منو

صدور ویزا کارت و مسترکارت

بدون محدودیت و دور از تحریم‌ها ویزاکارت و مسترکارت به نام خودتان داشته باشید!

امروز تقریبا همه خریدها و انتقال وجه‌های خود را با استفاده از کارت‌های بانکی انجام می‌دهیم. نظر شما درباره داشتن یک کارت اعتباری برای پرداخت‌های ارزی چیست؟ کارتی که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن خریدهای خارجی خود را انجام دهید. فرقی نمی‌کند که در ایران حضور دارید و خرید آنلاین انجام می‌دهید یا در یک کشور خارجی هستید و به دنبال خرید یا انتقال وجه به صورت فیزیکی هستید. در هر صورت می‌توانید از کارت‌های اعتباری بین‌المللی با خاطری آسوده استفاده کنید. ویزاکارت و مسترکارت بهترین کارت‌های اعتباری بین‌المللی هستند که تقریبا تمام نیازهای پرداخت ارزی شما را پوشش می‌دهند.

صدور ویزاکارت و مسترکارت به‌صورت مستقیم برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست؛ اما جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید از خدمات صدور ویزاکارت و مسترکارت تهرانیکس برای دریافت این کارت‌های اعتباری بین‌المللی استفاده کنید. خدماتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پایین‌ترین نرخ کارمزد به شما عزیزان ارائه می‌شوند تا تجربه شیرین پرداخت‌های ارزی آسان و بدون محدودیت را تجربه کنید.

صدور ویزاکارت

کاربرد کارت‌های اعتباری بین‌المللی

کارت‌های اعتباری (Credit Cards) شما را از پول نقد در انجام تمام مراودات مالی بی‌نیاز می‌کنند. ویزاکارت و مسترکارت در بین انواع شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کردیت کارت، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. بیشترین حجم تراکنش‌های مربوط به کارت‌های اعتباری بین‌المللی در سراسر جهان متعلق به این دو کمپانی است. از طرفی دیگر امکان استفاده از این کارت‌ها در کشورهای مختلف وجود دارد. به همین دلیل تقریبا تمام کسانی که با کردیت کارت‌ها سروکار دارند، به سراغ ویزاکارت و مسترکارت می‌روند.

شما با استفاده از این کارت‌ها عملا برای تراکنش در سیستم مالی یک کشور خارجی نیازی به داشتن حساب بانکی در‌ آنجا نخواهید داشت. خیلی راحت می‌توانید تمام پرداخت‌های ارزی خود را با استفاده از این کردیت کارت‌ها مدیریت کنید. خرید آنلاین و ارسال و دریافت وجه تنها قابلیت این کارت‌های اعتباری نیست. بلکه در کشورهای خارجی با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید از دستگاه‌ها خودپرداز (ATM) نیز برداشت وجه داشته باشید. امکان صدور ویزاکارت و مسترکارت با ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و … نیز وجود دارد. به همین دلیل با در اختیار داشتن کردیت کارت، می‌توانید تمام نیازهای پرداخت ارزی خود را پوشش دهید.

انواع کارت‌های اعتباری بین‌المللی

کارت‌های اعتباری (Credit Cards) شما را از پول نقد در انجام تمام مراودات مالی بی‌نیاز می‌کنند. ویزاکارت و مسترکارت در بین انواع شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کردیت کارت، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. بیشترین حجم تراکنش‌های مربوط به کارت‌های اعتباری بین‌المللی در سراسر جهان متعلق به این دو کمپانی است. از طرفی دیگر امکان استفاده از این کارت‌ها در کشورهای مختلف وجود دارد. به همین دلیل تقریبا تمام کسانی که با کردیت کارت‌ها سروکار دارند، به سراغ ویزا کارت و مستر کارت می‌روند.

