منو

خرید هاست خارجی

هاست خارجی را از مبدا خریداری کنید

هنگامی که قصد راه‌اندازی کسب و کاری در دنیای واقعی را دارید، به منظور ذخیره، فروش محصولات، ارائه‌ی خدمات، … به مکانی فیزیکی نیاز دارید. ایجاد کسب و کار در دنیای مجازی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ در دنیای مجازی هنگام ایجاد وبسایت کسب و کار خود به فضایی برای مواردی که پیش‌تر ذکر شد احتیاج دارید.

هنگام راه اندازی مشاغل آنلاین، فایل‌ها، تصاویر و HTML ها هستند که وبسایت شما را تشکیل می‌دهند. طبیعتاً این پرونده‌ها فضایی را اشغال خواهند کرد و به مکانی برای زندگی و دیده‌شدن نیاز خواهند داشت. شما می توانید هاست مورد نظر خود را از شرکت های واسطه داخلی تهیه کنید یا اینکه به طور مستقیم آن را از شرکت‌های خارجی ارائه دهنده خدمات میزبانی وب خریداری نمایید. خرید مستقیم از شرکت های مبدا علاوه بر اینکه هزینه‌های کمتری برای شما دارد کنترل و اداره کامل Host را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین می توانید با صرف بودجه بالاتر بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات هاست در سطح جهانی را برای وب سایت خود خریداری کنید. برای خرید می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و با بهترین نرخ Host مورد نظرتان را خریداری نمایید .

برترین شرکت های ارائه دهنده Host

Siteground.com

interserver.net

Bluehost.com

hetzner.com

انتخاب شرکت ارائه دهنده‌ی وب هاستینگ  

چگونه مناسب‌ترین شرکت را انتخاب کنیم؟

اما چطور و از کدام تأمین کننده هاست تهیه کنیم؟ هنگام انتخاب ارائه دهنده‌ی هاست در نظر گرفتن انواع مختلف خدمات هاستینگ ارائه شده از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مرحله چند نکته وجود دارد که تعیین کننده‌ی پاسخ پرسش مطرح شده خواهد بود:

  • چه نوع وبسایتی ایجاد می‌کنید؟ تجارت الکترونیک، وبلاگ، …
  • بر اساس نوع وبسایت، پهنای باند مورد نیاز برای راه اندازی وبسایت شما چقدر است؟
  • آیا می‌توانید آدرس‌های ایمیل برای دامنه‌ی خود ایجاد کنید؟
  • کدام یک از خدمات هاستینگ در دسترس است؟

پهنای باند

اولین کاری که می‌بایست به هنگام خرید یک وب هاستینگ انجام دهید ارزیابی فضای دیسک و پهنای باند است. چنانچه سایت شما شامل تعداد زیادی از آیتم‌های گرافیکی، صفحات متعدد و بازدید زیاد است، به پهنای باند مناسب و فضای زیادی نیاز خواهید داشت.

سازگاری

ممکن است هنگام جستجوی یک ارائه دهنده‌ی هاستینگ این نکته را نادیده بگیرید: نوع سیستم عامل‌هایی که پشتیبانی می‌کند. به خاطر داشته باشید که قرار نیست سیستم عامل خود را عوض کنید. بنابراین باید بررسی کنید که آیا از سیستم عامل شما پشتیبانی می‌شود یا خیر.

قابل اطمینان بودن

قابل اطمینان و در دسترس بودن به هنگام انتخاب ارائه دهنده‌ی هاستینگ نکات مهمی تلقی می‌شوند. میزان در دسترس بودن برترین شرکت‌های وب هاستینگ معادل 98 یا 99 درصد است و به آن‌ها ‘Uptime’ گفته می‌شود. اگرچه مطرح کردن چنین ادعاهایی کار ساده ای است، بنابراین مطمئن شوید که ارائه دهنده‌ی مورد نظر شما تا چه اندازه به مواردی که ذکر کرده عمل می‌کند.

