منو

پرداخت هزینه Immi Account

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

جهان کنونی ما با سرعتی غیرقابل باور به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود. هم اکنون اسناد اکثراً فرمت کامپیوتری دارند. به منظور همگامی هر چه بیشتر با این موضوع، دولت استرالیا Immi Account را ایجاد کرد که آن‌ را می‌توان به عنوان پلتفرمی دیجیتال معرفی کرد که به منظور بر طرف نمودن مشکلات مربوط به اسناد برای متقاضیان و نمایندگان طراحی و معرفی شد. چنانچه قصد مهاجرت به استرالیا که در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجرت به حساب می‌آید را داشته و یا حتی مایل به دریافت ویزای تحصیلی در این کشور زیبا هستید، لازم است در مورد Immi Account بیشتر بدانید. در صورتی که هم اکنون قصد پرداخت هزینه محاسبه شده ایمی اکانت را دارید می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

مراحل انجام پرداخت Immi Account

ایجاد اکانت و آپلود مدارک

محاسبه هزینه

پرداخت ریالی در پنل کاربری

پرداخت شما تکمیل شد !

ImmiAccount چیست؟

ایمی اکانت (Immi Account) یک پلتفرم دیجیتال برای درخواست‌های ویزای کشور استرالیا است و عمدتاً به متقاضیان و یا نمایندگان آن‌ها کمک می‌کند تا از پروسه‌های ادارای طاقت فرسا رهایی یابند. ایمی اکانت را می‌توان به عنوان یک دروازه‌ی آنلاین دانست که از طریق آن از هر نقطه‌ی جهان قادر به دسترسی به خدمات ویزای آنلاین خواهید بود. غالب ویژگی‌های این پلتفرم برای برنامه‌های مربوط به ویزا طراحی شده‌اند. به بیان دیگر، ایمی اکانت یک ابزار جدید است که هر فردی می‌تواند از آن استفاده کرده و تمامی درخواست‌های ویزای آنلاین خود را در یک مکان ایجاد، ارسال، پرداخت و مدیریت نماید.

چگونه یک ImmiAccount ایجاد نماییم؟

در هر کشوری از جهان که باشید، به عنوان یک متقاضی، نماینده و یا حامی مالی می‌توانید نسبت به ایجاد ایمی اکانت اقدام کنید. در ابتدا باید بدانید که به طور کلی دو نوع ImmiAccount وجود دارد: فردی و سازمانی.

فرد متقاضی، یکی از اعضای خانواده‌ی فرد متقاضی که به عنوان نماینده‌ی وی معرفی شده است، و یا دوستی که در پروسه‌ی درخواست ویزا کمک می‌کند، می‌توانند یک ایمی اکانت فردی (Individual ImmiAccount) ایجاد نمایند.

از طرف دیگر، برای ایجاد ایمی اکانت سازمانی (Organization ImmiAccount) تنها یک نماینده‌ی مهاجرتی قانونی و ثبت شده و یا یک مجموعه‌ی حامل مالی می‌توانند اقدام نمایند.

چنانچه فرد متقاضی، یکی از اعضای خانواده و یا دوستی هستید که در روند درخواست ویزا کمک می‌کند، با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید یک ایمی اکانت ایجاد کنید.

  •  وارد وبسایت online.immi.gov.au شوید.
  • مشخصات کاربری خود را وارد نمایید (نام خانوادگی، شماره‌ی تلفن، آدرس ایمیل).
  • جزئیات حساب خود اعم از نام کاربری، رمز عبور، پرسش‌های محرمانه و هشدارهای امنیتی را تعریف و ذکر کنید.
  • گزینه‌ی پذیرفتن قوانین و مقررات وبسایت را تیک بزنید.
  • گزنیه‌ی “ارسال” (Submit) را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که به عنوان یک شرکت حامی و یا نمایند‌ه‌ی مهاجرتی قانونی فعالیت می‌نمایید، می‌توانید از طریق لینکی که در بالا آمده است وارد وبسایت مورد نظر شده و در جهت ساختن ایمی اکانت مراحل زیر را دنبال کنید.
  • گزینه‌ی “سازمان” (Organisation) را انتخاب کنید.
  • جعبه‌ی (قسمت) بررسی خدمات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. این خدمات عبارتند از: تسلیم آنلاین (Online lodgment)، مدیریت حساب سازمان (Organisation Account Administration)، تأیید آنلاین حق ویزا (Visa Entitlement Verification Online) و یا به اختصار VEVO برای سازمان‌ها.
  • مشخصات کاربری خود را وارد کنید.
  • مشخصات و جزئیات حساب خود را وارد نمایید.
  • گزینه ی مربوط به پذیرش قوانین و مقررات وبسایت را تیک بزنید.
  • گزینه‌ی “ارسال” (Submit) را انتخاب کرده و منتظر تأییدیه‌ی مدیر حساب نوع سازمانی (OAA) بمانید.
  • لازم به ذکر است حساب شما تا زمانی که از یک تأییدیه‌ی پذیرفته شده برخوردار نشود به عنوان یک حساب انفرادی باقی خواهد ماند.

دسترسی به ImmiAccount

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، بسیاری از خدمات آنلاین از طریق ایمی اکانت شما قابل دسترسی خواهند بود. اگر نمی‌توانید به ایمی اکانت خود دسترسی داشته باشید، روی گزینه‌ی “نام کاربری و رمز عبور فراموش شده” (Forgotten username or password) کلیک کنید و یا از مدیر حساب سازمانی خود (OAA) کمک بگیرید.

