منو

خرید افزونه Crisp

از همه امکانات بهترین سیستم پشتیبانی چت آنلاین استفاده کنید !

اگر سایت فروش محصول یا ارائه خدمات دارید، هرچقدر ارتباط شما با مشتریان بیشتر و نزدیک‌تر باشد، در میزان فروش و محبوبت برند شما تأثیر بیشتری می‌گذارد. برای آن که بتوانید به مشتریان خود و یا کاربران سایت ارتباط داشته باشید راه‌های زیادی وجود دارد که از قدیمی‌ترین آنها ایمیل و شماره تماس است. ولی این دو روش اصلا روش سریعی برای ارتباط برقرار کردن با مشتری نیستند و بهترین راه برای ارتباط برقرار کردن با مشتری، پشتیبانی آنلاین یا چت آنلاین است. چنانچه سایتی مجهز به چت آنلاین وردپرس و پشتیبانی آنلاین باشد می‌تواند نسبت به رقبای خود که این قابلیت را ندارند فروش بیشتری داشته باشد. ایجاد چت آنلاین از طریق وردپرس به دلیل آن که افزونه‌های گوناگون و متعددی دارد راحت‌تر است. یکی از این افزونه‌ها افزونه crisp است. این افزونه این امکان را به شما می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان با مشتریان و کاربران سایت خود ارتباط برقرار کرده و به سوالات و درخواست‌های آنان پاسخ دهید.

مراحل فعال سازی اکانت Crisp

انتخاب پلن مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

اکانت شما فعال شد !

با Crisp بیشتر آشنا شوید

افزونه crisp به خوبی با وردپرس سازگاری دارد. یکی از مزیت‌های این افزونه این است که به شما این امکان را می‌دهد تا چت کردن و گفتگوی آنلاین خود را در سایت crisp انجام دهید و همین امر باعث می‌شود تا فشاری بر سایت شما وارد نشود. نصب کردن یک افزونه چت آنلاین برای سایت، شما را قادر می‌سازد برای مشتریان خود این امکان را فراهم آورید تا پیش از خرید محصول، با شما درباره آن صحبت کرده و اطلاعاتی که نیاز دارند را کسب کنند.

همچنین مشتریان با دیدن امکان پشتیبانی آنلاین با خیال راحت‌تری اقدام به تهیه محصول یا خدمات از سایت شما می‌کنند، زیرا می‌دانند که سایت، دارای یک پشتیبان آماده برای پاسخگویی است. کارکرد افزونه چت وب سایت به این شکل است که اگر شما در سایت آنلاین و در دسترس باشید، قابلیت چت و گفتگوی آنلاین را برای بازدید کننده از سایت نشان داده می‌دهد و بازدید کننده می‌تواند بر روی گزینه چت یا گفتکوی آنلاین کلیک کرده و سوال خود را بپرسد.

نحوه کارکرد افزونه چت آنلاین وردپرس 

افزونه چت آنلاین وب سایت، افزونه‌ای است که به شخص این امکان را می‌دهد تا سایت خود را مجهز به قابلیت گفتگوی آنلاین کند. افزونه Crisp که افزونه خوبی برای چت آنلاین به حساب می‌آید هم نسخه رایگان دارد و هم نسخه پولی اما نسخه رایگان آن نیازهای شخص را برطرف می‌کند. این افزونه محیط زیبایی برای برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان سایت دارد و می‌تواند در افزایش تعامل فروشنده و خریدار نقش بسزایی داشته باشد. علاوه بر آن، افزونه چت آنلاین به شخص این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن آن به سایت خود، از قابلیت‌هایی همچون بازیابی صندوق ورودی، تیم فروش و پشتیبانی و منابع آموزش آنلاین استفاده کند. وجود این قابلیت‌ها در یک سایت بیشتر باعث جلب نظر بازدید کننده و مشتری می‌شود.