امنیت

امنیت نیز به عنوان یکی دیگر از موارد بسیار ضروری و مهم به هنگام انتخاب شرکت وب هاستینگ قلمداد می‌شود. انتخاب بدون آگاهی از ویژگی‌های امنیتی موجود اشتباه بزرگی خواهد بود.

انواع وب هاستینگ

Shared Hosting

Shared Hosting رایج‌ترین نوع وب هاستینگ است و برای اکثریت مشاغل آنلاین مناسب به نظر می‌رسد. با این نوع از وب هاستینگ چندین مشتری فضای ذخیره سازی را در یک سرور قدرتمند به اشتراک می‌گذارند. Shared Hosting از چندین مزیت برخوردار است:

  • مقرون به صرفه بودن: به اشتراک گذاری فضای سرور یا همان Shared Hosting بسیار ارزان‌تر از اجاره‌ی کل آن است.
  • سهولت استفاده: سرور شما پیکربندی شده و به خوبی سازمان‌یافته است. استفاده از آن آسان بوده و شرکت تأمین کننده تمامی به روز رسانی‌های امنیتی را برای شما انجام خواهد داد.

Dedicated Hosting

Dedicated Hosting یا هاستینگ اختصاصی به جای اشتراک فضا، سرور را به یک مشتری مشخص اختصاص می‌دهد. از مزایای این نوع از هاستینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفارشی سازی: می‌توانید نرم افزار و سخت افزار را متناسب با نیازهای خود شخصی سازی کنید.
  • منابع نامحدود: از آنجا که سرور را با کسی به اشتراک نمی‌گذارید، فضای ذخیره سازی کاملاً متعلق به شما خواهد بود.
  • کنترل کامل: می‌توانید تنظیمات را به دلخواه خود پیکربندی نمایید.

VPS Hosting

Virtual Private Server که به اختصار VPS خوانده می‌شود، نوع دیگری از هاستینگ است که تمامی ویژگی‌های یک سرور اختصاصی را شامل می‌شود، اما قیمت آن تقریباً معادل نوع Shared محاسبه می‌گردد. برخی از مهم‌ترین دلایل مناسب بودن این نوع از هاستینگ در ادامه آمده است:

  • کاربران منابع موجود در حساب هاستینگ VPS خود را تضمین می‌کنند؛ بدین معنی که حساب شما همیشه مقدار مشخصی CPU، RAM و فضای دیسکی را که انتخاب کرده اید صرف نظر از کار سایر کاربران در سرور، به شما اختصاص می‌دهد. این امر باعث ایجاد ثبات و عملکرد بهتر وبسایت شما خواهد شد.
  • به دلیل اینکه سیستم عامل را با هیچ کاربر دیگری به اشتراک نمی‌گذارید، امنیت بیشتری برای پرونده‌های شما ایجاد خواهد شد.

تفاوت Shared و VPS چیست؟

کاربران هاستینگ Shared یا همان مشترک، تمامی منابع موجود در سرور وبسایت‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. هیچ تضمینی برای RAM یا CPU با این نوع از هاستینگ وجود ندارد. هاستینگ Shared همچنین دسترسی کامل روت به سرور را فراهم نمی‌کند، بر خلاف هاستینگ VPS که به کاربران دسترسی کامل به روت به منظور اجرای دستورات و تغییرات پیکربندی داده می‌شود.

Cloud Hosting

Cloud Hosting یا هاستینگ ابری در میان تمامی انواع هاستینگ اغلب به عنوان مطمئن‌ترین شناخته می‌شود. به جای اتکا به فضای دیسک یک سرور، این هاستینگ قدرت خود را از چندین منبع گرفته و از همین طریق امکان خرابی وبسایت را به کمترین حد ممکن می‌رساند. سایر مزایای این نوع از هاستینگ عبارتند از:

  • مقیاس پذیری: هر زمانی که مایل باشید می‌توانید به فضای ابری خود اضافه کنید.
  • پهنای باند بی اندازه: با این سرویس نیازی به نگرانی از خراب شدن سایت خود به دلیل مشکلات و خرابی‌های سرور وجود نخواهد داشت.

