینه گرین کارت معاف هستند؟
کسانی که قبلا اقامت دائم داشته و قصد بازگشت به خاک آمریکا را دارند  از پرداخت هزینه گرین کارت معاف هستند.

 

4) برای پرداخت هزینه گرین کارت به چه اطلاعاتی نیاز است؟

به منظور پرداخت هزینه‌ی دریافت گرین کارت به دو کد A-Number و DOS Case ID.

 نیاز است.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.