منو
خانه 4 پرداخت آنلاین ارزی 4 هزینه های ویزا و سفارت 4 پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک

پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک

سریع ترین پرداخت با کمترین کارمزد

دانمارک یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی، همواره مقصد مقبول بسیاری از افرادی بوده که قصد مهاجرت به قاره‌ی سبز را داشته اند. دانمارک به دلیل برخورداری از استانداردهای بالا، مقصدی جذاب برای کار، تحصیل و زندگی دائمی به شمار می‌رود. قطعاً افرادی که به مهاجرت به این کشور منحصر بفرد فکر کرده اند، با نام گرین کارت دانمارک آشنایی دارند. اما از گرین کارت دانمارک چه می‌دانیم؟ شرایط اخذ آن چگونه است؟ هزینه‌ی آن چقدر است؟ و چطور می‌توان این هزینه را پرداخت نمود؟ هزینه‌ی اکثر ویزاهای دانمارک در حدود 445 دلار امریکا است. برای پرداخت این هزینه می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس استفاده کنید و در کمترین زمان و با منصفانه‌ترین کارمزد این مبلغ را پرداخت نمایید.

مراحل پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک

ایجاد Case Order ID

پرداخت هزینه ریالی ویزا

پرداخت شما تکمیل شد !

دانمارک به عنوان مقصد مهاجرت

قبل از اینکه به سراغ شرایط گرین کارت دانمارک و نحوه‌ی اخذ آن برویم، بهتر است کمی با دانمارک که یکی از برترین کشورهای قاره‌ی اروپا به حساب می‌آید کمی بیشتر آشنا شویم. دانمارک با نام رسمی پادشاهی دانمارک در قسمت شمالی قاره‌ی اروپا، در جنوب غربی سوئد و جنوب نروژ واقع شده و در بخش جنوبی خود با آلمان هم مرز است. پایتخت کشور دانمارک، شهر کوپنهاگ می‌باشد. دانمارک از شبه جزیره‌ی یوتلند (Jutland) و در حدود 406 جزیره‌ی کوچک و بزرگ دیگر تشکیل شده است. مساحت کلی این کشور در حدود 43 هزار کیلومتر مربع تخمین زده می‌شود.

دانمارک از زمستان‌های معتدل، با میانگین دمای 1.5 درجه‌ی سانتی گراد در ژانویه و تابستان‌های خنک، با میانگین دمای 17.2 درجه‌ی سانتی گراد در آگوست برخوردار است. پاییز پرباران‌ترین و بهار کم باران‌ترین فصول سال در این کشور به شمار می‌روند. به دلیل موقعیت جغرافیایی دانمارک و قرارگیری آن در اروپای شمالی، طول روز در فصول مختلف به شدت متغیر است. در زمستان شاهد روزهای بسیار کوتاه (با طلوع خورشید در ساعت 8:45 صبح و غروب خورشید در ساعت 3:45 بعدازظهر) هستیم. از طرف دیگر فصل تابستان روزهایی بسیار طولانی را به ساکنان این کشور هدیه می‌دهد؛ در تابستان به طور میانگین خورشید در ساعت 4:30 صبح طلوع و در ساعت 10 شب غروب می‌کند.

بر اساس یک تحقیق و نظرسنجی در سال 2017، دانمارک در میان هشتاد کشور جهان از دیدگاه یک مهاجر رتبه‌ی دهم را به خود اختصاص داده است. در این نظرسنجی بیش از 21 هزار نفر شرکت کردند و فاکتورهایی نظیر «بازار کار مناسب»، «مناسب بودن میزان درآمد نسبت به هزینه‌های زندگی»، «ثبات اقتصادی» و در نهایت «مکانی که من مایل به زندگی در آن هستم» بررسی شدند. موارد دیگری نظیر خدمات دولت به مهاجران از قبیل برگزاری کلاس‌های آموزش زبان کشور مقصد و معادل سازی مدارک تحصیلی و شغلی نیز در این نظرسنجی حائز اهمیت بودند. همانطور که گفته شد، دانمارک در رتبه‌ی دهم قرار گرفت و این موضوع می‌تواند پاسخ سؤالی که در ابتدای این بخش مطرح شد باشد. به طور خلاصه می‌توان گفت دانمارک با برخورداری از استانداردهای بالا در معیشت، بازار کار قابل قبول، میزان درآمد مناسب، برخورداری از مدارس و دانشگاه‌های سطح بالا می‌تواند به عنوان یکی از برترین مقاصد مهاجرتی در جهان به حساب آید.

