منو
خانه 4 برنامه نویسان و طراحان گرافیک 4 خرید مستقیم هاست از Hetzner

خرید مستقیم هاست از Hetzner

هاست hetzner را از شرکت اصلی خرید کنید !

اگر صاحب یک کسب و کار دیجیتال و یا حتی یک وبسایت ساده هستید، برخورداری از یک هاست قابل اطمینان و پایدار از اهمیت فراوانی برخوردار است. چنانچه هاست مناسبی نداشته و در نتیجه وبسایت‌تان دائماً از دسترس خارج گردد، کسب و کار شما با مشکل مواجه خواهد شد. بنابراین انتخاب شرکت هاستینگ بسیار حائز اهمیت به شمار می‌رود.

شرکت هتزنر با نام کامل ‘Hetzner Online GmbH’ با برخورداری از صدها هزار سرور در حال کار، به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای دیتا سنتر در اروپا به حساب می‌آید. برای آشنایی با هاست‌های هتزنر این مقاله را مطالعه کنید و برای سفارش پلن‌ها و امکانات متفاوت می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید .

مراحل خرید هاست از Hetzner

انتخاب پلن مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

اکانت شما فعال شد !

با Hetzner بیشتر آشنا شوید

از چهار دیتا سنتر عظیم در آلمان، فنلاند و ویرجینای ایالات متحده برخوردار است. علاوه بر این، این شرکت در پروژه‌ی Cinia C-Lion1 که هلسینکی و روستوک آلمان را با یک کابل فایبرگلاس زیردریایی به طول 1100 کیلومتر به یکدیگر متصل می‌سازد نیز سرمایه‌گذاری کرده است. این کابل اتصالی پر سرعت بین دیتا سنتر مستقر در آلمان و دیتا سنتر مستقر در فنلاند را فراهم می‌کند.

هتزنر از زمان تأسیسش تا کنون محصولات هاستینگ قدرتمند و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات قابل اعتماد را به انواع مشتریان خود ارائه داده است. Hetzner با ترکیب نقاط قوت خود در فناوری نوآورانه، قیمت‌های مناسب، پشتیبانی قابل قبول و محصولات و خدمات انعطاف پذیر به مشتریان موفق شده تا بازار خود را در داخل و خارج از آلمان و حتی اروپا گسترش دهد. هتزنر برای ارائه‌ی محصولات خود از برترین متخصصین نرم‌افزار و سخت‌افزار استفاده می‌کند. مشتریان این شرکت می‌توانند از خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی برخوردار شوند.

انواع محصولات و خدمات Hetzner

  • Dedicated Hosting (هاستینگ اختصاصی)

EX-Line، AX-Line، PX-Line، SX-Line، Dell و Apple تشکیل دهنده‌های زیرمجموعه‌ی هاستینگ اختصاصی هتزنر هستند و قیمت آن‌ها از حدود 41 یورو تا 190 یورو متغیر می‌باشد.

  • Cloud Hosting

یکی دیگر از محصولات هتزنر را Cloud تشکیل می‌دهد که حداقل قیمت آن 3 یورو است.

  • Colocation Racks

یکی دیگر از محصولات و خدماتی که هتزنر ارائه می‌دهد، Colocation Rack است و قیمت آن از 119 یورو شروع می‌شود. اما Colocation اساساً چیست؟

یک دیتا سنتر کولوکیشن که اغلب به عنوان ‘Colo’ نیز شناخته می‌شود، هر مرکز داده یا همان دیتا سنتر بزرگی است که rack space را برای سرورها یا سایر تجهیزات شبکه به اشخاص ثالث اجاره می‌دهد. Colo یک سرویس بسیار محبوب برای مشاغلی است که ممکن است از دیتا سنتر خاص خود بهره‌مند نبوده ولی مایلند از تمامی مزایا برخوردار گردند. اصطلاح colocation برای چندین جنبه از این نوع دیتا سنتر به کار گرفته شده است. اول اینکه اصطلاح ذکر شده به این موضوع اشاره دارد که سرورها و سایر تجهیزات بسیاری از شرکت‌های مختلف در یک دیتا سنتر همزمان قرار دارند. همچنین به این مفهوم اشاره می‌کند که یک شرکت می‌تواند تجهیزات خود را در مکان‌های مختلف قرار دهد. شرکت ممکن است در سه یا چهار دیتا سنتر مختلف سرورهایی داشته باشد. این موضوع برای شرکت‌هایی که ردپای جغرافیایی بزرگی دارند مهم است، چرا که شرکت می‌بایست از وجود سیستم‌های کامپیوتری در نزدیکی دفاتر فیزیکی خود مطمئن باشد.

