منو

خرید اکانت Spotify

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

Spotify بدون شک محبوب‎ترین سرویس استریم در جهان است. اسپاتیفای، کتابخانه‌ای عظیم از موسیقی و پادکست است. با خرید اکانت Spotify به‌ نسخه پریمیوم (Premium) این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنید. در این مطلب به‌ مزایای خرید اکانت اسپاتیفای می‌پردازیم و می‌خواهیم ببینیم که آیا نسخه پولی ارزش پرداخت هزینه ماهانه را دارد یا بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه هایمان، تبلیغات و محدودیت‎ها را تحمل کنیم و از نسخه رایگان استفاده کنیم! برای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان و با بهترین کارمزد اکانت شما را ارتقاء خواهند داد.

مراحل خرید اکانت اسپاتیفای

ایجاد اکانت طبق آموزش ارائه شده

پرداخت هزینه ریالی آزمون

اکانت شما فعال شد !

اسپاتیفای چیست و چگونه کار می‌کند؟

آشنایی با پلتفرم Spotify

Spotify بسیار جذاب است زیرا می‌توانید به‌سادگی با استفاده از یک آدرس ایمیل ثبت‌نام کنید و یا با اتصال به فیس‌بوک، به‌صورت رایگان به‌محتوا دسترسی داشته باشید. نسخه رایگان Spotify در رایانه شخصی، لپ‌تاپ و تلفن همراه قابل‌دسترسی است؛ اما خدمات کامل نیاز به‌اشتراک Spotify Premium دارد. در ادامه به‌دلایل برتری نسخه پریمیوم بیشتر خواهیم پرداخت. به‌طور کلی، برای گوش‌دادن به‌موسیقی در Spotify مراحل زیر وجود دارد:

  • به وب‌سایت Spotify مراجعه کرده و ثبت‌نام کنید. در صورت ثبت‌نام با اکانت فیس‌بوک، پیداکردن و دنبال‌کردن دوستان، دیدن آنچه که آنها در حال گوش‌دادن هستند و به‌اشتراک‌گذاری آهنگ‌ها با آنها آسان‌تر می‌شود.
  • سطح اشتراک را انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم Spotify Premium را انتخاب کنید زیرا به‌شما امکان دسترسی به ویژگی‌های بیشتری را می‌دهد، انعطاف‌پذیرتر است و به دستگاه‌های بیشتری متصل می‌شود.
  • می‌توانید برنامه رایگان Spotify را دانلود و نصب کنید. نسخه‌هایی برای دسکتاپ و گوشی‌های آیفون/آی پد و اندروید وجود دارد.
  • در دستگاه‌های موردنظر وارد حساب خود شوید و به‌موسیقی‎ها گوش دهید.
  • راه‌اندازی اولیه بسیار ساده است اما به‌محض اینکه وارد آن شوید، Spotify چیزهای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و البته برای دریافت امکانات بیشتر و عبور از محدودیت‌ها نیاز به‌خرید اکانت Spotify خواهید داشت.

چرا Premium Spotify از از نسخه رایگان بهتر است؟

تجربه گوش‌دادن با نسخه رایگان ناخوشایند است

ممکن است نسخه رایگان و پریمیوم اسپاتیفای در ابتدا شبیه هم به‌نظر برسند؛ اما عملکرد پریمیوم بسیار متفاوت است. برخی از تفاوت‌های کلیدی بین این دو نسخه، مرتبط با رابط تلفن همراه است. با نسخه رایگان تلفن همراه، فقط می‌توانید شش آهنگ را در ساعت رد کنید، درحالیکه با Premium، می‌توانید از هر تعداد آهنگی که دوست دارید رد شوید. محدودیت‌های رد شدن از آهنگ در نسخه رایگان می‌تواند در مواردی که حوصله آهنگ‌های تصادفی را ندارید، مشکل ایجاد کند.

با Spotify رایگان برای تبلیغات مزاحم آماده شوید

مسلماً بزرگترین تفاوت بین سطوح رایگان و پریمیوم Spotify عدم وجود تبلیغات کامل در دومی است. این هم در مورد تبلیغات بصری که هنگام پیمایش در برنامه می‌بینید و هم برای تبلیغاتی که به‌سبک رادیویی بین آهنگ‌ها در نسخه رایگان پخش می‌شوند صدق می‌کند.

بدترین چیزی که در مورد نسخه رایگان وجود دارد این است که تبلیغات اغلب پخش موسیقی را قطع می‌کنند. تبلیغات فوق‌العاده مزاحم هستند و بسیاری از آنها دارای آزاردهنده‌ترین صداهایی هستند که می‌توانید تصور کنید.

اگر اکانت Premium بخرید، دیگر مجبور به شنیدن این صداها نیستید. پرداخت هزینه برای Spotify Premium صرفاً با هدف حذف این تبلیغات، ارزشش را دارد. تصور کنید می‌خواهید آهنگ‌های یک مهمانی را از طریق نسخه رایگان اسپاتیفای اجرا کنید، در اینصورت باید برای مهمانان توضیح ‌دهید که چرا آگهی بیمه خودرو را در میان آهنگ‌ها می‌شنوند.