گرین کارت دانمارک

حال که با کشور دانمارک بیشتر آشنا شدیم، نوبت به شرایط مهاجرت و زندگی و کار در این کشور می‌رسد. در ابتدا باید گفت دانمارک نسبتاً کشور گرانی به حساب می‌آید، اما نه اینکه بودجه‌ی شما برای زندگی با سطح قابل قبول کافی نباشد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد سطح زندگی در این کشور در میان بالاترین‌ها در جهان قرار دارد.

کشور دانمارک هم اکنون از نیروی کار جوان برخوردار نیست و به همین دلیل پذیرش از طریق نیروی کار کمی آسان‌تر از موارد دیگر به شمار می‌رود. از طرف دیگر شرایط دریافت گرین کارت دانمارک نیز شرایط سخت و پیچیده ای نیست. در ادامه با مهم‌ترین این شروط آشنا می‌شویم:

  • داشتن حداکثر 40 سال
  • برخورداری از مدرک زبان آیلتس (IELTS)
  • برخورداری از حداقل مدرک فوق لیسانس ( برای متقاضیان اقامت کاری دانمارک)
  • برخورداری از سابقه‌ی کار، تدریس، تحقیق و یا تألیف

جهت اخذ گرین کارت دانمارک فرد متقاضی به 100 امتیاز نیاز دارد که این امتیازات بر اساس سطح تحصیلات، مهارت زبان و قابلیت سازگاری به فرد داده خواهد شد. همچنین شخص متقاضی می‌بایست ثابت کند که دارای تمکن مالی برای گذراندن حداقل یک سال زندگی خود در دانمارک است.

اما برای اخذ گرین کارت دانمارک و مجوز اقامت این کشور ویزاهای متفاوتی وجود دارد. همانگونه که قبلاً ذکر شد، پروسه‌ی درخواست دریافت ویزای کاری نسبت به ویزاهای دیگر از سهولت بیشتری برخوردار است. برای بیشتر ویزاها لازم است فرد متقاضی به صورت آنلاین اقدام نماید. همانطور که می‌دانید درخواست برای ویزای هر کشوری در جهان ملزم به آماده کردن لیست بلندی از مدارک است و البته که دانمارک از این قاعده مستثنی نیست. شاید حتی بتوان گفت مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانمارک تا حدی دقیق‌تر و از جزئیات بیشتری برخوردار باشد. اگرچه پروسه‌ی دریافت ویزای این کشور نسبت به اکثر مقاصد مهاجرتی دارای سرعت بیشتری است.

انواع ویزاهای کاری دانمارک

  • طرح محدودیت پرداخت (Pay Limit Scheme): این نوع ویزا شامل نیروی کاری می‌شود که از طریق کارفرما پیشنهاد شغلی با حقوق تقریبی 55 هزار دلار در سال را داشته باشد. در این صورت فرد، برای دریافت اجازه‌ی اقامت در دانمارک تحت طرح محدودیت پرداخت خواهد بود.
  • لیست مثبت (Positive List): دانمارک با کمبود نیروی کار در برخی از زمینه‌ها و مشاغل روبروست. در صورتی که در یکی از این زمینه‌ها تخصص داشته باشید در لیست مثبت قرار گرفته و در مدت زمان کوتاهی اجازه‌ی کار و اقامت در دانمارک را دریافت خواهید کرد.
  • کارآموزان (Trainee): این نوع ویزا شامل افرادی می‌شود که قصد فعالیت در یک مدت زمان آموزشی مشخص در یک شرکت دانمارکی را داشته باشند.

از انواع دیگر ویزاهای کاری در دانمارک می‌توان به محققین و محققین مهمان (researcher and guest researcher)، دامداران و مزرعه داران (herdsmen and farm managers) و دارندگان مدرک دکترا (employed PhD) اشاره کرد.

