منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 هزینه های ویزا و سفارت 4 پرداخت هزینه ویزای استرالیا

پرداخت هزینه ویزای استرالیا

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

بدون شک استرالیا در زمره‌ی جذاب‌ترین و توسعه یافته‌ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید. با انبوهی از شگفتی‌های طبیعی، حیات وحش حیرت انگیز، برخورداری از مهم‌ترین کلان‌شهرهای جهان و سرزمین‌های وسیع، جای تعجب نیست که این کشور به یکی از فریبنده‌ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می‌رود. تمامی موارد ذکر شده را به تناسب این کشور با هر سلیقه و میزان بودجه ای اضافه نمایید. این کشور تجربه‌های منحصر بفردی را فراهم می‌آورد که می‌توان گفت یافتن آن‌ها در هر سرزمین دیگری تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد.

با این حال همانطور که می‌دانید تجربیات شگفت‌انگیز به آسانی محقق نمی‌شوند. بدیهی است که تصمیم‌گیری برای سفر به یکی از دورترین کشورهای جهان، مکانی که تقریباً به همه‌ی کشورها دور است، با در نظر گرفتن پروازهای طولانی و اغلب گران قیمت کار آسانی نیست. با این حال و به گفته‌ی تمامی افرادی که قبلاً به استرالیا سفر کرده اند، تمامی این سختی‌ها در مقایسه با تجربه‌ی سفر به این کشور چیزی نیست. برای سفر یا مهاجرت به کشور استرالیا نیاز به پرداخت هزینه ویزای این کشور را خواهید داشت. برای پرداخت هزینه ویزای استرالیا می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان و پایین‌ترین کارمزد این هزینه را پرداخت کنید .

مراحل پرداخت هزینه ویزای استرالیا

ایجاد اکانت در سایت immi

انتخاب ویزای مورد نظر

پرداخت هزینه ریالی

پرداخت شما انجام شد !

هزینه و مراحل درخواست ویزای استرالیا

>

ویزای توریستی (subclass 600):
این نوع ویزای به متقاضی آن امکان سفر توریستی به کشور استرالیا ، دیدار با اقوام یا حتی تحصیل کوتاه مدت می‌دهد و هزینه آن از 135 دلار تا 1000 دلار استرالیا متغییر است.

>

ویزای تحصیلی (subclass 573):
این نوع ویزای بعد از پذیرش از دانشگاه صادر می‌شود و مدت آن بسته به مدت زمان تحصیل دارد. هزینه این ویزا از 550 دلار آغاز می شود.

مراحل درخواست ویزای استرالیا

1- وارد وبسایت border.gov.au شوید.
2- گزینه ImmiAccount را انتخاب کنید و اکانت جدیدی ایجاد نمایید.
3- اکانت خود را بر حسب پاسپورت خود تکمیل کنید.
4- ویزای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
5- با رسیدن به مرحله پرداخت، پرداخت خود را انجام داده و رسید را دریافت کنید.

استرالیا

مشترک المنافع استرالیا (Commonwealth of Australia) کشوری مستقل است که از سرزمین اصلی قاره‌ی استرالیا، جزایر تاسمانی و جزایر کوچکتر متعددی تشکیل شده است. استرالیا با بیش از هفت کیلومتر مربع به عنوان بزرگترین کشور از نظر مساحت و ششمین کشور بزرگ جهان به حساب می‌آید. این کشور قدیمی‌ترین، مسطح ترین و خشک‌ترین قاره‌ی مسکونی جهان قلمداد می‌شود. بیابان‌ها در مرکز، جنگل‌های بارانی استوایی در شمال شرقی و رشته کوه‌ها در جنوب شرقی، سرزمین‌ها و تنوع آب و هوایی این سرزمین را تشکیل داده اند.

بومیان استرالیا در حدود 65 هزار سال پیش در این سرزمین ساکن بوده‌اند. اکتشافات دریایی در این قاره در اوایل قرن هفدهم و با ورود کاشفان هلندی آغاز گردید. جمعیت اروپایی استرالیا رفته رفته افزایش یافت. در دهه‌ی 1850 بیشتر قاره توسط مهاجران اروپایی کشف گردید و پنج مستعمره‌ی خودگردان دیگر توسط آن‌ها تأسیس شد. در یکم ژانویه‌ی سال 1901 میلادی، تمامی مستعمرات تأسیس شده با یکدیگر متحد شده و مشترک المنافع استرالیا را تشکیل دادند. از آن زمان استرالیا سیستم لیبرال دموکراتیک و اقتصاد بازار ثروتمندی را حفظ نموده است.