  • Shared Hosting (هاستینگ اشتراکی)

هاستینگ اشتراکی هتزنر یکی دیگر از خدمات این شرکت به شمار می‌رود. سطح ابتدایی این هاستینگ برای وبسایت‌های ساده‌ای که با قالب وردپرس طراحی شده‌اند مناسب است. قیمت این محصول از حدود 2 یورو شروع می‌شود.

  • Storage Box

Storage Boxها گروه دیگری از محصولات هتزنر هستند و دارای انواع متفاوت می‌باشند: BX11، BX21، BX31 و BX41. حداقل قیمت محصولات این گروه 3.45 یورو و حداکثر آن‌ها در حدود 44 یورو است.

  • Internet Domain

ارائه‌ی Domain یا همان دامنه‌ی اینترنتی، یکی دیگر از خدماتی است که هتزنر پوشش می‌دهد. از میان گستره‌ی عظیمی از دامین‌هایی که هتزنر پیشنهاد می‌دهد، می‌توانید نامی را انتخاب کنید که همیشه رویای آن‌را داشته‌اید. قیمت دامین‌هایی که Hetzner ارائه می‌دهد از حدود 9 یورو شروع می‌شود.

چرا هتزنر؟

استفاده از محصولات و خدامت هتزنر مزیت‌های فراوانی دارد که در ادامه فقط به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها به طور خلاصه اشاره خواهیم کرد.

  • هتزنر برای غالب سرورهای اختصاصی که ارائه می‌دهد، هزینه‌ای به عنوان هزینه‌ی اولیه دریافت نمی‌کند.
  • پنل مدیریتی که شرکت هتزنر به کاربران خود ارائه می‌دهد، بسیار کامل و در نوع خود مثال زدنی است.
  • سرورهای Cloud هتزنر دارای هزنیه‌ی راه‌اندازی اولیه نیستند.
  • چنانچه یک سرور اختصاصی از هتزنر تهیه کنید، می‌توانید یک هفته آن‌ را تست کنید و در صورت عدم رضایت می‌توانید آن‌ را مرجوع نمایید.

خرید هاست از هتزنر

همانطور که ذکر شد، شرکت Hetzner یکی از بزرگترین شرکت‌های دیتا سنتر در جهان به حساب می‌آید. این شرکت با ارائه‌ی خدمات و محصولات با کیفیت و همچنین سیستم پشتیبانی قدرتمند، همواره به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان هاست، سرور و … شناخته شده است. اما همانطور که می‌دانید برای خرید هر کدام از محصولات هتزنر می‌بایست پرداخت‌های ارزی انجام دهید. در صورتی که قصد خرید محصولات شرکت هتزنر را داشته باشید، می‌توانید با تهرانیکس تماس گرفته، سفارش خود را ثبت کرده و تنها معادل ریالی مبلغ آن‌ را پرداخت نموده تا در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

درخواست خرید هاست از Hetzner

در صورتی که اکنون قصد خرید هاست از هتزنر را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) آیا پرداخت در سایت هتزنر با اکانت شخصی ما انجام می شود؟

بله. تمامی پرداخت ها در پنل کاربری هتزنر شما انجام می شود.

2) امکان تمدید سرویس در تهرانیکس وجود دارد؟

بله شما می توانید درخواست خود را به ما بسپارید تا سرویس مورد نظر شما تمدید شود.

3) امکان مرجوعی سرویس خریداری شده در هتزنر وجود دارد؟

چنانچه یک سرور اختصاصی از هتزنر تهیه کنید، می ‌توانید یک هفته آن ‌را تست کنید و در صورت عدم رضایت می‌ توانید آن ‌را مرجوع نمایید.

4) امکان خرید چه سرویس هایی از هتزنر وجود دارد؟

شما می توانید تمامی سرویس های هتزنر را از طریق تهرانیکس خریداری کنید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.