منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 سایر پرداخت ها 4 خرید لایسنس مایکروسافت

خرید لایسنس مایکروسافت

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

هنگامی که با مبحث لایسنس‌ها روبرو می‌شویم، شاید اولین پرسشی که به ذهن می رسد این است که به عنوان یک کاربر شخصی یا سازمانی، اساساً چرا به لایسنس نیاز داریم؟ برای روشن‌تر شدن اهمیت این موضوع مثالی را بررسی خواهیم کرد. همان‌طور که می‌دانید امروزه اکثر کارهای ما اعم از کارهای بانکی، از طریق اینترنت انجام پذیر است. بنابراین امنیت به مقوله ای حیاتی تبدیل می‌گردد.

می‌توان گفت پیشرفت تکنولوژی با امکان سوء‌استفاده از اطلاعات در دنیای دیجیتال رابطه‌ی مستقیم دارد. احتمالاً اولین و دم دست‌ترین گزینه‌ای که اکثریت آن‌ را به عنوان راه‌حل این مشکل برمی‌گزینند، استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی از شرکت‌های معتبر است. اما باید بدانید در بستری نامناسب حتی قوی‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی نیز کارآیی چندانی نخواهند داشت. رایج‌ترین بستری که در کامپیوترهای شخصی و سازمانی میزبانی نرم افزار امنیتی را به عهده خواهد داشت، ویندوز است. ویندوزهایی که غیر اورجینال محسوب می‌شوند از نواقص زیادی برخوردار بوده و همچنین توسط کمپانی مایکروسافت به‌روزرسانی نمی‌شوند. به عبارت دیگر، در صورت بروز هر گونه مشکل برای آن‌ها تنها راه حل پاک کردن ویندوز و نصب مجدد آن است و البته احتمالاً بخشی از اطلاعات شما از بین خواهد رفت. در صورتی که نیاز به لایسنس‌های اورجینال مایکروسافت دارید، می‌توانید خرید آن را به ما بسپارید .

مراحل خرید لایسنس مایکروسافت

انتخاب لایسنس مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

خرید شما تکمیل شد !

آشنایی با لایسنس های مایکروسافت

لایسنس ها Microsoft را بهتر بشناسید

>

لایسنس‌های MSDN

این دسته از لایسنس‌ها مادامی که مادربرد تعویض و یا نصب مجدد نشود، فعال خواهند بود.

>

لایسنس‌های Retail

این نوع از لایسنس‌ها از اعتبار نامحدود برخوردار بوده و در حقیقت محدودیت خاصی در تعداد دفعات فعال‌سازی بر روی یک سخت افزار را ندارند.

>

لایسنس‌های OEM

این دسته از لایسنس‌ها از زمان صدور از اعتباری 365 روزه برخوردار هستند، اما در صورتی که مادربرد تعویض گردد، حتی اگر انقضای لایسنس فرا نرسیده باشد، لایسنس غیر فعال شده و شامل پشتیبانی مایکروسافت نخواهد شد.

 

خرید لایسنس‌های مایکروسافت

همانند هر وبسایت خارجی دیگر، خرید خدمات یا مجوزهای مایکروسافت نیز از طریق پرداخت‌ ارزی امکان پذیر است. افرادی که نیازمند لایسنس مایکروسافت هستند، در صورتی که از مسترکارت یا ویزاکارت برخوردارند، می‌توانند با ثبت درخواست در قسمت‌های مربوطه و تعیین نوع لایسنس، هزینه‌ی آن‌ را از طریق یکی از کارت‌های ذکر شده پرداخت کرده و لایسنس خود را دریافت نمایند. ولی در صورت عدم برخورداری از کارت‌های اعتباری بین‌المللی، می‌توانید با همکاران ما در تهرانیکس تماس گرفته، درخواست خود را ثبت کرده و معادل ریالی هزینه‌ی لایسنس را پرداخت کنید. تهرانیکس در کمترین زمان ممکن لایسنس مورد نظر را برای شما ارسال خواهد کرد.

درخواست خرید لایسنس مایکروسافت

در صورتی که اکنون قصد خرید لایسنس مایکروسافت را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول

1) آیا امکان خرید لایسنس ویندوز وجود دارد؟

بله. مجموعه تهرانیکس می تواند این لایسنس را با بهترین قیمت برای شما خریداری کند.

2) بهترین لایسنس برای آفیس و ویندوز چیست؟

بهترین لایسنس ها برای آفیس و ویندوز، لایسنس های Retail می باشد چراکه هیچ محدودیتی در دفعات نصب نداشته و حتی در صورت تعویض مادربرد می توانید مجددا آن ها را فعال کنید.

3) در صورت تعویض مادربرد آیا لایسنس OEM غیر فعال می شود؟

بله. این لایسنس ها در صورت تعویض مادربرد، حتی اگر انقضای لایسنس فرا نرسیده باشد، غیرفعال می شوند.

4) آیا امکان استفاده از لایسنس Retail روی چند سخت افزار وجود دارد؟

خیر. این لایسنس ها قابلیت فعالسازی به دفعات ولی روی یک سخت افزار را دارند و امکان فعالسازی روی چند سخت افزار وجود ندارد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.