شما با استفاده از این کارت‌ها عملا برای تراکنش در سیستم مالی یک کشور خارجی نیازی به داشتن حساب بانکی در‌ آنجا نخواهید داشت. خیلی راحت می‌توانید تمام پرداخت‌های ارزی خود را با استفاده از این کردیت کارت‌ها مدیریت کنید. خرید آنلاین و ارسال و دریافت وجه تنها قابلیت این کارت‌های اعتباری نیست. بلکه در کشورهای خارجی با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید از دستگاه‌ها خودپرداز (ATM) نیز برداشت وجه داشته باشید. امکان صدور ویزا کارت و مستر کارت با ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و … نیز وجود دارد. به همین دلیل با در اختیار داشتن کردیت کارت، می‌توانید تمام نیازهای پرداخت ارزی خود را پوشش دهید.

صدور ویزاکارت

ویزاکارت (Visa Card) یک کارت اعتباری جامع است. ویزاکارت در نقش هر سه کارت اعتباری، نقدی و پیش پرداخت قابل استفاده است. تقریبا تمام خدمات پرداخت ارزی به صورت آنلاین و حضوری را می‌توان با این کارت پوشش داد. ویزاکارت‌ها به صورت فیزیکی یا مجازی صادر می‌شوند. هر دو کارت فیزیکی و مجازی کاملا شبیه به کارت‌های بانکی هستند که در ایران با آن‌ها سروکار داریم. روی این کارت‌ها یک شماره 16 رقمی، کد CVV و تاریخ انقضا درج می‌شود. تفاوت آن‌ها از این قرار است که از کارت فیزیکی می‌توانید در دستگاه‌های پوز و خودپرداز نیز برای خرید استفاده کنید.

انواع ویزاکارت را می‌توان در سه دسته تقسیم‌بندی کرد که عبارت‌اند از:

ویزا کارت نقدی (Debit Visa Card)

ویزاکارت نقدی به صورت مستقیم به حساب بانکی شما متصل است. دبیت کارت دقیقا مشابه کارت‌های بانکی در ایران است. شما با استفاده از این کارت می‌توانید موجودی حساب بانکی خود را خرج کنید. دبیت کارت‌ها معمولا با محدودیت سقف خرید روزانه همراه هستند. به همین دلیل برای پرداخت هزینه‌های سنگین مانند خرید و فروش ماشین و خانه نمی‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

امکان اتصال ویزا کارت به بانک‌های ایرانی وجود ندارد. بر این اساس شما معمولا باید یک حساب بانکی در کشورهای همسایه ایجاد کنید و از آن طریق به ویزا کارت نقدی را فعال کنید. این کارت‌ها تاریخ انقضا دارند و به همین دلیل پس از مدتی باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید. خدمات صدور دبیت کارت ترکیه از سوی تهرانیکس در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌شود.

دبیت کارت اروپا

دبیت کارت اتحادیه اروپا

صدور ویزاکارت یا مسترکارت

قیمت : 280 دلار
مدت زمان صدور : 10 روز کاری

ویزا کارت پیش پرداخت (Prepaid Visa Card)

یکی دیگر از انواع ویزاکارت‌ها، ویزاکارت پیش پرداخت است. این کارت نیز شباهت زیادی به دبیت کارت دارد. شما باید وجه مورد نظر را در کارت خود شارژ کنید و بر این اساس نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید. اما برخلاف دبیت کارت، به حساب بانکی متصل نیستند. به همین دلیل تقریبا می‌توان آن‌ها را شبیه به گیفت کارت دانست. ویزا کارت‌های پیش پرداخت در دو مدل قابل شارژ و غیر قابل شارژ عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تهرانیکس این دسته از کارت‌ها را نیز به راحتی سفارش دهید.

ویزا کارت اعتباری (Credit Visa Card)

دسته سوم ویزاکارت‌های اعتباری هستند. این کارت‌ها به حساب بانکی متصل هستند؛ اما با استفاده از اعتبار بانکی می‌توانید نسبت به پرداخت با استفاده از کردیت کارت اقدام کنید. با توجه به اعتبار بانکی، سقفی برای پرداخت با استفاده از ویزاکارت اعتباری برای شما در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب حتی اگر وجه مد نظر در حساب بانکی شما موجود نباشد، می‌توانید برای پرداخت ارزی از آن استفاده کنید. نهایتا پس از مدت زمان مشخصی باید بدهی خود را در حساب بانکی واریز و تسویه کنید. خدمات صدور کردیت کارت ترکیه از سوی تهرانیکس به شما عزیزان ارائه می‌شود. کردیت کارت‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

