منو
خانه 4 برنامه نویسان و طراحان گرافیک 4 خرید اکانت پریمیوم Freepik

خرید اکانت پریمیوم Freepik

با بهترین آبجکت ها و متریال طراحی کنید

Freepik یک پلتفرم آنلاین بسیار مفید برای طراحان گرافیک به شمار می‌رود. این پلتفرم به آن‌ها امکان می‌دهد تا به انواع تصاویر با کیفیت بالا، فایل‌های PSD و دیگر انواع تصاویر دسترسی پیدا کنند. این پلتفرم از فیلترهای متنوعی مانند دسته بندی‌های متفاوت همچون طبیعت، انیمیشن، نقاشی، لوگو، … به منظور جستجوی کارآمدتر برخوردار است. در حقیقت می‌توان Freepik را منبعی عالی از پشتیبانی گرافیکی دانست که به اتمام پروژه‌های خلاقانه کمک فراوانی خواهد کرد. برای استفاده از همه فایل ها و امکانات فری پیک نیاز به تهیه اشتراک این وب سایت دارید.
اشتراک فری پیک به صورت ماهانه و سالانه می‌باشد و برای فعال سازی آن نیاز به پرداخت در درگاه‌های بین‌المللی مانند ویزاکارت یا مسترکارت خواهید داشت.
برای فعال سازی اکانت خود می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان به دنیای بی‌انتهای تصاویر گرافیکی دسترسی داشته باشید.

مراحل خرید اکانت پریمیوم Freepik

ایجاد اکانت در سایت Freepik

پرداخت هزینه ریالی پلن مورد نظر

اکانت شما فعال شد !

آشنایی با فری پیک

Freepik ساخته شده تا کاربران تجربه‌ی بسیار دلپذیری در طراحی و استفاده از تصاویر داشته باشند. در حال حاضر این وبسایت ترافیکی معادل 1300 میلیون بار دانلود را به خود اختصاص داده است. Freepik در بین هزار شرکت اروپایی رتبه‌ی بیست و سوم از نظر سرعت رشد را دارا می‌باشد. این پلتفرم از دو ابزار اصلی بهره مند است:

Flaticon: که به عنوان بزرگترین منبع یا پایگاه داده‌ی آیکون‌های قابل تنظیم رایگان شناخته می‌شود.   

Slidesgo: این ابزار از کاتالوگی گسترده حاوی مضامین جذاب برای اسلایدها و همچنین از الگوهای متعددی برای پاورپوینت بهره مند است. Slidesgo قابلیت تنظیم بر اساس نیازهای کاربر را نیز داراست.

Freepik اصلیتی اسپانیایی دارد. این پلتفرم در سال 2010 تأسیس شد و در سال 2011 آغاز به کار کرد. بنیانگذاری Freepik با ایده‌ی ایجاد یک وبسایت با منابع گرافیکی برای طراحان، آژانس‌های بازاریابی و توسعه دهندگان آغاز شد. این شرکت از طبقه بندی محتوای شخص ثالث به تولید و توزیع محتوا برای طراحی کاربران تبدیل شد. به همین ترتیب مدلی ایجاد شد که منابع درآمد و نحوه‌ی عملکرد آن‌ را تغییر داد.

در مجموع می‌توان گفت Freepik‌ کلکسیونی از منابع طراحی شامل عکس‌های آرشیوی (stock photos)، گرافیک برداری (vector) و فایل‌های PSD است. عکس‌های آرشیوی به گروهی از عکس‌ها گفته می‌شود که کاربردها و مصارف خاصی را دارا هستند. هدف از این نوع عکس‌ها در حقیقت تهیه‌ی یک بانک عکس است تا فیلمسازان، طراحان و دیگر کاربران به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. می‌توان گفت مهم‌ترین خصوصیت عکس‌های آرشیوی امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. بدین معنی که با استفاده از این عکس‌ها دیگر نیازی به استخدام عکاس وجود ندارد. عکس‌های آرشیوی غالباً در گروه‌های مشخصی دسته‌بندی می‌شوند. گرافیک برداری به عنوان روشی در تولید و ذخیره‌ی فایل‌های تصویری کامپیوتری تعریف می‌شود که در آن تصاویر در قالب مجموعه‌ای از مشخصات هندسی مانند نقاط، منحنی‌ها، خطوط و چند ضلعی‌ها ذخیره می‌گردد. فایل‌های PSD که مخفف عبارت ‘Photoshop Document’‌ است، گروه دیگری از تصاویر موجود در پلتفرم Freepik را تشکیل می‌دهند. این فایل‌ها مربوط به اپلیکیشن Adobe Photoshop‌ بوده و از امکان ویرایش برخوردار است. یک فایل PSD قادر به نگهداری 30 هزار پیکسل است و سایز فایل می‌تواند تا 2 گیگابایت باشد. ناشران، طراحان گرافیک و بسیاری از متخصصان دیگر از این دسته فایل‌ها برای نهایی کردن پروژه‌های خود استفاده می‌نمایند.