از نظر سیاسی، استرالیا یک پادشاهی پارلمانی فدرال بر پایه‌ی قانون اساسی به شمار می‌رود که شامل شش ایالت و ده قلمرو می‌باشد. جمعیت نزدیک به 27 میلیون نفری استرالیا که غالباً جمعیت شهری را تشکیل می‌دهند عموماً در ساحل شرقی آن متمرکز شده است. کانبرا (Canberra) پایتخت این کشور است و پنج کلان شهر دیگر آن سیدنی، ملبورن، بریزین، پرث و آدلاید می‌باشند. 30 درصد از جمعیت کل این کشور را مهاجران تشکیل داده‌اند که بالاترین نسبت در میان کشورهای غربی به شمار می‌رود. منابع طبیعی فراوان استرالیا و روابط تجاری بین المللی به شدت توسعه یافته نقش بسیار مهمی را در اقتصاد این کشور ایفا می‌کنند. به عبارت دیگر، عمده‌ی درآمد استرالیا از طریق خدمات، صادرات معدن، بانکداری، محصولات کشاورزی و دامداری و آموزش‌های بین المللی به دست می‌آید.

استرالیا کشوری بسیار توسعه یافته با اقتصاد پر درآمد است. این کشور در رتبه‌ی سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان قرار دارد. این کشور همچنین از نظر کیفیت زندگی، دموکراسی، بهداشت، آموزش، آزادی‌های اقتصادی و مدنی، امنیت و حقوق سیاسی رتبه‌ی قابل قبولی را به خود اختصاص داده است.

موقعیت جغرافیایی، زیست محیطی و آب و هوایی

استرالیا که توسط اقیانوس هند و آرام احاطه شده است، توسط دو دریا، آرافورا(Arafura) و تایمور(Timor) از آسیا جدا می‌شود. از آنجایی که این کشور از جزایر متعددی تشکیل شده، گاهاً به عنوان بزرگترین جزیره‌ی جهان شناخته می‌شود. استرالیا از حدود 35 هزار کیلومتر خط ساحلی برخوردار است. وسعت این کشور به آن مناظر بسیار متنوعی می‌دهد؛ جنگل‌های بارانی استوایی در شمال شرقی، رشته کوه‌ها در جنوب شرقی، جنوب غربی و شرق و همچنین بیابان‌های زیبا در مرکز. همانطور که گفته شد، بخش بزرگی از جمعیت این کشور در امتداد خط ساحلی معتدل در جنوب شرقی مستقر هستند.

آب و هوای استرالیا به طور قابل توجهی متأثر از جریان‌های اقیانوسی است. وجود جریان‌های متفاوت، باعث ایجاد میزان بارندگی‌های مختلف می‌شود. قسمت اعظم بخش شمالی کشور دارای مناطق گرمسیری و عمدتاً تابستانی، گوشه‌ی جنوب غربی آن از آب و هوای مدیترانه‌ای و محدوده‌ی جنوب شرقی آن از آب و هوای اقیانوسی تا نیمه گرمسیری مرطوب برخوردار است.

اقتصاد

استرالیا یک کشور ثروتمند با اقتصاد باز، سرانه‌ی تولید ناخالص داخلی بالا و نرخ پایین فقر به شمار می‌رود. هم اکنون این کشور از نظر میانگین ثروت از سوئیس پیشی گرفته و در رتبه‌ی اول قرار گرفته است. توسط مطالعه ای که توسط یک مؤسسه‌ی سوئیسی صورت گرفت، استرالیا در حال حاضر به عنوان دومین کشور از نظر میانگین ثروت برای هر بزرگسال به شمار می‌رود. واحد پول این کشور دلار استرالیا است.

چرا استرالیا؟

در ادامه دلایل مهمی آورده شده که می‌تواند انگیزه‌های مهمی برای سفر به استرالیا، این مقصد جادویی، به حساب آید.

شگفتی‌های طبیعی

استرالیا را می‌توان به عنوان سزمین بسیاری از شگفتی‌های طبیعی نادر و افسانه ای تلقی کرد. از دیواره‌ی مرجانی کوئینزلند که تنها قطعه‌ی زنده‌ی زمین است که از فضا قابل مشاهده می‌باشد گرفته تا مکان مقدس و دیدنی اولورو (Uluru)، باعث شده تا استرالیا مقصد جذابی برای تمامی سلایق باشد. دیگر مکان‌های باشکوه برای بازدید در این کشور عبارتند از: Pinnacles، جزیره‌ی چشمگیر Fraser، کاکادو (Kakadu) با برخورداری از تنوع زیستی شگفت انگیز استوایی، آبشار مکنزی (MacKenzie Falls)، منطقه‌ی ماسه سنگی Bungle Bungle، …

سواحل

استرالیا به برخورداری از برترین سواحل موجود در کره‌ی زمین مفتخر است. بخش‌های بکر و خیره کننده‌ی ماسه‌های سفید، سواحل پر جنب و جوش برای علاقه مندان به موج سواری، آن‌را را به مکانی تبدیل کرده که مناسب تمامی سلایق به شمار می‌رود. در میان زیباترین سواحل این کشور می‌توان به ساحل Cable در منطقه‌ی بروم(Broome)، ساحل Hyams که به داشتن سفیدترین و درخشان‌ترین شن و ماسه در جهان مشهور است، ساحل افسانه ای Kirra، ساحل وایت هون (Whitehaven) در نزدیکی دیواره‌ی مرجانی بزرگ و همچنین ساحل باشکوه شلی سیدنی (Shelly) اشاره کرد.