صدور ویزاکارت گلد

ویزاکارت گلد را می‌توان به عنوان کارت اعتباری خانوادگی نامید. شما با استفاده از این کارت می‌توانید بدون نگرانی از سقف پرداخت، حتی برای خریدهای بزرگ مانند اجاره خانه، رزرو هتل و … نیز استفاد کنید. این کارت به صورت فیزیکی و مجازی صادر می‌شود. با در اختیار داشتن مدل فیزیکی می‌توانید خدمات پرداخت حضوری خود را نیز پوشش دهید.

صدور ویزاکارت پلانتینیوم

ویزاکارت پلانتینیوم کامل‌ترین نوع کارت‌های اعتباری است که تمام خدمات پرداخت‌های آنلاین و آفلاین را پوشش می‌دهد. به علاوه اینکه با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید از تخفیف‌های فروشگاهی نیز بهره‌مند شوید. با در اختیار داشتن ویزا کارت پلانتینیوم، دیگر نگران پرداخت‌های ارزی نباشید.

صدور ویزاکارت اتحادیه اروپا

این امکان وجود دارد که ویزاکارت را با واحد ارزی کشورهای مختلف صادر کرد. در بین انواع گزینه‌ها، ویزاکارت دلاری بیشترین کاربرد را در کشورهای مختلف دارد؛ اما طبیعی است که برای حضور در کشورهای اروپایی یا تراکنش‌های مربوط به این کشورها، بهترین گزینه صدور ویزاکارت اتحادیه اروپا است. این ویزاکارت با واحد ارزی یورو کار می‌کند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی تمام پرداخت‌های خود را در حوزه کشورهای شنگن مدیریت کنید. ویزاکارت اتحادیه اروپا از تمام قابلیت‌های کارت‌های دلاری برخوردار است.

کردیت کارت پلاتینیوم زراعت بانک

کردیت کارت پلاتینیوم زراعت بانک

صدور ویزاکارت یا مسترکارت

قیمت : 250 دلار
مدت زمان صدور : 10 روز کاری

کریدت کارت گلد زراعت بانک

کردیت کارت گلد زراعت بانک

صدور ویزاکارت یا مسترکارت

قیمت : 220 دلار
مدت زمان صدور : 10 روز کاری

دبیت کارت زراعت بانک

دبیت کارت زراعت بانک

صدور ویزاکارت یا مسترکارت

قیمت : 170 دلار
مدت زمان صدور : 10 روز کاری

صدور کردیت کارت

مزایای صدور ویزا کارت و مستر کارت با تهرانیکس

پرداخت ارزی به بخشی برنامه‌های عادی در زندگی روزمره خیلی از افراد تبدیل شده است. اگر به طور مرتب با پرداخت‌های ارزی سروکار دارید، بهترین راه پیش روی شما، دریافت ویزاکارت یا مسترکارت است. به این ترتیب می‌توانید تمام پرداخت‌های آنلاین و آفلاین خود را به‌راحتی انجام دهید. ما در تهرانیکس خدمات صدور ویزاکارت و مسترکارت را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. به این ترتیب می‌توانید بدون نگرانی از بابت محدودیت‌های موجود، این کارت‌ها در اختیار داشته باشید. تمام تلاش ما در تهرانیکس ارائه خدمات سریع و مطمئن به شما عزیزان است.