تمامی نام‌های کاربری منحصر بفرد هستند و حتی اگر حساب خود را ببندید قادر به تغییر نام کاربری نخواهید بود. چنانچه پنج بار نام کاربری و یا رمز عبور خود را اشتباه وارد نمایید، حساب شما به مدت 60 دقیقه قفل خواهد‌شد. به منظور برطرف نمودن این مشکل می‌توانید از گزینه‌ی “رمز عبور فراموش شده” (Forgotten password) استفاده کرده و به پرسش‌های محرمانه ای که قبلاً انتخاب کرده بودید پاسخ دهید. در صورت صحیح بودن پاسخ‌ها حساب شما مجدداً باز خواهد شد.

 

فراموش کردن نام کاربری یا رمز عبور

برای ورود به ImmiAccount باید نام کاربری و رمز عبور صحیح وارد نمایید. تایپ کردن حروف کوچک و بزرگ در قسمت نام کاربری اهمیت چندانی ندارد، اما همین موضوع در مورد رمز عبور بسیار مهم است. در صورتی که نام کاربری خود را فراموش کرده اید، می‌بایست مراحل زیر را دنبال نمایید:

به ImmiAccount بروید.

گزینه‌ی “نام کاربری را فراموش کرده ام” (I have forgotten my ImmiAccount username) کلیک کنید.

آدرس ایمیل مرتبط با نام کاربری خود را وارد کنید.

سپس در کادر مربوطه گزینه‌ی I am not a robot را تیک بزنید.

گزینه‌ی “ادامه” (Continue) را انتخاب کنید.

پس از انجام این مراحل ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین لازم است به صندوق دریافتی ایمیل خود وارد شده و آن‌ را چک کنید.

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، لازم است مراحل زیر را دنبال نمایید:

به ImmiAccount بروید.

گزینه‌ی “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” (I have forgotten my ImmiAccount password) را انتخاب کنید.

نام کاربری ایمی اکانت خود را وارد نمایید.

گزینه‌ی ‘I am not a robot’ را تیک بزنید.

در نهایت گزینه‌ی “ادامه” (Continue) را انتخاب کنید.

همانند پروسه‌ی قبلی در پایان ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که از طریق آن قادر به بازیابی رمز عبور اکانت خود خواهید بود.

با ImmiAccount چه کارهایی قابل انجام است؟

اگر قصد تحصیل، مهاجرت و یا سفر به استرالیا را دارید، ImmiAccount دروازه ای برای درخواست آنلاین ویزای این کشور به شمار می‌رود. در حقیقت با ایجاد ایمی اکانت قادر به انجام موارد زیر خواهید بود:

  • برای ویزای استرالیا یا شهروندی این کشور به صورت آنلاین درخواست دهید.
  • به خدمات ویزای آنلاین به راحتی دسترسی داشته باشید.
  • پیشرفت پروسه‌ی ویزای خود را دنبال کنید.
  • برنامه‌های مرتبط را مدیریت نمایید.
  • هزینه‌های درخواست ویزای مورد نظر خود را پرداخت کنید.

پرداخت هزینه Immi Account

استرالیا با برخورداری از سیستم آموزشی پیشرفته، کیفیت بالای سطح زندگی، نظام اقتصادی قدرتمند و همینطور جاذبه‌های گردشگری خارق العاده، همواره به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری و مهاجرتی تلقی می‌شود. در صورتی که قصد اخذ ویزای این کشور را داشته باشید، پس از ایجاد ایمی اکانت، برای پرداخت هزینه ویزای خود می توانید از دبیت کارت، کردیت کارت یا حساب پی پال استفاده کنید. در صورتی که هیچ یک از روش های ذکر شده برایتان ممکن نیست به منظور پرداخت هزینه‌ی آن می‌توانید با تهرانیکس تماس گرفته و مبلغ ویزای مهاجرتی، تحصیلی، … خود را به آسانی پرداخت نمایید.

درخواست پرداخت هزینه immi Account

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه immi Account را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) آیا امکان ارسال چندین درخواست ویزا یا شهروندی در Immi Account وجود دارد؟

بله. شما می توانید همزمان چندین درخواست ویزا یا شهروندی در این وبسایت داشته باشید.

2) آیا امکان پر کردن فرم اطلاعات در چند مرحله وجود دارد؟

بله. در تمام مراحل پر کردن اطلاعات، امکان  ذخیره آنها وجود دارد و الزامی وجود ندارد تا تمام مراحل را در یک بار ورود پر کنید .

3) معیار شروع بررسی درخواست ما در Immi Account چیست؟

تا هنگامی که هزینه نهایی را پرداخت ننمایید هیچ یک از مراحل بررسی مدارک شما شروع نخواهد شد و تنها پرداخت نهایی هزینه ها ملاک شروع بررسی در خواست شما خواهد بود .

 

4) پرداخت هزینه ها در Immi Account به چه شیوه ای است؟

پرداخت ها باید با یکی از کارت های ویزا یا مستر باشد و با دلار استرالیا انجام شود. شما میتوانید درخواست خود را به تهرانیکس بسپارید تا در سریعترین زمان پرداخت شما را انجام دهد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.