منو

خرید اکانت Moz Pro

از ابزارهای جهانی برای سئو استفاده کنید

MOZ Pro یک نرم افزار و در حقیقت یک مجموعه‌ی ابزار کامل در جهت بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو است که توسط کمپانی MOZ طراحی شده است. این نرم افزار به شما در زمینه‌ی رتبه‌بندی برتر و رؤیت‌پذیری بیشتر توسط موتورهای جستجو کمک خواهد کرد. کمپانی MOZ توسط راند فیشکین (Rand Fishkin) در سال 2004 میلادی تأسیس گردید و در ابتدا SEOmoz نام گرفت. این شرکت در آغاز به عنوان یک وبلاگ و یک انجمن آنلاین فعالیت می‌کرد که در آن برخی از اولین متخصصان سئو در جهان ایده‌ها و نتایج تحقیقات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتند.

MOZ Pro با ممیزی مطالب موجود در صفحات و توصیه‌هایی در جهت بهینه‌سازی آن‌ها، اطمینان حاصل خواهد کرد که از حداکثر پتانسیل رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر برخوردار هستید. لینک‌ها عنصری مهم در بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو به شمار می‌روند. این نرم افزار آنلاین شما را در یافتن لینک‌های جدید و به حداکثر رساندن تأثیر آن‌هایی که هم اکنون مورد استفاده قرار داده‌اید یاری خواهد کرد. در نهایت و به زبان ساده می‌توان گفت MOZ Pro تمامی پیچیدگی‌های سئو را از میان برداشته و سئو را تبدیل به فرآیندی قابل انجام و نتیجه بخش خواهد کرد.

مراحل خرید اکانت MozPro

ارسال آدرس و اطلاعات لازم

پرداخت هزینه ریالی معادل ارزی

کمپین تبلیغاتی شما فعال شد !

سئو چیست؟

آشنایی با سئو و کابرد Moz در سئو

به منظور آشنایی با نرم افزار MOZ ابتدا لازم است به طور مختصر به مفهوم سئو بپردازیم.

سئو (SEO) که به جای عبارت ‘Search Engine Optimization’ استفاده می‌شود، در حقیقت هنر و دانش متقاعد کردن موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو است که محتوای وبسایت شما را به عنوان محتوای انتخابی متناسب با جستجوی کاربر به وی نمایش دهند. بنابراین سئو به معنی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو تعریف می‌گردد. اگر می‌خواهید موتورهای جستجو محتوای شما را به کاربر توصیه کنند، می‌بایست مواردی که در ادامه آمده است را انجام دهید:

  • مطمئن شوید که موتورهای جستجو نسبت به شما و فعالیتی که انجام می‌دهید شناخت کافی دارند.
  • به قدری در تولید محتوا و عملکرد دیجیتال خود خوب عمل کنید که موتورهای جستجو در پیشنهاد دادن شما به کاربران متقاعد شوند.
  • از قابل دسترس بودن محتوای خود اطمینان حاصل نمایید.

اینکه رتبه‌ی شما در صفحه‌ی نتایج جستجو چقدر بالا باشد و اینکه موتورهای جستجو چند وقت یکبار محتوای شما را به نمایش بگذارند، کاملاً مبتنی بر عملکرد شماست. در اصل باید گفت موتورهای جستجو محتوایی را به کاربر پیشنهاد می‌کنند که آن‌را برترین در نوع خود تلقی کنند.

بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو، ارزشمندترین نوع ترافیک که به ترافیک ارگانیک (organic traffic) نیز مشهور است را به سمت وبسایت شما جذب می‌نماید. این ترافیک کاملاً رایگان است. در این حالت بابت به نمایش گذاشتن محتوای خود در صفحه‌ی نتایج جستجوی یکی از موتورهای جستجو هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. زمانی که کاربر بر محتوای شما کلیک کرده و از سایت شما بازدید می‌نماید و برای این بازدید به گوگل یا هر کدام از موتورهای جستجو هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. و این به طور خلاصه دقیقاً دلیل اهمیت سئو تعریف می‌شود.

موتورهای جستجو از ربات‌ها برای جستجو و به اصطلاح کرال صفحات استفاده می‌کنند. این ربات‌ها از سایتی به سایت دیگر می‌روند، اطلاعات مربوط به آن صفحات را جمع آوری کرده و در فهرست و یا همان ایندکس (index) قرار می‌دهند. می‌توانید ایندکس را شبیه به یک کتابخانه‌ی بزرگ در نظر بگیرید که در آن کتابدار می‌تواند به شما برای یافتن کتاب مورد نظرتان که در این‌جا همان صفحه‌ی وب است کمک کند. در مرحله‌ی بعد، الگوریتم‌ها صفحات داخل ایندکس را آنالیز کرده و با در نظر گرفتن صدها فاکتور و مشخصه ترتیب نمایش صفحات وب را در صفحه‌ی نمایش نتایج جستجو تعیین می‌نمایند.