فرصت‌های شگفت انگیز برای ماجراجویی

استرالیا بهشتی برای علاقه مندان به ماجراجویی به شمار می‌رود. چه بخواهید در بیابان‌های این سرزمین کاوش کنید و یا در دیواره‌ی مرجانی بزرگ غواصی کنید، و یا در ویت ساندیز (Whitsundays) قایقرانی کرده، استرالیا برای شما گزینه‌ی مناسبی است.

شهرهای درخشان

با مساحتی بزرگتر از اروپا و تراکم جمعتی فوق‌العاده کم، جای تعجب نیست که 85 درصد استرالیایی‌ها در شهر و البته در امتداد ساحل زندگی می‌کنند. مناطق شهری استرالیا که بین کوه‌ها، طبیعت وحشی، رودخانه‌ها و اقیانوس‌ها پراکنده شده‌اند، تجربیات شهری بسیار خارق‌العاده ای را فراهم می‌آورند. فرهنگ پر جنب و جوش و تپنده‌ی سیدنی، سبک زندگی ساحلی فریبنده‌ی آن و همچنین استایل اروپایی و فرهنگ قهوه‌ی بی‌نظیر ملبورن، مجموعه ای از تجربیات شگفت انگیز شهری را به علاقه مندان پیشکش می‌کند.

از طرف دیگر، آدلاید(Adelaide) شهری زیبا با سواحلی جذاب، پارک‌های بی‌نظیر و سرگرمی‌های بی‌شمار به حساب می‌آید. در حالی که داروین(Darwwin) آرام و دور افتاده در بخش سرسبز شمالی استرالیا است که از بازارهای محلی زیبا برخوردار است. پرث(Perth) به عنوان یکی از دیگر از شهرهای مهم استرالیا فرصت تجربه‌ی غذاهای محلی و همچنین تفریح‌های ساحلی را فراهم می‌آورد.

موقعیت غبطه انگیز کنز(Cairns) بین جنگل‌های بارانی و دیواره‌ی مرجانی بزرگ، آن‌ را به مقصدی ایده آل برای ماجراجویان تبدیل کرده است. کانبرا، پایتخت کوچک این کشور، جشنی برای دوستداران طراحی و معماری، با موزه‌های بی‌نظیر، پارک‌های بزرگ و خیابان‌های وسیع و پر درخت به شمار می‌رود.

پرداخت هزینه‌ی ویزای استرالیا

با توجه به تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، استرالیا را می‌توان به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان به حساب آورد. از طرف دیگر، این کشور یه عنوان یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت نیز شناخته می‌شود. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، تحصیلی، کاری، … امکان پذیر است. البته مهاجرت به استرالیا نیازمند برخورداری از شرایط ویژه ای است. در هر صورت چنانچه تمایل به دریافت هر نوع ویزا برای این کشور را داشته باشید می‌توانید پس از مراجعه به وبسایت immi.homeaffairs.gov.au مراجعه کرده و پس از محاسبه‌ی آنلاین هزینه‌ی ویزای خود با مشاوران ما در تهرانیکس تماس گرفته و هزینه‌ی ویزای مورد نظر خود را به آسانی پرداخت نمایید.

درخواست پرداخت هزینه ویزای استرالیا

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه ویزای استرالیا را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) هزینه ویزای استرالیا چقدر است؟
هزینه ویزا بسته به نوع ویزا متفاوت است. برای مشاهده قیمت انواع ویزا می توانید به وبسایت www.immi.homeaffairs.gov.au مراجعه نمایید.
1) اعتبار ویزای توریستی استرالیا چقدر است؟

این ویزا به صورت 3 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه ارائه می شود.

3) برای صدور ویزا علاوه بر هزینه ویزا باید مبلغ اضافه پرداخت شود؟
بله. بایستی هزینه ای اضافی را نیز پرداخت نمایید که این مبلغ با استفاده از ویزا یا مستر کارت برابر 1.08 % کل مبلغ پرداختی شما میباشد .
4) چگونه باید ویزای خود را پیگیری کنیم؟

پیگیری ویزای استرالیا به صورت آنلاین و حضوری می باشد. اما اگر دنبال آسان ترین راه پیگیری ویزای استرالیا هستید باید به صورت آنلاین از طریق اکانتی که درخواست ویزا داده اید اقدام کنید.

5) چه کسانی از انگشت نگاری سفارت استرالیا معاف هستند؟

به غیر از شهروندان بومی و دو تابعیتی استرالیا و کسانی که اقامت دائم این کشور را دارند، شهروندان نیوزیلند که تقاضای شهروندی استرالیا را داده اند و همچنین افرادی که دارای کارت تجاری  APEC هستند از انگشت نگاری استرالیا معاف هستند، علاوه بر این ها افرادی که مشکل جسمانی دارند و نمی توانند اثر انگشت بدهند، کودکان زیر 5 سال نیز از این مرحله معاف می باشند ولی چهره آنها باید ثبت شود.

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.