منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 پرداخت های دانشجویی 4 پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس‌های خارجی

پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس‌های خارجی

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

رقابت برای دریافت بورسیه‌ی رایگان بین افرادی که قصد دارند تحصیلات تکمیلی خود را در یکی از کشورهای خارجی دنبال کنند همواره در حال افزایش است. یکی از مواردی که در تعلق گرفتن بورسیه بسیار حائز اهمیت به شمار می‌رود، برخورداری از رزومه‌ی قوی و قابل توجه است. راه‌های زیادی در جهت تقویت رزومه وجود دارند. چنانچه قصد بهبود رزومه‌ی علمی خود را دارید، شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارهای بین‌المللی یکی از گزینه‌های بسیار توصیه شده است. می‌توان این‌گونه اذعان کرد که جهان دانشمندان، محققین، نوآوران و کارآفرینان از طریق نشست‌های بین المللی به آرامی و ظرافت در جهت مثبت متحول می‌گردد. اما چگونه می‌توان در کنفرانس‌های خارجی شرکت کرد؟ با نحوه شرکت در کنفرانس‌های خارجی آشنا شوید. برای پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس‌های خارجی می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان و با منصفانه‌ترین نرخ، پرداخت خود را انجام دهید.

مراحل شرکت کنفرانس‌های خارجی

انتخاب کنفرانس مورد نظر و ایجاد اکانت

پرداخت هزینه ریالی

ثبت نام شما تکمیل شد!

جستجوی کنفرانس‌های بین‌المللی

کنفرانس مورد نظر خود را پیدا کنید

شاید از خود بپرسید کنفرانس مربوط به رشته و یا زمینه‌ی شغلی خود را از چه طریقی می‌بایست بیابید. در حال حاضر وبسایت‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها و با وارد کردن اطلاعات مورد نظر می‌توانید کنفرانس‌های مرتبط را یافته و برای حضور در آن‌ها ثبت نام کنید. برخی از این وبسایت‌ها عبارتند از:

https://conferencealerts.com/

https://www.elsevier.com/events/conferences

https://www.worldconferencealerts.com/

https://www.allconferencealert.com/

http://www.allconferences.com/

شاید بتوان گفت در میان وبسایت‌های ذکر شده worldconferencealerts.com از اعتبار و بازدید بیشتری برخوردار است. این وبسایت در اصل یک پلتفرم است که می‌توانید از طریق آن درباره‌ی جلسات، کلاس‌ها، کارگاه‌ها و سمینارها در سراسر جهان اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. وبسایت ذکر شده در چند گروه رویدادها را دسته بندی می‌کند:

دسته بندی‌های محبوب (Popular Categories): این گروه رویدادها را بر اساس فیلد طبقه بندی و معرفی می‌نماید، مانند مهندسی، پزشکی، تجاری، آموزشی، ریاضیات، حقوق، علوم اجتماعی،…

دسته بندی بر اساس نوع رویداد (Event Category): این دسته بندی رویدادها را بر اساس انواع کنفرانس، سمینار، ورک شاپ، کنفرانس مطبوعاتی، وبینار، ویدئو کنفرانس، مستر کلاس، نمایشگاه، … فهرست می‌نماید.

دسته بندی بر اساس تاریخ (Event Calendar): این دسته بندی بر اساس تاریخ و تقویمی است که در قسمت مورد نظر نمایش داده می‌شود.

دسته بندی بر اساس کشورهای محبوب (Popular Countries): و در نهایت دسته بندی رویدادها بر اساس موقعیت جغرافیایی و کشور میزبان رویداد است.

‌یکی دیگر از وبسایت‌های پرکاربرد در زمینه‌ی اطلاع رسانی کنفرانس‌ها و نشست‌های بین المللی ‘allconferences.com’ است. با هم کمی بیشتر با این وبسایت آشنا خواهیم شد.

اولین جمله ای که در قسمت درباره‌ی ما (About Us) این وبسایت با آن روبرو خواهید شد اینچنین است: “آنچه که به عنوان یک نیاز آغاز شد، اکنون به یک راه حل تبدیل شده است.” قضیه چنین بوده که مؤسس وبسایت allconferences در حال جستجو برای یک کنفرانس در زمینه‌ی مهندسی بوده تا بتواند تخصص و تجربه‌ی خود را در رشته‌ی مربوطه افزایش دهد. او به جستجوی آنلاین کنفرانس مطبوع خود ادامه می‌دهد، اما تقریباً هیچ گزینه‌ی مناسبی نمی‌یابد. بنابراین این فکر به ذهنش خطور می‌کند که قطعاً راه آسان‌تری باید وجود داشته باشد و در نتیجه اولین نسخه از وبسایتی تحت عنوان Allconferences.com را ایجاد می‌کند.