زمانی که افزونه کریسپ را در سایت خود نصب می‌کنید آیکونی در یک گوشه از وبسایت شما نمایش داده می‌شود که کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن، با شما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسد. موقعی که کاربر در افزونه چت آنلاین سوالی می‌پرسد پیام او در صندوق ورودی نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید به سوال او پاسخ دهید. به علاوه افزونه crisp live chat قابلیت‌های دیگری همچون ارسال پیام خودکار، ارسال فایل، ایجاد یادداشت، ارسال پیام صوتی و ارسال کردن ایموجی نیز دارد.

سوالی که ممکن است پرسیده شود این است که چرا از چت آنلاین وردپرس استفاده کنیم؟

همانطور که بیان کردیم زمانی که سایت مجهز به چت آنلاین باشد، مشتری می‌تواند از طریق آن سوال خود را راجع به محصول یا خدمات ارائه شده از شما بپرسد. مشتریان در زمانی که به سایت شما مراجعه می‌کنند جواب سوالات خود را می‌خواهند و اگر افزونه چت آنلاین وب سایت وجود نداشته باشد مشتری باید سوال خود را از طریق راه‌های ارتباطی دیگری بپرسد که پروسه‌ای زمان‌بر است و احتمال دارد موجب پشیمانی مشتری از خرید شود. پس به بیان بهتر افزونه crisp کمک می‌کند تا مشتری سوالات خود را درباره محصول و خدمات شما بپرسد و درباره خرید آن به سرعت تصمیم بگیرد. چت آنلاین سایت به نسبت دیگر ابزارهای ارتباطی قدیمی همچون ایمیل، تلفن، فرم تماس و شبکه‌های اجتماعی و غیره سرعت بیشتری دارد و همین امر موجب رضایت مشتریان می‌شود.

نسخه رایگان و پولی افزونه Crisp چه تفاوتی با هم دارند؟ 

چنانکه بیان نمودیم، افزونه کریسپ هم نسخه پولی دارد و هم نسخه رایگان. اما تفاوتی که در این دو نسخه وجود دارد این است که نسخته پولی برنامه کریسپ قابلیت تنظیم کردن به صورت سفارشی و کاستومایز سازی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که افزونه crisp را به هرشکلی که می‌خواهید برای سایت خود طراحی کنید. در حالی که نسخه رایگان برنامه کریسپ این قابلیت را ندارد. همچنین نسخه پولی امکانات بیشتر و متنوع‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد در صورتی که در نسخه رایگان برخی از امکانات غیرفعال است. همچنین تعداد نفراتی که می توانند پشتیبانی آنلاین را برای وب سایت شما انجام دهند در نسخه های رایگان و پولی متفاوت است. در نسخه رایگان فقط دو نفر و در نسخه های پولی بسته به پلنی که انتخاب می کنید تعداد پشتیبان متفاوت است .

مزیت‌های استفاده از افزونه Crisp و ویژگی های این افزونه 

مهم‌ترین مزیتی که استفاده از افزونه چت آنلاین دارد این است که بهترین و سریع‌ترین روش برای گفتگو با مشتریان است. افزونه crisp می‌تواند راهی باشد برای آن که در کوتاه‌ترین زمان پاسخ سوالات مشتریان و کاربران سایت خود را بدهید و به راحتی با آنان ارتباط برقرار کنید. کریسپ می‌تواند کار شما را در گردش نگهدارد، یعنی هم می‌توانید به مشتریان خود محصول یا خدمات بفروشید و هم با داشتن پشتیبانی، خدمات پس از فروش ارائه دهید.

دومین مزیتی که این افزونه دارد موجود بودن نسخه برنامه کریسپ هم برای موبایل و هم برای ویندوز است. درواقع برنامه کریسپ هم از سیستم عامل اندروید و هم از سیستم عامل IOS پشتیبانی می‌کند و به استفاده کنندگان این افزونه اجازه می‌دهد تا هم با موبایل خود و هم با کامپیوتر به این برنامه دسترسی داشته باشند.