  • بدون نگرانی از بابت مسدود شدن ویزاکارت و مسترکارت

  • صدور ویزاکارت و مسترکارت در کوتاه‌ترین زمان

  • پایین‌ترین نرخ کارمزد برای صدور دبیت کارت و کردیت کارت ترکیه

  • صدور انواع ویزاکارت و مسترکارت گلد و پلانتینیوم

  • پرداخت هزینه‌ها به‌صورت ریالی

صدور مسترکارت

مسترکارت یکی دیگر از سرویس‌های پرداخت ارزی بین‌المللی است که تمام نیازهای شما برای پرداخت‌های روزمره را به صورت آنلاین و آفلاین پوشش می‌دهد. تعداد تراکنش‌های روزانه‌ای که با استفاده از مسترکارت انجام می‌شود بسیار زیاد است. همچنین سرعت پردازش تراکنش‌های مسترکارت نیز بالاست و به همین دلیل درخواست صدور مسترکارت در کشورهای مختلف دنیا خیلی زیاد است. مسترکارت‌ها نیز به صورت فیزیکی یا مجازی صادر می‌شوند و ظاهری شبیه تمام کارت‌های بانکی دیگر دارند.

انواع مسترکارت را نیز می‌توان در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرد که عبارت‌اند از:

مسترکارت دبیت

مسترکارت نقدی (Master Debit Card)

مسترکارت نقدی به صورت مستقیم به حساب بانکی شما متصل است. بنابراین دقیقا مانند کارت بانکی می‌توانید از این کارت برای پرداخت آنلاین و آفلاین به صورت مستقیم از حساب بانکی خود استفاده کنید. با توجه به محدودیت اتصال بانک‌های ایرانی به مسترکارت، باید حساب بانکی در یکی از کشورهای خارجی باز کنید. صدور دبیت کارت ترکیه بهترین گزینه برای ایرانیان است که تهرانیکس خدمات آن را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهد. این کارت‌ها معمولا با سقف برداشت روزانه همراه هستند و نمی‌توانید هزینه‌های سنگین ارزی را با آن‌ها بپردازید. انواع مسترکارت نقدی را می‌توان در سه گروه زیر دسته‌بندی کرد:

  • Standard Debit MasterCard (کارت معمولی برای پرداخت‌های روزانه)

  • Enhnced Debit MasterCard (با قابلیت ذخیره بخشی از پرداخت‌ها در کارت)

  • World Debit MasterCard (مناسب برای مسافرت)

مسترکارت PREPAID

مسترکارت پیش پرداخت (Master Prepaid Card)

یکی دیگر از انواع مسترکارت‌ها، مسترکارت پیش پرداخت است. ویژگی اصلی این کارت آن است که باید موجودی آن را شارژ کنید و سپس با استفاده از کارت، پرداخت‌های آفلاین و آنلاین خود را انجام دهید. این کارت‌ها به حساب بانکی شما متصل نیستند. مسترکارت‌های پیش پرداخت به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • Every Day Prepaid MasterCard (مناسب پرداخت‌های روزمره)

  • Travel Prepaid MasterCard (مناسب سفر)

مسترکردیت کارت

مسترکارت اعتباری (Master Credit Card)

دسته سوم مسترکارت‌های اعتباری هستند. این کارت‌ها به حساب بانکی متصل هستند؛ اما برای پرداخت‌های خود الزاما نباید از موجودی حساب بانکی استفاده کنید. بلکه با توجه به اعتبار شما در بانک، سقف مجازی برای پرداخت در مدت مشخصی به شما تعلق می‌گیرد. در این مدت حتی اگر موجودی در حساب بانکی شما وجود نداشته باشد، مشکلی برای پرداخت‌های آنلاین و آفلاین نخواهید داشت. پس از پایان مهلت باید وجه پرداختی را به حساب بانکی خود واریز کنید. در واقع مکانیزم مستر کارت‌های اعتباری شبیه به دریافت وام است. در حال حاضر خدمات صدور مستر کارت اعتباری تهرانیکس در بانک‌های ترکیه‌ای به شما عزیزان ارائه می‌شوند.

مسترکارت گلد

صدور مستر کارت گلد

پرداخت هزینه با این کارت را افزایش داده است. به همین دلیل علاوه بر خریدهای روزمره، می‌توانید برای پرداخت هزینه‌های سفر نیز با خاطری آسوده روی مستر کارت گلد حساب کنید. این کارت برای تمام پرداخت‌های آنلاین و آفلاین قابل استفاده است. مانند تمام کارت‌های بانکی، قابلیت شارژ مجدد دارد و معمولا با اعتبار 2 ساله صادر می‌شود. پس از طی شدن این مدت می‌توانید برای تمدید اعتبار کارت مجددا از خدمات صدور مستر کارت گلد تهرانیکس استفاده کنید.