در اصل وبسایت ذکر شده فقط به عنوان دایرکتوری کنفرانس‌ها ایجاد شده بود، اما به دلیل تقاضای افراد Allconferences.com هم اکنون خدمات دیگری نظیر ارائه‌ی فرصتهای تبلیغاتی و خدامت پرداخت آنلاین ثبت نام را فراهم آورده است.

برای شروع به جستجوی کنفرانس مورد نظر خود در Allconferences.com بهتر است پروفایل شخصی خود را ایجاد کنید. ساختن حساب کاربری در این وبسایت رایگان و بسیار ساده است. گزینه‌ی ‘Sign up’ را انتخاب نمایید تا به صفحه‌ی مربوط به ثبت نام هدایت شوید. در صفحه‌ی جدید اطلاعات مورد نیاز از قبیل آدرس ایمیل معتبر، نام و نام خانوادگی، … را درج کرده و رمز عبور مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کنید. در نهایت با تیک زدن گزینه‌ی پذیرفتن قوانین و شرایط وبسایت و کلیک کردن بر روی گزینه‌ی ‘Submit’ حساب کاربری خود را به آسانی ایجاد کنید.

در صفحه‌ی اصلی وبسایت و در قسمت ‘All Conference Categories’ دسته بندی‌هایی در تمامی زمینه‌ها اعم از هنر، تجارت، سلامتی، تفریحات، علوم، اخبار، حقوق، … وجود دارد. مقابل نام دسته بندی عددی داخل پرانتز نوشته شده که نشان دهنده‌ی تعداد کل سمینارها در تمامی زیرگروه‌های فیلد مربوطه است.

پس از یافتن و انتخاب کنفرانس و یا هر نوع نشست بین‌المللی، نوبت به ثبت نام برای شرکت در آن می‌رسد. معمولاً پروسه‌ی ثبت نام در وبسایت‌های مربوطه دشوار نیست. طبیعتاً پس از انتخاب گزینه‌ی مورد نظرتان، به وبسایت اختصاصی برگزارکننده‌ی اصلی هدایت می‌شوید. پس از انجام ثبت نام نسبت به دستورالعمل‌های وبسایت برگزارکننده‌ی رویداد، بایستی هزینه‌ی ثبت نام (Registration Fee) را پرداخت کنید.

پرداخت هزینه‌ی ثبت نام برای کنفرانس

پرداخت هزینه‌ی ثبت نام غالباً به صورت آنلاین انجام پذیر است. در اکثر موارد هزینه از طریق یکی از کارت‌های اعتباری مسترکارت (MasterCard) و ویزاکارت (VISA) قابل پرداخت است. بنابراین در صورتی که از یکی از این کارت‌ها برخوردار باشید به راحتی می‌توانید پرداخت خود را به صورت مستقیم انجام دهید. اما در برخی از موارد خاص، متقاضی شرکت در کنفرانس می‌بایست هزینه‌ی ثبت نام خود را از طریق حساب پی پال (Pay Pal) پرداخت کند. در هر دو صورت به منظور جلوگیری از بروز هر گونه خطا، بهتر است پرداخت هزینه‌ی ثبت نام خود را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید تا پروسه ای آسان، سریع و امن از پرداخت‌های ارزی را تجربه نمایید.

درخواست پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس خارجی

در صورتی که اکنون قصد شرکت در کنفرانس های خارجی را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) برای شرکت در کنفرانس های بین المللی، شرایط خاصی وجود دارد؟

خیر. بعد از پرداخت هزینه، همه افراد میتوانند در کنفرانس شرکت کنند مگر اینکه کنفرانس برای افرادی خاص باشد.

2) در صورت شرکت نکردن در کنفرانس هزینه عودت داده میشود؟
خیر. متاسفانه امکان عودت وجه وجود ندارد.
3) بعد از واریز هزینه در سایت تهرانیکس، انجام درخواست ما چقدر زمان میبرد؟
بعد از ثبت سفارش، 1 الی 3 ساعت کاری درخواست شما تکمیل میشود.
4) کارمزد تهرانیکس جهت پرداخت هزینه کنفرانس چقدر است؟
کارمزد مجموعه تهرانیکس 3 الی 5 درصد میباشد.
5) آیا محدودیت خاصی برای ایرانیان در کنفرانس های بین المللی وجود دارد؟
با توجه به شرایط تحریم برای ایرانیان، شرایط شرکت در کنفرانس مربوطه باید توسط متقاضی بررسی شود.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.