استفاده از برنامه گفتگوی آنلاین موجب خواهد شد تا تجارت و کسب و کار شما رویکرد جدید و متفاوتی به خود بگیرد. تفاوت افزونه کریسپ با دیگر افزونه‌ها این است که جعبه‌های گفتگوی محدود در اختیار شما قرار نمی‌دهد و می‌توانید با آن به صورت نامحدود و رایگان گفتگو داشته باشید. به طور حتم خرید و استفاده از افزونه crisp پولی امکانات و قابلیت‌های بیشتری در اخیار شما می‌گذارد ولی نسخه رایگان آن نیز امکانات و قابلیت‌های خوبی دارد که کافی است.

افزونه چت آنلاین وب سایت چه قابلیت‌های مهمی دارد؟

افزونه crisp live chat این قابلیت را دارد که شما ساعات کار کردن خود را در قسمت داشبورد آن ذخیره و تنظیم کنید تا چت‌هایی خارج از آن ساعات نداشته باشید. دیگر قابلیت این افزونه این است که به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید بازدید کنندگان چه چیزی می‌نویسند. به عبارت دیگر از آنجایی که ممکن است کمی زمان ببرد تا مشتری سوال و درخواست خود را بنویسد، از طریق این قابلیت می‌توانید ببینید مشتری چی می‌نویسد تا سریعا پاسخ وی را بدهید.

قابلیت بعدی این افزونه، امکان دیدن بازدید کنندگان سایت است. در حقیقت این برنامه شما را قادر می‌سازد تا نام کامل، عکس، آدرس ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و مکان بازدید کننده را ببینید. قابلیت دیگری که برنامه crisp دارد باخبر نگه داشتن شماست. با استفاده از این افزونه می‌توانید حتی زمانی که آفلاین هستید نیز چت‌ها را در ایمیل خود مشاهده و یا آن که نوتیفیکشن‌ها را بر روی دستگاه خود دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق این برنامه پاسخ سوالات مشتریان خود را به صورت غیرمستقیم بدهید. به این صورت که از طریق ایمیل خود پاسخ بازدید کنندگان را ارسال کنید تا کریسپ پاسخ‌های شما را به ایمیل آنان بفرستد، البته در صورتی که آدرس ایمیل خود را ثبت کرده باشند. برنامه کریسپ علاوه بر آن که با آخرین ورژن وردپرس به خوبی سازگاری دارد، با تمام افزونه‌های آن نیز سازگار است.

حرف آخر

با خرید افزونه crisp و یا تهیه کردن آن به صورت آنلاین رویکرد تازه‌ای به کسب و کار خود بدهید و با این کار میزان رضایت مشتریان خود را بالا ببرید. هرچه تعامل شما با مشتریان بیشتر باشد، برند و نام سایت شما نیز بیشتر شناخته می‌شود.

در صورتی که قصد خرید نسخه پولی افزونه crisp را دارید، باید توجه کنید که خرید این افزونه فقط با کارت‌های اعتباری بین‌المللی نظیر ویزاکارت یا مسترکارت امکان‌پذیر خواهد بود. اگر این کارت‌ها را در اختیار ندارید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و خرید افزونه کریسپ را به کارشناسان ما بسپارید. درخواست شما در سریعترین زمان و با بهترین قیمت انجام خواهد شد.

درخواست خرید افزونه Crisp

در صورتی که اکنون قصد خرید افزونه کریسپ را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) آیا امکان لغو عضویت در این افزونه وجود دارد؟

بله. امکان لغو عضویت این افزونه وجود دارد ولی هزینه ماه جاری از حساب شما کسر خواهد شد.

2) کارمزد تهرانیکس برای خرید این افزونه چقدر است؟

کارمزد تهرانیکس بین 3 تا 5 درصد می باشد.

3) افزونه Crisp چیست؟

یک افزونه چت آنلاین است که امکان برقراری ارتباط با مخاطبین و مشتریان را در سایت های شخصی، استارتاپ ها و شرکت های بزرگ فراهم می سازد.

4) قیمت افزونه کریسپ چقدر است؟

هزینه افزونه کریسپ برای پلن Pro ماهیانه 25 دلار و برای پلن Unlimited ماهیانه 95 دلار می باشد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.