گرین کارت دانمارک از اعتباری 2 ساله برخوردار بوده و قابل تمدید نیز می‌باشد. در صورت برخورداری از شرایط لازم، این کارت در هر دوره برای 3 سال تمدید خواهد شد. لازم است بدانید چنانچه بعد از انقضای گرین کارت نسبت به تمدید آن اقدام نمایید، به احتمال زیاد با عدم قبول تقاضا مواجه خواهید شد.

دریافت گرین کارت دانمارک

به منظور دریافت گرین کارت دانمارک انجام مراحل زیر مورد نیاز است:

گام اول: ایجاد Case Order ID

به محض اینکه بر اساس شرایط خود موقعیت و نوع ویزای شغلی‌تان را انتخاب نمودید، از شما درخواست می‌شود تا یک Case Order ID ایجاد کنید.

گام دوم: پرداخت هزینه‌ی ویزا (Visa Fee)

هزینه‌ی اکثر ویزاهای دانمارک در حدود 445 دلار امریکا است که حتماً می‌بایست به صورت آنلاین و از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین المللی ویزاکارت یا مسترکارت پرداخت گردد. قابل ذکر است این هزینه برگشت ناپذیر (non-refundable) است. چنانچه از کارت اعتباری بین‌المللی بهره مند هستید می‌توانید هزینه‌ی ویزای خود را مستقیماً پرداخت نمایید. اما پیشنهاد ما به شما این است که به منظور عدم ایجاد اشکال در پرداخت و پرداختی آسان و سریع، این کار را به همکاران ما در تهرانیکس بسپارید.

گام سوم: فراهم کردن مدارک و اسناد مورد نیاز

پس از پرداخت هزینه‌ی ویزا لازم است مدارک درخواستی را همراه با ترجمه‌ی معتبری از آن‌ها فراهم کرده و ارائه دهید.

گام چهارم: ارسال و ثبت فرم درخواست ویزای کاری

نوع فرم ثبت درخواست ویزا نسبت به نوع شغل متفاوت است. بنابراین پس از کسب آگاهی لازم در مورد نوع فرم مورد نیازتان می‌بایست آن‌را تکمیل کرده و ثبت نمایید. معمولاً فرآیند بررسی و جوابدهی حداقل 30 روز کاری به طول می‌انجامد.

 

درخواست پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک

در صورتی که اکنون قصد پرداخت هزینه گرین کارت دانمارک را دارید می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول
1) در صورت رد شدن ویزا، امکان عودت وجه وجود دارد؟
خیر. این هزینه برگشت پذیر نمی باشد.

 

2) نحوه امتیازدهی برای اقامت دانمارک به چه صورت است؟
1) امتیاز مربوط به قابلیت سازگاری

2) امتیاز مربوط به سطح تحصیلات

3) امتیاز مربوط به مهارت های زبان

 

3) نحوه امتیازدهی به مهارت های زبان چگونه است؟

برای کسب امتیاز مهارت زبان، باید مدرک یکی از زبان‌های دانمارکی، سوئدی، نروژی، انگلیسی و یا آلمانی را داشته باشید و این مدرک در کمتر از دو سال پیش از تاریخ اپلای گرفته شده باشد. برای زبان‌های آلمانی و انگلیسی، مدرک شما تبدیل به معادل دانمارکی، نروژی یا سوئدی آن خواهد شد و بین 20 تا 40 امتیاز کسب خواهید کرد.

4) آیا با داشتن دو مدرک زبان می توانیم امتیاز بیشتری کسب کنیم؟

بله. شما می‌توانید با داشتن دو مدرک زبان امتیاز بیشتری کسب کنید.

 

5) نحوه امتیازدهی به سطح تحصیلات چگونه است؟

امتیازی که شما بابت مدرک تحصیلی خود کسب می‌کنید بر اساس معادل تبدیل شده آن مدرک در دانمارک است .مدرک لیسانس 30 امتیاز ، مدرک فوق لیسانس 60 امتیاز و مدرک دکترا 80 امتیاز دارد

برای مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.