سئو به عنوان یک بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید، چرا که هر روزه میلیاردها جستجو غالباً با اهداف تجاری و یافتن خدمات و محصولات توسط کاربران انجام می‌گیرد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، جستجو منبع اصلی ترافیک ارگانیک و در نتیجه موفقیت بیشتر در دنیای دیجیتال مارکتینگ به حساب آمده و در تکمیل شدن دیگر کانال‌های بازاریابی نیز مفید خواهد بود.

خرید اکانت MozPro

آیا می‌دانید چگونه افرادی به جستجوی محصولات یا خدمات شما می‌پردازند؟ آگاهی از کلمات و پرسش‌هایی که کاربران از طریق آن‌ها جستجوی خود را انجام می‌دهند در ایجاد محتوای باکیفیت بسیار مؤثر خواهد بود. از طریق MOZ Pro می‌توانید کلمات کلیدی را به صورت دقیق و استراتژیک هدف قرار دهید. از طرف دیگر می‌توانید لیست کلمات کلیدی خود را ذخیره کرده و در صورت نیاز بروز رسانی‌های مد نظرتان را بر آن‌ها انجام دهید.

MOZ Pro از ابتدایی‌ترین مرحله‌ی فرآیند سئو که تعیین کلمات کلیدی مناسب است تا پیشرفته‌ترین مراحل را همراه کاربر خواهد بود. این نرم‌افزار داده‌ها را برای شما رمزگشایی خواهد کرد، بنابراین دیگر مجبور به این کار نخواهید بود. این نرم افزار با استفاده از معیارهای سئو با کیفیت‌ترین داده‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

موفقیت در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو زمان بر و اساساً چالش برانگیز است. به ویژه هنگامی که برای انجام هر بخش ملزم به استفاده از چندین ابزار و محصول باشید. استفاده از مجموعه‌ی ابزار MOZ Pro برای شما امکان صرفه جویی در زمان و تسهیل فرآیند را ایجاد می‌نماید. این ابزار از طریق آنالیز داده‌ها به شما امکان می‌دهد تا بر روی تطبیق استراتژی خود در جهت رسیدن به نتیجه‌ی مد نظرتان تمرکز کنید.

حال که با اهمیت بازاریابی دیجیتال و مزیت‌های نرم افزار MOZ Pro در جهت موفقیت در این عرصه آشنا شدید، چنانچه علاقه‌مند به برخورداری از این نرم افزار هستید لازم است نسبت به خرید اکانت MOZ اقدام نمایید. پرداخت هزینه‌ی این اکانت از طریق کارت‌های اعتباری بین‎المللی مسترکارت یا ویزاکارت امکان‌پذیر بوده و می‌توانید در صورت نیاز آن‌ را تمدید نمایید. در صورتی که مایل به برخورداری از این اکانت هستید می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و با همکاران ما در تهرانیکس تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید.

درخواست خرید Moz pro

در صورتی که اکنون قصد خرید اکانت Moz pro دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) امکان تمدید اکانت ماز پرو وجود دارد؟

بله. شما می توانید در خواست خود را در مجموعه تهرانیکس ثبت کنید تا در سریعترین زمان و با بهترین قیمت اکانت شما تمدید شود.

2) آیا امکان استفاده از اکانت ماز برای دامنه IR وجود دارد؟

با توجه به تحریم‌ها، امکان ایجاد کمپین در اکانت ماز پرو برای دامنه IR وجود ندارد.

3) آیا امکان خرید اکانت ماز پرو با هزینه کمتر وجود دارد؟

بله. اگر شما پلن های خود را به صورت سالیانه خریداری کنید، شامل تخفیف می شوید.

4) کاربرد ماز پرو چیست؟

سئوکاران و وبمستر ها از اکانت ماز برای تحقیق و رهگیری کلمات کلیدی، لینک سازی و بهبود وضعیت بهینه سازی و مانیتور کردن سایت خود استفاده می کنند.

5) امکان استفاده از اکانت ماز برای دامنه IR وجود دارد؟

خیر. متاسفانه بدیل تحریم ها قابلیت ساخت کمپین در اکانت ماز پرو برای دامنه IR موجود نیست. با این حال می‌توان از سایر امکانات اکانت ماز برای تحلیل بک لینک سایت ‌ها، پیگیری رتبه سایت با کلمه کلیدی ‌های مختلف، بررسی ارورهای وب ‌سایت و… برای همه دامنه ‌ها استفاده نمود.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.