منو

خرید اکانت Tradingview

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

امروزه بازارهای بورس علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. در حقیقت بورس منبع قابل توجه درآمد برای بسیاری از افراد به حساب می‌آید. اما برای انجام معاملات موفق در بازارهای بورس، معامله‌گران اصولاً نیازمند ابزارهای تحلیلی تخصصی هستند. یکی از شناخته شده‌ترین این ابزارها، TradingView نام دارد.

تریدینگ ویو به عنوان یکی از مشهورترین ابزارهای تحلیل تکنیکال بازارهای جهانی شناخته می‌شود. این وب سایت را می‌توان شبکه ای متشکل از بیش از 15 میلیون معامله‌گر و سرمایه‌گذار که از برترین نمودارها و ابزارهای تجزیه و تحلیل به منظور یافتن فرصت در بازارهای جهانی استفاده می‌کنند دانست. برای پیگیری دارایی‌های مورد علاقه‌تان، یافتن ایده‌های معاملاتی، تبادل نظر با دیگر معامله‌گران و مشاهده‌ی روند معاملات می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

مراحل پرداخت هزینه اکانت TradingView

ایجاد اکانت در سایت Tradingview

پرداخت هزینه ریالی اکانت مورد نظر

فعال سازی اکانت شما تکمیل شد!

خصوصیات و امکانات TradingView

>

هشدارها

شاید بتوان گفت هشدارها و آلارم‌های تجاری و معاملاتی در هیچ پلتفرم دیگری تا این حد قدرتمند و کارآمد نبوده‌اند. تمامی زنگ‌های معاملاتی کاملاً به موقع به صدا درخواهند آمد، بنابراین هیچ معامله‌ای را از دست نخواهید داد. این هشدارها که از سمت سرور ایجاد می‌شوند، در هیچ دستگاهی و هیچ زمانی کارایی خود را از دست نمی‌دهند. هشدارها در مورد قیمت، شاخص‌ها یا استراتژی‌ها هستند.

    >

    بهره‌مندی از شبکه‌ی اجتماعی قوی

    با استفاده از پلتفرم TradingView می‌توانید تبدیل به عضوی از بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی وب متشکل از تجار، سرمایه گذاران، متخصصان و معامله‌گران شوید. در عین حال قادر خواهید بود تا از هزاران ایده‌ی منتشر شده استفاده کرده و همینطور تجزیه و تحلیل خود را انتشار دهید.

      >

      بهره‌مندی از برترین نمودارها

      نمودارهای این پلتفرم برای مبتدیان بسیار الهام بخش است، در عین حال سرمایه گذاران حرفه ای نیز به دنبال هر چیزی باشند، قادر به یافتن آن در پلتفرم ذکر شده خواهند بود؛ خواه به دنبال آخرین قیمت سهام باشید، خواه قصد تجزیه و تحلیل الگوهای پیچیده‌ی قیمت با اسکریپت‌های طولانی را داشته باشید، همه و همه را می‌توانید در نمودارهای پلتفرم TradingView بیابید. نمودارها حاوی اطلاعاتی مانند داده‌های مالی، مقایسه‌ی سمبل‌ها، سود تعاملی، تقسیم و سود سهام، نمودار تعدیل سود سهام و مقیاس گذاری پیشرفته‌ی قیمت‌ها می‌باشند.

      >

      تحلیل تکنیکال

      معامله گران با استفاده از TradingView قادر خواهند بود تا تحلیل تکنیکال صحیحی انجام دهند. این امکان از طریق ابزارهای این پلتفرم به وجود می‌آید. پلتفرم TradingView دارای صدها نمونه‌ی از پیش ساخته شده، بیش از 50 ابزار طراحی هوشمند و مجموعه ای از ابزارها برای تجزیه و تحلیل عمیق بازار است. همچنین از طریق آن می‌توانید تجزیه و تحلیل در بازه‌های مختلف زمانی را انجام دهید.

      >

      Pine Script، زبان برنامه نویسی معامله گران

      Pine Script یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر Cloud (فضای ابری) است. Cloud را در ساده ترین حالت می‌توان این‌گونه تعریف کرد: ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات و داده‌ها در اینترنت به جای هارد درایو کامپیوتر. به کمک زبان برنامه نویسی Pine Script می‌توانید شاخص‌ها و استراتژی‌های تجزیه و تحلیل فنی خود را نوشته و به اشتراک بگذارید. به دلیل تخصص این زبان برنامه نویسی، دو نمودار در Pine Script عملکرد صدها نمودار در زبان‌های برنامه نویسی دیگر را دارا هستند.

