منو

خرید از گوم رود

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

شاید تا بحال نام پلتفرم‌هایی که داد و ستد از طریق اینترنت را میسر می‌سازند به گوش‌تان خورده باشد. اغلب این پلتفرم‌ها از سال 2004 میلادی ایجاد و به بازار معرفی شده اند. یکی از مشهورترین این پلتفرم‌ها گوم رود نام دارد.

اما قبل از آن بهتر است به ماهیت این پلتفرم اشاره کنیم. ماهیت گوم رود را چگونه می‌توان توضیح داد؟ گوم رود از نوعی از بازاریابی به نام همکاری در فروش و یا همان Affiliate Marketing بهره می‌برد. به منظور درک بهتر از پلتفرم گوم رود کمی بیشتر به مفهوم این بازاریابی خواهیم پرداخت. برای ثبت سفارش از گوم رود می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان و منصفانه ترین نرخ خرید خود را انجام دهید .

مراحل خرید از Gumroad

ایجاد اکانت در گوم رود

انتخاب محصول مورد نظر

واریز هزینه ریالی

خرید شما انجام شد !

درباره گوم رود بیشتر بدانید

آشنایی با بازاریابی همکاری در فروش گوم رود

همان‌طور که پیشتر اشاره شد گوم رود (Gumroad) یک پلتفرم آنلاین است که فروش محصولات را مستقیماً توسط سازندگان به مصرف کنندگان تسهیل می‌نماید. در سال 2011 ساهیل لاوینگیا (Sahil Lavingia) با هدف آسان سازی پروسه‌ی فروش شرکت گوم رود را تأسیس کرد. لاوینگیا قبل از ایجاد این پلتفرم به عنوان طراح در پینترست مشغول به کار بود و در زمان طراحی و خلق گوم رود تنها 19 سال داشت.

نویسنده‌ها، طراحان، موسیقی دان‌ها، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و گروه‌های متفاوتی از تولیدکنندگان و سازندگان از این پلتفرم برای فروش مستقیم به مصرف کنندگان استفاده می‌کنند. اغلب محصولاتی که از طریق گوم رود خرید و فروش می‌شوند محصولاتی با محتوای دیجیتال مانند آلبوم‌های موسیقی، کتاب‌های الکترونیکی، فیلم، ویدئوها و تصاویر آموزشی می‌باشند.

گوم رود به عنوان یک محصول پلاگین و پلی امریکایی ساخته شده است که خدماتی نظیر پردازش و پرداخت و میزبانی فایل، ابزارهای تحویل، بازاریابی و ارتباطات را ارائه می‌دهد. ماهیت گوم رود بسیار منحصر بفرد است، چرا که بیشترین تمرکز گوم رود بر رابطه‌ی بین سازنده و مصرف کننده است تا بر اکتشاف. از طرف دیگر هزینه ای که این پلتفرم از کاربرانش به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند نسبت به سایر پلتفرم‌های مشابه کمتر است. اما به طور کلی می‌توان گفت دلیل اصلی محبوبیت پلتفرم‌هایی نظیر گوم رود، از بین بردن نیازی به نام واسطه برای فروش و ایجاد رابطه‌ی مستقیم با مصرف کنندگان است.

مشتریان گوم رود

بسیاری از موسیقی دان‌های برجسته و مستقل از قبیل امینم (Eminem)، بن جُوی (Bon Jovi)، ویز خلیفه (Wiz Khalife)، رایان لزلی (Ryan Leslie)، سم هاید (Sam Hyde)، … محصولات خود را از طریق گوم رود به فروش رسانده اند.

اما مشتریان گوم رود به فعالان دنیای موسیقی محدود نمی‌شود. کمپانی مگنولیا پیکچرز (Magnolia Pictures) مجموعه ای از فیلم‌های خود را از طریق گوم رود توزیع می‌کند. نشر یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف گوم رود به شمار می‌رود. نویسندگان سرشناسی مانند تیم فریس (Tim Ferriss)، جان گرین (John Green)، … گوم رود را پلتفرم مناسبی برای انتشار نوشته‌هایشان می‌دانند. جالب است بدانید از سال 2011 تا زمان نگارش این مطلب بیش از 83 هزار تولیدکننده از 127 کشور جهان  از طریق پلتفرم گوم رود درآمدی در حدود 419 میلیون دلار کسب کرده اند.

نحوه خرید از Gumroad

همان‌طور که گفته شد محصولات متنوعی در پلتفرم گوم رود برای فروش وجود دارند که می‌توان نسبت به تهیه‌ی آن‌ها اقدام نمود. اما ممکن است به دلیل نیاز به پرداخت از طریق دبیت کارت یا کردیت کارت خرید از این پلتفرم تا حدودی کاربران را با مشکل مواجه سازد. به منظور حصول تجربه ای دلپذیر و خریدی آسان می‌توانید خرید محصول مورد نیاز خود را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

درخواست خرید از گوم رود

در صورتی که اکنون قصد خرید از گوم رود را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) در صورت فروش محصولات در گوم رود مبلغی به سایت تهرانیکس تعلق میگیرد؟

در اولین فروش، 9% مبلغ فروش شما متعلق به وبسایت تهرانیکس است و هرچقدر درآمد شما افزایش یابد، این درصد کمتر میشود.

 

2) در این سایت میتوانیم ویدیوهای آموزشی قرار دهیم؟
بله. ویدیوهای آموزشی جهت فروش را میتوانید قرار بدهید.
3) پلتفرم گوم رود فقط با ارز دلار است؟
خیر. این پلتفرم از چند ارز متفاوت پشتیبانی میکند.
4) مزیت گوم رود برای افراد چیست؟

این سایت در واقع برای افرادی که وبسایت ندارند بسیار مناسب است. با قرار دادن لینک گوم رود خود در شبکه های اجتماعی نیازی به ایجاد وبسایت جهت فروش، ندارید.

5) در گوم رود، امکان طراحی صفحه فروش خود را داریم؟
بله.  شما محدودتی در طراحی صفحه فروش خود ندارید.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.