منو

پرداخت هزینه عضویت PMI

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

مؤسسه‌ی مدیریت پروژه که به لاتین The Project Management Institute و به اختصار PMI خوانده می‌شود، به عنوان یک سازمان حرفه ای غیرانتفاعی در زمینه‌ی مدیریت پروژه در ایالات متحده‌ی امریکا تعریف می‌شود. به عبارت دیگر، PMI انجمن حرفه ای پیشرو در مدیریت پروژه است و به عنوان مرجعی برای جامعه‌ی جهانی رو به رشد در این حرفه و همچنین میلیون‌ها متخصص پروژه و افرادی است که از مهارت‌های مدیریت پروژه استفاده می‌نمایند. این مؤسسه به افراد بسیار زیادی اعم از بیش از 650 هزار عضو در 213 کشور و منطقه‌ی جهان خدمات متفاوتی ارائه می‌کند. مهم‌ترین خدمات PMI را می‌توان توسعه‌ی استانداردها، تحقیق، آموزش، انتشار، میزبانی کنفرانس‌ها و سمینارهای آموزشی و ارائه‌ی اعتبار در مدیریت پروژه تعریف کرد.هزینه عضویت PMI در حال حاضر 130 دلار امریکا است که برای پرداخت این هزینه می توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید .

مراحل پرداخت هزینه PMI

ایجاد اکانت pmi.org

پرداخت هزینه ریالی

عضویت شما تکمیل شد!

مدارک و گواهینامه‌های PMI

با عضویت در PMI دریافت گواهینامه های بین المللی مدیریت پروژه برای شما فراهم می شود

اولین گواهینامه ای که مؤسسه‌ی PMI ارائه داد در سال 1984 بود و PMP نام داشت. از همان زمان تا کنون، PMP به عنوان یک گواهینامه‌ی استاندارد در مدیریت پروژه شناخته می‌شود. تا سال 2020 بیش از یک میلیون نفر موفق به کسب گواهینامه‌ی PMP شده اند. کمی بعدتر، مؤسسه‌ی PMI گواهینامه‌ی دیگری معرفی کرد که در ابتدا متقاضیان دریافت آن می‌بایست از سوابق تحصیلی و تجربیات لازم برخوردار بوده و سپس آزمونی که غالباً از پرسش‌های چند گزینه ای تشکیل یافته است را پشت سر بگذارند. به منظور حفظ اعتبار بیشتر اعتبار گواهینامه، دارندگان باید واحدهای توسعه‌ی حرفه ای (PDU) را کسب کنند. کسب واحدهای ذکر شده از طریق شرکت در کلاس‌ها، شرکت در کنگره‌های جهانی PMI، مشارکت در تحقیقات و یا نگارش و انتشار مقالات ممکن می‌باشد. اکثریت مدارک و گواهینامه‌های PMI می‌بایست تمدید شوند. مهم‌ترین گواهینامه‌هایی که PMI صادر می‌نماید عبارتند از:

2014: Portfolio Management Professional (PfMP)
2020: PMI Project Management Ready
2020: Disciplined Agile Scrum Master (DASM)
2021: Disciplined Agile Senior Scrum Master (DASSM)
2021: Disciplined Agile Value Stream Consultant (DAVSC)
2021: Disciplined Agile Coach (DAC)

1984: Project Management Professional (PMP)
2003: Certified Associate in Project Management (CAPM)
2007: Program Management Professional (PgMP)
2008: PMI Scheduling Professional (PMI-SP)
2008: PMI Risk Management Professional (PMI-RMP)
2011: PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)
2014: PMI Professional in Business Analysis (PMI-PBA)

استانداردهای PMI

استانداردهایی که PMI ایجاد و منتشر می‌کند به سه دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند:

استانداردهای بنیادی (Foundational Standards): این گروه استانداردهای پایه ای در زمینه‌ی دانش مدیریت پروژه را فراهم می‌آورد و چهار حوزه‌ی پروژه، برنامه، پورتفولیو و رویکرد سازمانی به مدیریت پروژه را نشانه گیری می‌کند. این موارد پایه‌هایی هستند که استانداردهای عملی و توسعه‌های خاص صنعت بر طبق آن‌ها ایجاد می‌گردد.

