منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 هزینه های ویزا و سفارت 4 پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا

پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

استرالیا، یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان، با جمعیتی در حدود 27 میلیون نفر و مساحتی معادل بیش از هفت میلیون کیلومتر مربع، به عنوان ششمین کشور پهناور جهان شناخته می‌شود. فارغ از گزینه‌های جذاب جغرافیایی، استرالیا زمینه‌های مناسبی برای رشد و پیشرفت فردی فراهم می‌آورد. بنابراین هرجا سخن از مهاجرت است، نام این کشور نیز شنیده می‌شود. چه نیروی متخصص کار باشید و چه به دنبال گذراندن تحصیلات تکمیلی، استرالیا همواره گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌گردد. اما شاید بتوان گفت این کشور برای برخی از افراد متخصص مانند جامعه‌ی مهندسین نه تنها گزینه‌ی مناسب، بلکه انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود.

انستیتو مهندسین استرالیا (Engineers Australia) که به اختصار EA نیز خوانده می‌شود، یک نهاد حرفه‌ای و در حقیقت سازمانی غیرانتفاعی است که به عنوان انجمن ملی در زمینه‌ی پیشرفت رشته‌های مهندسی در استرالیا از سال 1919 فعالیت خود را آغاز کرده‌ است. تا سال 2017، EA در حدود 100 هزار عضو در 9 بخش جغرافیایی و پنج فصل بین المللی از تمام رشته‌های مهندسی را به خود اختصاص داده بود. همچنین بیش از 41 هزار دانشجو، 4400 مهندس فنی و نزدیک به 56 هزار مهندس حرفه‌ای عضویت این سازمان را دارا بوده‌اند. برای پراخت هزینه ارزیابی مدارک مهندیس استرالیا می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان و با منصفانه‌ترین کارمزد این هزینه را پرداخت نمایید .

مراحل پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین

ایجاد پروفایل شخصی

تکمیل مراحل ارزیابی

پرداخت معادل هزینه ریالی

پرداخت شما تکمیل شد !

فعالیت‌های مؤسسه‌ی مهندسین استرالیا

 انستیتو مهندسین استرالیا در چه حوزه‌هایی فعالیت می‌کند؟

>
  • اعتبار برنامه
  • ارزیابی مهارت‌های متقاضیان مهاجرت
  • توسعه و پیشرفت حرفه ای
  • منشور مهندسین

سازمان مهندسین استرالیا مرجع تعیین و تأیید شده ای برای ارزیابی مهارت‌های مربوط به مشاغل مهندسی در استرالیا به شمار می‌رود. این نهاد با وزارت امور داخلی استرالیا، سازمان‌های مرتبط با امور مهاجرت و سازمان‌های بین المللی در جهت توسعه‌ی روش‌های ارزیابی مهارت‌های مهندسان متقاضی مهاجرت به این کشور همکاری می‌نماید.

هر ساله هزاران مهندس در خارج از استرالیا از طریق سازمان ذکر شده به اهداف مهاجرتی خود دست می‌یابند. بنابراین خواه دانشجویی باشید که نیاز به اخذ ویزای تحصیلات تکمیلی داشته و خواه مهندسی با تجربه که مایل به اقامت و کار در کشور زیبای استرالیا است، EA برای شما راهکاری خواهد داشت.

راهنمای گام به گام ثبت درخواست ارزیابی مدارک مهندسین

وبسایت مؤسسه‌ی مهندسین استرالیا مراحل ثبت درخواست را به شرح زیر بیان کرده است:

  • جزوه‌ی ارزیابی مهارت‌های مهاجرت (Migration Skills Assessment) (که در قالب PDF در این وبسایت قرار داده شده و قابل دانلود است) را دقیق و کامل مطالعه کنید.
  • مسیر ارزیابی (Assessment Pathway) مدارک خود را انتخاب کرده و نسبت به فراهم کردن مدارک مورد نیاز اقدام نمایید. توجه داشته باشید که مسیر ارزیابی مدارک بر اساس کشور صادر کننده‌ی مدرک، تاریخ اخذ آن و موارد دیگر می‌تواند کاملاً متغیر باشد. به منظور انتخاب صحیح مسیر ارزیابی بهتر است با متخصصین این امر مشورت نمایید.
  • راهنمای متقاضیان مهاجرت (Applicant User Guide) را به دقت مطالعه کنید.
  • پروفایل شخصی خود را در وبسایت سازمان مهندسین استرالیا ایجاد کنید.
  • واردmyPortal’ شده و درخواست ارزیابی خود را آغاز کنید.

لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه کنید:

به منظور جلوگیری از زمان انتظار اضافی و پرداخت هزینه‌های اضافی، مطمئن شوید که مسیر ارزیابی صحیح و مناسب با مدرک خود را انتخاب نموده‌اید.

در وبسایت سازمان مهندسین استرالیا آمده است که این نهاد فعلاً درخواست‌های پستی را نمی‌پذیرد.

