منو
Home 9 بلاگ 9 پرداخت های بین المللی 9 آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک

آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک

آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک

اگر تا به حال درباره مهاجرت به یک کشور فکر کرده باشید حتماً با کلمه‌ای به نام گرین کارت آشنا شده‌اید. برای جستجوی کار و زندگی در کشورهای جهان شما به گرین کارت احتیاج خواهید داشت. کشور دانمارک هم از این قاعده مستثنا نیست. به این معنی که اگر می‌خواهید در این کشور کار و زندگی کنید و اجازه اقامت به شما داده شود اجازه اقامت و کار در این کشور با دریافت گرین کارت انجام می‌شود. پروسه اخذ گرین کارت دانمارک بر اساس سیستم امتیاز دهی این کشور است. اگر به شما اقامت در طرح گرین کارت اعطا شود برای کار کردن در این کشور نیازی به اخذ مجوز جداگانه‌ای نخواهید داشت و می‌توانید با استفاده از این گرین کارت در دانمارک زندگی کرده و مشغول به کار شوید. اما مراحل دریافت گرین کارت دانمارک یکی از آن نکات مهمی است که شاید تا امروز چیزی درباره آن نمی‌دانستید. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا درباره آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک صحبت کنیم پس با ما همراه شوید.

گرین کارت دانمارک و مزایای آن

همانطور که در مقدمه هم به آن اشاره کردیم صدور گرین کارت کشور دانمارک بر اساس سیستم امتیاز دهی در این کشور انجام می‌شود. به همین خاطر شما باید حداقل 100 امتیاز را بر اساس جزئیات رزومه خود به دست آورید. مهم‌ترین فاکتورهای جدول امتیاز دهی دانمارک شامل مهارت‌های زبانی، تحصیلات، سابقه کاری، سن و سازگار پذیری است. با داشتن گرین کارت این کشور شما می‌توانید به تمام کشورهای حوزه شینگن به راحتی سفر کنید. از طرفی دیگر اعضای خانواده شما هم می‌توانند در دانمارک اقامت کنند. حتی پس از اقامت در این کشور می‌توانند مشغول به تحصیل یا کار شوند. یکی دیگر از مزیت‌های کسب گرین ‌کارت دانمارک این است که در صورت داشتن یک سری شرایط خاص می‌توانید حتی برای اقامت دائم در این کشور درخواست دهید. با توجه به نوع گرین کارت، شما اجازه اقامت تا دو سال را در این کشور خواهید داشت. با این حال قبل از انقضا مدت اقامتتان اقامت می‌توانید برای مدت حداکثر 3 سال اقامت خود را تمدید کنید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تمدید اجازه اقامت شما در کشور دانمارک به این موضوع بستگی دارد که آیا توانسته‌اید در طول یکسال گذشته حقوق لازم را به دست آورید یا خیر.

راهنمای گام به گام اخذ گرین کارت دانمارک

برای دریافت گرین کارت دانمارک به صورت آنلاین مراحل زیر را انجام دهید:

در قدم اول باید به سایت رسمی اخذ ویزا و گرین کارت کشور دانمارک به نشانی https://www.nyidanmark.dk مراجعه کنید.

آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک

روی نماد “اعمال آنلاین” در صفحه کلیک کنید تا ظاهر شود. اگر می‌خواهید برای طرح گرین کارت درخواست دهید، گزینه‌های زیادی را در صفحه‌ای که هستید پیدا خواهید کرد، روی گزینه “مجوز اقامت دانمارک” کلیک کنید.

آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک

در این مرحله باید نوع گرین کارت دانمارک خود را مشخص کنید و سپس اطلاعات خود و یا اشخاصی که متقاضی دریافت گرین کارت دانمارک است را وارد کنید و در مرحله بعد نوع پرونده خود را مشخص کنید. در این قسمت با زیر مجموعه مختلفی از گزینه‌ها رو به رو خواهید شد. بنابراین باید بر روی گزینه‌ای که مناسب مورد شما است کلیک کنید. به عنوان مثال اگر سال‌هاست که تجربه کاری دارید و قصد دارید از همین طریق گرین کارت دانمارک خود را دریافت کنید می‌توانید گزینه کار حقوقی را انتخاب کنید. به این خاطر که این گزینه بهترین انتخاب برای کسانی است که سال‌ها تجربه کاری دارند.

آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک

پس از انتخاب نوع پرونده باید مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره پاسپورت آن را وارد کنید. پس از وارد کردن مشخصات می‌توانید Case Order ID خود را دریافت کنید.

آموزش قدم به قدم دریافت گرین کارت دانمارک

پس از تکمیل اطلاعات شخصی شما حالا می‌توانید هزینه گرین کارت دانمارک را پرداخت کنید. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک از طریق کارت‌های بین‌المللی مانند ویزاکارت و مسترکارت انجام می‌شود. اگر این کارت‌های اعتباری را در اختیار داشته باشید می‌توانید در کسری از ثانیه هزینه گرین کارت را پرداخت کنید. در غیر این صورت درخواست شما پذیرفته نخواهد شد. با این حال اگر در حال حاضر این کارت‌ها در اختیار ندارید جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد به این خاطر که می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه تهرانیکس مراجعه کرده، این کارت‌های اعتباری را خریداری کنید و با خیال راحت هزینه گرین کارت دانمارک را بپردازید یا پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک را به ما بسپارید تا در سریعترین زمان درخواست شما را انجام دهیم.