چارچوب‌ها و استانداردهای تمرینی (Practice Standards and Frameworks): این گروه استانداردهای تمرین، استفاده از ابزار، تکنیک یا پروسه که در راهنمای PMBOK مشخص شده است را در برمی‌گیرد.

راهنمای تمرینی (Practice Guide): این گروه راهنماهای تمرینی اطلاعات و دستورالعمل‌های پشتیبانی را برای کمک به استفاده از استانداردهای PMI ارائه می‌دهد.

عضویت در PMI

عضویت در جامعه‌ی PMI به عنوان یک سازمان حرفه ای مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. از طریق عضویت در این مؤسسه می‌توانید به بیش از 1000 ابزار، قالب و همچنین محتواهایی که توسط PMI تولید و منتشر می‌گردد دسترسی داشته باشید، در هزینه‌ی دریافت گواهینامه‌های مورد نظر خود صرفه جویی کنید، از فرصت‌های شغلی مرتبط آگاه شوید، راهنمای PMBOK را دانلود نمایید و … لازم به ذکر است به منظور استفاده از تمامی امکانات و خدماتی که PMI به اعضای خود ارائه می‌دهد، در زمان نگارش این مقاله، می‌بایست هزینه‌ی سالانه ای در حدود 130 دلار پرداخت نمایید. پرداخت هزینه‌ی حق عضویت این مؤسسه پس از ایجاد حساب کاربری و از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی قابل انجام است.

مؤسسه‌ی خوشنام و معتبر PMI که از قدمتی بیش از نیم قرن برخوردار است، تقریباً در تمامی کشورهای جهان به منظور پیشرفت مشاغل، بهبود موفقیت‌های سازمانی و توانمندسازی متخصصان پروژه، همواره با استفاده از روش‌ها و مهارت‌های جدید فعالیت می‌کند. همانطور که ذکر شد، این مؤسسه در زمینه‌ی صدور استانداردها و گواهینامه‌های متفاوت، برگزاری دوره‌های آنلاین، معرفی و انتشار ابزارها و نشریات دیجیتال، برگزاری کنفرانس‌ها و همینطور ایجاد انجمن‌های مختلف خدمت رسانی می‌کند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که مایلید به عنوان یک مدیر پروژه‌ی مؤثر فعالیت خود را آغاز کرده و یا ادامه دهید، مؤسسه‌ی PMI انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. پس از اقدام به ثبت نام و عضویت درPMI، به منظور پرداخت هزینه‌ی عضویت خود با تهرانیکس تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن هزینه‌ی مورد نظر شما پرداخت شده و به یکی از اعضای این جامعه‌ی جهانی حرفه ای تبدیل گردید.

درخواست پرداخت هزینه عضویت PMI

در صورتی که الان قصد پرداخت هزینه PMI دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) مدت اعتبار عضویت PMI چند سال است؟
مدت اعتبار عضویت 1 سال می باشد.
2) هزینه عضویت PMI چقدر است؟
عضویت PMI سه حالت متفاوت دارد:

1) عضویت Individual برای سال اول 139 دلار و تمدید سالانه آن 129 دلار

2) عضویت Student و تمدید آن 32 دلار

3) عضویت Retirement و تمدید آن 65 دلار

3) برای عضویت در موسسه PMI چگونه باید اقدام کنم؟

ابتدا باید اکانتی در وبسایت موسسهPMI  به آدرس https://www.pmi.org ایجاد کنید و سپس هزینه عضویت را بپردازید که پرداخت این هزینه را می توانید به کارشناسان ما بسپارید.

4) PMI چه فعالیتی می‌کند؟
کارمزد مجموعه ما 5% میباشد.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.