اطلاعاتی که شما در اختیار سازمان مهندسین استرالیا قرار می‌دهید ممکن است برای همسان سازی داد‌ه‌ها با آژانس‌های دولتی استرالیا مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات غلط و دروغین به عنوان نقض عمده‌ی رفتارهای اخلاقی تلقی می‌گردد. بنابراین مطالعه‌ی آئین نامه‌ی اخلاقی سازمان مهندسین استرالیا که در وبسایت این سازمان موجود است، توصیه می‌گردد. لازم به ذکر است در صورت تخلف در ارائه‌ی اطلاعات و مدارک، فرد متقاضی تا 36 ماه از ثبت درخواست ارزیابی مجدد محروم خواهد شد.

بخش‌هایی که مربوط به سوابق شغلی است کاملاً می‌بایست بر اساس واقعیت بوده و با ادبیات خود شخص متقاضی تکمیل گردد. در صورتی که متقاضی به درج اطلاعات دروغین در زمینه‌ی سوابق کاری پرداخته و یا از منابع اینترنتی، الگوها و … استفاده نماید، متهم به دزدی ادبی شده و به عنوان ناقض ضوابط اخلاقی سازمان مؤسسه‌ی مهندسین استرالیا شناخته خواهد شد. این مورد نیز فرد متقاضی را تا 36 ماه و حتی بیشتر از ثبت درخواست ارزیابی و ویزا محروم خواهد نمود.

هزینه‌ی ارزیابی مدارک مهندسین

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، مسیرهای متفاوت ارزیابی در پروسه‌ی ثبت درخواست ارزیابی وجود دارد. بر اساس مسیر مورد نیاز فرد متقاضی هزینه‌های ارزیابی کاملاً متفاوت تعریف می‌شوند.

چنانچه مسیر ارزیابی مدارک فرد متقاضی از طریق CDR (Competency Demonstration Report) باشد، هزینه‌ها از 795 تا 1518 دلار استرالیا متغیر خواهند بود.

ارزیابی از طریق مسیر اعتبارسنجی مهارت‌های مهندسین استرالیا (Australian Accredited Engineering Qualification) حداقل 265 و حداکثر 935 دلار استرالیا هزینه در بر خواهد داشت.

هزینه‌ی ارزیابی از طریق مسیری تحت عنوان توافق‌نامه‌های بین المللی (International Accords Qualification) نیز از 428 تا 1114 دلار استرالیا تخمین زده می‌شود.

پرداخت هزینه‌ی ارزیابی مدارک به‌صورت آنلاین و از طریق یکی از کارت‌های اعتباری دبیت کارت و یا کردیت کارت صورت می‌پذیرد. در صورت برخورداری از این کارت‌های اعتباری می‌توانید پرداخت خود را مستقیماً انجام دهید. همچنین می‌توانید انجام این پرداخت را به صورت کاملاً مطمئن و سریع به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

درخواست پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
آیا برای اعتبارسنجی مدارک به گواهینامه یا مدرک زبان انگلیسی نیاز است؟
بله. برای ثبت و انجام درخواست اعتبارسنجی مدارک، تمامی متقاضیان می‌بایست از گواهینامه‌ی زبان انگلیسی با فاکتورهای مشخص شده برخوردار باشند.
کدام یک از آزمون‌های زبان انگلیسی و چه نتایجی از آن‌ها مورد قبول سازمان مهندسین استرالیا است؟

آزمون‌های IELTSTM، TOEFL iBT و PTE ACADEMIC سه آزمونی هستند که مورد قبول سازمان مهندسین استرالیا می‌باشند.

در صورتی که از تجربه‌ی کاری و سابقه‌ی کوتاه مدتی برخوردار باشید، آیا می‌توانید درخواست ارزیابی مدارک خود را به سازمان مهندسین استرالیا ارائه دهید؟

بله. در نظر داشته باشید تجربه‌ی کاری فاکتور ضروری به حساب نمی‌آید. همینطور لازم به ذکر است چنانچه سابقه‌ی کاری مرتبط با رشته‌ی خود داشته باشید، می‌بایست از کارفرمای خود گواهینامه ای رسمی ارائه دهید.

آیا ارسال مدارک بعد از ثبت درخواست ارزیابی امکان پذیر است؟

خیر. به محض اینکه درخواست ارزیابی ثبت شد، متقاضی مجاز به ضمیمه کردن هیچ مدرک دیگری نخواهد بود. در صورتی که مایل به افزودن موردی مهم به مدارک خود تا قبل از رسیدن آن‌ها به یکی از ارزیاب‌ها می‌باشید می‌توانید درخواست خود را به آدرس ایمیل [email protected]. ارسال کنید. ایمیل شما ضمیمه‌ی درخواستتان خواهد شد.

در صورتی که نسبت به نتیجه‌ی ارزیابی اعتراضی وجود داشته باشد چه باید کرد؟

در صورتی که نسبت به نتیجه‌ی ارزیابی مدارک خود اعتراضی دارید، می‌توانید درخواستی مبتنی بر مرور درخواست خود داشته باشید. این اقدام شامل ثبت درخواست و پرداخت هزینه خواهد بود.

آیا ضمیمه کردن کپی تأیید شده‌ی مدارک در درخواست‌های آنلاین مجاز است؟

خیر. تنها اسکن با کیفیت بسیار بالا از اصل مدارک قابل قبول خواهد بود.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.