WordPress Hosting

هاستینگ وردپرس (WordPress) به سرویسی گفته می‌شود که برای اجرای وردپرس و پاسخگویی به عملکرد و نیازهای امنیتی آن بهینه سازی شده است. ویژگی‌های این سرویس می‌توانند شامل به‌روزرسانی خودکار و نصب آخرین نسخه باشند. وردپرس پر کاربردترین سیستم تولید و مدیریت محتوا (CMS) در جهان است که تمامی انواع کسب و کارها، از کوچک تا بزرگ، و حتی وبلاگ نویسان نیز از آن استفاده می‌نمایند. وردپرس با هدف منعطف بودن و مقیاس‌پذیری در سیستم عامل‌های مختلف طراحی شده است. با هزاران موضوع و افزونه‌ی قابل تنظیم در دسترس، این سیستم مدیریت محتوا در عرض چند دقیقه، حتی توسط کاربران بدون تجربه نیز می‌تواند نصب و فعال گردد.

شرکت‌های ارائه دهنده‌ی وب هاستینگ  

Interserver.net

InterServer که فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کرده، به عنوان یکی از برترین و بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی وب هاستینگ شناخته می‌شود. خدمات این شرکت متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است؛ از فریلنسرها گرفته تا شرکت‌های بسیار بزرگ بین‌المللی. این شرکت با بهره‌مندی از محصولات و خدمات مبتکرانه، تیمی حرفه‌ای و پشتیبانی شبانه‌روزی یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان انواع مشابه خود به شمار می‌رود.

siteground.com

این وبسایت که از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از موفق‌ترین و خوشنام‌ترین وبسایت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات وبسایت به شمار می‌آید. SiteGround در حقیقت یک هلدینگ از شرکت‌های ثبت شده در ایالات متحده‌ی امریکا، انگلستان، بلغارستان و اسپانیا است.

Bluehost.com

Bluehost یک شرکت وب هاستینگ متعلق به ‘Endurance International Group’ است و در سال 2003 میلادی تأسیس شده است. این شرکت را می‌توان یکی از بزرگترین‌ها در نوع خود دانست. Bluehost در مجموع بیش از 2 میلیون دامنه را میزبانی می‌کند. Bluehost سرویس‌های متفاوتی اعم از Shared، VPS، Dedicated و WordPress را ارائه می‌دهد.

از دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات وب هاستینگ می‌توان به ‘FASTCOMET’، ‘HOST ARMADA’، ‘HostGator’، … اشاره کرد.

درخواست خرید هاست خارجی

در صورتی که اکنون قصد خرید هاست خارجی دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) هاست ویندوز بهتر است یا هاست لینوکس؟

هاست لینوکس برای سایت ‌های php و هاست ویندوز برای سایت ‌های asp مناسب تر است.

2) قیمت هاست خارجی چقدر است؟
با توجه به سخت افزار مد نظر قیمت هاست ها متفاوت می باشد.
3) امکان خرید از تمامی شرکت‌ های ارائه دهنده ‌ی خدمات وب هاستینگ وجود دارد؟

بله. تهرانیکس امکان خرید هاست از تمامی شرکت ها را دارد. شما می توانید درخواست خود را به تهرانیکس بسپارید تا در سریعترین زمان و بهترین قیمت هاست مورد نظر شما را خریداری کند.

4) بهترین وب سایت برای خرید هاست کدام است؟
بهترین وب سایت برای خرید هاست Bluehost.com می باشد.همچنین شما می توانید رنک بهترین ارائه دهنده خدمات هاست مشاهده کنید .

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.