با خرید اکانت Spotify به صورت آفلاین موسیقی گوش دهید

ممکن است ایده خوبی باشد که آهنگ‌های موردعلاقه خود را برای گوش‌دادن در حالت آفلاین ذخیره کنید. با خرید اکانت Spotify، می‌توانید تعداد نامحدودی آهنگ را دانلود کنید و در هرجایی به آن‌ها گوش دهید، حتی زمانی که Wi-Fi یا سیگنال داده ندارید. برای دانلود یک آلبوم، لیست پخش یا پادکست، کافی است روی کلید دانلود ضربه بزنید. پس از اتمام دانلود، در کنار هر آهنگ، فلش کوچک سبزرنگ رو به پایین را خواهید دید.

همچنین می‌توانید با یک ضربه تمام آهنگ‌هایی را که در کتابخانه خود ذخیره کرده‌اید دانلود کنید. این برای زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید، عالی خواهد بود. با Spotify رایگان، نمی‌توانید هیچ موزیکی را دانلود کنید.

کیفیت صدای بهتر در Spotify Premium

اگر برایتان مهم است که موسیقی را با بهترین کیفیت گوش کنید، احتمالاً Spotify Premium را برای داشتن گزینه هایی با کیفیت بالاتر ترجیح می دهید. این برنامه موسیقی را با نرخ بیت 320 کیلوبیت بر ثانیه پخش می‎‌کند و این ارتقای قابل توجهی در 160 کیلوبیت بر ثانیه است که نسخه رایگان در تلفن همراه پخش می‎کند. اگر از طریق برنامه دسکتاپ به Spotify گوش دهید، این سرعت به 128 کیلوبیت در ثانیه کاهش می‌یابد.

دسترسی به آهنگ‌های جدید با خرید اکانت Spotify

در بیشتر موارد، کاربران در دو نسخه رایگان و پولی دسترسی یکسانی به کتابخانه Spotify با بیش از 70 میلیون آهنگ و پادکست دارند. بااین‌حال، در چند سال گذشته، Spotify به‌هنرمندان اجازه داده است تا آهنگ‌های جدید خود را به‌مدت ۲ هفته منحصراً به‌ مشترکین Premium ارائه کنند. از آنجاکه این کار اختیاری است، بسته به‌ هنرمند متفاوت است؛ اما اگر همیشه می‌خواهید جدیدترین آهنگ‌ها را به‌محض ساخته‌شدن بشنوید، باید اقدام به خرید اکانت Spotify کنید و نسخه پریمیوم را دریافت کنید.

در برنامه دسکتاپ Spotify، اختلافات کمتری بین Spotify رایگان و Spotify Premium وجود دارد. بااین‌حال، شما همچنان در معرض تبلیغات رایگان Spotify هستید و نمی‌توانید موسیقی را برای گوش‌دادن آفلاین در رایانه خود دانلود کنید مگر اینکه Spotify Premium داشته باشید.

خرید اکانت Spotify

برای فعال سازی اکانت پریمیوم اسپاتیفای باید مطابق آموزش قرار داده شده اکانت ایجاد کنید. توجه کنید که خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای نیازمند پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی می‌باشد. درصورتی که از ویزاکارت یا مسترکارت بهره‌مند هستید، می‌توانید هزینه اشتراک پریمیوم را پرداخت نمایید در غیراینصورت می‌توانید هزینه ریالی پلن مد نظر خود را پرداخت نمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان اکانت شما را فعال خواهند کرد.

درخواست خرید اکانت Spotify

در صورتی که اکنون قصد خرید اکانت اسپاتیفای را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) اکانت های اسپاتیفای در چند نوع ارائه می شود؟

در حالت کلی اکانت های اسپاتیفای در 4 پلن متفاوت ارائه می شوند:

1) اکانت Student: برای دانشجوها است و قابلیت 1 اتصال را دارد.

2) اکانت :Familyبرای خانواده است و قابلیت اتصال 6 کاربر را دارد.

3) اکانت Duo: برای زوجین این اکانت پیشنهاد میشود و قابلیت اتصال 2 کاربر را دارد.

4) اکانت Individual: اکانت فردی که قابلیت 1 اتصال را دارد.

 

2) تفاوت اکانت Student و Individual اسپاتیفای چیست؟

تفاوت اصلی در قیمت آنها می باشد که هزینه اکانت Individual ماهانه 9.99 دلار و اکانت دانشجویی 4.99 دلار می باشد.

3) در چه صورت می توانیم اکانت دانشجویی اسپاتیفای را خریداری کنیم؟

درصورتی که آدرس ایمیل edu در اختیار دارید، می‌توانید از طرح دانشجویی پلتفرم موسیقی استفاده کنید.

4) هزینه اکانت Individual و Duo چقدر است؟

اکانت Individual ماهانه 9.99 دلار و اکانت Duo ماهیانه 12.99 دلار هزینه دارد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.