 

 

 

Freepik چطور کار می‌کند؟

به طور کلی زمانی که نسبت به جستجوی فایل تصویری مورد نظرمان اقدام می‌کنیم، اغلب از وبسایت‌های زیادی بازدید می‌نماییم تا بتوانیم بهترین آیتم موجود را انتخاب کنیم. Freepik این کار را به روش سازمان‌یافته و سریع انجام می‌دهد. در حقیقت این پلتفرم از صفحات وب که دارای منابع گرافیکی هستند بازدید نموده و نتایج را بر اساس کیفیت فهرست می‌نماید.

نحوه‌ی استفاده از Freepik

برای استفاده از Freepik تنها لازم است پس از ورود به صفحه‌ی اصلی این پلتفرم، کلمه یا عبارت کلیدی مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنیم. سپس در بخش پایین قسمت جستجو قادر به دیدن نتایج خواهیم بود. کلمه یا عبارت مورد جستجو می‌تواند به زبان انگلیسی باشد. برخی از نتایج جستجو به عنوان جدیدترین و یا محبوب‌ترین برچسب گذاری شده‌اند. در صورت نیاز می‌توانیم با استفاده از فیلترهای گوناگون نتایج جستجو را محدودتر کنیم.

برای انتخاب تصویر کافی‌ست روی آن کلیک کنیم. در صفحه‌ی بعدی لینک دانلود مربوط به تصویر انتخاب شده مشاهده خواهد شد. این قسمت با عبارتی با عنوان ‘It is free license with the attributions’ همراه است و بدین معناست که به هنگام استفاده از آن تصویر در هر پروژه‌ای می‌بایست نام فردی که آن‌ را بارگذاری کرده ذکر شود.

چنان‌چه مایل به استفاده از مجموعه عکس‌های موجود در این پلتفرم باشید، می‌توانید گزینه‌ی مورد نظر خود را بر اساس دسته‌بندی‌ها انتخاب نمایید. هر کدام از گزینه‌ها را که انتخاب می‌کنید می‌بایست آن‌ را با کلیدواژه‌ی مورد نظر خود مشخص نمایید. پروسه‌ی دانلود عکس نیز همانند دانلود تصاویر است.

اگر طراح گرافیک هستید و یا کاربری که در پروژه‌های خود از منابع بصری زیادی استفاده می‌کند، به شدت به Freepik‌ علاقه‌مند خواهید شد. یکی از بارزترین خصوصیات این پلتفرم ارائه‌ی تصاویر با کیفیت بسیار بالا می‌باشد.

اکانت پریمیوم Freepik

اکنون که کمی بیشتر از پلتفرم Freepik آگاهی دارید می‌توانید هر زمانی که برای تکمیل پروژه‌های خود به طرح و عکس نیاز دارید، از امکانات و ابزارهای این وبسایت استفاده نمایید. ابزارهای موجود در Freepik‌ بسیار ایده آل و کاربردی بوده و قطعاً قادر خواهید بود گزینه‌ی مورد نظر خود را با استفاده از آن‌ها بیابید.

در صورتی که مایل به استفاده از منابع گسترده‌تری از پلتفرم Freepik هستید لازم است اکانت پریمیوم آن‌را خریداری کنید. مانند تمامی وبسایت‌های خارجی دیگر، خرید محصولات، خدمات و یا پرداخت هزینه‌ی اکانت می‌بایست از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت انجام گیرد. برای برخورداری از این اکانت می‌توانید با همکاران ما در تهرانیکس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن قادر به استفاده از امکانات گسترده‌ی پلتفرم Freepik شوید.

درخواست خرید اکانت پریمیوم فری پیک

در صورتی که اکنون قصد خرید اکانت freepik را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) قیمت اکانت فری پیک چقدر است؟

قیمت اکانت بسته به ریجن اکانت متفاوت می باشد.

2) خرید اکانت به صورت اختصاصی است یا اشتراکی؟

اکانت های ارائه شده در تهرانیکس به صورت اختصاصی است و روی ایمیل شخصی شما فعال می شود.

3) محدودیت دانلود در اکانت پرمیوم فری پیک چقدر است؟

با داشتن اکانت پرمیوم شما می توانید 100 دانلود در روز داشته باشد.

4) امکان فعالسازی اکانت روی چند دستگاه وجود دارد؟

شما می توانید اکانت را فقط روی یک دستگاه لاگین کنید.

5) طرح های گرافیکی فری پیک شامل چه بخش هایی می شود؟

لوگو، موکاپ، بروشور، بک گراند، آرت‌ ورک، بنر و پوستر، کارت ویزیت، اینفوگرافیک.

 

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.