مسترکارت پلاتینیوم<br />

صدور مستر کارت پلانتینیوم

در بین انواع کارت‌های مستر کارت، پلانتینیوم را به عنوان بهترین گزینه می‌شناسند. این کارت قابلیت واریز و برداشت وجه به صورت نامحدود را دارد. علاوه بر آن صاحبان مستر کارت پلانتینیوم از تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای پرداخت‌های آنلاین و آفلاین خود بهره‌مند می‌شوند. به عنوان مثال استفاده رایگان از برخی لانژ‌ها در پایانه‌های فرودگاهی از مزایای آن است. طبیعی است که هزینه صدور مستر کارت پلانتینیوم نسبت به گلد بیشتر باشد. این کارت با واحد پول دلار یا یورو صادر می‌شود. اگر روزانه به مقدار زیادی با پرداخت‌های ارزی سروکار دارید، بهترین گزینه برای شما مستر کارت پلانتینیوم است که بدون محدودیت تراکنش می‌توانید از آن استفاده کنید.

شرایط صدور ویزاکارت و مسترکارت

صدور ویزا کارت و مستر کارت مجازی در تهرانیکس بدون محدودیت و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام می‌گیرد. اگر شخصا برای دریافت دبیت کارت یا کردیت کارت ترکیه متصل به سرویس‌های مالی ویزا و مستر اقدام کنید، باید فرآیند پیچیده‌ای را پشت سر بگذارید.
شرایط ویژه‌ای برای این منظور پیش روی شما قرار دارد. از جمله این شرایط می‌توان به افتتاح حساب بانکی در ترکیه، بلوکه کردن وجه مشخصی در حساب یا ثبت شرکت در این کشور اشاره کرد. بانک‌های ترکیه‌ای روی گردش حساب بانکی برای صدور دبیت کارت و کردیت کارت خیلی حساس هستند. با استفاده از خدمات تهرانیکس می‌توانید مشکلات و چالش‌های موجود بر سر راه صدور ویزا کارت و مستر کارت را به راحتی پشت سر بگذارید.

مراحل پرداخت هزینه صدور ویزا کارت و مستر کارت با تهرانیکس

پرداخت ارزی با در اختیار داشتن ویزا کارت یا مستر کارت به راحتی آب خوردن انجام می‌شود. متاسفانه محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، دسترسی مستقیم کاربران ایرانی به این سرویس‌های پرداخت را با مشکل روبه‌رو کرده است. ما در تهرانیکس سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت‌های ارزی را در راستای ایجاد بستری مطمئن و سریع برای صدور ویزا کارت و مستر کارت به‌کار بسته‌ایم. شما با پشت سر گذاشتن شش گام ساده زیر می‌توانید ویزا کارت و مستر کارت مد نظر خود را تحویل بگیرید:

  • با ثبت نام در تهرانیکس، حساب کاربری اختصاصی ایجاد کنید.
  • نوع کارت اعتباری مد نظر خود را انتخاب کنید.
  • سفارش خود را برای صدور کارت اعتباری ثبت کنید.
  • کارشناسان ما برای راهنمایی و ارائه توضیحات با شما تماس می‌گیرند.
  • هزینه سفارش خود را به‌صورت ریالی پرداخت کنید.
  • کارت اعتباری خود را به‌صورت فیزیکی یا اعتباری در سریع‌ترین زمان دریافت کنید.

نیاز به راهنمایی دارید؟

تنوع کارت‌های اعتباری و شرایط استفاده از آن‌ها باعث می‌شود که برخی از کاربران برای دریافت آن‌ها نیاز به راهنمایی پیدا کنند. ما در تهرانیکس یک تیم پشتیبانی از کارشناسان متخصص در این زمینه را گرد هم آورده‌ایم. شما می‌توانید در روزهای هفته با واحد پشتیبانی تهرانیکس تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. با تهرانیکس برای همیشه با دغدغه پرداخت‌های ارزی خداحافظی کنید.