      >

      امکان دسترسی به هر چیزی تنها با یک جستجوی ساده

      می‌توانید معیارهای مورد نظر خود را در فیلترها اعمال کنید، مثلاً به دنبال ارزان‌ترین شرکت‌ها که بیشترین درآمد را دارند باشید، یا به جستجوی رمزارزهایی بپردازید که در ماه اخیر بیشترین رشد را داشته اند، و یا قیمت‌های جفت ارزها را مقایسه کنید. پلتفرم TradingView تمامی نتایج جستجوها را به شما نمایش خواهد داد.

      ایجاد اکانت TradingView

      حساب‌های کاربری وبسایت TradingView از چندین نوع برخوردار است:

      • حساب کاربری Basic که تنها نوع رایگان آن به شمار می‌رود.
      • حساب کاربری Pro: با هزینه‌ی تقریبی اشتراک ماهانه بین 10 تا 15 دلار.
      • حساب کاربری +Pro: با هزینه‌ی تقریبی اشتراک ماهانه بین 20 تا 30 دلار.
      • حساب کاربری Premium: با هزینه‌ی تقریبی اشتراک ماهانه بین 40 تا 60 دلار.

      در میان تمامی انواع حساب‌های کاربری، حساب پریمیوم (premium) به دلیل برخورداری از امکانات بسیار زیاد، برترین و البته محبوب‌ترین اکانت در بین معامله‌گران حرفه‌ای به حساب می‌آید.

      در ادامه به چگونگی ساخت حساب کاربری رایگان TradingView، یعنی حساب Basic خواهیم پرداخت.

      • ابتدا به وبسایت TradingView با آدرس https://www.tradingview.com/ مراجعه کرده و بر قسمت مربوط به ساخت حساب کاربری که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک می‌کنیم. وبسایت به شما پیشنهاد می‌کند از طریق پروفایل فیسبوک، گوگل و یا ایمیل خود وارد شوید.
      • در صفحه‌ی بعد از شما درخواست می‌شود تا برای پروفایل خود یک تصویر انتخاب کرده و یک نام کاربری تعیین کنید. به همین سادگی اکانت بیسیک شما ایجاد خواهد شد.

      لازم به ذکر است به هنگام ایجاد اکانت TradingView می‌بایست با دقت و شفافیت عمل کنید. نام کاربری خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که حقیقی باشد و سپس دیگر اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نمایید. نام کاربری خود را تنها یک بار می‌توانید تغییر دهید. وبسایت به کاربر اجازه‌ی تعیین نام کاربری که شامل یکی از موارد زیر باشد را نخواهد داد:

      • از ماهیتی تبعیض آمیز برخوردار باشد.
      • نامی سیاسی باشد.
      • ماهیتی مسخره آمیز و یا تحقیر کننده برای فرد دیگری داشته باشد.
      • حاوی آدرس وبسایت، آدرس ایمیل و یا به طور کلی اطلاعات تماس باشد.

      همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، تنها اکانت بیسیک TradingView رایگان است. برای برخورداری از دیگر حساب‌ها، می‌بایست نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. برای خرید اکانت های دیگر می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان با منصفانه‌ترین کارمزد اکانت شما را به پلن مورد نظر ارتقاء خواهند داد.

      توجه داشته باشید:

      • اکانت شما تا حداکثر 72 ساعت فعال خواهد شد.
      • اطلاعات اشتراک شما به آدرس ایمیلی که ثبت کرده‌اید ارسال خواهد شد. به همین دلیل لازم است ایمیل وارد شده کاملاً معتبر و تأیید شده باشد.

      درخواست خرید اکانت تریدینگ ویو

      در صورتی که اکنون قصد خرید اکانت تریدینگ ویو را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

      سوالات متداول

      1) آیا امکان استفاده از اکانت تریدینگ ویو با آی پی ایران وجود دارد؟

      خیر. به دلیل تحریم ها امکان استفاده از اکانت تریدینگ ویو با آی پی ایران وجود ندارد.

      2) قیمت اکانت تریدینگ ویو چقدر است؟

      قیمت اکانت با توجه به پلن مورد نظر متفاوت می باشد:

      اکانت Pro: ماهیانه 14.95 دلار

      اکانت Pro+: ماهیانه 29.95 دلار

      اکانت Premium: ماهیانه 59.95 دلار

      3) آیا امکان خرید اکانت تریدینگ ویو با قیمت کمتر وجود دارد؟

      بله. شما می توانید پلن مورد نظر خود را سالیانه خریداری کنید تا شامل تخفیف شوید

      .

      4) آیا امکان خرید سهام در تریدینگ ویو وجود دارد؟

      بله. شما می توانید معاملات سهام، معاملات آتی و فارکس را در تریدینگ ویو انجام دهید.

      برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.